Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 28, 2008 10:43 am

Winy, Agbe a mi m'interessa el tema de les aliances a la joieria Fortià per que potser aquest dissabte hi anem a mirar-les. Que tal són? n'hi ha de modernetes? i el preu??? el meu germà ahir ens va dir que ens les regalava així que perfecte! >.-<:

Miriam tenen raó tens un nen que a més de guapo es porta super bé!

Ara he vist el teu pentinat winy i és molt guapo! per cert t'assembles un piló a una noia que va fer amb mi EGB teniu una doble!!!
I el tema tos de gos... jo quan fumu no tusso tant! :o-o:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 28, 2008 10:52 am

Això, què tal els preus en aquesta joieria?????
Quin és el pentinat de la winy??????
Això, el cigarro no el deixeu sota cap concepte......
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dl. gen. 28, 2008 10:52 am

Gemma (nit), gràcies per lo del pentinat... el tema aliances n'hi havia a partir de 400/410 euros, depenent de la talla de dit, n'hi havia d'or mate, que eren com rallades, amb una ratlleta negre, super makes, clar també hi havia la típica aliança rodona, de veritat aneu-hi us agradaran molt....
Així, que faig continuo fumant?? jejejejejejejeje
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 28, 2008 10:55 am

Guai doncs a veure si aquest dissabte fem un copd e cap i anem cap allà! Si si Winy escolta a l'Ainos i a mi i NO HO DEIXIS!!!! i si veus que et costa de passar pel coll el trucu inspirar leeentamenttttttt.....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 28, 2008 10:59 am

Anos el pentinat de la winy surt a la foto que ha penjat del casament de la pruna... un parell de pàgines més enrrera em sembla.
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 28, 2008 11:00 am

Bon dia nines!!!!

Bé, vaig que la quedada va anar molt i molt bé!!! :-)ok: :-)ok:
Quina envegeta em doneu!! :-)ok:
Gràcies a totes pel missatge unànime. De la panxa ja estic millor, però ara tinc un encostipat de nassos!!! :-( :-( :-(
Mare meva, no en surto d'una per posar-me en una altre,.... :--(

Dons sí, em va saber molt de greu no poder venir,.... És que l'altre vegada m'ho vaig passar tant bé!! I em feia molt il.lusió conèixer-vos a la resta,.... En fi!! Quedarem un altre cop, oi? :hmm:: :hmm:: :hmm::

Winy, això, quin pentinat és???

Vinga guapes, petonets.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dl. gen. 28, 2008 11:01 am

No diuen que el tabaco és dolent per la salut, doncs tot i estar costipades ens copntrola la tos... jajajajajaja
Eh! Si alguna està interessada amb el meu pentinat, us puc passar el tel. de la meva perruquerra i si us enteneu us el podeu fer pel casament, com veig que va tenir tant d'èxit el meu, miraré si trobo en alguna altre foto el pentinat a veure si és veu millor, peró no ho sé....
Nenes, el dissabte a la tarda, hem vaig anar a tallar el cabell, i tothom hem fiu i ara pel casament, què?? I jo, doncs, no ho sé, hem queden 4 mesos!!!!! Segurament hem casaré amb serell.
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 28, 2008 11:01 am

Espe, reina, no et preocupis per això del parquet,.... Si hi vau posar solució tan ràpid no quedarà marca de res!!!

Ah, i moltes FELICITATS pel pis!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dl. gen. 28, 2008 11:06 am

_Gemma_ tu també costipada, benvinguda al club!! Nenes, podriem canviar el nom del post i posar "gironines costipades", jejejejeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 28, 2008 11:09 am

Gemma reina!!!! t'has de cuidar més!!!! i pel tema de la quedada tranquil.la que ja en farem més!

Winy la meva perruquera em va dir que tenir-lo gaire llarg tampoc anava molt i molt bé així que segur que ja et tindrà per mà i sabrà que fer-te! jo porto un any igualanat-me els cabells per que els duia molt i molt escalats i pensa que quan hagi passat el casament em faré un canvi radical que no em coneixarà ni me mare.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 28, 2008 11:18 am

Si que és xulo el pentinat, l'altre dia no m'hi vaig fixar.......
I amb serrell també et pot quedar molt bé, no????
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 28, 2008 11:19 am

Sí, serà qüestió de fumar, potser així,... neujor:-)
No, no, que després de 4 anys sense fer-ho,.... No, no, no!!

Winy, jo vull veure auqest pentinat?!! :-///: :-///:

Uix, avui em queden 5 mesos justos!!! :-)) :-)) :-))
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 28, 2008 11:19 am

Uix, ara el veig!! Que empanada!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neu:-)
_cumeta_

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 28, 2008 11:29 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaa,

Gemma, me n'alegro que estiguis millor de la panxa!!! I benvinguda la club de les refredades, jejejeje, perquè jo també ho estic!!Dissabte em va començar a sortir.

Winy, a mi les aliances em van agradar i els preus són correctes, em va agradar sobretot aquesta que l'or és mate però està com ratllat i també uns aros que estaven en tots tres colors(groc, blanc i rosa).
Però el meu futur tira per l'or blanc o el paladio (que són els que vam veure a la charlotte).
Nosaltres desprès vam anar a la joieria coma, i vam veure uns que també ens agradaven força... i tema preus tots van per allà mateix!

Winy, jo vull una foto del teu pentinat per darrera. i el serell et queda molt bé, i si pel casament el portos et pot quedar molt bé, però lo important és que tu et vegis bé.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 28, 2008 11:32 am

Gemmanit, quina gràcia això d'en Raul, no?? el tema de conversació del dinar: la trobada de les gironines!!!
Eih, per mi ja podem fer una de tant en tant, perquè em vaig sentir molt còmode i em va agradar molt! :-///:

Winy, quines aliances et vas quedar???

Ainos, Arohha, Dem, Miriam, Sira, ... hola!! com esteu?

Truffa, Vania, ..fa molt de dies que sabem res de vosaltres!!! :-/

Queque, com va anar dissabte amb la proba del vestit???volem fotos!
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 28, 2008 11:33 am

Ostres pel que dius Agbe són més o menys el que jo estava buscant així rallats a veure si en viu i en directe m'agraden.... i el meu futur s'hi veu amb elles per que això ja és un altre!
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dl. gen. 28, 2008 11:34 am

hola guapissimes!!!!!!!!bon dilluns!!!!
gracies a totes!!!! l'oneta esta millor no ma tingut febre en tot el cap de setamana,nomes refredat!! k per cert ara jo tambe estic,jejejej pero bueno...,veig k la kedada va anar genial,kina enveja sana k tinc, aviam si avans del meu casament fem un altre,k de fet l'aurem de fer o si mes no amb la miriam per donarnos les coses!!!! nenas os vull pasar fotos de tot lo k tinc fet, de les taules i de les sabates pero no trovem el cablee de la camara per pasar les fotos al pc, no se jo, al final tindrem k comprar un o un altre camara,aviam k puc fer i tambe posar-vos les fotos de la prova de dimecres del vestit haviam k os sembla,mirare una cosa o altre per k es un rollo tenir fotos i k nomes les pugis portar a revelar.
una pregunta les k heu agafat el llibre de firmes k fareu on el posareu a una taula o ho fareu pasar per les taules???? :-/ :-/ es k no se com fero
be un petonassss a totes
fins despues
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: winy » dl. gen. 28, 2008 11:38 am

Agbe, de moment d'aliança no hem vaig decidir per cap, hi he d'anar amb l'Alex, a mi hem va agradar molt una que era mate, bastant gruixuda que era com ratllada, tenia com una mossegada. El tema pentinat, miraré a totes les fotos del casament (peró fins el cap de setmana res, les tinc a Sils), a vuere si n'hi ha alguna que es vegi millor, quan la trobi la penjo!!!
Et vas fixar amb la noia que anava amb mi, és la que serà el meu testimoni, es casa el 2009!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 28, 2008 11:39 am

Si si Agbe era molt bo anant-ho explicant a tothom i tothom em deia a si??? ostres que divertit! i en Raül així per encardant-se anava dient si i s'ensenyen les invitacions i riuen!!! la mare que el va fer!!!

No noies de veritat que hem de quedar més!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 28, 2008 11:42 am

Dem, me n'alegro que la nena estigui molt millor, però sembla que ara ets tu qui l'has enganxat, no??
Tranquil.la que segur que d'aqui res fem un altre trobada...

Espe, ja téns ho del curs prematrimonial fet, que bé! nosaltres hem d'anar el 29/03 a la tarda i el 06/04 al matí... uff, hem fa una mica de pal, però si s'ha de fer, el farem.
Quina il.lusió que et portin avui els mobles, no??

Gemmanit, jo penso que les que tenen a fortia, t'agradaran, jo el problema que tinc que en el meu futur es vegi bé amb ella, per això li dic que trii ell la que li agradi i jo m'hi adaptaré.
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant