Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dv. feb. 22, 2008 11:35 am

Gemma, el photo shop no el puc descarregar gratis, clar estic a la feina i tampoc és plan de pagar....

Poso unes quantes fotos de cales!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: winy » dv. feb. 22, 2008 11:43 am

Hola tetes, hem sembla que enlloc de venir la gent a veure'ns a l'església hauran de venir a la presó!!

A mi les que més m'agraden són les cales taronjes... M'encanta el que va portar la Pruna, com vegi la foto, hem penja!!!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 22, 2008 11:43 am

uuuuuuuooooooooooooooooo cales!!!!! i taronges!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) quins records!!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: queque » dv. feb. 22, 2008 11:44 am

bon dia noies!!! m´encanten les cales!!! son molt maques... es que jo de noms de flors com que no gaire!! m´agraden les blanques!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. feb. 22, 2008 11:48 am

Aiiiiiiiiiiiiiiiiii, Tetes!!! Dolentota!!!!!!!!!!!! :t:t: :-)
Tu creus que fem moltes coses???
És que volem que sigui especial!!!!

Gemma, a mi em passa el mateix,…. Però què hi vols fer,…. No tenim remei!!!!
A mi m’agradaria posar margarites o gerberes (crec que ja us ho vaig comentar, sóc una mica repetitiva) i, a més a més, a la foto de la invitació hi ha una gerbera,.... Però clar, a veure de quin color, com ho lligo amb el paper pinoxo, etc.!!!
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. feb. 22, 2008 11:52 am

Les cales tronges son molt maques pero jo no els hi veig amb el meu vestit... no les visualitzo... neujor:-) neujor:-)

Tetes es que no volem que hi falti cap detall al casament!!!!

Winy la Pruna portava un ram preciós i el de la Tetes també m'agrada moltissim.

Gemma ja ho lligarem tot no et preocupis!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 22, 2008 11:56 am

uuuuuuuui la pruneta que guapaaaaaaa!!!!! esta preciosa aqui!!!! el ram de la pruna es molt xulo pero pel meu gust el trobo una mica massa llarg i em dona la sensacio que ha de ser incòmode.... si winy... al a preso us haureu de casar al fina!! jejeje

Gemma, ja se que voleu que sigui especial, com tothom que s'ha casat suposo, pero us veig parlar de que voleu fer tantes coses que fins i tot jo m'estresso!! jo no vaig fer tantes coses i em vaig atabalar.... per aixo us dic, pero si ho aneu fent amb temps no heu de tenir problemes... i tambe perque no es vegi la cosa molt carregada o moltes entregues que es fan pesades... pero nomes es una opinio i un petit consell d'una que ja ha passat per aixo eeeh.... :-)ok: :-)ok: :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 22, 2008 12:02 pm

GEmmanit li has enseñat el vestit a la floristeria?? en principi ella t'aconsellara quin ram t'hi queda mes be. Quina idea de ram tens tu???

El meu era mu bonitu.... m'alegra que t'agrades Gemma... llastima que es va podrir...sniff....sniff...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: winy » dv. feb. 22, 2008 12:03 pm

He estat llegint la crónica de la Pruna, s' he m' ha posat la pell de gallina, m' he emocionat... ens ho varem passar tant bé!!

És més maca, la compi!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 22, 2008 12:05 pm

uuui la pruneta es un sol de tia!! jo fa poc que la conec pero em cau super be!!! a veure si aviat es posa a augmentar la family... jejeje neu:-D neu:-D
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. feb. 22, 2008 12:09 pm

Jo vaig veure-la al soc petit que estava embarassada no? es que la meva prenyi del casament li vaig ensenyar el forum i just estava ella dient que s'hi havia quedat no?

La meva dia de ram és aquest
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 22, 2008 12:09 pm

eeei us poso la foto d'un ram de roses a veure que us sembla! :-)ok: a mi no m'agrada massa pero es per donar-vos idees
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. feb. 22, 2008 12:11 pm

Tetes, no, no, precisament t'ho preguntava per això mateix. No vull que quedi tot molt carregat (la boda), perquè no m'agrada, i com que a vegades em deixo emportar per l'emoció i l'entusiasme,.... perdo el control!! :-)) :-)) Se me'n va!! >.-<:
Tetes, tu també, eh,.... a augmentar la family!!
A fer catalanets i catalanetes!! :-))

Sí Gemma, això espero, lligar-ho tot!! Merci pels ànims guapa!! :-)ok: :-))
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 22, 2008 12:12 pm

es xulo gemma pero penso el mateix que amb el de la pruneta.... em dona la sensacio que es incomode!!! i la noia que em fa el meu ram, em va dir que si, que eren força incomodes de portar... pero aixo depen de cadascu suposo!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 22, 2008 12:14 pm

si si Gemma. aviat ens posarem a buscar, ara de moment estem en el tema practiques perque surti un nen molt ben fet i espaviladet.... jejeje!! ara acabarem de solucionar tema cotxe i a veure com anem i en principi el mes de maig es el mes de començar!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. feb. 22, 2008 12:14 pm

Doncs no crec que sigui incomode per que es el mateix que el teu s'agafa igual el que pasa es que llarg de sota i ja està.... i m'agrada per que es prim per que sino l'hauria d'agafar amb les dues mans!
Però bueno a veure que em diu la florista.
Chiky-nit

EntradaAutor: queque » dv. feb. 22, 2008 12:14 pm

de tots els rams pel meu vestit el que em veig més bé és el de cales blanques!!!
queque

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 22, 2008 12:19 pm

Jo també el vull així allargat com dius tu Gemma(nit), sembla que ha d'estilitzar més i la florista a mi em va dir que era una molt bona elecció, no sé.....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 22, 2008 12:19 pm

si Gemma pero com es força llarg, l'has de portar una mica d'esbiax com el de la pruna o sino aguantar-lo una mica amunt perque sino et toca a terra, aixo es el que em va dir a mi la e les flors eeh... pero nena, per gruix no pateixis que jo el meu el podia portar perfectament amb una ma i jo no tinc una ma precisament gran, es enanita.... nomes dir-te que el men anell es una talla 7 o aixi...

Ei quque estas que te sales eeehh... has canviat l'avatar i has posat ticker... quan l'he vist m'he sorpres i tot perque no l'havia vist mai aquest, jejeje :-)ok: :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: queque » dv. feb. 22, 2008 12:20 pm

Estic molt nerviosa aquests dies!! ja ho sé que em queda molt de temps però es que fins ara estavem molt panxos, ara bé la presa de cop. genial!!!
Aquesta tarda potser ens donaran les fotos que ens van fer per les invitacions, si les tinc ja las porto demà a la quedada, vale??
Jo soc d´aquelles que les coses han d´estar lligades quan abans millors que si no m´atabalo, ho tinc pelut amb el casament!!!! :hmm::
queque

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants