Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Stella » dc. jul. 19, 2006 7:18 pm

Ei es veritat, on esta l'Anagaz??? potse estar de vacances la punyetera!!!!! jejeje i no ens ha dit res! :-)ok:
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: anagaz » dj. jul. 20, 2006 2:51 pm

Ostres nenes, ja m'agradaria estar de vacances!!! Vaig de p*** cul!!! Espero que a partir del dia 31 de juliol vagi més de tranquis... Tothom em diu que clar, havent fet un mes de lluna de mel, ja en tinc prou!!! I no em puc queixar gens ni mica per que vaig fotre el camp un mes pero vaig arribar més cansada que quan vaig marxar. Necessito parar uns dies pero fins la tardor... Res de res.

Stella, enhorabona !!! Veus que bé. Quan tens l'exàmen de català?

Apollonia, jo que deia que el meu fotògraf em va dir que estaria aviat l'àlbum i de moment ni rastre...

Avui he d'intentar instal.larme l'Adsl a casa i a veure si d'una vegada us puc posar les fotos. Amb el modem 56k impossible. Espero ensortir-me'n per que tenim un apple i va tot diferent.

Encara no sabem res de la Seni i la Eowyn, no? Espero que els hi anés genial. Volem fotos!!! Pero bueno, jo no insisteixo molt per que jo també en dec, jaja.
5 Maig 2006
anagaz
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: Stella » dj. jul. 20, 2006 3:39 pm

Anagazz!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 q be q et tornem a tenir epr aqui!!!! tranqui q a l'estou li queden 2 dies i ja podras gaudir de les teves vacances!!!! Al final i coherentment no haig de fer la prova de catala tinguent ja el titol oficial :-)ok: pero haig de fer la prova de perfil professional :--( a veure ja us dire com va.
La Seni i l'Eowyn deuen estar o be de lluna de mel o be descansant del viatje! quines ganes q ens expliquin coses i ens posin fotos, es emocionant oi?
Stella

EntradaAutor: apollonia » dj. jul. 20, 2006 5:07 pm

Ei anagaz, que ens tens abandonades! :-( :-( :-( :-(

Es broma, jejeje, el primer és el primer :-)ok:

Quines ganes que tornin la Seni i la Eowyn i ens ho expliquin tot amb detall >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Stella » dg. jul. 23, 2006 6:36 pm

SIIIII NOIES SI ENS LLEGIUUU:::::TENIM MOLTES GANES DE SABER COSES DEL VOSTRE CASAMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stella

EntradaAutor: apollonia » dj. jul. 27, 2006 4:30 pm

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENI :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
EOWYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYN :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

Que ens teniu abandonades!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que no ens expliqueu res???????????
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: EDAE » dj. jul. 27, 2006 5:41 pm

Hola noies!!!!

La meva germana va anar dissabte a un casament i la núvia estava guapíssima als convidats els hi van regalar la foto dels nuvis i dels convidats i me la va ensenyar.!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Portava un vestit de Cymbeline, però no en sé el nom.
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 27, 2006 11:52 pm

HOLA CHICAS!

YA ESTOY AKI, EL MARTES LLEGUE DE VIAJE Y DIGAMOS QUE ESTOY RECUPERANDOME PORQUE ESTOY DESTROZADA JEJE.

NO PENSEIS QUE NO ME ACUERDO DE VOSOTRAS, ESTOY INTENTANDO RECORDARLO TODO Y ASI COLGAR LA CRONICA Y TAMBIEN INTENTANDO RECUPERAR CDS CON FOTOS PORQUE NO TENGO NI UNA!

LA BODA FUE MARAVILLOSAMENTE BIEN, TODO SALIO RODADO, MUCHISIMO MEJOR DE LO QUE ESPERABAMOS, LA MISA FUE ENTRAÑABLE, LOS FOTOGRAFOS, LO MEJOR DE LO MEJOR, Y EL CONVITE Y VAILE, NO TENGO PALABRAS, SE ME PONE LOS PELOS DE PUNTA DE RECORDARLO.

EN CUANTO TENGA NI QUE SEA UN PAR DE FOTITOS OS LAS CUELGO.

BESITOS
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dv. jul. 28, 2006 8:00 am

Eowyn, me alegro que saliera todo perfecto >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Muchísimas felicidades :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Y en cuanto puedas .... ya sabes :-)ok:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Visitant » dv. jul. 28, 2006 8:31 am

Eowyn, estabas muy muy guapa :-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. jul. 28, 2006 11:23 am

muchas gracias mis niñas, ya empezaba a hecharos de menos!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. jul. 28, 2006 5:15 pm

Y nosotras a ti :-()-)
Visitant

EntradaAutor: anagaz » ds. ago. 05, 2006 5:21 pm

Hola!!!

Abans de res, EOWYN, t'he vist a la crònica i estaves GUAPÍSSIMA!!! Encara tinc que llegir-la pero de moment ja t'he vist.

Fa molts dies que no entro per aquí. No us penseu que he estat de vacances. He anat molt de cul amb la feina. Sembla que la semana vinent serà millor ja que molta gent està de vacances.

Per cert, he posat les fotos del viatge a la meva crònica que fa molt temps que les debia.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: apollonia » dt. ago. 08, 2006 2:59 pm

Hola anagaz, me n'alegro de veure't per aquí (bé, de llegir-te vaja!) Vaig a mirar les fotos :-)ok:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Stella » dc. ago. 09, 2006 10:50 am

EOWYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ya he visto las fotitos de tu cronica q guapa q estabas! q bien te sentaba ese super traje de cymbeline q eliste! un 10 de novia! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Me encanta tu traje y me gusta pq se te ve una novia muy natural !
EI y Seni donde se ha metido?? seni reina queremos noticias tuyas!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Stella

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 09, 2006 8:40 pm

Muchas gracias guapisimas! De verdad que bien sientan vuestras palabras. Ahora tengo que recuperar fotos, que mira que se hacen derrogar, y esk ayer ya hizo un mes!
Visitant

EntradaAutor: Stella » dc. ago. 09, 2006 8:50 pm

SIIIIIIIIIII EOWYN me encantaria poder ver mas fotos tuyas!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Stella

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 09, 2006 9:29 pm

sisisisisisisi queremos más fotos Eowyn !!!! Queremos verte preciosaaaaaaaaaaaa !!!! :-)) :-)) :-)) ... ya ves tienes un montón de fans !!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 09, 2006 10:19 pm

Aquí otra fan :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: anagaz » dj. ago. 10, 2006 10:17 am

Ehhhhhhhhhhhh y yo tambien quiero fotos !!!! :-///: :-///: :-///:
5 Maig 2006
anagaz