alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Anna m. » dv. març 16, 2007 8:47 pm

YETA ha escrit:toc toc!!!
Que ha alguien?????

Pues va a ser que no :-/

Mercèeeeee carinuuuuuuuuuuuu, estas maquissimaaa, preciosa, radianttt,... realment molt guapa. Molt bona elecció.
A l'Albert li caurá la baba, jejejeej

Petonetsss a totessss

jajajajajajajajaja...!!!!!!!!!!!nunca hay nadie...no hay manera de coincidir...así no hay manera, eeeeeh???????????? :-))
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14744
Membre des de: ds. feb. 03, 2007 11:26 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. març 16, 2007 8:57 pm

Eiii Merce estas guapisima!!!! si senyor... jo conec un que babejarà segur!!

un petó als dos.

Núria.
Visitant

EntradaAutor: merce i albert » ds. març 17, 2007 8:43 pm

Moltissimes gracies noies!!! La veritat es que em conformo em que es quedi em la boca oberta, perque si cau de cul i es fa mal (l'ermita es un pel petita) ja em veig a corrent cap a l'hospital. ja ja ja
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: ROSA25 » dl. març 19, 2007 9:31 am

Hola soles!!!!!!!!! <*.*> estoy perdidilla pero sigo aquí, me sabe muy mal no poder entrar ahora tan seguido.
Anna m, me alegro que tu hermana vaya a mejor.
Euge, alomejor venís tres del viaje....
Yeta quiero ver tus fotos de la prueba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ana garvin felicidades!!!!!!!!!! ahora ya eres señora de..... y por cierto estás guapisima con tu vestidooooooooo!!!!!!!!!!
Mercè estás muy guapa!!!!!!!!!!!!!!!!
Un besazo para todassssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25
:: núvia de platí

Entrades: 4058
Membre des de: dj. març 30, 2006 10:45 pm
Ubicació: en mi casa....

EntradaAutor: Anna m. » dl. març 19, 2007 11:21 am

BUENOS DIAS MIS NIÑAS VALLESANAS!!!!!!!!!! QUE TAL ESTAIS...??? SUPONGO QUE ATABALADAS....YO HOY TENGO FIESTA!!!!JEJEJEJEJEE!!!
ROSA GUAPA, QUE ESTAS MUU PERDÍA...ESPERO QUE TODO VAYA VIENTO EN POPA!!!
BESOS PARA TODAS!!! :-()-)
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: merce i albert » dl. març 19, 2007 12:16 pm

Buenas!!!!

Moltissimes gracies. Avui estic molt contenta, i aixo que el dia no acompanya,... pero es que aquet cap de setmana hem fet feina: ja tenim les aliances en un parell de semnaetes ja les tindran, tambè ja hem comprat les parelles de nuvis que donem i ahir vam fer el tastet (ens vam posar les botes i tot estava bonissim). Aixi que tres coses menys de la meva interminable llista fetes. :-) :-) :-)
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Euge » dl. març 19, 2007 12:48 pm

BUENOS DIAS MIS NIÑAS!!!!!!

ESTOY POR AQUI PERO CON MUCHA FAENA Y SIN TIEMPO PARA NADA....

MUCHOS BESITOS, MIS NIÑAS
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: Anna m. » dl. març 19, 2007 3:16 pm

HOLA EUGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GUAPA, GUAPA Y GUAPA!!!!!!!!!
DONDE ANDAIS TOAS!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: YETA » dl. març 19, 2007 4:31 pm

Hola Chicassss!!!

Como ha ido el findeee???

El mio movidito, no he parado muxo, pero no he podido adelantar nada de la boda.

Es tarde vamos a hacernos el preboda de fotos, ufff, vaya palo, es que soy muy poco fotogenica...

Bueno mis niñas, estoy por aqui

Besitossss
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
YETA
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

EntradaAutor: Anna m. » dl. març 19, 2007 5:05 pm

YETA!!!!!!!!!!!!!!! DE PALO NADA!!!! VERÁS QUE TODO SALDRÁ MUY BIEN, Y TU ESTARÁS REQUETEGUAPA!!!!!!!!!!!!!! YA NOS EXPLICARÁS QUE TAL EL PRE-BODA.... :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ROSA25 » dl. març 19, 2007 6:19 pm

YETA!!!!!!!!!!! NO DIGAS ESO YA VERÁS COMO SALES WAPISIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25

EntradaAutor: merce i albert » dl. març 19, 2007 7:00 pm

buenas buenas!

Avui me aixecat molt contenta, i no se com, perque tinc una feinada horrible, pero mira me aixecat de bon humor. Sembla que les coses tornen anar be i per bon cami, i els preperatius al dia.

I vosaltres com ho porteu??
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: ROSA25 » dl. març 19, 2007 7:59 pm

Hola!!!!!!!!!!!!!
Como hace unos dias que no entro os voy a explicar alguna cosilla.
Ya hemos ido a encargar las alianzas, que os pondré una fotillo para que las veais. Me tardarán un mes más o menos pq como nos las hacemos nosotros tardan más.
Tenemos también una parejita de novios aunque me quedan 3 por comprar, es muy chula la compramos en "Detalls Granollers". Ir allí porque están bastante bien de precio, esta es de las grandes y me costó 28 euros es de las de peluche.
Ya le he comprado el reloj a mi marinovio, es guapisimooooo además a el le encantan los relojes. Y también he aprovechado que hemos hecho siete años jejejeje, se lo dí el sabado y fuimos a cenar al restaurante donde nos casamos, que bien nos lo pasamos y que bien comimos :e:-)e y luego estuvimos bailando porque después de la cena hacen baile, pero bailamos poquito :ball:ball: además se pilló una pequeña carajilla jejejejje se trincó casi toda la botella de vino y la de champán, yo no bebí pq me tocaba conducir. No le gusta beber pero el sabado se puso a tono jejejeje neujor:-) neujor:-).
Ya hemos empezado a entregar las invitaciones, ¡QUE FAENON!!!!
Bueno wapis un besito que ya plego, chaooooooooo!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25

EntradaAutor: Euge » dt. març 20, 2007 9:18 am

Buenos dias guapetonas!!!!!

hey!!!!! como pinta lo de quedar un domingo de estos para desayunar....mmmm.... no me habéis hecho ni simpático caso en los dias que he propuesto....mmmm.... ¡malas!,¡malas!,¡malas!,¡malas!..... je,je,je
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: ROSA25 » dt. març 20, 2007 9:36 am

Muy buenos dias niñasssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Euge me parece fenomenal hacer otra quedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Para cuando??????????????? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Chaooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neukiss-) neukiss-)
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25

EntradaAutor: Euge » dt. març 20, 2007 9:44 am

HOLA GUAPA!

YO PROPUSE ESTE DOMINGO O EL 1 DE ABRIL... AUNQUE SI TENEIS FIESTA EN SEMANA SANTA Y NO OS VAIS A NINGUN SITIO TAMBIEN PODEMOS QUEDAR CUALQUIER DIA DE ESOS.... VA ANIMAROS QUE TENGO GANAS DE VEROS ANTES DE CASARME....

YETA.... YA NOS QUEDA UN MES Y UNA SEMANA ¿COMO VAN ESOS NERVIOS?

ROSA.... A TI QUERIA PREGUNTARTE.... ¿QUE TE PARECIÓ EL DISJOKEY DE CAN BIEL? LO DIGO PORQUE TU FUISTE A UNA BODA ALLI ¿NO?.... AIXXX!!!! ES QUE NO SE SI SERÁ BUENO O NO.... AL FIN!!!! LA MUSICA ES SUPERIMPORTANTE.... ¿NO?
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Anna m. » dt. març 20, 2007 2:14 pm

Euge ha escrit:Buenos dias guapetonas!!!!!

hey!!!!! como pinta lo de quedar un domingo de estos para desayunar....mmmm.... no me habéis hecho ni simpático caso en los dias que he propuesto....mmmm.... ¡malas!,¡malas!,¡malas!,¡malas!..... je,je,je

YO YA HE DICHO QUE CUANDO QUERAIS!!!!!!!!!!!!
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Anna m. » dt. març 20, 2007 2:16 pm

Euge ha escrit:HOLA GUAPA!

YO PROPUSE ESTE DOMINGO O EL 1 DE ABRIL... AUNQUE SI TENEIS FIESTA EN SEMANA SANTA Y NO OS VAIS A NINGUN SITIO TAMBIEN PODEMOS QUEDAR CUALQUIER DIA DE ESOS.... VA ANIMAROS QUE TENGO GANAS DE VEROS ANTES DE CASARME....

YETA.... YA NOS QUEDA UN MES Y UNA SEMANA ¿COMO VAN ESOS NERVIOS?

ROSA.... A TI QUERIA PREGUNTARTE.... ¿QUE TE PARECIÓ EL DISJOKEY DE CAN BIEL? LO DIGO PORQUE TU FUISTE A UNA BODA ALLI ¿NO?.... AIXXX!!!! ES QUE NO SE SI SERÁ BUENO O NO.... AL FIN!!!! LA MUSICA ES SUPERIMPORTANTE.... ¿NO?

AINNNSSS...NO SÉ DI ESE DOMINGO ESTARÉ...PERO LE PREGUNTARÉ A MI POLLO!!!!!!!!!!!!
QUE NERVIOS EH???????? HAY GUARRILLAS...QUE YA QUEDA POQUITO PARA QUE OS CASEIS!!!!!!!!!!!!!!! :-):-):-):
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: merce i albert » dt. març 20, 2007 2:17 pm

Bones!!

Euge a mi em va molt millor si quedem per setmana santa, com que no marxo enlloc. A mes el ser mestre tinc festa desde el dia 2 d'abril fins el 9. Aixi que ja direu.

Per cert, a vosaltres us deixen fumar en el restaurant??? A nosaltres ens han dit que es eleccio nostre i com que el nuvi fuma... ja us podeu imaguinar que ha decidit, oi??? Em sembla que es l'unica cosa de la que realment se n'ha preocupat i ocupat, i fins hi tot que ha decidit ell tot solet. Estic per felicitar-lo.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Visitant » dt. març 20, 2007 3:10 pm

els homes son així... no pots fer-hi res!!! jo sempre dic, que el meu es va adonar que ens casavem el divendres d'abans del casament que li vaig donar una llista amb tot el que havia de fer i jo vaig anar a l'esteticient tot el matí... i encara em va fotre bronca i em va dir que ho havia fet tot ell... tocat els c!!! jo portava 9 mesos preparant coses i buscant idees i ell nomes va anar a buscar tres cosetes i les va portar al restaurant i va anar a pagar les flors... ja em diràs!
I durant aquest 9 mesos de preparatius... l'havia d'agafar de l'orella per anar mirar coses ... fotógraf, viatge..... uf!!! hombres DIVINO TESORO!
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants