ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dg. juny 25, 2006 12:59 pm

els de flors navarro tenen el viver a Vilassar de Mar ... nosaltres hem anat moltes vegades els cap de setmana ...... i et surten una mica més econòmic !!! >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Stella » dg. juny 25, 2006 10:44 pm

Hola hola!
Si, les flors al viver et surten mes barates q a les botigues, a mi com q m'encanten sempre vaig a fer un tomb i m'enduc alguna a casa! jajaja
Bede dema al mati els fare una foto pq ara de nit no es veurien, et poso una foto q he trobat al google, pero les meves son de dos colors, blanques i rojes molt maques pq son coma ratlles em va agradar pq son poc usuals....
Jo al final no he pogut anar a buscar els girasols...hem estat el cap de setmana a casa dels meus pares i al final no ens ha donat temps, i a mes ara he cambiat la distribucio de les coses de la terrassa i no se si em quedara be...dema us penjo fotos!
Petons :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Stella
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Visitant » dg. juny 25, 2006 10:53 pm

Stella ... quina flor més maca !!! S'ha guanyat el nom a base de bé ... perquè si que deu animar i donar alegria !!! Són precioses !!! :-))

Espero les teves fotos demà !!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. juny 25, 2006 10:53 pm

Precioses les flors =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. juny 25, 2006 10:57 pm

segur que queden genials ... però Stella aguanten bé el sol???????? t'ho pregunto perquè a la meva terrassa pega el sol un munt d'hores i necesito flors que aguantin. Aquestes ho fan??????? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 26, 2006 7:35 am

hola guapes!
bede això dels regalets és perquè vam comprar-ne uns per internet i quan ens van arribar a casa no ens van agradar gens, així que els vam tornar
llavors, com que ja havia mirat a tot arreu i no m'agradava gens el que veia, vam decidir fer-los nosaltres, i estem fent unes bossetes amb pot-pourri d'olor per a l'armari la mar de mones
a veure que tal ens queden!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 26, 2006 9:42 pm

molt ben trobar pilar !!! Ja ens ensenyaràs una mostra :-)ok:

Sergur que estas feta una artista !!! Per cert, que t'han dit de la proba del vestit????????? :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 27, 2006 7:42 am

hola guapa!!!!!!
jejejeje, no, l'artista és la meva mare, creu-me, jo només aprenenta, jeje
la prova la tinc dissabte al matí!!! uff uff uufff, quins nervis...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 27, 2006 5:42 pm

bé ... però tot s'apren en aquesta vida ... i amb els que deus porta ja fet segur que estàs feta ja tota una ARTISTA :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Dissabte pensaré en tu .... ja ens diràs com ha anat. Espero que el vestit sigui talment com l'esperes (ho dic per aquell neguit k tenies ...) i com no espero veure la teva foto !!! :-)) :-)) :-)) Segur que estaràs preciosaaaaaaaaaaa !!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 28, 2006 11:28 am

però mira que ets guapa Bede!!!!!!!!! gràcies bonica, dilluns sens falta faig la crònica!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 28, 2006 5:29 pm

tu si que vals Pilar !!!! :-)ok: Dilluns l'espero !!! No t'escaparàs ... que ta tinc controlada ... jejeje =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Isabelle » dc. juny 28, 2006 5:40 pm

molt bé pilar, ara ja estaràs més trankila!!!! ja veuràs k bé anirà tot!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: TERRASSA

EntradaAutor: Visitant » dj. juny 29, 2006 7:16 am

jejejeje...espero que tingueu raó
dimarts vaig fer-me la prova de pentitat (es que ahir no us ho vaig poder explicar) i m'encantaaaaaa!!!!! lleig que ho digui jo, però estava guapísima!!!!!!! jijiji, ja s'apropa...
Visitant

EntradaAutor: Isabelle » dj. juny 29, 2006 5:30 pm

nena i no tens foto del pentinat!!!!!!!! aish kines ganes de veure fotitos k tinc!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle

Entrades: 437
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: TERRASSA

EntradaAutor: Visitant » dj. juny 29, 2006 10:22 pm

ssisiisisis .... Pilar volem fotos del pentinat !!! wapaaaaaaaaaaaaa :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 30, 2006 7:32 am

hola guapes, bon dia!
la meva cunyada va fer-me un parell amb el mòbil per ensenyar-l'hi a la perruquera el dia del casament, però no van fer-me el pentinat completament, i no es veu massa cosa, només serveix per a que la perruquera s'enrecordés de l'estil, així que no us les puc ensenyar!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 30, 2006 9:11 pm

uuuuuuuuuuuuuuuuu !!!! foraaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! No ens motiva res !!!! aixxxxxxxxxxx .... ImatgeImatgeImatge

Però no te'n salvaràs de la prova ... segur que estaràs preciosa (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) Quines ganes de veure't !!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. jul. 03, 2006 7:53 am

holaaaaaaa!!!!!!!!!! dissabte vaig fer la provaaaa!!!!!!!!! i va anar genial, estic molt i molt contenta (i la meva mare encara més, jejeje). el vestit m'anava clavat, només l'hi han de treure una miqueta de la part de la cadera perquè em queda una mica ample i també dels baixos (això estava clar, jejeje, perquè amb el meu metre i mig ja se sap...), però la resta genial!!!
tinc una mala notícia, però, no ens vam portar la camara i no tenim fotos!!!! som uns desastres, jo no puc agafar la meva perquè la té el meu xicot i la meva cunyada amb els nervis tampoc no va agafar la seva, així que res!!!!! em mereixo una pallissa, ho sé....
bé, ara el dilema. vaig emprovar-me les dues flors al cap (marfil de roba i una rosa natural vermella), i ara no sé quina de les dues m'agrada més!!! i ningú es mulla, perquè quan vaig dir-ho de paraula totes deien uisssssss...., però quan me la vaig posar la veritat és que quedava molt bé, la blanca queda molt fina i l'altra queda molt extremada, però totes dues queden bé, i ara no sé que fer. dintre de 15 dies tinc la 2a prova i he de portar-ho ja decidit (perquè m'encarreguin la flor de roba si cal), i no sé que fer. el problema és que la natural l'hi dóna un toc una mica andalus, i és clar, és que jo no ho vull gaire, això...
m'ajudeu?
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. jul. 03, 2006 6:40 pm

Pilar !!!

M'akegro moltíssim per tu !!! llastima que no portessis la cámara de fotos .... ohhhhhh .... una pallisa tranquil.la que res de res, som gent pacífica :-)ok: :-)ok: :-)ok: la propera no te la deixis que tinc moltes ganes de veure't !!! :-)ok:

Escollir una flor o l'altre .... bufa ... jo ho hauria de veure amb el vestit !!! però pel que dius no t'agrada natural per les conotacions que té. HI han flors de roba moníssimes que et poden quedar de conya !!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Jo personlament també agafaria aquesta opció, l'estil andalçus no em va massa !
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. jul. 03, 2006 11:07 pm

Quina llàstima pilar que no tinguis fotos :-()-)
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants