POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ShuRa » dt. maig 05, 2009 8:06 am

Yo hoy NO COMMENTS :star::

Han sido las fiestas de mi pueblo, desde el viernes hasta ayer....Y mis padres se fueron de viaje, asi que tuvimos que irnos a su casa...a cuidar los perrillos...

Estaba sin mi bascula y .....sin saber cuanto estaba fastidiando la dieta....

Hoy me he pesado....y 2,400 kg mas....He flipado... Mi novio comio mas y subio apenas 1 kg... :( sniff snifff...

Y hoy tengo Dra!!!! Peso 400 gramos mas que cuando me peso ella hace 2 semanas.....

Me siento fatal.... :( :( :( :star:: :star:: :star:: :star::
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: SaraC » dt. maig 05, 2009 8:56 am

Ufff nenes aquesta semana m'esta costatn! Ahir fatal! Avui intentare tornar al bon cami.

Em vull apuntar a un gimnas, esta molt a prop de casa meva, es carillo pero esta molt molt be, i si pagues un semestre de cop surt millor i me mare em podria deixar la pasta i li aniria tornant com si pagues una cuota... Lo bo es que llavors puc dir que al mes de octubre no hi sere en tot el mes llavors no conta. No se esta be, i crec que es la unica amera que tinc per animar-me. M'agradaria anr-hi amb algu per les meves amigues viuen lluny... aixi que res.
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: xurdit » dt. maig 05, 2009 9:15 am

Irene benvinguda al club!!!

Jo al final ahir per sopar em vaig menjar el caldet de verdures i avui vaig a dinar amb uns companys de feina i suposo que menjaré una amanideta, jo me l'havia deixat feta, així que la de casa serà per sopar... amanideta i salmó a la papillot :-)ok:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: metalhet » dt. maig 05, 2009 9:18 am

Així m'agrada, que us porteu bé, no com jo!!!!jejejeej

Però bueno, avui a menjar lo habitual...per dinar: mongeta tendra amb hamburguesa a la planxa i per sopar, fruitaaaaaaaaaa (m'encata la fruita!!!jijijijiji)

Necessito un subidón per animar-me!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: nimi » dt. maig 05, 2009 10:13 am

molt bé noies! continueu així! amanides, caldo de verdures...molt bé! Jo avui tinc amanida i ternera a la planxa, mmm....El que porto pitjor es el sopar...

Amb el pont m'he columpiat moltisim i ara he de tornar a la rutina alimentaria...que en 4 dies m'he engordat un kilo y pico....!!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: IreneM » dt. maig 05, 2009 10:22 am

Bon dia floretesssss!!!!!

Com heu començat el mati????

La meva intenció era anar a correr o bé anar al gim però ni una cosa ni l'altre!!!!el problema ha estat que quan m'ha sonat el despertador m'he alçat i tot...i el meu xicot acabava d'arribar de treballar feia poquissim...i ell es posava tot just al llit a dormir...i m'ha segrestat al llit!!!!!ajajajajajajajajajjaja!!!!!!m'he aixecat fa una horeta o una micona més...i res...he esmorzat un cafe amb llet i una micona de cereals!!!!

I vosaltres??????

Què teniu per dinar???

Nosaltres dinarem verdureta i carn a la planxa...de fet és bastant habitual menjar un parell de cops a la setmana o més verdura a casa meva!!!ENS ENCANTA!!!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: IreneM » dt. maig 05, 2009 10:25 am

metalhet ha escrit:Hola Irene!!!!

Benvinguda al club!!! Oi i tant que t'acceptem!!! :-)ok:

Jo ara estic fent una combinació una mica de tot: dieta, mesoteràpia i una mica d'esport. Porto 6kg perduts desde que vaig començar però encara m'hen queden alguns més...

Ahir la vaig liar MOLT. Vaig sopar a base de patatikes, pizza i pipes...sóc un desastre... :--( Amb lo bé que ho he portat tots aquests dies....Viam si puc recuperar-me aviat de la tonteria, pq sino m'agafarà un bajón...Ja sé que és culpa meva, però mira...he forçat massa i ara em sento fatal... :--(

BON DIAAAAA!!!!

Merci guapaaaaa!!!!!!!!!!!

Està bé combinar varies coses i no basar-se només en una...jo sóc del parer de que l'esport és esencial per la salut!!!!!!!

Ànims i a veure si aquesta nit no peques en el sopar!!!!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
IreneM

EntradaAutor: IreneM » dt. maig 05, 2009 10:34 am

LABANDA ha escrit:Irene i tant que ets benvinguda!!! i deu ni do el problema... pero segur que ho pots portar super bé!

Metalhet, no t'apuris! un dia es un dia.... tampoco ens matara ningú... només la nostra consciència i a aquesta la pots persuadir facilment....

al resto... un nou dimarts... HAMBRIENTAAAAAAAAAAAAAAAA!! que trist és que només estic pensant en la trista pera q em menjaré a mig matí..... que crussssssss!!

Gràcies guapaaaa!!!!!

Lo del problema...acaba sent rutina i fas vida al 100% normal la veritat...sempre depen de l'epoca clar!!!!però la veritat és que ja m'he acostumat!!!!imagina't des dels 3 anyets que em medico i que porto control al metge....quan era petitona els metges flipaven...saps lo típic de que vagin 3 o 4 metges a agafar al nen per treure-li sang pk no es mogui i tal...doncs ma mare sempre li havia de dir a la enfermera que no demanes ajut pk aleshores si k em posava nerviosa...i si si...ma mare em va ensenyar una tàctica...o més que tàctica ho feiem com un ritual per tindre'm diestreta i no fixar-me amb la punxadeta i mai mai mai va caler que vingues un altre metge!!!!

El que em fa més ràbia de l'assumpte és que em canviin cada dos per tres l'endocri (la s.s. funciona així de bé!!)...cada cop has de tornar a començar des de 0 a explicar la historia des del principi i és un pal!!!!

Escoltaaaaa....ànims amb la Peraaaaaaaa!!!!pensa que és molt saludableeeee i que senta de conya al cos!!!!!!!!!!!

Saps el que em faig jo a vegades????a mi m'encantaaaaa la fruita i al meu xicot también...doncs preparo unes peroles de fruita, tious macedonia però sense afegir-hi sucres ni alcohol clar...amb una mica de kiwi, platan i maduixetes (li dic amanida italiana de fruita pk porta els 3 colors de la bandera de Itàlia!!k friki que sóc!ajajajajajaja!!!). Ja sé que el platan és una de les fruites que més engreixa però va molt i molt bé per els ossos ehhhh!!!i si fas esport és essencial menjar-ne!!!!!

ÀNIMS CUCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
IreneM

EntradaAutor: IreneM » dt. maig 05, 2009 10:42 am

SaraC ha escrit:Ufff nenes aquesta semana m'esta costatn! Ahir fatal! Avui intentare tornar al bon cami.

Em vull apuntar a un gimnas, esta molt a prop de casa meva, es carillo pero esta molt molt be, i si pagues un semestre de cop surt millor i me mare em podria deixar la pasta i li aniria tornant com si pagues una cuota... Lo bo es que llavors puc dir que al mes de octubre no hi sere en tot el mes llavors no conta. No se esta be, i crec que es la unica amera que tinc per animar-me. M'agradaria anr-hi amb algu per les meves amigues viuen lluny... aixi que res.

CIAO DOLCEEEETTOOOOOOOOOO!!!!!!

Ninaaaaaaaaa apuntat a un gim que ja veuras com et senta superbé....tu que erets de fer dansa i mil coses...segur que et va bé per mantindre els musculs a tope i per desfogar-te del estress de la feina neni!!!!

No cal que vagis amb ningu...de fet anant sola aprofites més el temps!!!!t'ho dic jo que también vaig començar a anar amb una amiga i al final és que no feiem res de bo!!!xerrar i xerrar...i amb ma germana i ma mare también passava el mateix!!!!Igualment ja veuras com coneixeras moltissima gent...normalment la gent segueix una rutina i et sols trobar sempre les mateixes persones!!!jo vaig fer amistats al gim del Dir!!!!!!i aqui a Gavà ja vaig coneixent les cares!!!!!la profe también t'agafa confi i se't posa al costat animant i ajudant!!!!!

Jo no ho deixaria correr eh neni...i aniria a classes com aerobic, steps o tonificació, body pump, i si tens alguna classe de estiraments, gac, mind body o ioga o pilates d'aquests saps...van molt bé!!!!!!gac és glutis, abdominals i cames...però la resta t'ajuden a augmentar la flexibilitat!!!!!

ÀNIMS SARETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!I SI TENS INVIS CONVIDEM QUE VINC AMB TU!!!!AJAJAAJAJAJAJAJAJAJ!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
IreneM

EntradaAutor: IreneM » dt. maig 05, 2009 11:02 am

NyiNyi ha escrit:Sara, estic amb l'Irene, al gim soleta és fa molt més!!! ja t'ho he dit!
A part, que si, fas amigues, ja que si hi vas sempre a un mateix horari, et trobaràs sempre les mateixes! :-)ok:

Vaaaaaaaaa prova de fer classes divertides, com body jam, body attack... són classes que t'ho pases molt bé i et fas un fart de suar impressionant!!! a mi avui em toca steps, body attack i acabaré amb pilattes per la panxota!! jajaj no ho he fet mai 3 hores.. a veure que pasa!!!

Irene, ets un crack!! m'encantes, de veritat! no pares de donar ànims i consells a tothom!!!!
Vaia fixaxe que ha fet el post dietil!!!! :-))

Ha de ser difícil aquesta malaltia, però suposo que controlada no ha de tenir cap problema! i més amb aquest humor que t'ho prens tú! :-)ok: ets un exemple a seguir, si!!!!

AIAIAIAIAIAIAIAIIIII QUE EM FARAS POSAR VERMELLA COM UN TOMÀQUEEEET!!!!!JAJAJAJAJAJAJAJA!!!!

Jo sóc de les que penso que només la mort no té solució...la resta de les coses paciència i cap endevant que segur que tard o d'hora te n'ensurts!!!!!!

En quant a l'alimentació...degut a la meva malaltia l'endocri sempre m'ha portat una mica a ratlla...més que res pk menges de tot saps!!!!així que ho porto de conya!!!el que em costa més és el peix...però m'obligo a menjar-ne un cop a la setmana (com a minim!!)la verdura no em costa gens i vaig variant molt...un dia monjeta i pastanaga bullida..un altre dia crema de carbassó...brocoli bullit...etc!!!!

I degut a la malatia también he de prendre molt i molt d'ou...tinc el colesterol per el terra!!!!!el tinc bastant baix sempre!!!!i sempre m'oblido de que he de menjar ou!!!ajajajajajajajajajajajaja!!!!!però bueno...es porta es porta!!!!! ;-)

Lo de donar ànims em surt de tot cor pk sé que costa moltissim fer bondat...així que és lo minim que puc fer per les meves nenes del FOROOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

Nena...tu portes de conya això de la dieta i fer esport ehhh...i aveure si acabem d'animar a la Sarins i així fa el pas d'apuntar-se al gim!!!!

PETONEEEEEEEEEEEEETS!!!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
IreneM

EntradaAutor: SaraC » dt. maig 05, 2009 11:22 am

Nenes!!! Quina xerrera que porteu! Jo avui estic fluixeta pq amb aixo que m'han tret la piga aquesta de la cara he dormit una mica malament i tinc molta son... :-( Em sembla que no menjare gan cosa, prefereixo dormir al migadia. Menjare alguna cosa rapid i llestos!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: ARARE » dt. maig 05, 2009 12:46 pm

Mare meva quin ritme porteu!!! M'encanta el migdia mentres dino i llegeixo el foro...

Bueno: benvinguda a la nova forera dietil!!! Nena quina canya que ens estàs donant!! Molts ànims per tu també!! Aqui ens tens pels moments de baixón (q sempre hi ha algún) i per compartir les alegries!!!

Metalhet: don't worry, be happy!.. Fes el que et diu la Nyinyi, no hi pensis més. El que ha passat, passat està. Fixat una nova fita i vinga!!!! A aconseguir-la!! Quan tens doctora??? Avui?? Demà?? No me'n recordo!!!

Nyinyi avui he menjat un kiwi en desjú i res de res, no vaig al lavabo ni de conya!!! El dia que hi vagi perdré 2 kilos de cop no???jejeje.. demà un altre kiwi a veure si tinc més sort!.. (és que porto molts dies eh!!)..

Xurdit tranquil·la, ja ens explicaràs el que passa.. Ara centrat en aquest kilet que has de perdre (segur que amb el disgut d'ahir ja l'has perdut).

Labanda un consell de la meva doctora: quan menjis fruita a mig matí o a mitja tarda no la menjis sola. És allò que us vaig explicar dels 40-30-30. Si menjes només fruita tens una pujada molt bèstia de sucre i no és bó, l'has d'acompanyar d'una nou o 3 ametlles i un trocet de formatge. Sé que sembla raro però la meva doctora em va dir que és fonamental!

SaraC molts ànims cuca! Si no vols anar al gimnàs sola perque no mires de comprar-te algo per fer exercici a casa? Jo tinc una el·liptica i va molt bé! Tothom la recomana, diuen que és la màquina més complerta.. Al decathlon son barates (130) i sinó, per internet segur que trobes alguna de segona mà millor de preu!!!

Nimi aquest kilo i mig el perds en res de res.. Tu ets una machine de perdre pes ràpid. Te'n recordes la primera setmana lo fàcil que va ser??'

Shura A verue que et diu avui la doctora, no et desesperis. Potser aquesta setmana t'engreixes una mica i la que ve t'aprimes molt més! No et desanimis (t'ho diu la que sempre es desanima...). Aquests kilos que agafes en un cap de setmana son més de tipa que no de greix acumulat, dos dies fent bondat i els has perdut seguríssim!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. maig 05, 2009 12:49 pm

Per cert, avui per dinar Amanida amb canonges, cherry i ceba (buff picava massa) i de segon mig pinxo de jamón (són pinxos de porc). De postres un benecol (que no puc però me l'he de pendre pel colesterol).

A la nit pinya... Tota la setmana menjant fruita per dinar i sopar que ara mateix en ve molt i molt de gust!!!.. Avui m'han explicat que va bé que la fruita es menji primer i despres la proteina, diuen que si entra primer la fruita cremes el sucre i després la proteina la guardes per tenir energia.. m'ho ha explicat una que va fer un curs de nutrició... Ara entenc pq la doctora em posa fruita de primer i proteina de segon..
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dt. maig 05, 2009 1:00 pm

uaaaaaaaaaaaaaaaa

sort que expliqueu coses molt interessants i m'enganxo perquè temps per llegir no es que tigui gaire!!

guaaau Irene, ets un amor!! gràcies pels anims! i per tu también!!!la malaltia veig que la tens sota control així que :-)ok: i els ousss a mi m'encanten!! sommiotruites normalment... jejejejeje :-)

Sara al gym de cabeza!!! i es veritat sola aprofites molt mes!!

Nyi, campiona,ara ets tu la nostra ídol sportil eh'?? 3 horesssssssss!! buaaa! quina canya!! de totes les d'aqui el post, qui es csa abans?? bé , Xurdit, a tu ja et tinc més q controlada e? nomé dies!!! bufff, per cert, m'he perdut lo del disgust d'ahir'..... :hmm::

Arare, així que la fruita de mig matí amb unes ametlletes que m'encanten oi??? o un formatget... em sembla perfect :-)ok: pero clar, es més cosa.... heu probat el formatge EL ventero ligt,aauqest q anuncien ara? que es roa l'envàs?? no té gust a res pero està bo. jo crec que per mi tot te gust ara....

quines amanidetes us feu noies! amb canónigos i tot ... ! no m'agraden gens! sou les meve ídols! ja us ho he dit!!!

Metalhet, al ataquerr quan puguis!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. maig 05, 2009 1:10 pm

LABANDA ha escrit:uaaaaaaaaaaaaaaaa
heu probat el formatge EL ventero ligt,aauqest q anuncien ara? que es roa l'envàs?? no té gust a res pero està bo. jo crec que per mi tot te gust ara....

Si, l'he provat, el vaig comprar divendres i el dissabte vaig provar-lo per esmorzar, amb unes torradetes i pa amb tomàquet... i si.. no te gust a res però està bó!! A mi els formatges m'encanten!! Només pensar que menjo formatge ja estic contenta és igual que tingui gust o no...jejej.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » dt. maig 05, 2009 2:25 pm

mmm...jo soc una viciada al formatge! es veritat que els light tenen molt menys sabor pero el Ventero light es dels millors, al menys pel meu gust...però si mires calories et dones compte de que no en podem menjar...com a molt el formatge fresc i punto...una llastima perquè m'encanten les fondues de formatgeee!!!

Arare i nyi nyi, vaig anar a una herboristeria pel tema d'anar al lavabo i em va comentar que la fer dieta es molt comú el no anar-hi. Em va donar unes herbes que son per millorar la digestió, ajuda a perdre la grasa i a més a anar al lavabo i no tindre gasos...al tercer dia de pendre-ho he començat a anar al lavabo cada dia...miracle! Es diu redugras o algo aixi...es com un preparat de varies herbes.

Ostres! he flipat amb el que no he de menjar fruita sola...perquè sempre em prenc la fruita sola i fora d'hores...així que he d'acompanyar-ho de fruits secs o formatge...ok, ok!

Shura, es veritat, no et preocupis massa, el cos va fluctuant i uns dies peses molt sense menjar-ne gaire i altres de sobte t'aprimes...
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: SaraC » dt. maig 05, 2009 3:04 pm

Nimi tens rao! No poguer menjar formatge es un pena! Amb lo bo que esta!!! Pero mira s'han de fer alguns sacrificis no? I si un dia estas una mica mes xafada o algo et permets un extra i llavors senta mooooooolt millor no?

Pues m'heu animat amb el tema del gim! Quan surti de la feina vaig a preguntar tarifes i horaris i tot aixo i a veure si ja m'apunto aquesta semana! Em proposare anar 3 cops per semana segursissim!!! I com que te una piscina molt xula también aproitare per anar a nadar! Espero ser constant, tenir força per anar-hi i no trobar escuses per saltar-m'ho!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: LABANDA » dt. maig 05, 2009 3:59 pm

sara, ben fet!!! cap al gimnàs!!

jolin noies, ni formatge light tampoc????????????? jops, és que llavors jo ja no sé q es el que em queda per menjar... perquè els fruits secs también tela la d'hidrats de carboni que tenen... ja sé ja sé que en poqueta quantita s'han de menjar pero..... que difícil es tot!!

avui he menjat caldo de verdura+un ou dur.

aprovat no??

soparem amanideta.... que crussssssssssssss!

PRENEU TES??? CAMAMILLES, TE VERD, COLA DE CABALLO.... vinga, encetem nou tema... jo cada dia una camamilla havent dinat perquè anem a fer el `cafè amb els de l'escola i com que no m'agrada el cafè pues ale... infusion... amb GEL I SACARINA, sempreeeeee!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: SaraC » dt. maig 05, 2009 4:26 pm

Esta be lo dels tes o infusions, trobo que es una bona manera de "entretenir" la panxa. A mes com que es calentet entre be. Jo de tan en tan vaig al tea shop i en compro, n'hi havia un bonissim que era te negre amb vainilla o aixi i era bonissim! Ara en tinc un de tronge que no esta mal pero se m'esta acabant! N'haure de anar a comprar mes!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: metalhet » dt. maig 05, 2009 4:50 pm

Aquí se presenta una loca dels tes!!!!!! >.-<:

A mi de sempre que m'ha agradat el te. Jo em prenc: per esmorzar, una camamilla; per dinar, un te; i després de sopar una altre camamilla.

Això fijo...i a l'hivern, normalment prenc un te també a mitja tarda... :-)ok:

Acabo de tornar de la platjeta...avui feia més fred que ahir :-/ Vaig a donar-me una dutxa que aquesta tarda tenim feina!!! Quan arribi el Joan, anem a l'agència de viatges i a la nit ens toca teatre!!! >.-<:
Imatge
metalhet

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant