bones neneeeeeeess!!!!
osti tu, he intentat posar-me al dia pero m'es impossible...no se desde quan no podia llegir-vos pero heu escrit una barbaritat, quines maquines!!!!!
Gemma, jo tambe vull veure les teves invitacions si no et fa res...
Jo em vaig enganxar una vegada la ungla grosa de la ma amb la porta d'un cotxe i uff quin mal!! recordo que vaig passar la nit fatal, del dolor no vaig poder dormir i l'endemà vaig anar al trueta i alla em van fer un foradet petit cremant l'ungla al mig on havia estat l'enganxada per treure la sang presa i em vaig marejar i tot, pero despres em vaig quedar mes tranquil.la, es va passar aquell dolor tant fort, uff!!!
Nose qui ha estat que moltissimes pagines enere preguntava pels papers civils despres del casament... nosaltres vam haver d'anar a portar uns papers que ens va donar el mossen a l'ajuntament d'Espinelves, on ens vam casar, i ens van dir que ja ens trucarien quan estes preparat. AL cap de força temps, com era agost estaven de vacances, ens van dir que haviem de pujar els 2 perque el mossen s'havia oblidat de fer-nos firmar uns papers i vam pujar i alla vam firmar i ja ens van entregar el llibre de familia i la tia ens va dir: ara ja esteu casats! i vai pensar, em pensava que ja ho estava desde el o4 d'agost....jejeje! doncs eso, que despres del casament a l'esglesia a l'ajuntament t'ho acaben de fer i ja esta, almenys nosaltres va anar aixi!
nenes ja vaig veure un primer esbos del meu album de fotos, al primer moment impacta i et quedes com alucinat i despres mica en mica veus si t'agrada o vols canviar alguna foto, si vols canviar el color, posar en blanc i negre... encar no estava acabat i faltaven pagines pero l'impressio va ser bona!! ja tinc ganes de tenir-lo
Ostres Winny ta germana una mica manasses no..jejeje, bueno haurem d'esperar a la segona prova!! m'alegro que et veiessis genial i guapissima, lo principal es que tu mateixa t'hi vegis!!!
ARa ja no se pas que mes volia dir....