Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 18, 2008 3:18 pm

Si Gemma les noies de Cymbeline em van dir que elles de mitges no en venien pero que eren anti mitges d'aquestes d'infermeres.

Miriam ja m'informaràs sino un dia d'aquets potser m'hi passo a veure que tenen i a veure els preus com es mouen.....

Winy que tal el metge?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. feb. 18, 2008 3:56 pm

Bona tarda,

Gemmanit has estrenat la pàgina 600!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Winy, que t'ha dit el metge??

Miriam ara et passaré un mail...

Hi han moltes botigues que els conjunts de roba interior, els venen per separat, suposo que on aneu no us posaran gaires pegues, i sinó com ha dit la Gemma, aneu al intimissin i ja està, que tenen calcetes molt maques.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dl. feb. 18, 2008 4:01 pm

Hola nenes, ja torno a ser aquí !!!

El metge de capcelera la veritat que no m'ha aclarat gaire res, només m'ha confirmat que en el pit dret tinc un quiste de 1,5cm i a l'esquerra (que es el que hem fa mal) un de 1,7cm, a part dels 8 o 10 més que tinc a cada pit, en tinc molts... peró m'ha dit que aquests dos són els més grans i que s'han de treure!!
Ara encara estic més cagada... m'ha dit que aixó es fa amb anestesia local, que el xuclen i d'allà cap a casa...

No sé el dilluns que ve a les 8.15 tinc hora al Güell per fer-me una altra mamografia, ja serà la quarta que hem faig amb dos anys !!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Agbe » dl. feb. 18, 2008 4:09 pm

Winy, tranquil.la!! no tinguis por, que segur que no serà res d'important!!
I si s'han de treure pues es treuen i ja està! pensa que jo en tinc un a l'ovari amb forma d'ou...a veure si aquesta setmana em truquen i sinó trucaré al gine perquè s'espavili i m'ho faig per privat, que per això estic pagant una mútua privada!! perquè arribarem al juny i encara estaré amb aquest tema!

Gemmanit, carai amb l'avatar, molt bé!!
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. feb. 18, 2008 4:10 pm

Miriam, ja t'enviat el mail!!

I amb referència a les mitges, vosaltres que us caseu al juny, us heu plantejat no portar mitges?? no sé... és una altra opció!
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 18, 2008 4:12 pm

Tu tranquil.la winy ells ho diuen més que res per com tot.... que cosa que no fa res millor fora però no has de tenir por de la mini-intervenció. Clar a ningú li agrada que el reminin pero segur que serà ràpid si t'ho has de treure val més no pensar-hi gaire i a més si tens molèsties.

Osti Agbe es veritat quina inaugurada la pagina 600!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 18, 2008 4:14 pm

Jo el tema no portar mitges me l'havia plantejat pero després que fas amb la lliga te la plantes allà al mig de la cama i llestos?
Així que ara em plantejo portar mitges de color marfil aquestes de diu la Miriam que no són blanc infermes (que no les soporto les blanques infermeres), portarles de color carn o portar-les de reixeta pero clar de reixeta com que porto la part de davant que em surt el dit potser no quedarà massa bé. Quin dilema tu per unes mitges!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. feb. 18, 2008 4:47 pm

Ja, és el que m'ha dit la meva mare, peró ara hem toca esperar fins dilluns que ve...
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 18, 2008 4:58 pm

Winy, tranquila que tot anirà bé, i millor si te'ls treuen, així no patiras més, ni per mal ni per por que sigui res!!!!!!!! A més anant bé ni tan sols t'ingressaran, no???? Tu tranqui que això és un fly!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dl. feb. 18, 2008 5:00 pm

Que va, no m'ingressarien, ho fan allà mateix, els treuen i cap a casa!! Peró suposo que hauré de fer repós, no?? Passo d'agafar la baixa...
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 18, 2008 5:03 pm

Home segur que aquell dia et diuen que facis repos! no facis l'animal un cop t'ho facin! una mica de precaució uns dies!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 18, 2008 5:06 pm

Jo també em vaig voler fer la valenta amb lo de la prova i a la feina els hi deia que el dimart ja aniria a treballar, i no vaig tenir pas nassos d'anar-hi fins dijous, millor descansar una mica que no són punyetes, i jo cada vegada tinc més clar que la salut és lo primer!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dl. feb. 18, 2008 5:24 pm

Ainos, estic amb tu! Primer és la salut, i desprès tot lo demés!
Si no téns salut, no téns res.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. feb. 18, 2008 5:24 pm

Ainos, estic amb tu! Primer és la salut, i desprès tot lo demés!
Si no téns salut, no téns res.
Agbe

EntradaAutor: sira » dl. feb. 18, 2008 5:30 pm

Bones!!!!!

Winy tranquila que no serà res i no pateixis, d'acord!

Lidia a veure si coincidirem algun dia, perquè nosaltres marxem el dia 24 de juny i tornem el 10 de juliol.

Gemmes!!! felicitats per les sabates són precioses!!!!

A mi apunteu-me per la quedada d'aquest dissabte, OK!!!!

Agbe i Miriam aquests clauers també m'interessen però no tinc clar de comprar-los o no?!!! perquè no sé com em quedaran i si no em queden bé i tinc 150 clauers després què en faig???? no podem demanar-ne un o dos i fer una prova??? i un cop veiem com queden fer una comanda totes juntes??? :hmm:: :-/ és que m'agraden però al Montgràfic el que més em va agradar va ser els clauers enganxats amb un llacet amb un forat petit i la cartolina duia una targeta a dins , no sé si m'explico era com un targeter i a dins la targeta i quedava apoyada a la taula mig oberta.... ai no sé si em faig entendre....
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. feb. 18, 2008 5:44 pm

Sira, ja t'entenc!! nosaltres ens farem nosaltres mateixos aquestes targetes que dius, ho farem amb l'ordinador i ho portarem a la impremta a fer-ho, però no sabem si fer el tríptic. Nosaltres farem el que era un triptic, i em sembla que el que tu dius és el dríptic, que quan el deixes a sobre la taula té forma d' V,no??

L'altre cosa, és anar al Montgrafic i que ells només et facin les targetes,no??i tu després li pots afegir el clauer, no sé!
O anar alguna impremta i que t'ensenyin les targetes.
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 18, 2008 5:46 pm

Jo faria plagio! com diu l'Agbe o a males en compres un a Montgrafic amb l'excusa que el vols ensenyar a la mama o algo aixi i te'l copies.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 18, 2008 5:50 pm

Visca els plagis!!!!!! Nenes ens fotran a la presó!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dl. feb. 18, 2008 5:51 pm

Estic, encarregant les invitacions per internet i la veritat que m'hi faré mal, eh???
Imatge

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 18, 2008 5:55 pm

JAjajaj!! Exacte! Jo faré plagi fijo!!! jajaja
Alguna té el Montgrafic a prop per anar a fer-hi un parell de fotos??jajaja neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Aviam, Agbe i Sira, acabo de parlar amb la Marta ( la noia dels clauers) i mha dit que li passi exactament aquesta tarde el total de clauers de cada que necessitem, ella demà al matí em passarà l'import exacte a ingressar i llavors en un parell de dies ho tindrem tot aquí.

Que voleu fer?? A mi mes igual, perqué jo segur que me'ls quedo! Em veig capaça de montar-los... no sé com, pero ho faré! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants