VESTITS ROSA CLARÀ_VESTITS DE NUVIA EN GENERAL!!!!

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: IRUAL » dt. des. 19, 2006 10:16 am

Aixxx!!! Laureta a mi em passa igual, ara tinc dubtes sobre el meu vestit, no se, es que m´agrada moltissim pero ara veig el model Newton i m´agrada tambe molt, i aquest no el vaig provar, i ara penso que potser m´hagues agradat mes, o potser no... Ufff el meu cap es que no para de donar voltes.
xx;-.) xx;-.)
Imatge
IRUAL
:: núvia experta

Entrades: 748
Membre des de: ds. maig 13, 2006 5:56 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: molinos » dt. des. 19, 2006 10:31 am

Bon dia boniques!!!
Nenes que el vostre vestit es molt maco, no dubteu!! que si no us tornareu bojas!!

el

tema invitacions jo encara no les tinc, com tot ho deixo dps de festes!!!!
molinos l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 25, 2007 6:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
molinos
:: supernúvia

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 19, 2006 10:38 am

IRUAL JO ESTIC IGUAL
DE VERITAT PARARE BOJA
ADEMES AL POST DE ROSA CLARA A MODA NUPCIAL I HA DOS NOIAS QUE M'HAN DIT KE EL VESTIT ES PRECIOS PERO MASSA EXTREMAT!!! hi estic desanimada!!
INCLUS A UNA A LA BOTIGA NO LI VAN VOLER ENSENYAR PERKE ES UN MODEL QUE NO SOL AGRADAR!! PER LO EXTREMAT QUE ES...

ESTIC PER EL TERRA!!!!
ESTIC PER TRUCAR I ANULA I TORNAR A ANAR A PROVAR MÉS..
UFFFF
Visitant

EntradaAutor: molinos » dt. des. 19, 2006 10:41 am

Laura et teu vestit es precios, es extremat si pero dona igual. Si te'l van ensenyar es pq es el teu estil, penso jo.

Potser a l'altre noia no era el seu estil. Aixo si si t'has de quedar mes tranquila truca o ves a la botiga i torna'l a provar.
molinos

EntradaAutor: molinos » dt. des. 19, 2006 10:42 am

Laura et teu vestit es precios, es extremat si pero dona igual. Si te'l van ensenyar es pq es el teu estil, penso jo.

Potser a l'altre noia no era el seu estil. Aixo si si t'has de quedar mes tranquila truca o ves a la botiga i torna'l a provar.
molinos

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 19, 2006 10:46 am

Les amigas diuan que va molt amb la meva personalitat.
A demes no se perke dono voltas,hemvai provar molt models inclus els vostres i quan tenia el meu provat la asesora hem va ficar a sobre el nick i no era igual a la meva cara com quedaba,quedaba millor el que m'he quedat.
aiiiii
que quin embolic hem faig!!! jejee
Visitant

EntradaAutor: molinos » dt. des. 19, 2006 10:48 am

Doncs laura no hi pensis mes. JO crec que et quedara millor el que thas quedat que per exemple el NICK.
molinos

EntradaAutor: IRUAL » dt. des. 19, 2006 11:04 am

Laura, qui millor que les teves amigues per saber la teva personalitat, si elles opinen que fa per tu, doncs endavant...
A mes tu mateixa dius que et quedava mol millor a la cara el teu que no pas el NICK, doncs ja esta... que estaras GUAPISSSIMA xx:-D xx:-D
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: IRUAL » dt. des. 19, 2006 11:06 am

Rosa i tu no tens dubtes????
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: molinos » dt. des. 19, 2006 11:09 am

Jo no!! i mira que soc cagadubtes ehh!! Pero m'agrada molt el meu vestit. He vist vestits molt macos pero no se el meu m'agrada i penso que em pot quedar be.

Es clar tinc dubtes de si em poso manigues, que si em poso vel, etc... pero he decidit que fins que no em faci la primera prova no ho decidire.

I tu pq tens dubtes?
molinos

EntradaAutor: IRUAL » dt. des. 19, 2006 11:23 am

A veure no es que tingui dubtes perque el model NICK, m´encanta i estic super contenta d'haber-lo comprat el que passa es que he vist un model que es el Newton, que el trobo tambe super maco i penso que potser si me l´hagues emprovat doncs també m´hagues agradat.
No se... que son tonterias pero li donc voltes :hmm::
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 19, 2006 11:52 am

Gracias guapas per la vostra Opinió.
Un vestit ets Tù.Aixi que si una esta feliç amb una mateixa el vestit lluira sol.

Nenassss
Visitant

EntradaAutor: lanajita » dt. des. 19, 2006 12:03 pm

Hola noies !! Com va tot ?

No heu de dubtar del vestit, la veritat es que tots els que heu triat son molt macos !!!!!

keka, el teu es precios, m'agrada moltissim

Molinos, yo com a detallet faig una participacio de loteria amb el numero de la data de casament, de 2 euros. Una per cada convidat.

Lo dels vanos ho volia donar a l'entrada de l'esglessia. Despres als nostres pares els donarem una foto de tots tres que ens farem dies abans del casament.

A la meva germana vull donar-li el ram i a la meva amiga que es casa 2 setmanes despres els nuvis de Maria Fort. A les avies del Jordi suposo que un ram de flors per no escalfar-nos mes el cap i al meu cosi la lliga.

Quin es el model newton ???
lanajita

Entrades: 908
Membre des de: dj. feb. 09, 2006 9:18 am

EntradaAutor: Belton » dt. des. 19, 2006 12:04 pm

Laura... no se quin és el teu vestit... però si el vas escollir no pots dubtar per opinions de gent que no et coneix... les teves amigues diuen que et va perfecte oi?... doncs no dubtis...
Belton
:: núvia rookie

Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 12, 2006 5:52 pm

EntradaAutor: Floti » dt. des. 19, 2006 12:08 pm

niñas no le deis mas vueltas

despues de haberos probado y reprobado vestidos.. elegisteis uno... por la simple razon de que con él os visteis guapisimas... y os gustaba como os quedaba.

Yo soy muy indecisa.. y he de decir que bueno.. despues de haberlo elegido.. estuve 1 semana con las dudas.. y es cierto que ahora veo algunos de los vestidos que han elegido las chicas y digo.. mira que majo... pero cuando yo fui a probar vestidos... ya estaba harta de verlos por internet.. de eliminar y de apuntarme los candidatos

todo tiene un proceso.. primero el de mirar.. luego el de eleminiar.. luego el de seleccionar los que nos queremos probar.. luego las pruebas.. y por fin... no se sabe bien bien xq... nos vemos estupendas con uno de ellos.. nos gusta como nos queda.. nos hace una cara radiante... y nos tiramos a la piscina y lo seleccionamos

luego viene la epoca dudosa post compra... a todas las novias nos pasa.. estaremos haciendo las pruebas y estaremos seguras.. y será salir y otra vez con las dudas.. hasta el dia de la boda..

es normal tener dudas.. xq siempre estamos pensando.. le gustará a la gente... que pensaran... que si patatin que si patatan.. y no nos damos cuenta... que a la que nos tiene que gustar es a nosotras... y a nadie más

uff pedazo rollon que he metido.. pero es que cuando me pongo.. o me paran o puedo escribir un libro.. jeje
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 19, 2006 12:11 pm

Floti gracias por tus palabras tienes toda la razón del mundo!
Visitant

EntradaAutor: IRUAL » dt. des. 19, 2006 12:17 pm

Teneis razon... PROU DUBTES!!!!

Segur que totes estarem guapissimas amb els vestits el dia del casament, perque es un dia molt especial : ban : : ban : : ban : : ban :
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: Floti » dt. des. 19, 2006 12:18 pm

pos claro que tengo razon.. jeje xxo.0.o

que yo soy la primera en dudar y en comerme el tarro.. pero creo que todo tiene su proceso... y a todas las novias les pasa.. aun no he visto a ninguna de este foro que no haya pasado por la epoca no me gusta mi vestido... no se si es el mio.. bla bla bla

es normal.. pero lo que tenemos que tener claro.. es que si lo elejimos fue xq ese es nuestro vestido... nos trasmitio algo que nos dijo:

SOYYYYYYYYYY YOOOOOOOOOOOOOOOO jajajajajaja.. y salimos de la tienda to contestas y felices.

y luego ele.. las dudas vienen xq aqui todo el dia vemos vestidos.. hablamos de vestidos

Pensad que si no existiera este foro.. nos hubieramos comprado el vestido y al no hablar con otras novias.. no ver más vestidos... estariamos felices de la vida con el nuestro

Asi que no darle mas vueltas... ya vereis como que el dia que vayamos a hacer nuestra primera prueba y nos pongamos nuestro vestido... se nos quedará la cara como a este muñequin jeje :-))
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Belton » dt. des. 19, 2006 12:20 pm

Floti, es verdad!...

Ya lo ha dicho antes... yo no tengo ninguna duda, es mi vestido y así lo sentí cuando me o probé... a mi mi encanta y a mi madre que era con quin fui también... :-))

Laura ya te lo he dicho en un privi... es precioso... para gustos los colores y esta ha sido tu elección... estaremos todas Genial!
Belton

Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 12, 2006 5:52 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 19, 2006 12:22 pm

Gracias Belton I perdona x lo de tu vestido!!! de verdad!!!!
Asi ke nos casamos practicamente ...jejeje
Estaremos nerviosas
Yo ya os enviare una foto de la 1er prueva.
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants