Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: anagaz » dl. juny 19, 2006 7:22 am

Felicitats Apollonia x acabar els examens! Espero que hagin anat molt bé. >.-<:

Noies, que volem saber com han anat les despedides !!! Jo el casament que tenia va anar molt bé. Em va fer pensar tant amb el meu... I a sobre, quan acabava de la pelu entra una dona i em diu quina núvia tan guapa que seras i jo li vaig dir senyoraaaaaa! Que fa un mes i mig que m'he casat!!!! A més no duia cap detall al cabell ni res!!! Vaig flipar.
5 Maig 2006
anagaz
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: apollonia » dl. juny 19, 2006 8:08 am

Això es que encara et dura la cara de felicitat, jajajja

Doncs dels exàmens no em puc queixar, em falta saber una nota però em va anar molt bé :-)ok: I ara tinc dos mesos que em podré sentar al sofà sense remordiments per no estudiar, jajaja
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: anagaz » dl. juny 19, 2006 8:34 am

Jajajaja, que faras vacances? O et pases tot l'estiu a Lleida?
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: apollonia » dl. juny 19, 2006 9:21 am

A l'agost tanquem 15 dies el despatx, però com ell és autònom, després de thailandia aquest any no ens toca res més, o sigui que em dedicaré a fer relax per aquí.
Farem un parell d'escapadetes de cap de setmana, això si. Una a Almeria, a veure a l'àvia que no va poder venir a la boda. Bé, ella si que volia, però té 98 anys! I el meu pare i els tiets no la van deixar venir, perquè el viatge no li hagués sentat gens bé.
I l'altra anem a l'Euroyeyé a Gijón. És un festival mod i fan moltes sortides amb vespes i lambrettes, que és lo nostre, jejeje

I vosaltres, tornareu a marxar de vacances?
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 12:43 pm

HOLA CHICAS!!!!!!

SI, HEMOS SOBREVIVIDO A LA DESPEDIDA, CLARO QUE EMPECE EL SABADO A LAS 18H Y TERMINE AYER A LAS 20H, FUIMOS AL COLEGIO EL DOMINGO HAVER SI ME LIBRABA Y COMO ME LIBRE DE ESTAR EN LA MESA, CONTINUAMOS LA FIESTA HASTA QUE YA NO PUDIMOS MAS, PRIMERO ERAMOS AMIGOS Y FAMILIA, LUEGO ALGUNOS COLEGAS SE FUERON MARCHANDO Y NOS QUEDAMOS HERMANOS Y AMIGOS MAS CERCANOS, PARECIAMOS ZOMBIS POR LA CALLE, ARA ESO SI, AGUANTAMOS CON LOS DISFRACES HASTA EL FINAL.

ME TIENEN QUE PASAR FOTOS, A LA QUE LAS TENGA.... CUELGO ALGUNA, ESO SI, NO ESPEREIS MUCHAS DECENTES PORQUE CREO QUE HAY POCAS JEJE
Visitant

EntradaAutor: anagaz » dl. juny 19, 2006 12:46 pm

Doncs nosaltres tenim una escapadeta de cap de setmana a Sitges que em van regalar els companys de feina i després les amigues ens van regalar un viatge on volguem dins d'un pressupost i ens dona per anar 4 o 5 dies x Europa, així que encara no sabem on anirem pero a l'agost segur que no. Mai faig vacances a l'agost. Tinc sort que al despatx m'ho combino.

Per cert, a mi m'encanta Almeria. Fins fa un parell d'anys hi anavem quasi cada any amb els pares.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: anagaz » dl. juny 19, 2006 12:47 pm

Me alegro de que fuera bien la despedida Eowyn. Vaya tela por que ha sido larga, no? Esperamos las fotos eh!
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 12:49 pm

HA SIDO MU LARGA Y ESO QUE SE TRATABA SOLO DE UNA CENA Y BAILE, PERO A VECES.... JEJE NUNCA SE SABE, QUE UNA NO SE CASA TODOS LOS DIAS!!!!
Visitant

EntradaAutor: anagaz » dl. juny 19, 2006 1:00 pm

Por eso mismo, por una vez que se casa una, todo se puede aguantar, incluso una despedia así de larga, jeje. Ya te queda poquito, eh!
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: apollonia » dl. juny 19, 2006 2:07 pm

Vaya pedazo despedida Eowyn, vaya aguante que teneis, jajaj!

A mi tampoc m'agrada marxar a l'agost, m'agobia trobar gent a tot arreu i les cues de cotxes! On anàveu d'Almeria? Per mi és la meva segona terra, m'hi he passat tants estius .... El meu pare és d'un poblet de l'alpujarra
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 7:55 pm

Peacho despedida Eowyn >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 9:13 pm

buf, aguante el que le heche, en mi vida havia aguantado tanto y sin alcohol!!! lo k hace el cafe con leche de la mañana, y los churros, eso si, he pagado las consecuencias, estoy super hecha polvo, jaja pero merece la pena >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 10:02 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Es un día único :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 11:47 pm

es un dia unico y que lo digas, la boda la organizas tu y vienen las personas que kieren y te quieren pero siempre hay algun compromiso, pero como te digo, es un dia especial, pero lo organizas tu, en cambio la despedida, te la organizan, no se si me esplico, pero ese dia te sientes tan querida por la gente, porque en mi caso han sido dos personas que se han ofrecido voluntariamente y han perdido y empleado su tiempo esclusivamente en mi dia, y se han roto bien la cabeza en organizar un grupo de personas que la mayoria no conocian, y luego los que vienen, los que vienen es porque realmente les importa y kieren estar ahi contigo.
Para mi ha sido muy emotivo, y por eso, solo por eso, por ellos aguanto lo que sea.

lo seinto me puesto pastelosa, pero esk me keda tan pokito.....
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 20, 2006 7:00 am

Completamente de acuerdo contigo Eowyn :-)ok:

Aiiiiiiii, k poquito que le queda a mi niñaaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<:

:-()-)
Visitant

EntradaAutor: anagaz » dt. juny 20, 2006 12:48 pm

Doncs ens agrada molt Garrucha, a la costa. Tinc familia a Granada i Màlaga i quasi cada any fem la visita.

Ahir ja vaig veure el previ del l'àlbum de noces. Un 10! Em va encantar... Em sembla que en dos tres semanes ja ens el donen.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: apollonia » dt. juny 20, 2006 1:45 pm

Ostres que bé :-)ok: Jo vaig veure el meu fotògraf fa uns dies i em va dir que ara que acabava les comunions es posaria amb el nostre àlbum. Em sembla que va per llarg, amb les ganes que tinc de veure les fotos :-( :-( :-(
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: apollonia » dt. juny 20, 2006 1:46 pm

SENI, que no ens contes com et va anar la despedida bonica????
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 20, 2006 2:17 pm

ES VERDAD SENI, K PASO? SOBREVIVISTES????? K TAL FUE TODO? >.-<:
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dt. juny 20, 2006 2:25 pm

Eowyn, no tenías esta semana la 2a prueba?
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants