Nervis amb les famílies

un any fantàstic.

Nervis amb les famílies

EntradaAutor: aurora84 » dj. maig 01, 2008 7:51 am

Hola noies!! Com porteu aquest tema?? A casa meva, si seguim com fins ara acabarem fatal... La meva sogra ho imposa tot i com no em vull enfrontar amb ella, acabo descarregant amb la meva mare així que ja us imagineu com està el tema!!! Pfff... M'agafa de tot de pensar que tenim un any així per endavant... Ahir vaig tenir una xerrada amb el meu futur marit i m'ha dit que a la seva mare ja li passarà... Però a mi em fa més por!! Acabarem tots emprenyats!!!
Imatge
aurora84
:: núvia de bronze

Entrades: 1551
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 6:50 pm

EntradaAutor: txellens » dj. maig 01, 2008 9:31 am

Tranquila guapa !!! Pensa que un casament sempre es ilusió i estres, es normal que cada part de la familia vulgui aconsellar i inclus imposar algunes coses pero tu has de ser mes forta que tot aixo i passar del que et diguin, el que tu has de pensar i si et toquen molt la moral has de dir a tothom que es el TEU casament i será com tu vulguis, el que et diguin o et deixin de dir que t'entri per una orella i et surti per l'altra.

Em definitiva, es dir a tota la familia que intenti imposarte alguna cosa que el casament es teu i sera com tu vulguis, que si necesites consells o opinions ja les demanaras.

Jo tincl a sort que no em pasa res d'aixo, que tothom ho te clar que la que em caso soc jo...
txellens
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5799
Membre des de: dc. des. 12, 2007 12:28 pm

EntradaAutor: xurdit » dv. maig 02, 2008 8:20 am

si... és horrorós!!

Jo després de parlarho molt, per aqui, ho tinc clar... ens casem en Jordi i jo... els seus pares ja es van casar i van tenir el seu moment... ara és el nostre i ho farem com volem nosaltres!!! És que si no... pfffffff
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aurora84 » dv. maig 02, 2008 8:25 am

Ains... teniu tota la raó del món... es que posar 6 persones d'acord és dificilissim!!!!! L'altre dia vaig tenir una conversa molt llarga amb l'alejandro per intentar frenar tot això... cal que fem les coses al nostre gust ja que és la NOSTRA boda i si cometem algun error ja serà cosa nostra...

Es que em rebenta que m'imposin les coses!! Els meus papis pobres estan calladets sense dir res... la meva mare només em comenta les coses a mi i diu que ens esperem a últim moment per dir allò que ens agrada perquè sinó la meva sogra insisteix, insisteix, insisiteix fins que acabes cedint... Pfff.... és molt complicat!!!
Imatge
aurora84

EntradaAutor: xurdit » dv. maig 02, 2008 8:29 am

Doncs si Aurora... primer heu de tenir les coses clares el teu noi i tu i segur que tot sortirà rodó! Jo no dic q no s'hagin d'escoltar opinions, però no que ens imposin
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Soribla » dv. maig 02, 2008 8:57 am

Tot aixó és super complicat!! Nosaltre també vam tindre lo nostre.... però vam decidir que escoltariem tots els sugeriments (per que no sapigues malament) però que al final la última paraula la teniem nosaltres.
Imatge
Soribla
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1208
Membre des de: dt. març 25, 2008 9:32 pm
Ubicació: SABADELL

EntradaAutor: MonicayMateo2009(MYM) » dv. maig 02, 2008 1:48 pm

bon dia noies!!!

jo crec que el primer que tens que fer es deixarli ben clar a la teva soigre que els que es casen sou vosaltres i que ho decidiu tot vosaltres, no esta malament que us donguin ideas pero si no is agraden no teniu perque ferles, a mi mateix ahir la meva sogre em va començar a dir que posesim la muisca del primer vall dels nuvis ildivo, jo li vaig dir que aqui la musica la escolliem nosaltres, ja que es el nostre dia i que som nosaltres els que en casem, i te que estar al maxim al nostre gust sempre i quant no ofengui a ningu, al principi es va enfadar una mica, pero despres la tieta de la meva parella li va dir que tenia tota la rao del mon!!!! i es normal no pensem deixar que ningun ens organitzi la boda, ja que es un dels somnis mes desitjats per una parella!!
MonicayMateo2009(MYM)
:: núvia de platí

Entrades: 4937
Membre des de: dv. jul. 27, 2007 2:13 pm

EntradaAutor: Ana27 » dv. maig 02, 2008 6:19 pm

Exacte Aurora , teniu que deixar clar que els que us caseu sou vosaltres, i que la teva sogra digui el que vulgui , vosaltres maneu ella no :-)ok:
Imatge

Imatge
Ana27
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10551
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 11:22 am
Ubicació: Masquefa però de Sant Esteve Sesrovires

EntradaAutor: zakira » dv. maig 02, 2008 7:08 pm

Jo tinc un problema semblant que no se com resoldre... No es en tema d'assesorament per par de la meva sogra sino més be d'imposició de convidats... La seva teoria es "com jo pago la part de convidats del meu fill puc convidar a qui em dongui la gana" i esta ficant a gent a la llista de convidats "familiars" del meu novio que ni conec, pero es que ell tampoc!! I volem que sigui una cosa més "intima", familiars mes directes i prou.
I ja li vam dir que en principi la nostre llista seria la definitiva... pero els meus sogres els hi estan dient a tothom que ens casem i es com dir "i t'estem convidant..." i em fa una rabia!!! Es que fins i tot la meva cunyada volia convidar als seus amics a la boda!!! Si nosaltres i tinguesim alguna relació a mi no m'importa, però son amics seus amb els qui el maxim que em coincidit es sopant un cop!!

I clar ara tinc el problema de no ser com fer-li entendre o dir-li educadament i sense fer-la emprenyar que nosaltres som els que triem i que els convidats els convidem nosaltres...

Vosaltres com li dirieu?? Es que crec que qui li ha de dir es el meu xicot.. pero clar es la seva mare i no li sap portar la contraria!! jejejeje.
Imatge
zakira
:: núvia experimentada

Entrades: 312
Membre des de: ds. març 22, 2008 1:20 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Ana27 » dv. maig 02, 2008 7:54 pm

en el meu cas els meus pares pagan la meva part, i a mi personalment no em molesta que convidin a gent que no conec pq jo no les pagaré, i a sobre me'n portaré el regal, però es clar si a vosaltres os molesta parleu amb ells de bones maneres, però a vegades es molt complicat!ai la familia! :-/
Imatge

Imatge
Ana27
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MonicayMateo2009(MYM) » dv. maig 02, 2008 8:36 pm

zakira, per una part t entenc, jo li diria es la meva boda i jo no hi vull gent que no hi conec, que hi planten aquesta gent alla? no se es la meva manera de pensar, nosaltres per ejemple hi ha gent que no hem convidat de la familia, per mala relacio, per desavinences, ect, o simplement perque no ens cauen molt be., es la noistre boda, i volem esta rodejats de gent que ens estimen, i que aquell dia estan feliços per nosaltres!!!
MonicayMateo2009(MYM)

EntradaAutor: zakira » dv. maig 02, 2008 10:47 pm

Ana27 no es que em molesti que convidin a més gent... però es el que diu la MYM jo vull gent a la meva boda que estigui feliç i alegre per nosaltres... no ha gent que només hi es allà per jalar i per la barra lliure... perque si hi van no serà per nosaltres perque ni ens coneixen!!!!

No perque els meus sogres s'ho poguin permetre vol dir que jo vulgui una boda de 300 convidats... Jo vull algo més familiar i intim!! Potser es que jo tinc una idea equivocada... :-/ :-/ :-/

Que penseu?
Imatge
zakira

Entrades: 312
Membre des de: ds. març 22, 2008 1:20 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: MonicayMateo2009(MYM) » dv. maig 02, 2008 10:52 pm

totalment dacord amb tu zakira
MonicayMateo2009(MYM)

EntradaAutor: bubu2308 » ds. maig 03, 2008 7:53 am

Bon dia¡¡¡¡¡ Zakira a mi em passa el mateix amb els sogres, el pitjor és que ells ens ho han dit quan ja tenim les invitacions a casa i clar les tenim contades¡¡¡¡¡ Si que vam fer alguna de més. Però també ells ara s'hi dediquen a convidar gent que a nosaltres ni fu ni fa¡¡¡¡
Petonets
Imatge
bubu2308
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2326
Membre des de: dc. abr. 09, 2008 11:28 am
Ubicació: Mora d'Ebre

EntradaAutor: aurora84 » ds. maig 03, 2008 8:29 am

Jo us entenc perfectament... Vas aguantant per no crear enfrontaments però al final has de pensar en què vols tú. Jo els problemes els tinc perquè ells tenen el mateix argument que els teus sogres "com que paguem una part de convidats tenim dret a decidir, i com són més que els vostres encara més"!!!! A mi això em posa negra!! Jo no sóc massa bona aconsellant en aquest aspecte perquè ja veus el lio que tinc i no sé com sortir-me'n. Ara per ara, només ho he parlat amb l'alejandro.... És molt complicat i delicat.
Imatge
aurora84

EntradaAutor: Ana27 » ds. maig 03, 2008 9:51 am

es clar teniu dret a decidir, mira vosaltres emprenyades pq volen fer massa i jo pq els meus no faràn res de res :-/
Imatge

Imatge
Ana27
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aurora84 » dg. maig 04, 2008 7:36 am

Ains!!! Es que entre poc i massa eh?? jajajajajajajaja :-)
Imatge
aurora84

EntradaAutor: MonicayMateo2009(MYM) » dg. maig 04, 2008 8:48 am

hi han sogres que si que no et diuen res, com per ejemple el meu pare, que em a donant consells pero no es posa amb res, pero la meva sogre si que deunido, que si eso que si lo otro, nosaltres volem una boda, divbertida y graciosa i ja tenim algunes idees se acepten idees pero no que ens imposin ninguna perque ella vulgui.
MonicayMateo2009(MYM)

EntradaAutor: Ana27 » dg. maig 04, 2008 8:49 am

els meus ni donen idees, ni posen diners, ni res de res :o-o:
Imatge

Imatge
Ana27
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MonicayMateo2009(MYM) » dg. maig 04, 2008 8:53 am

a mi el meu pare, l latre dia casi s em posa a plorar perque em deia que no sabia si em podria pagar el vestit, jo li vaig dir que no volia que em pagués res, que només que vinguesin ja tenia suficient, que en aquell dia mentres estigues al meu costat i em portes al altar, ja era la nuvia mes feliç del món, em va dir que estaba fent una mica de guardiola per el traje, i per donarme algo de diners el dia de la boda, jejejeje pobret meu, jo ja li vaig deixar clar que si ens casem, som nosaltres els que tenim que acarrear amb les consecuencies ecónomiques de la boda, ara está molt content, i a mida que es va apropant mes, jejej se li nota!!!
MonicayMateo2009(MYM)

Següent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants