Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dc. gen. 30, 2008 7:35 pm

Que??????????
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: winy » dc. gen. 30, 2008 7:36 pm

Pq no m'avisa quan hi ha una resposta??? Abans si ho feia!! I ja hem surt, ser avisat!!
Imatge

EntradaAutor: sira » dc. gen. 30, 2008 7:40 pm

Ara et passa com a mi >.-<: que he de sortir i tornar a entrar!!!

Doncs t'explico... en Rafel fa 1,90 i jo 1,75 val, així que els dos som alts i a més una mica patosos.... iiiii resulta que no sabem ballar i li vaig dir a en Rafel que ens aniria bé apuntar-nos a balls de saló i almenys aprendriem una miqueta.... i avui sense dir-li ens hem apuntat a un curset i quan li he dit :--( ah! no!!! que no!!! que ho passaré malament que a mi no m'agrada perquè no en sé.... i total que al final l'he mig convençut rient-me moltissim perquè no vol anar-hi per vergonya però és el que li he dit... mira algo aprendrem i si més no ens ho passarem bé!!!!

A part ja l'havia apuntat!!!! :-)ok: >.-<:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: winy » dc. gen. 30, 2008 7:44 pm

Estàs ben boja, al menys ha dit que si, l' Àlex directament hem diria NOOOOOOOOOOO !!!!!!! La meva germana també hi anava amb el seu home i s'ho passaben genial. Sempre hem diu, us hi heu d'apuntar!!

Ah! No cal que sortis i tornis entrar, fes actualitzar i ja et surten.
Imatge

EntradaAutor: sira » dc. gen. 30, 2008 7:47 pm

És veritat que m'ho vas dir que fes Actualizar a partir d'ara ho feré :-)ok:

Sí la veritat és que ha fet una cara pobret :-/ però jo tampoc en sé o sigui que mira a passar vergonya i a fer una mica el pallasso i d'aquí a 1 mes.... bueno Dirty Dancing quedarà a res.... >.-<: és broma eh!!! que segur que no ballarem res, però mira per intentar-ho!!!

I es comença aquest dissabte!!!!! així que no tenim temps ni de pensant's-ho. :-)ok:
sira

EntradaAutor: sira » dc. gen. 30, 2008 8:07 pm

Bueno fins després o fins .... ostres no sé, demà treballo tot el dia i al vespre tinc sopar, i divendres vaig a l'Ikea ... uf!!!! ja entraré algun moment o altre!!!!!!!!
sira

EntradaAutor: montpra » dc. gen. 30, 2008 11:06 pm

hola !!!!!!!!!!!!
Feia la tira i mitja que no us escrivia !!! però us llegeixo cada dia !

Bé ... demà tinc la primera proba dek vestit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Intentaré que em facin alguna foto i ja la penjaré, tot i que no m'agrado gens en foto eh ....

Parlant d'embarassos, jo ja li he dit al meu futur home, que al juny deixo les pastilles i al juliol a començar a intentar-ho, fa molt de temps que l'hi dic, ja que m'encanten els crius, i la veritat, no paguem hipoteca però si lloguer, i cap al setembre tindrem la casa ja acabada.
De feina anem bastant bé, ja que ell és funcionari amb plaça fixe i jo interina i esperant que surtin opos. El sou no és gaire elevat, però almenys feina assegurada si.
No sé, fa temps que estic pel socpetit i llegeixo de tant en tant, però com he dit, ja fa ben bé un any que li dic.
Fins i tot els noms triats :D (bé, els hi he dit jo, i com que no es queixa gaire mai, doncs ho accepta).

Bé, res, que vaig cap al llit a fer nones i ja us posaré alguna foto, ja que divendres em toca estudiar que l'endemà tinc un examen, però suposo que dissabte la penjo i us explico què tal ha anat tot.

Bé, un peto i callo ja, perquè vaia rollo ........
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: montpra » dc. gen. 30, 2008 11:10 pm

Per cert, les que us queixeu de mal de cap, m'hi afegeixo !!!
Les cervicals les tinc fatal, a la feina intento que quan parlo amb un petit posar-me a la seva alçada però ajupint-me, i no forçant les cervicals mirant cap als nens, perquè al final del dia no m'aguanto !!

Tota aquesta setmana que estic amb nausees i un mal de cap impresionant ! els gelocatils i aspirines no em fan res de res i he de pendre unes pastilles super fortes que em deixen mig atontada però què hi farem ... a més, m'ha de veir la regla entre aquesta nit i demà i això m'afecta encara més al cap ...

Bé, res més.

Petonsssssssssssssssss
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 31, 2008 8:22 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!
Heu escrit un piló!!! Jo ahir vaig estar força out, la feina.....
Sira, ànims amb el trasllat, és una mica pal, però de seguida passa :-))
Tetes, a les fotos esteu guapissims, heu quedat molt i molt bé, quina il.lusió ja veure algunes pagines de l'album, no??? A i felicitats per la decisió que heu pres, ja veuràs com tot anirà bé, i aviat ens podras donar la gran noticia!!!!!!!
Gemmanit, amb el solarium no passa res, jo vaig fer moltes sessions i no em va passar res, només va ser un dia, potser estava molt baixa de pressio.... jo si no quedo morena a principis de Setembre en faré....
Nenes, les que estigueu amb problemes de cervicals cuideu-vos molt!!!!!!!
Montpra, fotos!!!!!!! Ningu no s'agrada a les fotos però segur que estaràs espectacular :-)ok:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 31, 2008 9:18 am

Bon dia noies!!

Avui me aixecat fatal....em fa un mal tot el cos...i el coll...joer, no vull posar-me malalta que demà vaig a MONTMELÒ!!!

Montpra, sobretot fes-te fotos!!!!

Sira, ànims amb el trasllat!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 31, 2008 9:19 am

Vas a Montmeló?????? Que xulo!!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 31, 2008 9:21 am

Bon dia guapes!!!

Ostres Sira que bé balls de saló jo n'havia fet molt anys pero quan encara no tenia aprella i ballava amb un amic amb en Raül mai pero mira nosaltres ens deixarem anar i que sigui lo que Deu vulgui!!! ah! i ànims per el trasllat es super pesat pero quan estigueu instal.lats al nou piset se us passrà tot!

Montpra doncs a veure si ens pots enviar alguna foto.

Ainos doncs no sé aquest divendres en aprlaré amb l'esteticient a verue que. La noia de l'esteticient que era més partidaria de pintar-me em va dir que m'ho prvés de fer-ho cap allà al març o l'abril i que decidís pero bueno no sé. La veritat es que m'ha fet por eh??!!! sobretot per que jo tinc la pressió baixa! i com ho fèieu dretes o estirades?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 31, 2008 9:23 am

Ostres Miriam cuida't!!!!! que xulo anar a Montmeló!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 31, 2008 9:24 am

Jo el vaig fer sempre vertical, l'horitzontal el trobo una mica anti-higiènic!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 31, 2008 9:25 am

Si Ainos! Vaig a MONTMELÓ perqué hi ha entrenos lliures i corre l'Alonso!!! Que bé! Cada any hi vaig...

Gemmanit, jo el solarium el faré de peu...de fet sempre le fet així! I no et rallis que no passa res...

Sira, quina sort anar a classes de ball...a mi m'encanta ballar, pero el meu menda no ho soporta :--( Nosaltres casi segur que no ballarem pas un bals... ficarem una lenta, i llavors ja ficaran el bals...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 31, 2008 9:26 am

Vale es que jo també penso que es millor vertical.... a verue si la setmana que ve vaig a demanar informació al solmania i faig un cop de cap.
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 31, 2008 9:28 am

Jo la semana que bé demanré hora amb la esteticient, haviam que em diu... pero vamos, segur que en faig de solarium!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 31, 2008 9:33 am

Buf Miriam si veiessis el meu calendari esteticient flipes! jo que no hi havia anat maid la vida al final me'n cansaré! cada més hi he d'anar i la última desetmana es de suicidi... pero mira.... tot sigui pel casament pero jo el solarium no crec que ho faci allà amb l'esteticient per que em cau lluny de la feina i per aparcar és una porqueria i miraré la cadena aquesta que tinc al costat del despatx. Per que com que obren a les 8 hi podria anar abans d'entrar al despatx.
Una altre pregunta tonta potser.... t'has de posar algun tipus de crema protectora? :o-o:
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 31, 2008 9:38 am

Ostres Gemmanit...tantes visites?? Jo tampoc hi anat mai... haviam que m'organitzen...
El tema solàrium allà encara no en tenen, em va dir que el posarien, pero si no s'espavilen hauré de buscarme un altre lloc...

Sobre la crema, jo m'enrecordo que em posava una crema, el que no recordo si era ACTIVADORA o PROTECTORA :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 31, 2008 9:40 am

Em sembla que era protectora-activadora.... neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants