Autor: tyha » dc. abr. 18, 2007 11:23 am
Autor: Angelica » dc. abr. 18, 2007 11:25 am

Autor: macet » dc. abr. 18, 2007 12:43 pm
Autor: lali » dc. abr. 18, 2007 1:09 pm

Autor: macet » dc. abr. 18, 2007 1:45 pm
Autor: lali » dc. abr. 18, 2007 1:49 pm

Autor: Anaïs » dc. abr. 18, 2007 1:56 pm
Autor: lali » dc. abr. 18, 2007 2:00 pm

Autor: silvia81 » dc. abr. 18, 2007 2:07 pm

Autor: noe23/6/07 » dc. abr. 18, 2007 2:56 pm

Autor: nu327 » dc. abr. 18, 2007 3:08 pm
Autor: Nikka80 » dc. abr. 18, 2007 3:15 pm

Autor: lali » dc. abr. 18, 2007 3:26 pm

Autor: Delaney » dc. abr. 18, 2007 7:18 pm
macet ha escrit:Hola a totes...
sóc nova en aquesta post.i casi m'he llegit les 297 pagines (casi casi...) i com us veig molt expertes m'agradaria que em doneu una mica de consell
El meu vestit em va costar molt d'escollir![]()
res o veia per a mi , a mi no m'agraden les puntilles i els recarregat (PER A MI... però en l'altra gent SI)
Al final a Pronovias vaig trobar un model que la meva mare i la meva germana van veure al primer moment que era el meu... i jo també.
Ahir vaig anar a la primera proba. Em van posar a baix (passeig de gracia) ... no hi havia gaire llum, molta gent, m'agafava una modista, després un altra, no paraven d'agafar roba.... jo estava nerviosa!!, no em van acabar de fer cas... bé.. abans de marxar ja estava plorant!! I la meva mare amb mi!! (plorant també). La meva mare va parlar amb la "responsable" simplement per tranquilitzar.me i ella em va dir "NENA.. que no son uns texans... tranquila" em sentia com un número que no escoltaven..m'he passat la nit plorant, el meu novio em deia que no patis, que per ell fins i tot amb chandal... i aquest matí he tornat a trucar. Els hi he dit que ahír no em vaig sentir bé, que volia tornar, mes tranquila i que no hagués tanta gent.
La veritat es que s'han portat bé.. i ara m'han donat hora per un dia de la propera setmana
Us explico aixó per que crec que em podeu entendre... ho he passat malament...
m'agradaria poder ensenyarvos el meu vestit...a veure si anexo les fotos.
MOLTES GRACIES
Así que tranquila, guapa. Seguro que el vestido te sienta genial y todo va bien. Un beso! 

Autor: Bloomie » dc. abr. 18, 2007 8:19 pm
macet ha escrit:Hola a totes...
sóc nova en aquesta post.i casi m'he llegit les 297 pagines (casi casi...) i com us veig molt expertes m'agradaria que em doneu una mica de consell
El meu vestit em va costar molt d'escollir![]()
res o veia per a mi , a mi no m'agraden les puntilles i els recarregat (PER A MI... però en l'altra gent SI)
Al final a Pronovias vaig trobar un model que la meva mare i la meva germana van veure al primer moment que era el meu... i jo també.
Ahir vaig anar a la primera proba. Em van posar a baix (passeig de gracia) ... no hi havia gaire llum, molta gent, m'agafava una modista, després un altra, no paraven d'agafar roba.... jo estava nerviosa!!, no em van acabar de fer cas... bé.. abans de marxar ja estava plorant!! I la meva mare amb mi!! (plorant també). La meva mare va parlar amb la "responsable" simplement per tranquilitzar.me i ella em va dir "NENA.. que no son uns texans... tranquila" em sentia com un número que no escoltaven..m'he passat la nit plorant, el meu novio em deia que no patis, que per ell fins i tot amb chandal... i aquest matí he tornat a trucar. Els hi he dit que ahír no em vaig sentir bé, que volia tornar, mes tranquila i que no hagués tanta gent.
La veritat es que s'han portat bé.. i ara m'han donat hora per un dia de la propera setmana
Us explico aixó per que crec que em podeu entendre... ho he passat malament...
m'agradaria poder ensenyarvos el meu vestit...a veure si anexo les fotos.
MOLTES GRACIES
Autor: Delaney » dc. abr. 18, 2007 8:23 pm

Autor: arale020 » dc. abr. 18, 2007 10:18 pm