VESTITS ROSA CLARÀ_VESTITS DE NUVIA EN GENERAL!!!!

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: molinos » dl. maig 07, 2007 3:35 pm

fes fotos el proxim el proxim cop ehh!!

A mi si que m'agradaria treurem l'abric, pel ball.

Et queda poquissim ehh!!
molinos
:: supernúvia

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Elen Flowers » dc. maig 09, 2007 10:50 am

HOla maques,

Uf, estic super desconectada pero es que vaig de boliT!!! A veure, pero on començo.... Molinos, a veure si aquests dies et puc enviar fotos del vestit, la veritat és que estava molt maca la nuvia, anava molt sencilleta amb el vestit, un recollit baix i uns detalls molt macos al monyo... Ella pel ball es va treure la part de sobre (d'encaje) i molt bé!

També uns he de dir que ara un casament ja no és el mateix, jejeje, ara et fixes molt en tot, els detalls i tot, fins i tot el meu xicot!!! jejeje!! PErò molt bé, ja us posaré fotos!

Que poquet Irual, quines ganes no? A mi encara em falten les sabates i la roba itnerior i el 8 de juny tinc la proba.... no sé com ho faré perquè tinc un mes super ple!!! Ojala poguessim veure fotos Irual!!!

Com esteu vosaltres? Per cert, Ara he d'escollir el dj, estic entre dos qe són els que proposa la masia, i la veritat és que a primera vista la diferència de preu és força evident, però no sé en què m'hauria de fixar!!! Idees? Les empreses són Discmusic i Discomoda!!

Petonets maques!
Elen Flowers

Entrades: 33
Membre des de: dl. gen. 29, 2007 5:07 pm

EntradaAutor: molinos » dc. maig 09, 2007 1:51 pm

Hola a totes

Elen m'agradaria veure les fotos!! la irual porta el mateix vestit.

Sobre les empreses de musica jo no ho se. Has mirat per internet si tenen pag web...

Nosaltres divendres passat van anar a buscar les invitacions i les van tornar pq estaven malament ara estem esperant que ens truquin. i no tinc mes novetats.

IRUAL CREC QUE ET QUEDA UN MESET!!!!!!
molinos

EntradaAutor: molinos » dj. maig 10, 2007 7:21 pm

Amunt el post!!!

que us passa rosa clareras!!
molinos

EntradaAutor: molinos » dg. maig 13, 2007 12:02 pm

ei que passa en aquest post!! ningu escriu!!!
molinos

EntradaAutor: Patty » dg. maig 13, 2007 5:39 pm

Hola Rosa maca!!!! Com va? es que hi ha dies que aixo est``a mes paradet!!!
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm

EntradaAutor: Elen Flowers » dl. maig 14, 2007 12:02 pm

Hola chicas,

pos si que esta paradito este post!!! A ver si puedo colgar mas fotos de la boda.... es que las tengo en el pc de casa y ahi es territorio de mi futuro.... jejeje... lo que tiene vivir con un informatico!!!

Que contais? Como vais con los preparativos???

BESUS
Elen Flowers

EntradaAutor: molinos » dl. maig 14, 2007 1:48 pm

Hola!!

jo no tinc gaires novetats. avui mhan trucat per anar a recollir un altre cop les invitacions, que estaven malament!!

ELEN MES FOTITOS!!! QUAN PUGUIS!! ESTABA GUAPISIMA, NO PORTABA VEL, OI?

IRUAL MENYS D'UN MESET!!! COM ESTAS?
molinos

EntradaAutor: Elen Flowers » dl. maig 14, 2007 4:35 pm

Hola guapa,

No te preocupes que entre hoy y mañana sin falta te envio las fotos, intentare coger alguna tambien del recogido y asi tienes mas ideas, porque sabes lo que te quieres hacer? Ella no llevaba velo, y el recogido tenia unos detalles monisimos, eran como hojas pequeñitas... a ver si se ve en la foto!! muy chulo!

Tu llevaras velo? Yo no queria pero en cuanto me lo probe la verdad es que me encanto!! ademas es que es a conjunto con el vestido, es como la falda.... me encanta!! Que ganas tengo de probarmelo de nuevoooo!! jejeje!

BESOS
Elen Flowers

EntradaAutor: molinos » dl. maig 14, 2007 6:43 pm

hola elen,

estaba muy guapa tu amiga, y el ramo me ha gustado mucho. CUando puedas me las envias, no te preocupes.

Yo en principio no queria pero me lo probare
molinos

EntradaAutor: Noemí_07 » dt. maig 15, 2007 10:00 am

hola guapes!!! :-()-) ara feia dies que no escribia,..., però cada cop està més a prop la boda i hi ha un munt de coses per fer!!! uuffff!!!! els nervis em van en augment,...

Divendres passat vaig tenir la primera prova del vestit i m'anava bastant gran :-( jo pensava que ja em quedaria molt més ajustat, però de la part de dalt em van haver de posar un munt d'agulles,... No em vaig fer cap foto, perquè estava tot agafat: pels dos costats, per davant i per darrera,... És normal que a la primera prova vagi així de gran? Ara tinc la segona el 6 de juny i espero que em vagi molt millor,...
07/07/07
Noemí_07
:: núvia experta

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Elen Flowers » dt. maig 15, 2007 11:22 am

HOla chicas,

NOemi, tranqui que am i amiga que se caso en abril también le pasó que en la primera prueba salió un poco baja de moral porque le venía super grande y nos e hacía mucho a la idea! Asíquenot e preocupes, que en la próxima mejor, siempre tienden a hacerlo más grande por si a caso, y en la priemra prueba es cuando más te cogen, así que no te preocupes, que ya verás como al final te queda perfecto!!!

Te queda muy poquito.... te faltan muchas cosas?

Como vais Rosaclareras?????
Elen Flowers

EntradaAutor: molinos » dt. maig 15, 2007 1:14 pm

Hola noies!!

jo fins setembre res de prova. pero tinc unes ganes increible de probarme el vestit!!

bueno a mi encara em queda 5 mesos per a moltes us qued amolt poquet!!!

que expliqueu??'
molinos

EntradaAutor: Noemí_07 » dt. maig 15, 2007 4:28 pm

així també et va passar igual que a mi Elen? la veritat és que estic millor després de veure que moltes també us heu trobat que a la primer prova el vestit anava gran,...
Aquesta tarda anem a portar els papers a l'esglèsia, bé part dels papers, perquè el meu novio encara no té la partida de baptisme,... i després anem a emprovar-nos les aliances i si ens van bé ja ens les gravaran!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

No desesperis molinos, que tot arribarà!!! ja veuràs com el temps passa volant i quan te n'adonaràs serà el dia de la boda!!! cada cop està més aprop això!!!

quin dia et cases tu, Elen?
07/07/07
Noemí_07

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: IRUAL » dt. maig 15, 2007 4:45 pm

Hola noies... la veritat es que cada cop s´acosta mes el dia i cada cop tinc mes feina per aixo no entro tan per aqui. Dijous tinc la segona prova a veure com va... no se si ja sera la definitiva.. ja us anire explicant.

Rosa no recordo si et vaig comentar que al final portare vel...
Imatge
IRUAL

Entrades: 748
Membre des de: ds. maig 13, 2006 5:56 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Elen Flowers » dt. maig 15, 2007 5:07 pm

Hola chicas,

Irual yo quiero ver foticos, creo que tu vestido es el mismo que el de una amiga mia que se caso en abril, y me hace ilu... ademas ella no llevaba velo!! porfa.....

Noemi, yo no me he probado aun el vestido, era una amiga mia, yo tengo la prueba el dia 8 de junio, tengo unas ganas.... me caso el 4 de agosto, me faltan dos meses y pico.... pero llevo ya un estres.... jeje.. A vosotras dos os queda menos....

Ahora me estoy peleando aun con los del menu que me tienen frita!!! Se equivocan al enviarme los menus hechos, les he pedido por activa y por pasiva que me digan a cuanto me saldria un bufet de jamon al corte y no hay manera!!! Llevo un mosqueo..... el martes que viene he quedado con ellos, a ver si podemos arreglar y cerrar el tema de una vez!!

Hoy he ido a mirar zapatos.... he ido al no vagis descalça... y la verdad es que me han gustado bastante unos, pero tenian punta y no se si con el vestido quedaran bien.... uf, cuantas cosas!!!!

MUAAAAAK
Elen Flowers

EntradaAutor: molinos » dt. maig 15, 2007 6:25 pm

IRUAL 25 DIES!! SI QUE EM DIR LO DEL VEL!!

AI TENGO UN MONTON DE TRABAJO I NO PUEDO ENTRAR!!
ANIMOS!! Y BESITOS
molinos

EntradaAutor: IRUAL » dc. maig 16, 2007 11:09 am

Elen Flowers ha escrit:Hola chicas,

Irual yo quiero ver foticos, creo que tu vestido es el mismo que el de una amiga mia que se caso en abril, y me hace ilu... ademas ella no llevaba velo!! porfa.....

Noemi, yo no me he probado aun el vestido, era una amiga mia, yo tengo la prueba el dia 8 de junio, tengo unas ganas.... me caso el 4 de agosto, me faltan dos meses y pico.... pero llevo ya un estres.... jeje.. A vosotras dos os queda menos....

Ahora me estoy peleando aun con los del menu que me tienen frita!!! Se equivocan al enviarme los menus hechos, les he pedido por activa y por pasiva que me digan a cuanto me saldria un bufet de jamon al corte y no hay manera!!! Llevo un mosqueo..... el martes que viene he quedado con ellos, a ver si podemos arreglar y cerrar el tema de una vez!!

Hoy he ido a mirar zapatos.... he ido al no vagis descalça... y la verdad es que me han gustado bastante unos, pero tenian punta y no se si con el vestido quedaran bien.... uf, cuantas cosas!!!!

MUAAAAAK

Elen que guay!!! No puedes poner una fotillo de la novia, para verla con el vestido?????
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: IRUAL » dc. maig 16, 2007 12:36 pm

ELEN QUINA ILUSIO M´HA FET!!! ES EL MEU VESTIT!!! LA VERITAT QUE LA NUVIA ES MOLT MACA...
GRACIES, JO DEMA TINC LA SEGONA PROVA, A VEURE SI PUC FER FOTOS I US POSO ALGUNA...

MOLTES GRACIES
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: molinos » dc. maig 16, 2007 1:29 pm

hola!!

irual fes fotito ehh!!
molinos