CASTELL DE TAMARIT

un any fantàstic.

CASTELL DE TAMARIT

EntradaAutor: Momotaro » dg. nov. 09, 2008 5:23 pm

Hola!!

Soy nueva en el foro. Nos queremos casar en el 2009 en el Castell de Tamarit pero tenemos un poco de lio!! Gracias a los foros me he dado cuenta de que hay varias empresas que gestionan las bodas en el Castell.

Me gustaria que me dierais vuestra opinion sobre AGPlanning+Cal Blay o Christian Service..etc. Cual os parece mejor? Alguien sabe si pueden servir otros catering??

Gracias!!!!

-|-) -|-)
EVA
Momotaro

Entrades: 40
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 5:08 pm

EntradaAutor: Anni_2009 » dg. nov. 09, 2008 6:46 pm

Hola,

Nosaltres vam anar per informar-nos sobre el Castell i ho vam a través de Christian Service. La veritat es que ens van atendre molt bé i lo que ens van explicar feia molt bona pinta.

Al final ens vam decidir per un altre restaurant que ens va agradar més, però la veritat es que el tracte va està molt bé.

Em sap greu però no conec cap més càtering a part d'aquests dos
Anni_2009
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 6:20 pm
Ubicació: Tarragona

Castell de Tamarit catering

EntradaAutor: Momotaro » dg. nov. 09, 2008 8:13 pm

Hola!

Moltes gracies per la resposta!!

T'en recordes del preu??

On has decidit al final?

Merci,

Eva

:-)ok:
EVA
Momotaro

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dg. nov. 09, 2008 8:48 pm

Hola Eva, soc en Jordi, profe de ball de nuvis i dj's.

El Castell de Tamarit, qualsevol dels 2 caterings segur que t'atendran del més be, i més en un lloc com aquest que deuen tenir un munt d'ofertes d'altres caterings, si han escollit AGPlanning+Cal Blay o Christian Service és per qué treballen molt be.

Personalment, no conec Cristian Service, però sí conec Cal Blay i te'l recomano, no tinc comissió ni res per ser dj's, però he vist altres caterings i el servei i l'atenció de Cal Blay és excelent, però com també et diu l'altre noia, ella ha tractat amb Cristian Service i li ha anat molt be.

Si vols et paso el contacte directe de Cal Blay, m'escrius un meil a silviaijordi@gmail.com i et dono més informació.

Jordi
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Castell de Tamarit Catering

EntradaAutor: Momotaro » dg. nov. 09, 2008 8:57 pm

Hola Jordi, moltes gracies per la informacio! Segur que necessitarem algunes classes de ball aixi que em guardo el teu mail!

Coneixes AG Planning? Alguna persona de referencia?

:mu::
EVA
Momotaro

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dg. nov. 09, 2008 9:23 pm

Uix, AG Planning no els conec, ho sento.

I per les classes, us puc preparar una coreo xula que deixareu els convidats bocabadats............

Jordi
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: Estelet » dl. nov. 10, 2008 6:25 pm

Dir-te que si et vols casar al Castell de Tamarit i reservis ja!!! Quan jo vaig preguntar per al 2009 em van dir que ja estaven donant dates per al 2010 i per al 2009 quedaven poques... Sort, el lloc és molt maco!

:*:-)
Imatge
Estelet

Entrades: 114
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 9:02 pm

Catell tamarit

EntradaAutor: Momotaro » dl. nov. 10, 2008 6:29 pm

Si, ja ho he vist!!! Sembla mentida.... Bueno, a veure que ofereixen les diferents empreses.

La veritat es que es molt car comparat amb altres llocs, encara que estiguis pagant la localitzacio em sembla que no haurien d'abusar d'aquesta forma!

A veure si algu que hagi tractat amb aquestes empreses contesta!

Merci!
EVA
Momotaro

EntradaAutor: Anni_2009 » dl. nov. 10, 2008 6:44 pm

Hola,

doncs em sembla que anava per allà de 160 euros amb tota la barra lliure inclosa.

Nosaltres al final ho fem en un restaurant que es diu LA BOELLA,són estils diferents, però és super maco!!! Cosa que jo el Castell vaig trobar que per el que fan pagar, està una mica descuidat

Espero que et serveixi d'ajuda
Anni_2009

EntradaAutor: Estelet » dl. nov. 10, 2008 7:13 pm

Jo em vaig informar pq en principi ho volia fer allà, però vaig trobar molt car que només el lloguer del castell fos 3.500 euros i desprès 160 euros per cobert... molt car!

:*:-)
Imatge
Estelet

Entrades: 114
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 9:02 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. nov. 10, 2008 10:01 pm

Hola noies, be, el Castell de Tamarit té el problema del seu preu, i apart el catering es clar, com a dj's ja ho he comentat alguna vegada amb els del catering i ho saben, però és le preu que els hi posen a ells.

Intenta buscar alternatives, però com et diu l'Estelet, pel 2009 trobar alguna cosa que estigui lliure i estigui be............

Jo puc donar-te un cop de ma amb el preu (o del catering o del castell, no se, intentaré fer alguna cosa però no prometo res), escriu-me un meil per saber quines dates, què vols, quines necessitats teniu, fer cerimònia o no, com us dieu, etc.

El meu meil és

silviaijordi@gmail.com

Jordi

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: Anni_2009 » dt. nov. 11, 2008 10:23 am

Hola,

el preu que et vaig dir jo de 160 més o menys el lloguer ja nava inclòs
Anni_2009

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dt. nov. 11, 2008 11:15 am

Ah, ok, pensava que el catering eren 160 € i a part el lloguer del castell.

Per això també ho veia una mica car.

Jordi

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: LIDIATGN » dt. nov. 11, 2008 9:33 pm

HOLA!!
EDU Y YO NOS CASAMOS EN EL CASTELL DE TMARIT EL 17 DE JULIO, Y ENCARGAMOS FECHA LAS ANVIDADES PASADAS Y SOLO QUEDAVAN 2 DIAS LIBRES.

ASI QUE SI QUIERES CASARTE ESTE AÑO, MEJOR QUE LO HAGAS YA(EL RESERVAR EL DIA) .
YO HE ELEGIDO AG PLANNING, ME ATENDIERON MUY BIEN EN LA FIRA DE NUVIS, Y LA VERDAD QUE HASTA HORA TODO PERFECTO, TE LO RECOMIENDO, A MI ME ASSESORA CRISTINA (pero esta de baja maternal= asi que SARA que es muy maja.
ESPERO SERVIRTE DE AYUDA
U N BESO Y SUERTE
LIDIATGN

Entrades: 45
Membre des de: dv. juny 20, 2008 8:05 pm

Castell de Tamarit

EntradaAutor: Momotaro » dt. nov. 18, 2008 9:00 pm

Hola,

Muchas gracias por tu comentario. Yo lo voy a hacer con Christian Service asi que ya os ire contanto que tal.

Un saludo!
EVA
Momotaro

EntradaAutor: Iaione-Borja » dc. nov. 19, 2008 3:35 pm

Hola Momotaro!

Borja y yo nos casamos en el Castillo de Tamarit el 4 de julio de 2009. Lo hemos contratado con Christian service's (lo hicimos en enero de este año).

Nosotros la verdad es que estamos encantados, nos trataron muy bien y nos facilitaron mucho las cosas...

Que bien encontrat a otra pareja q se casa alli y con la misma empresa! Nosotros nos casaremos en la iglesia que hay alli y asi lo haremos todo en el mismo sitio, mas comodo para nosotros y los invitados.

Ya me iras contando vale guapi?¿ ya nos pondremos al dia de lo que nos vayan diciendo

Muack
Iaione-Borja
:: núvia experta

Entrades: 952
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 3:40 pm
Ubicació: Cambrils

EntradaAutor: oshia » dc. nov. 19, 2008 3:39 pm

Vale la pena chicas???y el trato que tal??
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

Castell de Tamarit

EntradaAutor: Momotaro » dc. nov. 19, 2008 5:35 pm

Hola Iaione!

Que ilusion encontrar a alguien que lo haga con la misma empresa! Asi podemos compartir ideas y experiencias.

Por cierto, sabes algo de la forma de pago? se hace el mismo dia de la boda? cuando?

Otra cosa, has pensado algo en cuanto a la decoracion? flores, etc...claro que en julio dudo que necesites mucha decoracion extra pq estara precioso!!!

En cuanto al baile, como ves que sea en el mismo sitio que la comida? Me parecio un poco justo de espacio.

Vamos hablando!

Saludos

<*.*> <*.*>
Momotaro

Castell de Tamarit

EntradaAutor: Momotaro » dc. nov. 19, 2008 5:56 pm

Hola Oshia,

Acabo de ver tu mensaje. A que te refieres con que si vale la pena? Supongo que lo dices por el precio. Creo que tiene que ser que realmente quieras este sitio, sino seguramente hay sitios que estan mucho mejor en relacion calidad precio.

En cuanto al trato la verdad es que mi experiencia no ha sido la mejor del mundo... Con AG Planning al principio muy bien, fueron muy amables pero desafortunadamente no han sido muy claros. Nos ofrecian un dia que en realidad era de Christian Service y ha sido un lio. Por ese motivo me decidi (cuando los decrubri) ha hacerlo con Christian's service. La verdad es que de trato muy bien aunque creo que con todos estos problemas entre las empresas que operan en el castillo la cosa estaba un poco tensa. Espero que mejore!!!! La verdad es que sino es un poco incomodo!! Lo bueno que tienen es que parecen muy profesionales y por ese lado me dan mas confianza que AG Planning.

A ver si hay mas gente que nos cuenta sus experiencias y asi podemos ayudar a las personas que lo miren de nuevo!! Yo me entere de que habian varias empresas que trabajaban en el castillo gracias a este foro!!

Un saludo!
EVA
Momotaro

EntradaAutor: Iaione-Borja » dc. nov. 26, 2008 2:09 am

Hola Momotaro!

voy a intentar responder todas tus preguntas jajaj

Sobre los pagos, nosotros cuando reservamos la fecha tubimos que dar 1500€ si no me equivoco, luego hay que dar otro pago unos meses antes de la boda y el resto el mismo dia de la boda.

Sobre la decoracion, nos comentaron que si cogiamos a la floristeria con la que ellos trabajan para "decorar" la iglesia, que nos regalaban la decoración de las mesas y tal.... eso aun lo tenemos q mirar xq si no nos gustan, una tia de mi chico tiene un garden y tal y nos lo harian ellos.

Sobre le baile. si me parecio algo justo, pero piensa q en ese momento retiran un poco las mesas y cambian un pokito la distribucion para que haya mas espacio... y con la zona de descanso y la parte lateral yo creo que habra suficiente....

Estubimos en la fira de reus y fuimos a hablar con ellos y nos dijeron q a partir de febrero nos llamarian para la prueba de menu y cosas de estas!! que ilu!!!

tu ya lo tienes reservado?¿ q dia os casais?¿

por cierto.... cotilleamos en ag planing y era mas caro q en cristian service's.... no se si sera xq nos mantienen el precio del año pasado por unas cosas que pactamos....
Iaione-Borja

Entrades: 952
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 3:40 pm
Ubicació: Cambrils

Següent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants