AJUDA AMB VISTAPRINT

un any fantàstic.

AJUDA AMB VISTAPRINT

EntradaAutor: montseijordi » dl. oct. 20, 2008 8:46 pm

Hola noies!

He estat xafardejant per aqui i he vist les coses xulissimes q arribeu a fer amb aquest programa. La veritat es q ja m'he subscrit i he rebut la meva primera oferta, oleeeeee. El q tinc un dubte i no se si em podrieu ajudar.
Les invitacions, x exemple, si q surt el tamany un cop cliques per fer-les. Pero en les tarjetes de visita i d'agraiment no ho he sabut veure. es pot mirar en algun lloc? O t'ho demana posteriorment el programa i poses tu el tamany q vols? Vaig encara una mica perduda.

Moltes gracies a totes! Per cert, soc nuvia del 2010, una infiltradilla, jiji.

Petooooooons
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Vistaprint

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. oct. 24, 2008 5:27 pm

Nosaltres també hem fet les targes de presentació a Vistaprint, en teoria quan tens el quadre davant amb les llestres per introduir, fotos, etc, hi ha un requadre de marge que no pots sortir.
Si et surts, quan dius ok per anar endavant, t'avisa que tens lletres o fotos fora de marge i que ho has de rectificar o canviar de tamany.

Hem fet targes, gorres, samarretes, imans (petits per nevera i el gran pel cotxe).

Som profes de ball i ens anunciem amb Vistaprint.

Jordi
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants