Autor: LIDIA I LLUIS » dg. feb. 17, 2008 10:16 pm
Hola noies,
Jo estic molt desanimada les invitacions les varem demanar fa dies i ahir varem anar a buscar-les i ens varen dir que hi havía un error amb l'impresio Vaya Tella!!!
El mes fort de tot es que ho varem fer a Saragossa per que ens va agradar pero si ho se ho faig aqui Girona......
Els detalls del que hi ha allà no m'agrada res .... Donaré una volta per aqui Girona havíam que trobo.... Quin cap de setmana....
Be, veig que hi ha algú de vosaltres que compreu el detall per internet com ho fareu per posar-ho maco? Es que jo no en tinc de traça....
Sira, si no m'equivoco ets tu qui vas a Thailandia no? Nosaltres també anem i em escollit la Platja de Krabi i passarem 5 dies amb un hotel que es diu Centara va ser la platja que ens va agradar més i també fem ruta..
que es aquesta:
sortida dia 16 JUNY BARCELONA - ( EUROPA ) - BANGKOK
BKK, 2 noches 17 - 19 jun, Hotel Montien/hab. dlx: Traslados y desayunos americanos + Excursión de medio dia palacio real y templo del buda esmeralda._OK
HGN, 2 noches 19 - 21 jun, hotel Imperial Tara/hab.dlx: Traslados y desayunos americanos + Excursión de medio dia tribu "mujeres jirafa" + Excursión de día completo safari en elefante, ciudad y templos. _OK
CNX, 2 noches 21 - 23 jun, Hotel Royal Princess/hab.dlx: Traslados y desayunos americanos + Excursión de medio dia visita a la ciudad y templo Doi Suthep _OK
CEI, 2 noches 23 - 25 jun, Hotel Dusit Island/hab.dlx:Traslados y desayunos americanos, Excursión de día completo campo de trabajo de elefantes, recorrido por el rio, tribus y poblados + Excursión de dia completo "Triangulo de Oro"._OK
KBV, 4 noches 25 - 29 jun, Hotel Centara/hab. vista mar: Traslados y desayunos americanos + Excursión de medio día en barco para visitar las islas Chicken,Tab, Poda y la playa de Phra Nang. picnic incl._OK
BKK, 1 noche 29-30 jun, Hotel Peninsula/hab. dlx: Traslados y desayunos americanos _OK
Tornada 30 juny a les 25.55 hores i arribada a Barcelona cap a les 11-12 hrs
Podé ens trobem jajajajj
Fins aviat!!