Fotos nuestras en nuestra primera Prueba

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Stella » ds. maig 06, 2006 8:56 am

Eugenia reina!!!!!! es normal que si te las vist agafat amb pinzes i tal no t'acabessis de veure be, pero jo no crec q t'haguis equivocat de vestit! jo el veig precios sobre tot la llaçada verda q fa per darrera! tu no t'amoinis pq tot te solucio! mira jo pel casament estaba suuuuuper vblanca! no habia tingut temps de pendre uva -entre la feina, els preparatius i tot em vaig quedar aou- ni per anar a la platja, i a mes q a mi em costa molt de posar-me morena i vaig anar a solmania crec q es diu i em van posar morena morena en un dia! :-)ok: i es va veure molt natural i no vaig tacar el vestit -m'ho vaig fer el dia abans del casament-
Respecte a com et queda el vestit, pensa q de vegades agafem manies pq volem estar el millor possible per un dia tan especial, jo crec q a la segona emprova quan tel tinguin a mida tel veuras millor, jo crec q has fet una molt bona eleccio! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
A la propera p`rova ves a la pelu q et maquillin i et facin algo amb el q et veguis guapa i segur segur q et veus millor!
Si es q estaras espelndida el dia del casament! GUAPA!
No et desanimis per aquesta sensacio pq jo et veig molt i molt be igual q les meves companyes!
Ja veuras com amb complements tmb cambia molt!
Un petonas! :-()-)
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: gblanch » ds. maig 06, 2006 10:06 am

Eugenia, que es normal que te entre la paranoia de que te ves mal, pero tranqui que pa eso estamos nosotras, para pegarte una colleja y abrirte los ojos para que veas que estas guapisima :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
gblanch
:: núvia de platí

Entrades: 4044
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:36 am
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: Lina » ds. maig 06, 2006 10:25 am

Eugenia, te queda genial estas ....

GUAPISSIMAAAAAAAAAA

Me encanta el toque de color verde.
Lina
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. feb. 07, 2006 11:40 pm

EntradaAutor: monix » ds. maig 06, 2006 10:46 pm

Eugènia estàs molt maca!!!! és normal que no t'agradi veure't amb els plecs que es fan quan s'agafen les pinces, però és un pas necessari perquè et puguin arreglar el vestit a la teva mida i llavors... TACHÁN!!...ya veuràs com et veus estupenda!

No dubtis més, que has triat un vestit molt bonic!

Monix
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

www.nuvis.org/monicaivictor2006
monix
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7455
Membre des de: dj. nov. 03, 2005 11:40 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: EUGENIA » ds. maig 06, 2006 10:51 pm

MUCHAS GRACIAS CHICAS SOYS UNOS : sol : Sabéis cómo levantar el ánimo a un muerto, jeje

Hoy estoy mejor, me he dado cuenta después de consultarlo con la almohada, jeje, de que es normal verse así en la primera prueba, sólo son tonterias mias, que claro, como había puesto muchas ilusiones en el primer dia, pero ya está. Esperaré a la segunda prueba, el 2 de Junio, así también me dará tiempo a ver las fotos y saber qué retoques quiero hacer, porque al escote hay que hacerle algo, jejeje, pero todo tiene solución...

El toque del color del lazo era porque el vestido era muy sencillo, venia con un fajin morado, pero no me gustaba, asi que como también encontré los zapatos del mismo color, pues iré a conjunto.

De corazón, muchas muchas gracias a todas por vuestros comentarios: MIRITA, ANGELS, JAVNA, MEIGA, ARESUKI, MIAZIZU, MERCE, TGI, STELLA, GBLANCH Y LINA

Esto para vosotras :-()-) :-()-)
ImatgeImatge
EUGENIA
:: núvia experimentada

Entrades: 267
Membre des de: dv. març 31, 2006 5:45 pm

EntradaAutor: Visitant » ds. maig 06, 2006 11:18 pm

Eugenia, el vestido es muy bonito y el toque de verde queda muy bien >.-<: >.-<: >.-<:

Estás muy guapa :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. maig 07, 2006 7:41 am

Me alegro eugenia de que estés mejor!!!!!!!!!eso, a pensar en positivo y en q vasa estar guapiiiiiisima! como no lo vas a estar??? irradiaras felicidad!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Y tu vestido, me encanta! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Stella » dg. maig 07, 2006 9:22 am

: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : ole Eugenia!!!!! asi es como queremos verte!!!!! alegre y decidida por tu buena eleccion!!!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : Como dices la primera prueba es muy rara, primero hace tanto tiempo q elegiste vestido y esperas tanto q llegue ese dia para vertelo puesto otra vez q esperas mucho!!!!!! pero yo te he visto guuuapisima y mas q vas a estar para la boda!!!!
Un besazo guapetona!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Stella

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: chus » dg. maig 07, 2006 12:26 pm

:-):-):-):
OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! POR LAS NOVIAS DEL 2006!

ESTAIS GUAAAAAAAAAAAAAAAAAPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSS!
chus

Entrades: 364
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:22 pm

EntradaAutor: Visitant » dg. maig 07, 2006 1:55 pm

eugenia, yo pienso que has dado en el clavo, chica estas muy guapa

Ayer fui a mi 2ª prueba, yyyy bua chicas me encanto... y eso que me lo tiene que volver a retocar de la cinturilla pq el centimetro que he perdido se ve que se nota jejejejejjejejeje..... bueno, me pusieron un xal y luego un velo (todavia no lo tenia elegido) y bueno con el velo se me saltaron las lágrimas... llevaba todo el día muy nerviosa, pq por la mañana había tenido la prueba del peinado y del maquillaje, que también fue genial.... ui .... estoy super contenta... y por fin le pregunte lo que media la cola, que todavía no lo sabia y ATENCIÓN!!!! 2,5 metros... pensareis que estoy loca, pero es lo único que tenía claro, que mi vestido de novia tenia que llevar una super cola, bueno de hecho cuando colge las de la primera prueba, muchas de vosotros ya me lo dijisteis... d... jejejejejeje... a ver si mañana mi amiga me envia las fotos que me hizo y las cuelgo. que tengo muchas ganas de tener opiniones
Visitant

EntradaAutor: MONTSERRAT » dg. maig 07, 2006 2:07 pm

Eiiiiii!!! si si si!!! i tant!!!! vull veure't! Deus estar espectacular!!! Ai quina emoció nurieta!!!!!!!!!!!!
Imatge
MONTSERRAT

Entrades: 487
Membre des de: dj. juny 09, 2005 8:20 pm

EntradaAutor: Visitant » dg. maig 07, 2006 2:58 pm

Fotos, fotooooooooos >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: gblanch » dg. maig 07, 2006 4:01 pm

Eugenia , tens la segona proba el dia del meu casament!!!!!!!!!!! :-)ok:
gblanch

Entrades: 4044
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:36 am
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: alse » dg. maig 07, 2006 5:20 pm

gblanch el dilluns tens proba oi? Doncs ja ho saps a fer-te moltesfoticos i a penjar-les!les esperem! :-)ok:
alse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1046
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 7:21 pm

EntradaAutor: vrio » dg. maig 07, 2006 5:20 pm

bueno antes de nada Eugenia: a mi me gusta mucho tu vestido!!! es muy romantico!!!!

el toque verde me gusta y cuando te lo ajusten te quedara super chulo seguro!!!!! tu tranqui que estaras preciosa!!!

y bueno nenas lo prometido es deuda aqui van mis foticos de mi primera prueba de ayer!

me tienen que ajustar el desde el pecho hasta la cadera un par de centimetros de cada lado (se ven las agujas) y hacerme los bajos. el viernes por la tarde voy a la segunda!

tengo un careto! me acoste tarde y se me nota en la cara vaya!

yo que no queria velo... pues toma velazo!!!! al final me animo a llevarlo!

besitos!!!

vanessa

primero por delante!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
vrio l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 07, 2006 5:29 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
vrio

Entrades: 2325
Membre des de: dj. maig 19, 2005 2:31 pm

EntradaAutor: vrio » dg. maig 07, 2006 5:21 pm

ahora por detras!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
vrio

EntradaAutor: vrio » dg. maig 07, 2006 5:22 pm

ahora la cola recogida para el baile con un broche

el broche ira en vertical aqui lo pusimos rapido y edaba horizontal. hace juego con los pendientes el collar y la pulsera
vrio l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 07, 2006 6:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
vrio

EntradaAutor: vrio » dg. maig 07, 2006 5:23 pm

aqui un par de fotos en detalle para que se vea mejor!
vrio

EntradaAutor: vrio » dg. maig 07, 2006 5:25 pm

se pueden ver las agujas eh!!

ahora el velo para terminar! la cola esta recogida pero suelta habra menos diferencia entre su final y el velo...
vrio l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 07, 2006 5:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
vrio

EntradaAutor: alse » dg. maig 07, 2006 5:30 pm

vriote kda mu bien, ya verás como staras wapisima!elvelo si q es bastante largo, pero te kda mu bien!
alse

Entrades: 1046
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 7:21 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants