ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 16, 2006 12:01 pm

síii, quines fotos més xules, eh? jo tinc moltes ganes d'anar-hi. mira, fem Chiang Mai-treekking de 3 dies per les tribus del nord-Bankok-Korat i les antigues ruines Khmer-Bankok-i 3 dies més a l'illa de Ko-Samui, una miqueta de tot!
per cert, a veure si penges ja la crònica i les fotos!!!!!!! que l'estem esperant, vaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Bandi » dt. maig 16, 2006 12:05 pm

Que maques les fotos!!!
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 16, 2006 12:36 pm

l'estic acabant .... jajajajaja

Explicant amb péls i senyals el que va passar i les sensacions que vaig tenir .... que no van ser poques !!!

Nena, quin megaviatge !!!! Ostres !!! T'ho passaràs de conya!!! Són moltes hores d'avió ????
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 16, 2006 11:14 pm

Bandi i Bede, gràcies >.-<: >.-<: >.-<:

Quines fotos més boniques =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 16, 2006 11:15 pm

Ai BAndi, encara no he fet cap proba, tinc la primera al juny =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Bandi » dc. maig 17, 2006 7:03 am

Cuquetona, quedant tant poc temps pel casment, no tens mooooltes ganes de provar-te ja el vestit??? M'havien dit que la pimera prova s'havia de fer amb temps... La primera prova no és un sis mesos abans? :o-o:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 7:12 am

Si, tinc moltes ganessssssssssssssssss >.-<: >.-<: >.-<:

Imagino k depen de la botiga, a la meva es fa amb tres mesos d'antelació, hi ha gent que li falta més de mig any i per exemple ja l'han fet. >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Bandi » dc. maig 17, 2006 7:23 am

Aaaaahhhhhhh!!!!
Cada dia s'aprén una cosa nova!
I sobretot si tombes per aquest forum! :-)ok:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 7:38 am

jejejeje, sí, es un superviatge, la veritat, tenim moltes ganes que arribi el dia per marxar, tot i que crec que són 17-18 hores d'avuió, però en fi, això no pot fer perdre't la resta del món, oi?

sobre el que parleu de la prova, jo em caso el 5 d'agost i fins aprox el 15 de juny no en faré la primera, a RC van dir-me que era el normal, d'aquesta manera s'asseguren d'haver de retocar menys vegades el vestit, i jo ja estic moooooolt impacient! jejeje, encara que crec que la meva mare encara ho està més..
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 9:17 pm

sisisiisis... a mi tbé van trigar força per la primera prova a RC. Però de fet, desprès no em van tenir que retocar res de res. Si ni m'he aprimat ni m'he engreixat. He mantingut l'equilibri,. No està gens malament ... jejejejejeje :-)ok:

Amb el fórum, hi ha un intercanvi d'idees, suggerències, informació, ... que és una passada. Sort que el vaig trobar perquè a mi m'ha ajudat moltísssim !!! >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Bandi » dj. maig 18, 2006 7:33 am

Sí!!!
Això del forum ens ajuda a totes i crec que ens seguirà ajudant fins al nostre gran dia!
>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 18, 2006 8:08 pm

I després serem nosaltres les que ajudarem >.-<: >.-<: >.-<: Bé de fet ja ho fem de la millor manera k podem >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 19, 2006 7:11 am

clar q si cuquetona!!!!!!!!! com a minim ho intentem!!!!!!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dv. maig 19, 2006 8:50 am

BEDE GUAPA, I LA CRÒNICA??????????????????????
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 19, 2006 8:52 am

eso eso crònica bedeeeee!!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Bandi » dv. maig 19, 2006 8:55 am

La cronica de Bede, la cronica de Bede!!!!
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 19, 2006 9:01 am

per cert, Bede, a quina botiga de Rosa Clará vas comprar-te el vestit? el tracte durant tot el procés, la professionalitat i la qualitat final del vestit i de la feina de la modista van ser correctes? és que he vist algunes núvies, quan he anat a casaments i pots apreciar millor els detalls dels vestits, que duien vestits molt i molt macos però que no estaven ben ajustats o acabats, i em fa una mica de por que pugui passar...
com que a la botiga a on compro el vestit (RC de Terrassa) no l'ha comprat abans cap coneguda meva, pues no tinc referències....
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 19, 2006 4:46 pm

Huoles

Ostres quina expectació! vaig un xic liada i encara no l'he acabat la veritat. Tinc mlta feina al curring ara com ara. Sinó acabaré penjant el que tinc i la resta ja ho aniré posant ... aixxx !!

Pilar, jo vaig comprar el vestit al RC de Rambla Catalunya. Ni a Mataró ni a Badalona en tenim. Així que vam anar el que tenir més proper a l'estació de la renfe. La veritat és que estic molt contenta tant per la professionalitat mantinguda sempre en tot moment com la qualitat del teixit. Suposo que al ser una botiga de RC ha de donar un servei de qualitat similar en totes les seves botigues. Totes tenen el mateix protocol d'atenció !!!

Bé, petonets a totes i bon cap de setmana !!!!
Visitant

EntradaAutor: Isabelle » dv. maig 19, 2006 4:58 pm

hola noies, mai escric per aqui, pilar tot i k la botiga sigui la de terrassa, crec k ha de tenir els mateixos acabats que la botiga de diagonal o qualsevol altre, i a més, amb la pasta k paguem pels vestits..... no hi ha comparació amb la gent k diu k es gasta 700 euros.... si paguem es pk ens donin bona qualitat, no?

pilar jo em caso el 4 d´agost i fins el 26 de juny no vaig a fer la primera prova
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: TERRASSA

EntradaAutor: patricia26 » dg. maig 21, 2006 7:04 pm

mir, veo en otro post que dices qu nuestro vestido es el mas barato (2060) pero no es del todo cierto, es mas barato porque lo hemos cogido en el acabado m'as barato (con cuerpo de algodon y falda de mezcla), pero si se coge todo en tafetan de sedad vale 2550. de hecho, en diagonal si no preguntas a fondo, te dan solo este precio.
\
que tal te has visto tu en la prueba????
patricia26
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 122
Membre des de: dt. gen. 17, 2006 8:43 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants