Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: anagaz » dj. oct. 19, 2006 10:08 pm

Nena, pero que vols dir que no t'entra ara?
5 Maig 2006
anagaz
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. oct. 19, 2006 10:43 pm

Anagaz wapa ..... MOLTES FELICITATS PRECIOSA !!!! <-^^> :gati: <-^^> :gati:
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dv. oct. 20, 2006 7:21 am

No ho he provat, jejeje
Però tinc 3 kg més, segur que no quedaria igual :-( :-( Es que m'agrada tant menjar ..... Em costa més fer règim que quan vaig deixar de fumar!!!!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: anagaz » dv. oct. 20, 2006 4:35 pm

Gràcies Bede!

Doncs jo encara tinc el vestit a la bugaderia... Jo també em vaig engreixar una miqueta després del casament. Pero ara ja no és culpa del menjar. A mi també m'agrada molt menjar i els pastissos em tornen boja.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: Stella » dv. oct. 20, 2006 6:15 pm

ufff jo desde el casament no me tornat a posar el vestit... i quina por! jajajaja Noies l'important es q ens quedava de maravella el dia del casament! :-)ok:
Apollonia ostres quina ilu q per fi aviat ja tingueu l'album! despres de tants mesos! ja veuras quines fotos mes maques! ei ja ens penjaras alguna!!!!
Anagaz q creus q espereu nen o nena? per cert ja heu pensat en algun nom?
Noies jo estic estresadisima a la uni... i aixo q encara falta un munt pels examens pero ara amb les evaluacions continues tinc moltisimes practiques :--(
Un petonas! :-()-) :-()-)
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Txiki_Bober » ds. oct. 21, 2006 9:14 am

NOIES!!!
AVUI TINC HORA A LES 15:30 A CYMBELINE DE DIAGONAL PER VEURE UN "DESFILE" I EMPROVARME ELS VESTITS!

QUINS NERVIS!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Txiki_Bober

Entrades: 263
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:53 pm
Ubicació: Santa Margarida de Montbui

EntradaAutor: EDAE » ds. oct. 21, 2006 9:26 am

Txiki, que vagi molt bé!!!!!!!!!!!!!! Disfruta-ho mooooolt, que val la pena!!!!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: apollonia » ds. oct. 21, 2006 11:15 am

Txiqui ja ens contaràs quins t'agraden!!!!!! Ostres quina enveja ....

Passa-ho molt bé :-)ok: Per cert, jo me'l vaig comprar allà i en vaig quedar molt contenta >.-<: >.-<:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: apollonia » ds. oct. 21, 2006 11:17 am

Stella, ànims que te'n sortiràs :-)ok: Pensa que jo estic igual, jejeje Entre les mates i la física estic que no dormo :--(
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Visitant » ds. oct. 21, 2006 12:54 pm

Stella ... ànims amb la UNi !!!! Tu pots wapa !!! :-)) :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Stella » ds. oct. 21, 2006 7:44 pm

Gracies reines sou uns solasos! apollonia tu com ho portes? jo trobo q cada any q pasa em costa mes concentrarme! jajaja
ostres mates i fisica.... deu ni do!

txiki!!!!!! per fi ja et pots provar els vestits!!!! volem fotos ok?
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

MUAKS! :-()-)
Stella

EntradaAutor: Txiki_Bober » dg. oct. 22, 2006 2:20 pm

Fotos? Res de fotos! Vaig estar amb dos señores tota l'estona, no hem deixaven sola ni un segon. La meva germana va treure el mobil i va fer una foto pero es van escandalitzar i li van fer borrar. Res de fotos! jolín...
El desfile molt molt macu. Vaig veure les models abans de començar i em vaig animar peruè una era molt normaleta, amb les seves corbes o una mica de panxeta i l'altre era un pal. Doncs els vestits li quedaven preciosos a la més ampleta, a la nena-pal li quedaven fatal, fins i tot les dependentes la feien parar per aguantali per darrere perque ens fessim una idea de com quedava be....

Com dic sempre jo volia el Saphir = Amathyste y m'el vaig probar y el corpinyo es preciós pero la faldilla no m'acaba de fer. S'aixeca del cul i es molt llisa per devant. a més el corpinyo te aquella esquena decoberta tan maca amb la cinta creuada. Pero no m'el van cordar tot, i jo veia que sem sortien michelins i quedaba molt malament. Potser si es corda be...

Vaig probar ANIS que les meves germanes deienq ue era el que millor em quedava , pero es verd o marfil. Jo vull vestirme de color segurissim pero verd No. Descartat.

Vaig probar el AMERIQUE en marfil i de cos em quedaba molt be i era molt molt comode y la faldilla te molts detalls que m'agraden i el corpinyo también. encara que no em fa un escot tan macu. Pero després m'el vaig emprovar en vermell i em vaig enamorar. Em quedaba perfecte amb el cabell negre que porto, un semirecogido y una floreta al cap com les el vestit. res més. Pero no se si m'atreviré a anar de vermell. No per mi sino pel que digui la gent. Sé que he de fer el que a mi magradi perquè es el meu dia, pero no m'agrada sentir com critiquen. la gent es molt dolenta...
Tots dos que m'agraden valen 1600 euros aprox. aixì que pel preu no m'hi puc decidir.

No se que fer noies. buscaré més vestits de color a altres botigues perque jo em volia casar de rosa. Per cridar l'atenció no anant de blanc , pero no se si m'atreviré a anar de vermell. si no trobo res millor en rosa acabaré en vermell.
que em dieu?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Txiki_Bober

Entrades: 263
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:53 pm
Ubicació: Santa Margarida de Montbui

EntradaAutor: Stella » dg. oct. 22, 2006 5:47 pm

Txiki ostres quina decepcio lo de les fotos... a mi em van deixar fer-me fotos pero potse em van deixar pq ja era el meu... pq no et copis l¡'idea suposo.... no se la meva cunyada va a anar a no se quina botiga amb una amiga seva q era modista i despres li va copiar el model poguent canviar allo q ella volia....
Amb lo del vermell es molt personal, depen de si et veus be o no i tmb si et feia molta ilusio anar de rosa.... no et desesperis! ara has començat a mirar, ves a altres botigues a veure si trobes el teu, el q millor et queda i es el q notis q es el TEU vestit, el q t'identifica....
Anims amb la recerca!!!!! :: orrr:: Per cert on va ser el desfile?
Stella

EntradaAutor: apollonia » dl. oct. 23, 2006 8:59 am

txiki, no desesperis que ja trobaràs el teu, jejjeje Jo vaig fer 3 visites a cymbeline, fins que vaig trobar el meu, pq cada cop arribaven nous vestits i cadascun que em provava m'agradava més, fins que vaig trobar el meu, jejeje
De totes maneres has de mirar altres botigues per no quedar-te amb cap dubte :-)ok:
En quan lo del vermell, a mi m'encanten!!! Però es clar, s'ha d'estar molt convençuda pq és arriscat, i també depen del tipus de cermònia suposo :hmm::

Per cert, a mi si que em van deixar fer fotos, però a la prova del meu, abans tampoc ho vaig provar.

Ja ens tindràs informades, jejeje
:-()-) :-()-) :-()-)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: seni_6 » dl. oct. 23, 2006 11:54 am

MUCHISIMAS FELICIDADES ANAGAZ!!!!!!! QUE SORPRESA !!!! HAS TARDADO BIEN POQUITO EN QUEDARTE EN ESTADO (+:-)
MUCHA SUERTE CON EL EMBARAZO :-)ok:

YO TODAVIA NO TENGO LAS FOTOS, YA QUEDA MENOS, ESPERO QUE EN NOVIEMBRE YA ME LAS DEN. QUE SUERTE APOLLONIA,YA TE DAN LAS FOTITOS!!, YA NOS CONTARAS QUE TAL HA QUEDADO EL ALBUM Y EL VIDEO.

:-)(:-)
seni_6
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dj. nov. 10, 2005 2:07 pm

EntradaAutor: apollonia » dt. oct. 24, 2006 7:39 am

No he hecho video seni, pero en cuanto tenga el album le hago unas fotos y os lo enseño :-)ok: Me muero de ganas, jejeje
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Stella » dt. oct. 24, 2006 6:25 pm

Seni!!!!!! q alegria leerte de nuevo por aqui guapetona! :-)ok:
Apollonia nosaltres tambe ens morim de ganes de q ens ensenyis les fotos!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: jijijiji
Saps? aquest cap de setmana vaig pensar en tu pq els meus pares van estar per lleida mirant casetes, jejeje
Stella

EntradaAutor: anagaz » dc. oct. 25, 2006 11:12 am

Gràcies Seni!

Hola noies!!! Quant de moviment... i jo sense adsl a casa que se'm va espatllar el divendres i encara està igual. :--( A la feina vaig més de cul i no puc entrar tant...

Txiqui no desesperis i mira més botigues i estils que ja veuràs com al final el trobes. A mi també em va costar trobar-lo. A mi de Cymbeline m'agradava molt un que era blanc i per sobre duia tot un encaix vermell i era preciós pero pot ser massa romantic per mi.

Stella, a mi també em passa que cada vegada em costa més estudiar... Deu ser cosa de l'edat.
5 Maig 2006
anagaz

Re: Cymbeline

EntradaAutor: sugargirlbcn » dc. oct. 25, 2006 1:47 pm

Stella ha escrit:Hola a todas!
El vestido de novia que me gusta es de la tienda Cymbeline, no se si la conoceis, el caso es que navegando por intrenet he encontrado muy malas criticas de la tienda en cuestión, según algunas chcias el trato de cymbeline es bastante malo, yo cuando llame a la tienda me trataron bastante bien pero claro no he ido y no se con que me voy a encontrar....además estoy leyendo q es bastante caro, alguien sabe mas o menos una aproximación de precios????'
De verdad que si alguien puediera contestarme me haria un gran favor, pq estoy un poco confundida...
Muchas gracias a todas por adelantado! Muuuaks =0-0-)

hola estela!!!no se donde eres pero en granollers hay una tienda q tienen cymbeline entre otras marcas...se llama la tienda jordi dalmau atelier y como el es colaborador directo de la marca los tiene un poco mejor de precio q en las tiendas oficiales...ale un muaaaaaaaaakk
:-) por mirar no pierdes nada....
sugargirlbcn

Entrades: 7
Membre des de: dc. nov. 09, 2005 4:49 pm

EntradaAutor: iram » dc. oct. 25, 2006 1:48 pm

TEMA PRECIOS K TAL CYMBELINE?????
iram

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

AnteriorSegüent