Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: xocolatina » dj. gen. 24, 2008 11:06 am

-gemma- hi han moltes alternatives a les flors... tot depen dels gustos de parella, per ejemple si el teu casament és en un ambient mariner et poden posar una mena de llaç amb algún motiu com estrelles de mar de colors (no gaire grans) un llaç amb uns cors, o amb alguna cosa de més fantasia...

La tendència es que cada vegada més totes les núvies cuiden els detalls, i s'acostuma a uniformitzar la temàtica de les flors o la decoració... tot i k sempre hi han excepcions... si llogueu un cotxe clàssic per ejemple i us diuen que inclouen les flors... no dubteu en negociar o canviar per l'estil que vosaltres voleu, no hi posaran pegues!
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 11:07 am

home si, la qüestió és que la decoració la farem nosaltres, però bueno ja ho aniré mirant o li demanaré a la florista que em fa el ram.
Visitant

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 24, 2008 11:21 am

Hola guapes!!!

Queque felicitats per l'elecció del vestit, veus que ràpid!! és senzill i elegant i el cinturó trenca una mica i és molt original! enhorabona! i posa'ns fotos que vull veure aquesta jaqueta que dius, que es tota curiosa i segur que deu quedar molt bé. :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Jo en el cotxe encara ni he pensat, el meu pare crec que és vol comprar un cotxe aquest any així que segurament aniré en aquest nou, jo havia pensat posar flors, però ara que ho dius xocolatina la idea de posar alguna cosa inspirada en el mar, m'ha agradat ja que ens casem a Roses, ja ho proposaré a la floristeria quan hi vagi.
Jo en algun casament que he anat he posats al cotxe llaços d'aquest que diu la Gemma(nit) que estires i és fa el llaç i els he lligat als retrovisors, ja que hem passava el mateix que no tenim maneta, però suposo que a les floristeries deuen tenir solucions per aquests casos.

A sabeu que m'ha trucat el mossen de Roses i resulta que el tema curset matrimonial s'ha cambiat i en comptes de al matí ho fará a la nit, hem de portar sopar i ja no ho fem en la masia perduda sinó allà a Roses al costat de la parroquia.
Però resulta que en Toni dissabte tenia un comiat de solter d'un amic que va estudiar amb ell, i la idea era anar al matí al curset i ell a la nit marxava a la despedida, al final ha cambiat els plans i marxarà al comiat durant el dia i a la nit anirem al curset, per així ja tenir-ho fet. Quin lio!
De totes maneres no podré venir a la quedada perquè dissabte el meu pare vindrà al pis a fer coses i hauré d'estar allà amb ell. Però si puc com que ho tinc allà mateix m'escapo ni que siguin 5 minuts a saludar-vos. Vale? :-)ok:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 11:22 am

No xocolatina si no es pel tema flors que no ho faig es pel tema peles per que passo de pagar 200 o 300 euros per portar-ho mitja hora que és el que em durarà el tragecte de casa meva a Mas El Martí prefereixo gastar-me aquests calers amb els sombreros de goma espuma per dir algo! hi ha coses amb les que no em vull gastar dinera la veritat....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 11:24 am

Bueno Espe allà estarem si et pots escapar!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: xocolatina » dj. gen. 24, 2008 11:26 am

Espe guapa, si poses a google imagenes decoración coche veuràs que molts no porten el ram sujectat a la maneta. Així que tranquiles totes que segur que la florista us ho soluciona.

Si et cases a Roses en ple ambient mariner i t'agrada aquesta temàtica es pot jugar molt amb decoració efimera d'estrelles, cargols, flors, espelmes, sorra... i les minutes, la invitació, el panell de convidats.. seguint la línia... queda fantàstic.
xocolatina

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 11:34 am

i que m'acaven d'enviar un correu les de Bufallums i que ja es posen mans a la obra amb la meva parella!!! quina ilu!!! demà els hi faré l'ingrés de la paga i senyal. >.-<:
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 11:36 am

xocolatina em sembla que t'estas fent un lio entre qui diu una cosa i qui diu una altra, jeje

us poso un parell de fotos de la meva prova, però penseu que el vestit ni tan sols estava cosit a maquina, només una mica a ma per provar mides, m'anava enorme i està tot agafat amb agulles, però aixi un feu una idea!
Visitant

EntradaAutor: winy » dj. gen. 24, 2008 11:40 am

Shyla, m'agrada pq no és el típic vestit balnc de núvia, un cop arrgelat estaràs genial, segur!!!!!!!!!!!!!!
Quina cara de felicitat que tens.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 11:49 am

Shyla aquest vestit fa totalment per tu . No és el típic pero és tal i com el volies tu així i jo el trobo molt maco la roba es veu guapissima i quan el tinguis ajustat al cos quedarà suiper bé!
És com un color beig torrat no?
T'hi vas provar altres xals que hi ressaltessin més? hi ha uan gironina que es va casar l'any passat em sembla que era la Guspireta que en portava un de reixat amb volors verds molt guapo! no sé és una idea eh??!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 11:58 am

gràcies noies, doncs el color és un marron verdós claret, el que passa és que les fotos no li fan justicia, igual que amb el xal. M'en vaig emprovar d'altres, però aquest és el que portava la meva germana i a mi ja m'agrada com queda, i a la meva mare i la meva tia que estaven alla també els hi va agradar molt, així que passo de gastar-me més diners.
Visitant

EntradaAutor: xocolatina » dj. gen. 24, 2008 12:01 pm

Pot ser Shyla, em sap greu! Jo he entès que hi ha qui vol flors però no sap com "enganchar-les" i hi ha com la gemmanit que no ho vol pk prefereix altres detalls dsp al casament.

Gemmanit, también et pots currar tu uns llaços xulos amb tela d'akesta que venen al massegur o aquell tipus de llaç que sembla de palla i algun detall més i donar-ho pk t'ho col·loquin... plan econòmic.

Si et trobo algún fàcil de fer t'ho enviaré.
:-)
xocolatina

EntradaAutor: winy » dj. gen. 24, 2008 12:04 pm

Nenes, ja tenim la proba de la invitació, ha quedat genial... el dissate us la porto!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 24, 2008 12:15 pm

Shyla, m'agrada molt el color i la tela del teu vestit!!!!!!!! Ja veus si fas cara de felicitat, és que ja provar-te el teu vestit ha de fer una il.lu *.-o-o.*
Jo he demanat pressupost a la floristeria, i pinta que em fotran una clavada, llavors m'ho plantajaré i potser també pel cotxe m'ho faig jo, i així també em sortirà millor de preu, ja veurem què diuen.....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 12:23 pm

Home el valor sentimental del xal guanya molt!!! a més així ja tens una cosa deixada!! ara que hi penso jo no tindré res de deixat!

Jo el tema de decorar mpersonalment el cotxe no podré per que és materialment impossible ja que em pentino a Bonmatí em vindrà recollir el meu germà i anirem a Riells a vestir-me així que ja aniré ben justa pel tema fotògraf! pero qui pugui és una bona opció fer-s'ho un mateix.

Ara Shyla la teva cara de felicitat ho diu tot!
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 24, 2008 12:25 pm

home jo sino hi aniré el dia d'abans i li deixaré preparat per que ho posi el meu pare o la meva mare. Per cert ahir li vaig dir al meu pare que voliem anar a fer les fotos abans i sortir junts de casa i tot això i li va semblar genial, se m'està modernitzant....

GRÀCIES NOIES :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 24, 2008 12:28 pm

Shyla estàs guapissima y amb el somriure que fas ho dius tot! jejej estàs radiant!! és un vestit diferent com tu volies! Enhorabona!!!!

Xocoltina gràcies pels consells en quan a la decoració ja hi rumiaré a veure que se'ns acut. En Toni, el meu xicot, a fet el disseny de les invitacions a partir d'unes fotos que ens vàrem fer a Roses a la platja, així que el mar hi és protagonista.
També hem va agradar la idea de decorar la cerimònia amb girasols, com hem varen dir a la floristeria de Roses, ja que com que ens casem a al Ciutadella segons ells els girasols queden molt bé, no sé combinar poder, girasols i coses relacionades amb el mar, ven bé no se com però ja sortirà alguna cosa. Vaig apuntant aquestes idees gràcies!!
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 24, 2008 12:44 pm

Buf! jo amb tot el que he de fer el dia abans no hi vull nipensar-hi per que serà per parar boja! entre anar al restaurant a portar-ho tot, signar els papaers a l'ajuntament i tota la pesca!!

Espe et pot quedar molt bé la temàtica així del mar!
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. gen. 24, 2008 1:21 pm

Hola nines!!!

Com va el dia??

Shyla, estàs molt guapa!! Quina cara de felicitat!! Que bé!! Realment fa per tu aquest vestit!! I quan estigui cosit i a la teva mida, ja veuràs,…!! Et quedarà perfecte!! Ah, i el color el trobo preciós!!

Xocolatina,…. Gràcies per tots els consells!!

Espe, això de posar detalls de coses del mar m’agrada molt!! Et pot quedar molt bé!!

L’altre dia pensava amb tot això dels preparatius i, realment, hi ha coses que resulta inevitable haver-les de deixar per última hora. I no m’agrada!! Ufff,…. A mi m’agradaria poder-ho deixar tot enllestit 1 setmana abans,…. I la última setmana fer relax; és a dir, dedicar-me a mi (neteges, depilacions, etc.), però bé, què hi farem!!

Petonets.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: xocolatina » dj. gen. 24, 2008 3:11 pm

De res noies!

Espe, una flor que convina molt bé amb coses del mar és la gerbera. A més de ser força ecòmica dins dels preus k tenen aquestes coses!
xocolatina

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants