Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: queque » dt. feb. 19, 2008 8:51 pm

Hola noies!!! ostres com escriviu, em costa molt seguir...
Per cert us he anat llegint però es que ho faig a la nit, per això no entro a escriure.
A mi les invitacions de la Winy m´agraden més les flors grogues, son molt originals.

Per cert possiblement podré anar a la quedada de dissabte a més si no ho faig aquesta quedada la següent treballo i no podré venir. De moment conteu amb mi. *.-o-o.*

Per cert aquest cap de setmana hem fet algunes coses per al casament: hem anat a mirar tema invitacions a un lloc que no sé com es diu del carrer Juli Garreta, super bé. Ja que teniem molt clar com voliem les invitacions i no sabíem explicar-nos. Avui em anat al fotògraf per fer un parell de fotos i les tindrem el cap de setmana per anar a concretar les invitacions! =0-0-) =0-0-)
A més vam anar a mirar anells, sembla que ens han agradat molt unes aliances, però no sé si ens esperarem a que en portin més (de aqui a 15 dies), per acabar de decidir-nos.

El tema és anar tancant quan més temes millor, que si no m´atabalo!!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: queque » dt. feb. 19, 2008 8:55 pm

Tema viatje, que veig que esteu començant a enllestir, nosaltres estem entre tres destins, molt diferents: vietnam i camboia, argentina amb un creuer de 4 nits i el tercer és tanzania i zanzibar.

Tots tenen un "però", argentina: tot just començz la primavera pot fer molta fred en els glacials, vietnam: fins octubre son epoques de plujes ( tema monzo), i tanzania ( tema allotjament, els lodge no tenen categoria i no sap i ningú es mulla en dir-te que realment estan decents). UN LIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-/ :-/ :-/
queque

EntradaAutor: Agbe » dt. feb. 19, 2008 9:03 pm

Queque pues no sé que dir-te amb els destins... ja que veig que tots tenen un però... però el d'Argentina, no sé, no el trobo tant "greu", no??és una opinió, no sé, tothom que anat a l'argentina ha quedat maravellat.

Aquest dissabte veig que serem una bona colla al Viena.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. feb. 19, 2008 9:03 pm

Queque on heu mirat les aliances??
Agbe

EntradaAutor: sira » dt. feb. 19, 2008 9:05 pm

Ostres Queque tampoc et puc ajudar amb els viatges que has posat.

A veure si pots venir a la quedada!!!!

Miriam no passa res!!! és normal jo tampoc havia sentit a parlar d'aquests llocs fa un any!!!

Miriam i Agbe ja heu pensat on comprareu les cintes per fer els llacets???
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: queque » dt. feb. 19, 2008 9:06 pm

AVUI ESTIC INSPIRADA....
DIR QUE M´HAN AGRADAT MOLT ELS CLAUERS I HEM ESTAT PARLANT AMB LA MEVA PARELLA I ENS HEM D´ESPERAR A FINALS DE L´ABRIL PER PODER DECIDIR JA QUE TENIM UN CASAMENT DE LA COLLA I NO SABEM QUE DONARAN DE DETALL. QUE ELS CONVIDATS NO S´AJUNTIN AMB DOS CLAUERS!!!

OSTRES!! NO SÉ SI LLAVORS TINDREM L´ÒPCIÓ DE COMPRAR ELS CLAUERS TANT BÉ DE PREU PERÒ NO ENS QUEDA UNA ALTRA OPCIÓ. :-/
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 19, 2008 9:07 pm

Si, si...aquest dissabte tindrem el Viena a rebentar!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Queque, veus que bé, poc a poquet vas solucionant cosetas... jo estic últimament amb els nervis atacats...em sembla que me aprimat :--( :--( :--( i jo vull tot el contrari... ja porto uns dies dins i tot somiant amb tot el que encara em queda... uff!! Aixó comença a ser estressant!!!

SObre els destins, doncs com et diu l'Agbe, dels "peros" que dius, el que menys problematic em sembla és el d'Argentina; perquè els monsons donen molt mal rollo i lo de l'estància, doncs no sé, ja que pagueu, almenys que sigui per un lloc amb totes les condicions...no?? Es una opinió...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: queque » dt. feb. 19, 2008 9:08 pm

PER CERT LES ALIANCES US VAM FER CAS I VAM ANAR A CAN FORTIÀ, QUE NO SE QUI HO VA DIR QUE EN TENIEN DE MOLT MAQUES!!!

A MÉS LA MEVA PARELLA VA ESTAR PARLANT AMB EL JUGADOR DEL BARÇA JORQUERA EL PORTER.
queque

EntradaAutor: Agbe » dt. feb. 19, 2008 9:10 pm

Nosaltres també hi vam anar allà mirar aliances, i em sembla que és la Winy, la que ha comprat les aliances allà.
El Jorquera, em sembla que és el fill de can fortia.

Vaig a sopar, desprès torno!!
Agbe

EntradaAutor: queque » dt. feb. 19, 2008 9:11 pm

NOIES MOLTES GRÀCIES PER LES OPINIONS DEL VIATJE NOSALTRES ESTEM COMENÇANT A DESCARTAR I ENS ESTEM QUEDANT AMB ARGENTINA, PERQUÈ TOTHOM ENS DIU EL MATEIX QUE VOSALTRES I EN EL FONS SABEM QUE TENEN RAÓ.

ARGENTINA A MÉS ÉS UN BON DESTÍ, CREC...GRACIES NOIES!!!!!!!!!!!!

;.:love_:
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 19, 2008 9:11 pm

Fins ara, Agbe!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 19, 2008 9:14 pm

Clar que si Queque!! Argentina ha de ser fabulos!!!

Per cert, aviam si em podeu ajudar...

Els meus tiets, una semana desprès del meu casament, faràn 8 anys de casats i no s'amacud que regalar-lis...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dt. feb. 19, 2008 9:29 pm

Miriam, els hi pots regalar un cap de setmana en un hotel!! tant pot ser muntanya com mar... segons lo que els hi agradi més!
O mires un ryanair i els hi regales un cap de setmana... roma, venecia, florencia, ...
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. feb. 19, 2008 9:31 pm

DOncs no és mala idea...pero tenen un peke...em sembla que els i agradaria una coseta més light, encara que an anat de vacances a Mallorca amb el peke i cap problema!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dt. feb. 19, 2008 9:31 pm

OSTRES!! NO SÉ SI JA HO HAVIES PENSAT PERÒ ESTÀ MOLT BÉ EL VALE QUE FAN AL MAGMA DE PODER ESTAR TOT EL DIA I UN VALE I TAMBÈ EM PENSO QUE ENTRA UN MASSATGE, NO SÉ. A MI M´AGRADARIA
queque

EntradaAutor: sira » dt. feb. 19, 2008 9:34 pm

O un cap de setmana en una casa rural !!!
O dos entrades per anar a teatre o a algun musical, o port aventura....
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. feb. 19, 2008 9:44 pm

És veritat, un cap de setmana a port aventura no estaria malament, no?tots tres hi podran disfrutar... a més si és una nit, els hi pots regalar l'estada en un hotel dels que té port aventura!!

I el magma també està molt bé!! i tots tres hi podran estar-hi a les piscines...relax total!! :bany:
Agbe

EntradaAutor: arohha » dt. feb. 19, 2008 9:52 pm

gracies a totes pels comentaris de les invitacions.

Miriam a la quedada del 29 de març si que vinc, ja em donaras els bollis pollos, i a veure si tenim el pedido de galacticblum i ho puc portar.

montpra dema et preguntare aixo de les pincetes i et dic alguna cosa.

tema piruletas si decidiu alguna cosa a la quedada jo fare les de forma de cor vermelles. (necesitare 110)

Espe felicitats pel viatge.

queque jo faria Argentina :-)ok: :-)ok:

Avui quan he acabat he anat a halcon viajes que ho tinc a prop de la feina i m'han dit que a finals de mes em passaran un pressupost.
em podeu dir mes agencies, i per on estan es que vull començar a mirar.
jo soc con la queque ho vull començar a tenir tot lligat, perque sino em posso nerviosa. es que al maig al despatx treballem als dissabtes fins a finals de juny i despres no podre fer moltes coses.

Sira que be ja aviat tindras el viatge enllastit i les invitacions.

Mireia pots buscar una altre opcio per possar la frase als banus, segur que trobas una altre opció.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: aida8 » dt. feb. 19, 2008 9:56 pm

Hola maques!
Fa un parell de dies que no entrava per aquí i... ja veig que no us puc atrapar! Porto mitja horeta llegint perquè porteu un ritme frenètic!!!!!!!!! Quina passada!
Em veig incapaç de respondre tot el que se m'ha anat acudint... diré quatre cosetes, ok?
En primer lloc dir-vos que els clauers m'encanten! De fet, nosaltres fem els mateixos!Us vaig dir que penjaria una foto de com queden presentats però no ho he pogut fer perquè no tenia tota la cinta a casa. Demà ja la tindrem o sigui que en muntaré un i us posaré la foto per veure què us sembla i si puc ajudar a algú amb la idea!
Envio molts ànims a la noia que s'ha d'operar (perdoneu però no recordo tots els noms...) ! Tranquil.la reina, que tot anirà bé!
Tema viatge, nosaltres ens hem decantat per la costa oest dels Estats Units! Ara ja estem perfilant la ruta, que farem amb cotxe pel nostre compte! Estem esperant pressupostos de l'agència... però em sembla que ens espantarem amb els preus! Però bé, el viatge de noces es fa un cop a la vida i ha de ser ben especial,oi?
Tema vanos, nosaltres n'encarreguem uns de llisos (taronges i negres) i els repartirem a l'entrada de la cerimònia. Els presentarem amb un llacet verd ja que són llisos. Hem pensat que era una bona idea ja que ens casem a l'aire lliure i, si tot va bé, comptem que el 2 d'agost farà força calor! A més, és un detall bonic i no puja massa.
Les sabates i el tocat que heu penjat són xulíssims ! Enhorabona! Jo tinc les sabates encarregades a Rosa Clarà i tinc unes ganes que arribin...! Quan les tingui ja en faré una foto per compartir-les amb vosaltres,ok?

Perdoneu pel rotllo...

Un petó!
Cada vegada està més a prop...!!!
aida8

Entrades: 25
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 2:17 pm
Ubicació: Quart (Girona)

EntradaAutor: aida8 » dt. feb. 19, 2008 10:00 pm

Arohha, hi ha una agència de viatges Iberia allà a prop del Mango, a la cantonada del carrer del prenatal. Ai, no sé si m'he explicat gaire bé...
Nosaltres ho hem mirat allà perquè hi treballa una amiga meva.
Cada vegada està més a prop...!!!
aida8

Entrades: 25
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 2:17 pm
Ubicació: Quart (Girona)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants