Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 16, 2008 6:46 pm

M'estic parnt jo sola aqui al despatx! doncs ja ho tinc clar portaré una bona lliga cama i ja us explicaré!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 16, 2008 6:46 pm

Bé reines me'n vaig a mirar lo de les piruletes, demà us informo!!!!!
Vagi bé i descanseu totes molt que prou falta ens fa :o-o:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 16, 2008 6:47 pm

Fins demà! jo també em despedeixo! que avui penso sortir puntual!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 16, 2008 6:48 pm

Jo també ja ho he decidit també en portaré!!!!!!!!!!!
Apa, Adeeeeeeeeeeeeeuuuu
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 16, 2008 6:51 pm

Buf!!!! tu vas a mirar piruletes i jo vaig a mirar si trobo testimonis!!! que els hi vagi bé venir dilluns a firmar!
Desitgeu-me sort!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dc. gen. 16, 2008 6:53 pm

Bones!!!!!!!

no sé si m'en recordaré de tot el que he de dir però aniré de mica en mica:

Ainos que vagi bé això de les gomes de l'estomàc!

Gemma no miris cap més vestit, perquè el teu és molt maco i no dubtis que estaràs guapissima !

Gemma(nit) millora't del dit, que aquestes enganxades fan un mal terrible i només cal paciència i lo de la panxa a cuidar-te!!!!

Mireia cuida't !!! perquè tothom està igual, fes bondat.

Tetes FELICITATS :-()-) adelantades perquè demà no seré aquí (treballo a la tarda) i divendres a la tarda vull anar a la pelu així que ja et felicito per adelantat. A veure si poses fotos a la crònica i si no porta-les a la quedada!!!! va animat !

Ah!!! Gemma m'han agradat molt les últimes sabates que has posat, però jo aquestes sabates trobo que tenen molt de taló?!!!?? no? has d'anar còmoda!!! perquè amb lo que valen ... pensa que he anat a casaments que s'han gastat un pastón amb les sabates i a mig casament se les han canviat i han anat amb bambes o amb xancletes... sobretot que siguin còmodes!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: TETES » dc. gen. 16, 2008 7:05 pm

GRACIES GUAPA!!!! HAS ESTAT LA PRIMERA EN FELICITAR-ME, JEJEJE!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dc. gen. 16, 2008 7:10 pm

De res!!!

Si tens les fotos i vols venir el dia de la quedada seria xulo que ens les ensenyessis!!!! :-)ok:
sira

EntradaAutor: TETES » dc. gen. 16, 2008 7:39 pm

no crec que tingui l'album encara, es una mica just....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dc. gen. 16, 2008 7:47 pm

No dic l'àlbum dic les fotos de les altres càmeres, aquelles que vas posar a les taules.

Jo ahir vaig anar amb una amiga que també es casa aquest any a mirar detallets al Juper i a una altra botiga que hi ha a prop del Khiabi a on hi ha el bar Núria i el Llongueras.
Als dos llocs ens van dir que hi anéssim al febrer que ja tindrien lo nou d'aquest any, així que a esperar.

Al Juper et deixen comprar les peces i t'ho muntes tú o si vols t'ho munten ells, això trobo que està molt bé :-)ok:
sira

EntradaAutor: mireia 9 » dc. gen. 16, 2008 9:40 pm

Hola guaes gracies a totes!!

Ara despres d'una bona dutxa ja estic millor, demà ja ire a treballar.
A mi les sabates m'agraden molt les segones, s'assemblen una mica a les meves pero sense el llas. a mi m'agraden ben llises.

Ara que parlem de sabates aquest dissabte trucare al rosa clara pq em van dir que em trucarien per les sabates, perquè me les probes pq encara havien d'arribar i no m'han dit res, aixo ja em posa nerviosa.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dc. gen. 16, 2008 9:40 pm

Peons a tots, vaig a sopar.
Xerrem demà!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. gen. 16, 2008 9:57 pm

HOLA GUAPES

PORTO DIES SENSE ENTRAR, LA FEINA EM MATA!!!
A VEURE..GEMMA(NIT) REUPERAT1!
ESPE FELICITATS!!!
TETES FELIITATS ADELENTADES
LES SABATES A MI M'AGRADEN MOLT LES SEGONES
MIRIAM,CUIDA A LA MAMA I LA GERMANETA!!I CUIDA'T LA PANXA!!

A VEURE, VAIG ANAR A PROVAR VELS, I LA VERITAT ES QUE O M'HE DECIDIT!!! NO M'AGRADAVA GAIRE, EM VEIA MASSA CERIMONIOS!!PERO EL CAS ES QUE VAIG DEMANAR UN DE FI SENSE RES DE RES, NOMES UNA PUNTA AL FINAL I RES MES, I EL PORTARE TIPUS MANTILLA...ENCARA QUE TIPUS PIRATA M'AGRADA MOLTISSIM!!
LES SABATES JA ELS TINC, I CREC QUE ALGUNA DE VOSALTRES LES TE IGUALS, LES VAIG COMPRARAL FONDALMAS, ARA AQUI NO TINC LA CAMARA PER FER.LIS FOTOS!!QUAN PUGUI US LES PENJO!!

AH!! JA TENIM INVITACIONS,DEMA US LES PENJO! I HEM NAT A MIRAR VIATGE, TE MOLTS PUNTS UN IRCUIT PELS EUA, I DESPRES ACABAR A BORABORA, QUE US SEMBLA??ES UNA PASTA PERO ELS MEUS SOGRES ENS HO PAGUEN!!!!!HHEEEEEEE ES EL SEU REGAL DE CASAMENT!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 16, 2008 11:09 pm

Anna, soc jo que me les vaig comprar a Fontdalmas!!!!!
Són aquestes??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 16, 2008 11:10 pm

Bona nit reinas!

Primer de tot, gràcies a totes pels ànims!! La meva germana ja està operada i encara que tot ha anat molt bé, pobreta està feta pols...li fa molt de mal ( porten tot el dia injectan-li com una especie de morfina pel dolor ), ha agafat infecció de orina hi ha sobre no tolera bé el menjar i vomita..haviam demà com està...
La meva mare molt millot,el que divendres te que anar a que li treguin les venes de dintre el nas i segur que no ho passarà gaire bé... Pero bueno, per fi respirarà normal!!

Jo ja estic millor, que em trobo super cansada....

Ara, vosaltres:

Gemmanit, m'alegra que estiguis millor! Aixó de la passa es un rotllo!! Sobre les piruletas, tela com piquen!! Aquí a la botiga del poble valen si no m'equivoco uns 10ct, pero un dels costats del emboltori és del Barça...

Aviam demà si tinc temps i m'acosto al GM, pero ho dubto...

Espe, que bé! Demà ja estaras casada!!! Almenys amb els bancs neujor:-) neujor:-) neujor:-) Ara a poc a poc, podreu construir el niuet d'amor!

Arhhoa, jo esperarè haviam que diu la Blommie... per cert, jo les marietas també les agafarè per posarles a la nota d'agraíment juntament amb la piruleta!

Mireia, reina, millorat d'aquesta Grip!! I posens les fotos den Messi!!

Gemma, a mi m'encanten les sabates 1 i 2!!! Són xulíssimes i segur que super còmodes...

Jo avui he anat a veure si havien arribat les meves, i res de res...quina ràbia! Es que encara no me les he probat amb el meu número!!! Si passeu per devant de Sinovias, les tenen allà exposades...

Anna, espero les fotos de les sabates i les invis!!

El tema mitges, jo les duré de color carn, ja que com que porto sandalias han de ser sense costura i clar, de color blanc es veuria molt lleig...

El tema testimonis, nosaltes encara no sabem a qui fer... bueno, a un de cada banda si... haviam si ens ho posem...

Bueno reinas, ens veiem demà!

Petons,
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 16, 2008 11:13 pm

Felicitats per tots els avenços, vas a l'idea eh!!!
I ja veus quin viatge!!!!!!! *.-o-o.*
Això,fotos de les invitacions quan puguis, ok???????
Apala, bona nit a tothom, que estic feta caldo una altra vegada.... :-/
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 16, 2008 11:25 pm

Ainos, reina, acabo d'enviar-te lo del pòster del padrino!
Millora't!!!

Per cert, acabo d'enviar-li un altre missatge a la Bloomie...haviam si contesta!

Nanit :-)(:-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 17, 2008 8:36 am

Bon dia guapes!!!!
Miriam merci per la plantilla, ja l'he rebut, ara a provar.....
A veure, tema piruletes, en tenen de força tipus:
* Arc Iris mitjanetes i rodones............. 0.50 ct
* Varies formes de colors...... 0.50 ct (color vermell o verd o groc i diferents formes, cors, papallones...)
* Planes i de colors...............0.65 ct (aquestes son mlot xules tipus arc iris i bastant grosses i allargades)
* Tipus pirulo de colors..........0.50 ct (també són tipus arc iris, estretes i llarguetes, així com trenades)

Em varen dir que per quantitat em podien fer algun descompte, però la noia no sabia quin, i que si les demanava en una setmana ja les tenien. Si voleu a les que ens interessi podem anar-hi el dia de la quedada i intentar negociar un descompte. A mi em varen agradar bastant, i si ens fan algun descontillo, millor, a més no em de pagar ports ni res, i per anar-ho a buscar allà va de conya.

Ja direu!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. gen. 17, 2008 9:05 am

Bon dia nines!!!

Gràcies a totes pels vostres consells respecte les sabates!! :-)) :-))

Gemma, com et trobes?? :hmm::
Doncs jo crec que si val la pena anar a "El tocador de la novia", ja que allà tenen de tot. Tenen un munt de sabates de núvia de totes les marques i, a més a més, tene tot tipus de complements pel cabell, etc. I si tu de tan en tan baixes a Barna,... no? :-)

Ainos, estan molt bé aquests preus!! Què són del Gros Mercat??

Sira, merci pels ànims!! Tu com estàs? Ja et trobes millor? :-()-)

Mireia, me'n alegro que ja estiguis recuperada!! :-()-)

Míriam, que bé que l'operació de la teva germana hagi anat bé!! Ara que es cuidi i faci molta bondat!! Molts ànims i petons!!

Pel que fa a la lliga, jo en portaré perquè a Cymbeline ens la regalen, però no me la treuré durant el banquet. Em fa vergonya,..... no sé,..... Mira, així li donaré una sorpresa al meu maridet!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Petons,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 17, 2008 9:24 am

Gemma aquests preus son de la botiga de xuxes del centre comercial Espai Girones, és de la cadena Bel Ros.
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants