Restaurant Grions

un any fantàstic.

Restaurant Grions

EntradaAutor: Tania25 » dc. set. 24, 2008 8:10 pm

Hola!
Són nova, em dic Tania i el nostre casament és el 12 de setembre del 2009.
Escric per tenir informació del Restaurant Grions. Estem bastant interessats però m'agradaria saber les vostres opinions gràcies.
Tania25

Entrades: 11
Membre des de: dc. set. 24, 2008 8:05 pm

EntradaAutor: momi » dj. set. 25, 2008 7:27 pm

Hola Tània, benvinguda!!!!

Nosaltres vam visitar el Grions peró finalment ens van decantar per un restaurant més a prop de casa dels meus pares (lloret de mar) i d'on son la majoria de convidats. Fins a arbúcies ens hagués tocat possar un bus....

Ens va donar molt bona impressió, força artesanal i molt bé de preu!!! Els preus que et donen inclouen ja IVA, barra lliure música, decoració floral, minutes, així no hi han sorpreses.

Els jardins estan super bé per fer allà la cerimònia i les fotografies.

Nosaltres tenim tots els menus amb els preus, peró a casa dels meus pares, fins en un parell de setmanes t'els podré passar.... :-(

Espero haver-te ajudat!!!
momi
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 8:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Tania25 » dj. set. 25, 2008 8:27 pm

momi ha escrit:Hola Tània, benvinguda!!!!

Nosaltres vam visitar el Grions peró finalment ens van decantar per un restaurant més a prop de casa dels meus pares (lloret de mar) i d'on son la majoria de convidats. Fins a arbúcies ens hagués tocat possar un bus....

Ens va donar molt bona impressió, força artesanal i molt bé de preu!!! Els preus que et donen inclouen ja IVA, barra lliure música, decoració floral, minutes, així no hi han sorpreses.

Els jardins estan super bé per fer allà la cerimònia i les fotografies.

Nosaltres tenim tots els menus amb els preus, peró a casa dels meus pares, fins en un parell de setmanes t'els podré passar.... :-(

Espero haver-te ajudat!!!

Moltes gràcies guapa.
Els preus els tinc, i estic molt interessada. Potser jo també hauré de posar autobús perquè sóc de Granollers i estic a mitja hora del restaurant, no ho sé, ja ho veurem.
M'ha agradat tot però no sé com serà la música perquè és orquesta i era el meu dubte.
Enhorabona!
Tania25

Entrades: 11
Membre des de: dc. set. 24, 2008 8:05 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants