ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Isabelle » dj. jul. 27, 2006 4:31 pm

Pilar seré sincera, si els consells dels altres et fan trontollar i t´estàn possant nerviosa, crec k lo k has de fer es no escoltar a ningú, ni a la teva mare, ni al teu germà ni a ningú, i fer lo k realment et surti de dins, perque serà el teu dia i aniràs com a tu t´agradi, i segurísim k aniràs preciosa!!!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: TERRASSA

EntradaAutor: Visitant » dv. jul. 28, 2006 5:35 am

... si nena ... jo crec que la millor opinió és la teva com diu la Isabel .... fer la teva !!!!! suposo que has de fer un exercici d'estar davant el mirall i anar provant .... i per fi quedar-te amb aquella imatge que et retorni el mirall que et vegis millor !!!!

Un ptonet :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. jul. 28, 2006 7:10 am

sí guapes, teniu tota la raó, és un tema només meu, de fet, els altres si opinen és perquè jo els obligo a fer-ho, perquè lo primer que em diuen és que faci el que jo vegi millor, que estaré guapa amb qualsevol cosa (amor de família, jejeje)
ahir vaig anar a fer una altra prova, la noia de la botiga em va deixar dues flors blanques que portaré dimarts quan vagi a la pelu, també portaré una altra rosa vermella (m'hi estic deixant el sou, jejejeje) i decidiré en aquell moment, no penso ni pensar-ho més!!!
ah! i l'hi faré cas a la meva amiga: portaré només mantilla i arrecades llarguetes (les he de comprar) i quan em tregui la mantilla em poso la flor i em canvio les arrecades
bé, no us dóno més la tabarra, sou molt maques totes dues i m'heu ajudat molt, de veritat
un petonet ben fort
Visitant

EntradaAutor: Isabelle » dv. jul. 28, 2006 6:01 pm

pilar bonica, per això estem aquí per ajudar-nos les unes a les altres!!!!!
Noies avui ja he anat a la última prova i dijous vaig a buscar el vestit!!!!!!! ara ja quan em veieu serà a la crónica!!!!!! intentaré possar ni k sigui una fotito per que la BEDE "apassionada de rosa clara" vegui el vestit!!!!!! nenes k no em keda res, divendres vinent a aquesta hora ja estaré casada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mare meva, mentres ho anava escribint no m´ho podia creure, m´acaben d´agafar una mica de nervis..... buah!!!!
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle

Entrades: 437
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: TERRASSA

EntradaAutor: Visitant » dv. jul. 28, 2006 8:13 pm

K vagi molt bé, preciosa :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. jul. 29, 2006 9:55 am

Pilar , nina, moltes felicitats .... ja has pres una decisió, la teva i això sens dubte és el més important !!!! I tu tranqui que de donar la tabarra res de res .... aquí com diu la Isabel ens ajudem les unes a les altres >.-<: >.-<: >.-<:

Isabel, gràcies per pensar en mi i posar-m'hi la foto vestideta de núvia ..... bé quan arribi el dia .... aixxxx !!!! quina il.lusió !!!!

Tinc moltes ganes a les dues de veure's de núvies !!!! Com no he vist cap prova encara em teniu mésa intrigada .... aixxxx .... en fi, nenes, queda molt poquet !!!! >.-<: >.-<: >.-<:

VISCA ELS NUVIS o millor dit .... VISCA LES NÚVIES DEL ROSA CLARA >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. ago. 04, 2006 5:27 am

Isabel, preciosa, com ha anat el casori????????? bé t'esperem per saber-ho !!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Moltes felicitats preciosa .... i ja saps, VISCA ELS NUVIS !!! :-):-):-):
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. ago. 04, 2006 6:47 am

Es casaba avui, oi? :hmm::
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. ago. 04, 2006 8:51 pm

L'Isabel es casava dissabte passat i la Pilar crec que és demà .... :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. ago. 04, 2006 8:51 pm

La noche me confunde :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. ago. 04, 2006 8:57 pm

no paixa res ... a més la pilar tampoc té posat cap comptador :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Bandi » ds. ago. 05, 2006 10:11 am

Felicitats tant a la Pilar com a la Isabel!!!

Espero que hagueu disfrutat del dia i del vestit de RC!!! jejejeje!

ImatgeImatgeImatge
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Visitant » ds. ago. 05, 2006 10:27 am

tinc moltes ganes que tornin i ens expliquin alguna coseta .... :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Bandi » dl. ago. 28, 2006 9:56 am

EI noies de RC!!!

On sou??? Us heu perdut durant les vacances??? L'últim missatge que hi ha escrit al post és del 5 d'agost i avui estem a 28!!!

Hoooola?????? Sou per aquí???? :-( :-( :-(
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 28, 2006 4:27 pm

La reina de Rosa Clarà està a Paris >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: uda » dt. ago. 29, 2006 9:57 am

hola algu em pot ajudar, em caso el proper abril i volia mirar un vestit a rosa clará, per proximitat em queda millor girona i com vull que vingui l´àvia! algu em pot dir que tal? sinó havia pensat anar-hi a diagonal a rosa clará que hi vaig anar a la proba de la germana del meu novio i molt bé. bueno si algu em pot ajudar? suposo que tindran el mateix en una que l´altre i l´atenció? us agreixo l´ajuda, i felicitats a les que us caseu aviat!!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
[/url]
uda
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. gen. 10, 2006 3:07 pm
Ubicació: lloret de mar

EntradaAutor: Bandi » dc. ago. 30, 2006 8:32 am

Hola Uda!

Jo sóc d'un poble de prop de Tarragona així que no et puc ajudar massa per lo de la botiga de RC a Girona... però sempre m'han dit que en totes les botigues de RC tenen tots els vestits de la col·lecció, per tant trobaràs el mateix a Girona que a Bcn... pel que fa al tracte... depén de la dependenta que et trobis, però en aquestes botigues acostumen a ser noies molt amables i simpàtiques, ja que el que volen és que et quedis el vestit! jejejeje! :-)

Ara un pregunteta:

Algú sap quan tindran la nova col·lecció a les botigues de RC???
Imatge
Bandi

EntradaAutor: apollonia » dc. ago. 30, 2006 12:51 pm

L'any passat fins l'octubre no em vaig poder provar la nova col·lecció, i encara en faltaven molts per arribar (vaja, al menys a lleida)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: uda » dj. ago. 31, 2006 9:26 am

BANDI: ets de tarragona???? d´un poblet? jo visc a lloret de mar perquè la meva mare es d´aqui però tota la familia la tinc a tarragona!!!! al centre i a prop de catllar a pinalbert on esta el camp de golf, i baixo cada setmana! m´alegro, jo com aquell que diu sòc d´allà, ja que el meu pare, els meus avis, tiets, cosins tothom está allà! jo estaria también sinó haguès conegut al meu gordi!!!! ja que allò m´agrada molt, però bueno per sort puc anar-hi a sovint, pel que fá el vestit en principi aniré a rosa clara a girona i potser a bcn a diagonal que vaig acompanyar a la germana del meu xicot i de veritat que et tracten molt bé, per cert on et cases, els meus pares es varen casar al lorito et sona? anat de tarragona direcció la platja llarga a mà esquerra una montanyeta allà hi ha un hermita. bueno guapa fins aviat!!!!k vagi bé! >.-<:
Imatge
[/url]
uda

Entrades: 150
Membre des de: dt. gen. 10, 2006 3:07 pm
Ubicació: lloret de mar

EntradaAutor: Bandi » dj. ago. 31, 2006 1:23 pm

Ei uda!

Jo òc del Vendrell, no sé si ho coneixes... però onec perfectament Tarragona capital... i l'ermita del Loreto també! :-)ok:

Nosaltres ens casem en una masia... dins els Parc Natural del Garraf. I vosaltres a on???
Imatge
Bandi

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant