Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 14, 2008 11:47 am

Ainos, les invitacions són molt maques... sencilles però maques!! jo és l'estil d'invitació que m'agrada, però quan vaig parlar amb la noia de montgrafic ens va dir que ens esperessim a mirar-les a finals de gener o principi de febrer perquè ja tindrien tot lo nou.

Gemmanit t'han quedat molt i molt les invitacions, targetes i punt de llibre... FELICITATS!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 14, 2008 11:55 am

Hola nines!!!

Gemma, quin mal!!!! :-( :-(
Estàs bé, per això??? Vull dir,.... et fa molt mal??
Ostres, cuida't molt el ditet!! :-()-) :-()-) :-()-) neukiss-) neukiss-)
Ah, com ja t'he dit per email, les invitacions i tot plegat t'ha quedat de conya!! Estàs feta una artista!! :-) :-) >.-<:

Ainos, les invitacions són molt maques!!! Boniques i sencilles a la vegada!!
Felicitats per l'elecció!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Una pregunta, la tarja d'agraïment i el detall quan ho donereu?

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: queque » dl. gen. 14, 2008 11:57 am

Noies, de totes maneres, les invitacions son cares, és una de les coses que no m´ho pensava que sortien cares. Els detalls si que més o menys... no creieu??
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: arohha » dl. gen. 14, 2008 12:03 pm

Hola guapes,

Ainos molt xules les invitacions , m'agraden molt :-)ok: :-)ok:
i les de le Gemmanit també , ja li e dit per email, però li torno a dir son maquissimes :-)ok: :-)ok:

Si que m'ho vaig passar molt i molt bé a Roma, Espe el Vaticà em pa IMPRESIONAR molt i molt, es una pasada, i el que també m'ha va agradar moltissim va se la fontana de Trevi, ja hos possaré alguna foto.

gemmanit, jo vull fer el pedido de galacticblum diguem que necessites? estem esperant que la Blomie ens confirme una cosa per poder fer el ram i aixi poder fer el pedido, però ja fa molts dies i
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 14, 2008 12:14 pm

Això a veure si la Blomie diu alguna cosa i fem comanda ja!!!!!!!!
Jo al plat hi posaré una piruleta xula amb la nota d'agraiment, i com que tinc gent de diferents nacionalitats a cada un l'hi posaré amb el seu idioma, amb això m'hauran d'ajudar els meus sogres, perquè jo.....
Llavors al costat de les copes hi posaré el detall amb una targeta petitona que hi posi només els noms i la data, i llavors quan acabem de dinar, suposo que el fotograf repartirà les fotos.
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 14, 2008 12:20 pm

La nostra intenció és repartir els detalls nosaltres, perquè som poca gent... i dependrà de les entregues que volguem fer, perquè no es faci massa llarg.

Queque jo també penso que les invitacions són un pèl cares... però només hi ha dos opcions: a) fer-les nosaltres i portar-les a imprimir(com a fet la Gemmanit) o b) encarregar-les en algun lloc. I normalment s'acaba fent la b... jejejejeje!!! :-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 12:27 pm

Gracies noies per aquest piropus a les meves invitacions! els hi faré saber que son maques!!!!

Gemma estic més o menys bé de moment encara em fa força mal... I només m'hi qued el peu a unes botes així que no tinc gaire claçat per trair ara mateix i quan dormo també és una mica complicat per que el roce del nòrdic també em fa mal pero espero que conforme vagi abançant els dies millori!

Com diu l'Agbe l'opció de fer-te-les tu és la més econòmica i ja us vaig comentar el que m'havia costat a mi pero calr necessiten temps i idees que les pots trobar per tots costats! si alguna les vol fer ella i té algun disseny pensat i s'encalla jo m'ofereixo a ajudar-vos!

Pel que fa a la pregunta de quan ho donarem. Jo els detalls i la tarja d'agraïment estaran ja a la taula no els passarem a repartir per que a mi em fa pal la veritat.... i també posaré la tarja d'agraïment amb una piruleta en forma de cor! per cert.... a on les comprareu???

Arohha doncs per privat et diré el que necessito val??? ja em diràs quan feu la comanda! es veritat tots esperem aque li digui algo la Bloomie a la Miriam....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dl. gen. 14, 2008 12:34 pm

Ostres Gemmanit, no t'he dit res del peu, espero que estiguis millor, i que no et faci molt de mal, segur que d'aqui al casment ja ho tindras curat.

jo el tema dels detalls i les targetas d'agraiment ho fare com la Ainos i la Gemmanit, jo encara no se on comprare las piruletas. :-/ :-/
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 12:37 pm

Tranqui Arohha diem tantes coses que al final tens un liu!

Per cert noies que jo vaig fer la comanda a abans de festes així que m'ha trigat 3 o 4 setmanes us ho dic per si us corre pressa.... per que a vegades tenen algun producte esgotat com em va passar a mi i fins que no arriba aquell o un de similar no la tramiten.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dl. gen. 14, 2008 12:44 pm

bon dilluns a totes !!!!!!!!
be ja en passat la pagina 500,soms unes besties :: orrr:: :: orrr::
truffa, manalegro molt k la teva iaia estigi a casa, i tu mes animadeta,petons!!!
gemmanit res aixo del dit paciencia i aviam k fara, ara k kin mal a mi no ma passat mai pero nomes de pensaro : muaahhhh :
jo al final no he fet tarjetes de agraiment,al sobre on donu els recordatoris k es molt gran,(per k es una caricatura de nosaltres dos vestits de casaments)he posat un GRACIES enorme i mes petitet::per aver assistit en aket dia tan important!!!!! i ja esta,per k com tambe varem fer el llibre de firmes tambe els hi he posat una parrafadeta,ejjjeje
ara no se si madeixo alguna cosa k volia dir ho aure dapuntar per k si no se man va :-/
be ara manivaig un ratet a corre,k akesta vegada ja mho he proposat en serio i tres dies a la setmana k en de vaixar els torronets jejejjejej fins despues!!! AAAAA , si miriam les invitacions magrada molt mes l'ultima es molt maca i keda mes be la vaketa k els pollets,,ara si,,
fins despues neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. gen. 14, 2008 12:54 pm

Nenas!!! Opinions siusplau!!! la Elena ja mha fet el disseny...quin us agrada més?? Amb tanca o sense?? No feu cas de les faltes!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 12:57 pm

A mi m'agrada amb la tanca i la vaca!
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 14, 2008 1:04 pm

Uix, Gemma, primera vegada que no coincidim!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Míriam, a mi m'agrada més sense la tanca!! :-)ok: :-)ok:

Carai, al final farem totes lo de la piruleta!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Us vaig posar foto del que volia fer, no??

Jo al final, si ho puc fer, les compraré a un proveïdor d'on treballo, que ens fa els caramels de regal d'empresa, etc. El que no se si poden vendre a "particular",..... Si ho puc fer us ho dic i fem comanda gran, si voleu, ok?

Encara que no sé si us agrada el tipus de piruleta que jo vull posar,... :o-o:
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 1:05 pm

Que bé!!! no som siameses!!!! :-()-)

Es aquella de colors com les d'abans???? si es d'aquestes a mi m'encanten!!!! ostres sí diga'ns-ho!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dl. gen. 14, 2008 1:12 pm

A mi també m'agrada més sense la tanca.

Gemma no se quina piruleta vols possar? jo la vull possar de color vermell perquè aixi hem farà mes conjunt amb la targeta d'agraiment, però estaria molt bé fer una comanda en conjunt.
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 14, 2008 1:15 pm

Sí Gemma, és la que dius. A mi són les que m'agraden més!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Arohha, t'envio la foto per privat.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 1:19 pm

Aiiii!!! doncs pregunta pregunta!!!! si no posaré la típica del cor.
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dl. gen. 14, 2008 2:00 pm

Miriam a mi m'agrada més amb la tanca!!

Jo també vull fer lo de la piruleta! Jo havia pensat anar al GrosMercat que a través de l'oncle de'n Toni hi puc comprar a veure si hi trobo, com que allà venen de tot per la restauració a vegades que hi he anat he vist que venen carmels, ho aniré a mirar que allà sortiran més barato.

Gemmanit nosaltres els sobres també els hem comprat color vermell granatos a una papereria de Girona, que per cert hem d'encarregar més perquè crec que hem fet curts. :-)
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. gen. 14, 2008 2:37 pm

Jo tinc la targeta del Gros Mercat! Haviam si tinc una estona i m'acosto a veure que valen allà!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. gen. 14, 2008 2:51 pm

Ja he encarregat les invis!!! Al final les he agafat sense la tanca...després us penjo la foto tot acabat!!

Nenas, la Blommie no contesta... alguna li vol dir alguna cosa?? Es que ja li he enviat un parell de privis...ens tocarà esperar...

Després llegiré tot el que heu escrit...

Petonets!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat