Autor: ninou » dg. gen. 13, 2008 8:03 pm

Autor: artemis » dg. gen. 13, 2008 9:55 pm
ninou ha escrit:alijia, jo tinc la meva crònica penjada, amb fotos al meu post que es diu "Ninou***La propera canribarenca". Allà podreu contemplar el meu Bundó!!!! jejeje Us poso l'enllaç:
viewtopic.php?t=12663&postdays=0&postorder=asc&start=100
GLAUC, què tal noia???!!!!!! Com estàs?
Artemis, deus estar comptant els dies per anar al Saló Boda, oi? nosaltres hi vam anar l'any passat, al febrer! La Moda sempre hi fa una passarel·la...Potser surt el teu vestit!!!! jiji
Autor: artemis » dg. gen. 13, 2008 10:11 pm
Autor: Friky » dl. gen. 14, 2008 12:08 pm

Autor: artemis » dl. gen. 14, 2008 1:41 pm
Autor: ninou » dl. gen. 14, 2008 7:43 pm

Autor: artemis » dl. gen. 14, 2008 10:49 pm
Autor: annakaes » dt. gen. 15, 2008 10:49 am
artemis ha escrit:Annakaes, acabo de llegir la teva crònica que no l'havia vist. Dir-te que m'ha encantat, que estaves guapíssima amb el teu Bundó!!!
I una coseta, et puc copiar el pentinat??? jejeje ES que m'han entusiasmat aquestes floretes petites del cabell. Jo buscava alguna coseta així, i dubtava entre comprar-ho artificial o natural.
I m'acabes de treure de dubtes!!! M'encanta!!!
Moltes felicitats pel casament, tot preciós!!

Autor: annakaes » dt. gen. 15, 2008 10:52 am
ninou ha escrit:annakaes, que guai veure el vídeo, eh?
Nosaltres vam contractar un professional que vingués a gravar, però ens l'hem editat nosaltres!!!!! Vam acabar-lo just abans de reis, i en vam donar una còpia als pares. La veritat és que tenir el casament en vídeo és un encert! Nosaltres vam estar a punt de no fer-ne perquè no ens agraden els videos que fan normalment, però al final vam pensar en l'opció aquesta d'editar-lo nosaltres, i Genial!
Les fotos, no sé, hem fet de conillets d'índies amb uns fotografs del poble, que volen començar a oferir reportatges de casament, i ens van preguntar si ens oferíem, perquè així ells podrien tenir un àlbum de mostra del que volen oferir a la gent....I tant! però es clar...no sabem què en sortirà...ni quan ho podrem veure! De totes maneres, tenim fotos per avorrir!!!!!!!!!!!!!!

Autor: alijia » dt. gen. 15, 2008 2:09 pm
Autor: artemis » dt. gen. 15, 2008 6:20 pm
Autor: artemis » dt. gen. 15, 2008 6:21 pm
annakaes ha escrit:artemis ha escrit:Annakaes, acabo de llegir la teva crònica que no l'havia vist. Dir-te que m'ha encantat, que estaves guapíssima amb el teu Bundó!!!
I una coseta, et puc copiar el pentinat??? jejeje ES que m'han entusiasmat aquestes floretes petites del cabell. Jo buscava alguna coseta així, i dubtava entre comprar-ho artificial o natural.
I m'acabes de treure de dubtes!!! M'encanta!!!
Moltes felicitats pel casament, tot preciós!!
je je je!!
Les coneixes aquestes floretes??? es diuen piniculata (o peniculata... ara no recordo ben bé), la veritat és que son les floretes més barates que hi ha, duren molt perquè no necessiten aigua, per això em van durar bé durant tot el dia! M'alegro que t'hagi agradat! La veritat és que tothom va flipar amb el meu pentinat, i això de tenir-lo tot recollit, que no em vingués res a la cara....va ser tot un encert!
Autor: alijia » dt. gen. 15, 2008 10:37 pm
Autor: Friky » dc. gen. 16, 2008 10:27 am

Autor: annakaes » dc. gen. 16, 2008 12:23 pm

Autor: artemis » dc. gen. 16, 2008 2:21 pm
alijia ha escrit:nena ja t'has comprat les sabates...
ets una noia molt ordenada molt be
a on vas de viatge???
Autor: alijia » dc. gen. 16, 2008 2:39 pm
Autor: ninou » dc. gen. 16, 2008 8:00 pm

Autor: artemis » dc. gen. 16, 2008 10:25 pm