Hola guapes!!!!
Uff quin dilluns més pessadet, encara hem queda mitja hora a la feina i a les 16h sant tornemi, quin pal, estic molt cansada, no hem parat en tot el cap de setmana amb el piset i a sobre m'ha vingut la warry com diu la Gemma(nit).
El meu pare per fi m'ha acabat de pintar la cuina, es que l'estocat venecià se les porta i com que m'ho havien deixat tan malament el meu pare m'ho a tornat a pintar, varem penjar la lampara del menjador també, ja hem netejat tot el menjador i l'habitació i ja ens varem quedar a dormir i sopar, que guay, no m'ho crec, tant de temps esperant i ja tenim el nostre piset. Tot i així encara queden moltes coses per fer. Tinc una habitació plena de caixes per desenvalar coses. En fi santa paciencia...
Gemma en quan al bus, jo vaig anar al casament de la meva cusina amb el bus d'Autocars Toni i el vaig trobar correcte com qualsevol bus que puguis veure de la hispano o Roca, però bé no està de més preguntar com serà el bus, jo vaig trucar a en Toni el Dijous però no hem va agafar el telèfon, a veure si aquesta tarda ho torno a provar.
Per cert espero que la mare es millori!
Tetes felicitats per aquests 6 mesos de casats, la meva cusina també en fa 6 avui, jeje! com pasa el temps, mira nosaltres ja ens estem acostant al nostre dia, i veig que encara hem queden tantes coses per fer, i això que jo hem pensava que ho portava controlat, en fi guapa moltes felicitats i a disfrutar-ho!!!
Winy aquests preus de les piruletes estan molt bé! hem sembla que ja se quina botiga és, jo encara no he comptat les que necessito.
Jo aquest dissabte no puc venir a la quedada ja tinc el dia complet, hem d'anar a les aliances que no vam poder anar aquest cap de setmana passat i després anirem a mirar mobles amb els meus sogres, que ens regalen el moble d'una habitació i vol que hi anem ja, i aprofitarem tot el dissabte ja que en Toni no té partit per mirar coses. Però bé les que pogueu, feu bé de quedar per fer terapia, jejej!
Jo haig d'anar a mirar encara la roba interior i sabates! he de mirar de fer un lloc i un dissabte d'aquest anar també, sinó poder quan hi vagi no trobaré res. Jo les sabates m'es igual si son de punta o rodona, lo important és que estigui comode.
Per cert a quines sabateries heu anat o anireu d'aquí Girona? jo es que vull mirar altres llocs de sabates abans de mirar a pronovies, sé que allà a la rambla sota les voltes hi ha una sabateria que tenen de núvia, però sabeu alguna més?