Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dt. set. 05, 2006 9:05 pm

Holaaaa!!! Doncs si tinc molta feina aquests i dies i no s'acabarà mai. Perquè de setembre al març es quan tinc més feina... :--(

Que guay Petita, divendres festa!!!! Vindreu a la fira de Tàrrega?? O millor dit... vindreu a la festa major del meu poble??? jejeje. No se quins grups venen pero sempre esta molt bé!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: maritima » dt. set. 05, 2006 9:23 pm

bones¡¡¡¡ com van els nervis a28 i aima? jejejej spero q bé¡¡
bueno jo parlo menys, ja he començat al cole, bueno ara fins el dia 12 preparo el curs i stic soleta, pero després ja venen el babys, i akest any tinc totes les places ocupades, 15¡¡¡¡ bueno demà és l'últim però, ja que al poble on treballo són les festes locals.... aixi q tincré quasi 6 dies mes de relax i després jaaaaa la lluita diaria amb els meus marrecs¡¡ jejeje
en fin... us segueixo, això si

petita,com va lo de timofònica?? spero q es solucioni

a28, jo d'això de les pestanyes no em vaig fer.... simplement perque no em convencia prou... i preferia el massatge a la permanent de pestanyes i el meu cos ho va agrair¡¡

aima, si finalment no puc anar a la teva boda, spero q tot vagi de cine, i stic segura q el super comando b tindrà fotos de seguida i et podré veure

montsesita, q sigui lleu la feina...

i la granadella? s'ha casat ja? es que no diu res i sé que era aviat la seva boda..

bueno noies, res més... seguirem xerrant
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: maritima » dt. set. 05, 2006 9:26 pm

ai, ara ho he vist, la granadella és el dia 9, o sigui q dissatbe, q vagi be wapa¡¡
maritima

EntradaAutor: Montsseta » dt. set. 05, 2006 9:27 pm

La Granadella es casa aquest dissabte igual que la Lluna2!!! I el diumenge l'Aima!!!
Quin munt de bodes aquest finde!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: maritima » dt. set. 05, 2006 9:29 pm

doncs si.... ja keden poques... la ultima q es l'a28?
maritima

EntradaAutor: Montsseta » dt. set. 05, 2006 9:54 pm

La ultima és la September!!! Que es casa el 23 de setembre!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dc. set. 06, 2006 8:29 am

bon duia
m'agrada molt com mhan quedat les pestanyes
tambe men fare de massatge maritima
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. set. 06, 2006 8:31 am

Vaja això de conectarme sols els dimecres no va bé! Tinc una feinada de por per llegir-vos, desprès quan us contesta se m'obliden la meitat de coses i ara per postres no he arribat a temps per veure les fotos de la Montsesita de l'album hoffman! Quina ràbia!

Bé, per les que us caseu aquest cap de setmana granadella i aima:

QUE US VAGI MOLT, PERÒ QUE MOLT BÉ! DISFRUTEU DEL DIA QUE S'HO MEREIX I PER MOLTS NERVIS QUE HAGIU PASSAT I ALTRES PROBLEMES JA VEUREU QUE AQUELL DIA T'HE N'OBLIDES DE TOT I DISFRUTES AL MÀXIM!!!

AH! I ESPERO QUE EL COMANDO B NO ENS DEIXI SENSE FOTOS!!!

Per cert jo la setmana que ve començo VACANCES!!! : sol : : ban : : sol : : ban : : sol : : ban : Tinc unes ganes ja!!! Al final ja està decidit ens anem a Madeira! Diuen que és molt bonic i tranquil, just el que voliem, i no cal fer 10 hores de vol! Així que entre avui i demà intentaré acabar de confirmar-ho tot!!!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. set. 06, 2006 9:14 am

Ui! Gent on sou!!! Que no hi ha ningú avui!!!

Vaja, un dia que em conecto i no trobo ningú!!! Bé doncs aprofito per anar a veure informació de Maderia a veure que trobo!!!

Fins desprès!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: apollonia » dc. set. 06, 2006 10:15 am

Hola tuttifrutti!!!! Que vagin molt bé les vacances >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

AIMA, GRANADELLA, LLUNA2 que ja no us queda res!!!!!!!!!!!!!!!! Gaudiu molt dels darrers preparatius i passeu-ho molt bé en el vostre gran dia.
MOLTES FELICITATS A TOTES :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. set. 06, 2006 10:40 am

Tuttifrutti!! precisament les fotos les vaig treure ahir. quan arribi a casa te n'enviaré unes quantes per privi!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. set. 06, 2006 11:12 am

Merci Montsesita! Tenia tantes ganes de veure't que quan he anat al post de album hoffman i he vist que no hi eren me quedat xof! :--( Però si me les envies ja estic més contenta, merci! :-)ok:

Merci apollonia! No veguis les ganes que tinc de fotre el camp! Tinc la sogra fins a un puesto i això que aquesta setmana està tranquileta! Però per començar avui l'haig de porta a la pelu, perquè les del poble fan vacances i com que fins ara no volia arreglar-se doncs per molt que li diguessim no volia. Ara la cosa ha canviat una mica i comença a estar més animadeta i tranquileta tot i que ahir va tenir un baixón. I esclar el meu home està dels nervis i encara que només fos un baixón ell no pot i es desborda i clar haig de ser jo la pacificadora i la que ha de calmar a la sogra. Amb la gràcia que em fa! Aix! com es pot un complicar tant la vida quan la vida ja ho es prou de complicada! Cachinsssss!!!!!!

Bé, però Madeira ens espera i allí penso estar-me tot el dia a la "bartola", sol, piscineta, jacuzzi, algo de trekking, però no massa, que no estem per cansar-nos i més sol, més piscineta i més jacuzzi!!! : sol : <-^^> : sol : <-^^> : sol : <-^^> : sol : <-^^> : sol : <-^^> i entre tant sol, tanta piscineta i tant jacuzzi, una mica de :llit:: per acabar de rematar-ho!!! Això espero!!!
tuttifrutti l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 06, 2006 11:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
tuttifrutti

EntradaAutor: a28 » dc. set. 06, 2006 11:13 am

ei ja las acabat montse l'album??
bones vacances tutifruti!
apollonia vindras a la boda l'aima?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: magic » dc. set. 06, 2006 11:18 am

hola noies! he tret el cap per aki, i he vist q hi ha unanoia q es diu Granadella... sabu si és d'aquest poble? pq jo tin una casa a un poble de costadet mateix... que petit q es el mon...!!!potser ens coneixem i tot!
Imatge
ADRIANA I JORDI
9/12/06
www.nuvis.org/jordiiadriana/
magic

Entrades: 967
Membre des de: ds. maig 13, 2006 12:30 am
Ubicació: per aki i per allà...

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. set. 06, 2006 11:24 am

Merci a28! El que em sap greu es que no podré venir-te a veure perquè segurament marxarem el dia 15! Em feia molta ilu poder venir-te a veuret amb el comando B, ja que estic de vacances però clar si tot va bé marxaré abans. Però bé, com el comando B farà una bona feina no em preocupo gaire i si puc intentaré conectarme des de Madeira perquè l'hotel em penso que té conexió a internet! Vaja que estic impacient ja de veuret lo guapa que aniràs!!! Records a l'ori!
tuttifrutti

EntradaAutor: apollonia » dc. set. 06, 2006 11:37 am

a28, tinc moltes ganes de venir, però divendres vé una cosina de màlaga que no va poder venir a la boda, i com ella es va portar molt bé amb nosaltres un cop que vam estar a casa seva ara em toca fer el mateix. Segurament anirem a ver un volt per la muntanya
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: a28 » dc. set. 06, 2006 11:47 am

merci tutifruti pel piropo!!!!!!!!!!!!
apollonia quina llastima, ja ens coneixerem un altre dia! :-))
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. set. 06, 2006 12:52 pm

ei portem una setmaneta molt apagadota...

aquesta tarda em toca prova de maquillatge i despres anem a la fotografa que veurem les fotos de la preboda!!!! que be...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. set. 06, 2006 1:44 pm

Tens raó a28, un dia que em puc conectar i estan totes de "campo y playa"! Ni la Petita, ni la Ilerda, ni la Rosanna, ni la Jeian,... ON SOU????????? :hmm:: Meu deixat ben soleta avui! : muaahhhh :

Per cert Rosanna, el pis molt xulo! El marbre de la cuina m'encanta i el bany deu ni do! :-)ok: Segur que et quedarà tot xulíssim!!!

Bé, noies queda mitja horeta per plegar i ja si tot va bé em conectaré desde Madeira! Que be, o potser no, ja que la si no marxem fins al 15 intentaré conectar-me abans, tot i que a casa no tinc ADSL i es un pal perquè si aquí tardo 1 hora per posar-me al dia, a casa en tardo 4!!! Bé, aprofitaré i miraré les promocions per donar-me d'alta aquests dies! Uf!! em penso que de vacances, vacances sols faré la setmaneta que estigui a Madeira perquè les altres haurè de posar al dia paper i factures de casa, de la botiga, de la gestoria... Uf! només de pensar-hi m'agafen ganes de no fer vacances! (Menys per lo de Madeira, eh! que això no mo treu ningú!!!!)

Bé, noies fins aviat i per les que es casen aquest cap de setmana "lo dicho": DISFRUTEU FORÇA QUE EL DIA S'HO MEREIX!!! : besito :
tuttifrutti

EntradaAutor: a28 » dc. set. 06, 2006 4:35 pm

jo tambe vull marxar de viatge ja!!!!!!!!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants