Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: alzina » dv. ago. 11, 2006 10:36 am

Doncs ho vam agafar justet, vam sortir de Londres el dimecres a les 7 de la tarda i ja ens van remenar bastant les bosses a l'aeroport, pero tot estava tranquil aparentment. Nosaltres vam sortir de l'aeroport de Stansted i la moguda grossa ha estat al de Heatrow i no ens en vam enterar fins l'endema que estavem a Salou de tot el merder que han liat aquets ca pu llos.

El viatge a anat super be, hem caminat ni se sabe pero hem pogut veure un munt de coses. Londres es enorme i no t'ho acabes mai. El que ens queda per veure ja ho farem la propera vegada que hi anem, aquesta es la segona.

Vam anar amb Ryanair i per ser baratets molt be, al sortir de Reus no hi ha tant merder i son super puntuals.

A quina hora aneu a Guimera? pot ser si que ens apuntem.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alzina l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 12, 2006 9:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dv. ago. 11, 2006 10:45 am

MITE´LS QUÈ GUAPOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Caraiii!!!! aquesta és la segona vegada que hi aneu??? i encara no ho heu acabat de veure??? doncs nosaltres que marxem l´any que vé a casa de la meva cosina.....i ho voliem veure tot en una setmana......em sembla que VA A SER QUE NO no??? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dv. ago. 11, 2006 10:46 am

I anàveu amb màniga llargaaaa?????????? :-( :-( Ostres quin bo no???
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dv. ago. 11, 2006 10:52 am

OOOOOHHHHH QUE GUAPOS I QUE ABRIGADETS!!!!! QUIN GUST!!!!!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Ilerda » dv. ago. 11, 2006 11:18 am

Benvinguts turistes!!!!

Ostres que be que no hagui enganxat el follon de l'aeroport!!!! M'en alegro que us hagueu passat molt rebe a Londres, esteu molt guapos a les fotos!!!

A Guimerà hem quedat disabte a les 18h al pont del riu, al costat de la unica cabina telefonica que hi ha!!! si us apunteu ens ho passarem molt be!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: alzina » dv. ago. 11, 2006 11:21 am

Hi ha hagut dies que feia fred pero s'estave de conya. Amb una setmana veuras lo mes importatnt, calcula que per cada museu tens un mati ben be i a la tarde a les 5 tanquen, o sigui que despres de dinar poca cosa es pot fer.

Hi ha molts museus i coses per veure i si vas de mercats ja pases el dia al mercat badant.

Ara marxo a buscar el gos que tambe li hem pagat unes vacances amb el seus a un hotelet de Torrelameu. :-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alzina l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 12, 2006 9:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: Petita » dv. ago. 11, 2006 11:34 am

Què xules les fotos!!!!!!!!! Quina gentada no??? :o-o: :o-o: :o-o:
Més fotos méss!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Wenu....primer aneu a buscar al gosset, que estarà més tristot....pobra bèstia....
El meu gos va agafar estress quan el vam deixar una vegada que vam marxar de vacances i li va caure tot el pèl. :-( :-( Clar....es troben solets i estranys.....i es fiquen malaltons.
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dv. ago. 11, 2006 11:38 am

Un dia, un veterinari explicava que si tens pensat deixar-lo uns dies (una setmana o 15 dies) que primer li has de portar un cap de setmana. Pq així ell veu que el deixes i que el tornes a buscar. Així, després, encara que siguin més dies, ja sabrà que tornaràs.
EDAE

EntradaAutor: Petita » dv. ago. 11, 2006 11:49 am

Ben pensat això!!!!! :-)ok: :-)ok:
Ostres....encara m´en recordo....pobret....quan el vam anar a buscar no semblava ni ell, estava boig perdut.......
Només volia que pujar al cotxe per marxar d´alli. I després, va estar més d´un mes a casa que ni dormia pensant que el tornàvem a deixar sol.......quina peneta!!!!!!!!!!! I no feia més que donar-nos besitos, i estàvem assentats al sofà i ens llepava tot el rato les cames...
Es que són tan inteligents!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dv. ago. 11, 2006 11:49 am

Holaaaaaaaaaaaaa!!!!
Alzinessssssssss ja sou aquí!!!!!!!!! Me n'alegro que us hagi anat tant bé!!!
Jo també vui marxar!!! Cago'n aquest home meu que només fa que treballar!!! ::brr:: ::brr:: ::brr:: : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: >-(( >-(( >-(( >-((

Ell me diu si vols podem anar 4 dies a on vulguis, però on vols anar 4 miserables dies a aquestes altures???? Doneu-me idees (descartat Catalunya).
Per cert, quines son aquelles web per buscar viatges que deieu un dia temps enrere?? Algu s'enrecorda?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dv. ago. 11, 2006 11:50 am

Nosaltres "per sort" no hem tingut mai animals... al meu pare no li agraden i ens deia que si voliem gos, quan ens casessim ens en compraria un per nosaltres. Ara no en vull, per aixo, perque despres no pots anar tranquil a cap puesto... a mes hem descobert que tinc alergia als gossos i als gats... com no tingui peixos jejejeje
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: EDAE » dv. ago. 11, 2006 11:55 am

http://www.es.lastminute.com

http://www.atrapalo.com/

L'Stella, marxa ara el dia 15 a un balneari i ho ha trobat per lastminute i diu que surt molt bé de preu.

también pots anar a una agència, que cada dia reben ofertes d'última hora que estan realment mooolt bé (quan en David treballava en una agència, sempre me les ensenyava, i feia una ràbia no poder-les agafar!!!!)
EDAE

EntradaAutor: Montsseta » dv. ago. 11, 2006 12:00 pm

Gràcies Edae!! Vaig a investigar!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: a28 » dv. ago. 11, 2006 12:49 pm

bones noies!! benvinguts alzines!!!!
ei el meu xicot a lo millor a la tarda no treballa aixi que podre pujar amb ell, dema us envio un mis i us ho confrmo!!!
:-)) :-)) :-)) :-))
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. ago. 11, 2006 3:31 pm

Hola a tothom!

Alzines, m'alegro de que hagueu tingut una bona tornada i tot aquest enrenou no us hagi afectat.

Ah, hem ficat coses noves a la web!!!Us donaré la direcció en privis...si la voleu es, clar!Ja me la demanareu!
Visitant

EntradaAutor: airam » dv. ago. 11, 2006 4:00 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sembla que ja estem tots per aquí de nou, no???

Bé, no es veritat, falta la Rosana, la Jelian, A28, i alguna més que segur em deixo, perdoneu.

Que be alzina, lo que pagaria jo per poder portar màniga llarga ni que fos un dia, aquí em foto un fart de olorar suor a tigre de por!!!!!!!!!!

Begsssssssssssssssssssssssssss

Fa una calor que deu ni dor, no refresca mai, no se per lleida però ... aqui naranjas de la china!!!! (no se si coneixeu aquest refrany, jajaja, al poble l'utilitzem molt, jejeje, es d'un joc de canalla!!!)

La setmana que ve arriva el madrilenyo, i la veritat que tot i que aquests dies m'he conenctat bastant, jajaja, he acabat tota la feina on time, i estic molt contenta, així que no se pas si em podré conectar amb assiduitat!!!!!!

: muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : US TROBARÉ A FALTAR MOLT!!!!!!!!!!!!!!!!

Eade guapa conectat des de casa!!!!! i si no ho pots fer ... DESSITJO QUE PASSIS EL DIA MÉS FELIÇ DE LA TEVA VIDA!!!! fins al moment clar, després et toca veure neixer la canalla i aquell deu ser la mecachis!

Aima, no et sap greu, a mi m'agradaria veure la teva pàgina, així podre veure a la sirenita en plena acció, per cert, no m'has dit on vas portar als peixos i a les llagostes a entrenar, creus que la meva tortuga també ho podria aconseguir???

Un petonasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
airam
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: EDAE » dv. ago. 11, 2006 4:10 pm

Sí que em conectaré des de casa!!!!!

Aima, jo también vull veure la teva pàgina please!!!!
EDAE

EntradaAutor: Petita » dv. ago. 11, 2006 4:19 pm

Bueno Airam, espero que et puguis conectar de tant en quant.....nosaltres també et trobarem a faltar!!!!!!!! :-)) :-)) :-))
I tú Edae, a veure si ho pots fer desde casa aquests últims dies, que sino....també et trobarem a faltar moltísssimmmm!!!!!!!

Per cert, m´acaben de donar una notícia..................

DILLUNS FAIG PONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OLE, OLE, OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOMA, TOMA, TOMAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SSI, SSSI, SSIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : bb : : bb : : bb : : bb : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : beer : : beer : : beer : : beer : 0.0.0.0 0.0.0.0 0.0.0.0 0.0.0.0 *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:.
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dv. ago. 11, 2006 4:23 pm

FELICITATS GUAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDAE

EntradaAutor: Petita » dv. ago. 11, 2006 4:25 pm

Àsiesssss!!!!!!!!! :-)) :-)) :-))
Què contenta estic!!!!!!!!!!!!!! 4 dies de festa!!!!!!!!!!! no m´ho puc creure!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 2 visitants