ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 20, 2006 12:08 pm

Hola Ninet!
No et preocupis k per rollo cap!K totas estem igual sigui per una cosa o per un altra.
Mira si no t'el volen portar insisteix estas en tot el teu dret,ademes mai se sap..necesseitas veure't'el posat per saber i si no t'en vas a un altra Botiga de RC els hi dius sabeu a kin punt de RC el tenen a lo millor et post apropar!
Mira jo l'encomanta al novembre i fins Agost no fai prova imaginat si hi ha temps de sobras per axiò no pateixis.
En kin RC estas mirant??
Petonts
Visitant

EntradaAutor: ninet » dc. des. 20, 2006 12:23 pm

Hola ofelia!
el vestit es molt bomic i era un dels meus preferits, pero com diem totes al veure el vestit al cataleg et pots fer una idea equivocada, ja k jo pensaba k era mes blanquet i al veure k era color champany doncs em va decepcionar una mica, Em kedaba molt be pero tan la meva mare ,com les noies de RC em va dir k m'apagava molt a la meva pell i jo no soc molt blanca k em kedaba millor un de mes blanquet. La veritat es k em vaig decepcionar pq ja pensaba k tindria vestit i fins k no el veus no pots dir-ho. A mes también t'he de dir k em van probar una talla 44 i jo soc molt primeta i el efecte no era el matix, tot era roba. Pero no deixa de ser un vestit precios, la roba vestix molt. pero pel meu gust jo li camviaria el color a mes blanquet, em van dir k ho preguntrien, pero k segur k no estaria.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: ninet » dc. des. 20, 2006 12:31 pm

Graices Laura!
jo soc de tarragona i m'ho miro Reus ja k em keda mes a prop, cada tenda tria els vestits k pensa k sortiran i dps si ni ha algun k no el tenen la central de RC els hi presta, pero per molt poc temps. aixi k es com un contagotes i mai els pots tenir tot el matix dia per poder comparar i aixo es un rotllo pq te'ls has de memoritzar i no es lo matix. Estic una mica desepcionada amb akest tema. El vestit k em van portar ahi va rribar pel mati i dps de emprovarme'l ja ja l'empaquetaven i cap a burgos k alli una noia también se'l volia probar aixi k no va estar ni mig dia a la botiga.
He estat a la tenda de Rc diagonal i alli si k em vaig provar el NENUFAR k es el k no em volen provar aki, i em va agradar pero hi vaig a nar a mb la meva gemana ja fa temps i ara mateix no puc dir si realment vull akell o no pq la meva mare no l'ha vist i sense la seva opinio no l'ecullire.
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Angelica » dc. des. 20, 2006 12:38 pm

Ninet és normal a vegades pensem que un vestit és d'una manera i després no és així, no et preocupis guapa, l'unic que perquè no vens un dia a Barcelona i te'ls tornes a posar tots??? Així sortiràs de dubtes i t'estalviaràs anar tantes vegades i haver de memoritzar-los, no?
A més si vens podem fer un cafetó ... jeje xx:-DD
Angelica
:: núvia experta

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: ninet » dc. des. 20, 2006 12:42 pm

gracies Angelica!
doncs si, la veritat es k seria la millor sol.lucio, tornar a barcelona provarme'ls tots i kuan sabes kin m'agrada triar-lo a Reus pel tema de les proves.
El dia k vingui, t'avisare amb antel.lacio i si no tens feina kedem per fer un cafe i aixi ens coneixem, no ho duptis.
moltes gracies wapa!
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: claras » dc. des. 20, 2006 12:51 pm

Hola guapis, bueno si os digo la verdad a mi también me entran dudas a veces, pero supongo que es normal...es un día muy importante y queremos estar lo más guapas posible...
Lo del vestido es como te quede, a mi el newton me parece espectacular (aún pienso en el jeje) pero a mi, sea por lo que sea, no me quedaba bien...
Laura una pregunta tu estampado se parece al estampado del Nais???, es que yo me probe el Nais y las flores de la tela eran súper bonitas.
Estaremos todas perfectas, ya lo vereis
09/06/2007
claras
:: núvia rookie

Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 9:20 pm

EntradaAutor: ninet » dc. des. 20, 2006 1:08 pm

hola claras!
k vestido te has escoguido tu? a mi me ha pasado lo mismo con el NEWTON k era con el vestido k soñaba i por algun motivo no es el adecuado para mi.
creo k si k es la misma ropa el NAIS k el NAIROBI.
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: claras » dc. des. 20, 2006 3:58 pm

Hola ninet, pues el mio es el niagara...
El Nais era marfil flores y todo...muy bonito de verdad.
No os gustaría quedar un día rosa clareras? :-))
09/06/2007
claras

EntradaAutor: ninet » dc. des. 20, 2006 4:09 pm

hola claras!
el niagra es muy bonito, sobretodo el cuello k tiene i es super original el lazo k lleva atras.

por mi ningun problema para kedar
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Angelica » dc. des. 20, 2006 4:23 pm

Por mi tampoco, me parece genial quedar ... jeje neu:-D
Angelica

EntradaAutor: claras » dc. des. 20, 2006 4:31 pm

Grácias ninet!, es que le das tantas vueltas que al final ya no sabes lo que quieres...lo unico que con este vestido me sentía muy segura.

Va chicas cuando quedamos?
09/06/2007
claras

EntradaAutor: Angelica » dc. des. 20, 2006 4:33 pm

Antes de fiestas o después en enero???? :-/ :hmm::
Angelica

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 20, 2006 5:38 pm

hola Guapas
La tela si ke es igual
Eiiii
si si kedamos vaaa
que ilusiíon!!! y anos veo con un catalogo de la rosa clara debajo del brazo para saber que somos del foro!!! k idea!! jajaja
Por mi no problema soy de Andorra i podemos kedar en Girona o bcn!! o punto medio
Nenass aniamosssssssssss i proponer dia
Un besooooooooooo Guapasss
Visitant

EntradaAutor: meta » dc. des. 20, 2006 5:42 pm

Hola Noies, fa dos dies que no hem conectava i deu ni do el que s'ha anat escrivint!!!!
Ninet, hem fa molta il.lusió que t'hagis pogut emprovar el NEWTON, pero si no t'ha fet el pes segur que en trovaràs un altre que t'agradi!!!! :-))
Laura, hem sembla que ja t'ho vaig dir en un altre post, pero el teu vestit es molt maco, tot i que el meu estil es molt mes semblant al d'Angelica. neujor:-)
Misteleta, si a ti te ha gustado ese vestido, en definitiva eres tu la que se casa y te tienes que sentir a gusto, asi que ADELANTE!!! :-)
Angelica, jo no soc de Barcelona, pero hi treballo, depenent del dia per mi podeu contar per quedar i així ens coneixem!!! :-))
meta

Entrades: 160
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 3:30 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 20, 2006 5:44 pm

Holaaa Meta!!!
Gracias per la opinio Guapa!!!
jejeje
Visitant

EntradaAutor: claras » dc. des. 20, 2006 6:00 pm

xxo.0.o eso lo que ha dicho angie cómo os va mejor, antes de fiestas o despues?
un viernes o un sábado???
09/06/2007
claras

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 20, 2006 6:11 pm

A mi si es Sabado me va muxo mejor porke pensar que vivo en Andorra i los viernes trabajo.depende donde sea la quedada.
Si es en Barcelona a las 8:30 de la noxe puedo estar en bcn un Viernes,
Donde sera la Kedada???
Despues de fiestas???
Visitant

EntradaAutor: ninet » dc. des. 20, 2006 8:05 pm

ei wapes! ami em va millor dps de festes, no? es k ara ja hi som i es una mica precipitat i a mi em pasa el matix k a la laura k tinc k venir desde tarragona.
laura treballes a algun lloc cara al public? si es aixi quan pugui a andorra et paso a veure.

meta: em va desepcionar una mica el NEWTON pel color k te. pero per lo demes es un señor vestit. ja us anire informant
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: meta » dj. des. 21, 2006 8:43 am

A mi també hem va millor després de festes, perque ara la veritat es que aprofites per quedar amb tothom i vaig una mica liada!!!
Ja proposareu un dia!!!! xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)
meta

Entrades: 160
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 3:30 pm

EntradaAutor: Angelica » dj. des. 21, 2006 8:47 am

Meta guapetona ... quina il.lusió coneixer-nos!!! neujor:-) xx:-DD xx:-D neu:-D Si que és veritat que en gustos ens assemblem molt ... neu:-D xx:-DD xx:-D neujor:-) I a mi JP m'encanta i estic segura de que el teu vestit es preciós .... :-)) :-)) :-)) :-)) Ja tinc ganes de veure'l ...i el de Ninet que es fa esperar una miqueta ...jeje Ja veuràs com si vens a Bcn surt de dubtes en un moment ... neujor:-) xx:-D xx:-DD neu:-D

Jo us vui coneixer a totes ... a Claras, Ninet, Laura, Belton ... xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) Quedem, quedem!!!!!

Ah! una coseta ... BBBnadal:-) :-)07:-) a totes ...
Angelica

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant