Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 27, 2008 10:19 pm

Bona nit Agbe!
As vist la foto dels clauers que he trobat?? Que et sembla??
Per cert, ja m'han arribat els clauers de les nenas!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: montpra » dc. feb. 27, 2008 10:20 pm

winy ha escrit:Hola Mont!! T'han dit alguna cosa de les probes aquelles de la son??? :-/ :-/ :-/

Vaig dormir tota la nit a l'hospital plena de tubs i merdetes ... ufff quina nit !!! i tinc hora el dimarts de la Setmana Santa, ja que com treballo a l'escola em va de conya poder anar al metge un dia de vacances.
Ja us diré què em diuen dels resultats ...

Per cert Miriam, aquest gripasso s'encomana, tinc l'home al llit a 38 de febre !!
Espero que no me'l passi a mi, ja que dilluns tinc una excursió amb els petis ! anem a veure una granja ... Miriam casi que ens podries ensenyar la teva jejejeje, be, la veritat és que anem a una granja-escola prop de Bàscara on els nens donaran de menjar als animals, espero que faci un bon dia i s'ho pasin super bé !

Abraçada !!!!!!!!!!
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Agbe » dc. feb. 27, 2008 10:21 pm

Bones Miria,

sí que els he vist, però no sé com estan posats, poder com diu la Gemma, amb una enganxida que enganxa per les dos parts, no sé :o-o:
jo no em complicaria gaire la vida... i si no pots anar al montgrafic i mirar diferents targes.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 27, 2008 10:29 pm

MOntpra, segur que su passen genial!
A l'Arnau li encanta anar a la granja! Si no fos perquè me l'enduc cap a dintre casa si quederia tot el dia!
Quida al teu home!!! Ja saps..mimitos!

Agbe, si no fos per la m**da de les anginas, avui hauria anat al Montgràfic a fer un vistasso..pero noia tocarà esperar...
Tu ja saps com ho faràs??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dc. feb. 27, 2008 10:36 pm

be cuques!!!! entro un plis..............
per dirvos a totes k MOLTES GRCIES PER ELS VOSTRES CONSELLS,PER AJUDARME AMB EL PENTINAT I LO DE LES TAULES SOUS .:*:*:.
gracies tambe pels piropets!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

raky dirte k el teu vestit es molt macu,magrada i els teus nevots i fill del teu promes son guapissims :-()-)

WINY k magraden molt molt les invitacions tot el conjunt, tu com jo tot acunjuntat!!!!!!!!!les invitacions amb colors ,les taules ,els panels,llibre de firmes.........emb d'anar aconjuntades!!!!!jejjejej no de veritata molt be :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Miriam guapa reina.... :-( , ja o dius tu no feu net,ostres, cuideuse molt :-()-) :-()-) :-()-)

be patatones dema os segire k ara manivaig a .:::tv::·· k fan el meu doctor mazizo!!! anatomia de grey mil i un petons per totes totes,,k os estim una passada k sous totes una caña mil gracies un altre cop!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Agbe » dc. feb. 27, 2008 10:36 pm

Més o menys sabem com ho volem fer, però ara ens falta fer el disseny, que anirà a conjunt de la invitació, o almenys aquesta és lanostra intenció.
volem fer com un triptic, que no es vegi directament, si no tinguis que obrir per trobar el clauer... al montgrafic, els vam veure.

Miriam, guapa cuida't!! és un rotllo tenir angines, jo en un any vaig tenir cinc cops.

Montpra a mimar al teu futur!!
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. feb. 27, 2008 10:56 pm

Ostres Agbe, doncs no ho vaig veure...ja hi aniré!

Patatona Dem, ja saps que ens tens aquí per aquestes cosetes! Per ajudar-te en tot el que sigui possible... un petonet guapíssima!

Racky, mira aquesta noia és la que portava un vestit semblant al teu:
viewtopic.php?t=11427&postdays=0&postorder=asc&start=520

Bueno reinetas, fins demà!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. feb. 27, 2008 11:14 pm

Hola nenes!! bona nit!
com casqueu ostres!
Raquel el vestit és molt maco!! trenca amb el vermell!!
Dem el segon pentinat, sens dubte, i potser tot recollit.
Nuria que bé que ja tinguis casi vestit, volem fotos!!!
Montpra les arrecades super finetes, son molt maques.
Noies no us desespereu amb el clauers, penseu que quan tingueu les vostres tarjetes, tot canviarà d´aspecte, i amb un llaç a conjunt pot quedar molt fi, no a Montgrafic només li tenen posat la tarjeta i un llaç, segur que us ensortiu!!!
comanda de paper pinotxo: 2 rotllos del nº 590 i 2 rotllos del nº 569. merci!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: nuria74 » dc. feb. 27, 2008 11:19 pm

Hola guapis!

No he yingut temps de passar fins ara, casa meva sembla un hospital! Els nens estan una mica milor, però jo no, em fa molt mal la gola cada vegada que empasso, i amb això de l'alletament, no sé què puc prendre'm. Demà passaré a la farmacia...

Mont, m'agraden molt les teves arracades i em sembla que ets tu Miriam que demanaves on podries trobar-ne de semblants a la foto... doncs el meu home s'ha comprat un rellotge aviu mateix i hi havia unes arracades més o menys així a l'aparador i, per curiositat, he demanat el preu... 1'925€!!! Em penso que continuaré buscant...

Mireia, per lo dels rams, no passa res si és massa tard, i sino, m'ho penso fins demà i t'ho dic, vale?

Winy, t'ha quedat molt bé tot aquest conjunt amb la rosa!

I de la resta, no me'n recordo... ah si Raquel, definitivament, no ets tu la que conec! I jo ja havia vist el teu vestit, però m'he adonat que no t'havia contestat... m'agrada molt, estaràs guapissima! Si fins i tot ho diu el teu nebot! Jo em vaig casar de granate pel civil, per això no vull cap color al meu vestit aquesta vegada.

Bueno, intento posar alguna foto...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dc. feb. 27, 2008 11:24 pm

i el tercer no l'he trobat a la web, però es que n'hi ha un fotiment!

I ara posats sobre mi... que no es veu tant bé perquè la meu mare no és que sigui una crack agafant fotos...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » dc. feb. 27, 2008 11:25 pm

Què us sembla???

Podia haver-les girat...
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » dc. feb. 27, 2008 11:27 pm

Bé, noies, me'n vaig a dormir!

Petons
nuria74

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dj. feb. 28, 2008 12:04 am

Hola Winy, no se si m'equivoco pero fa dies vaig llegir per aqui, es com sou tantes i com que no entro gaire voldria enterar-me això de les camares. Per que si no m'equivoco que algu em corregeixi que tinc molt mala memoria si no. Crec que algu va dir que compraria camares per fer fotos per que quedes un record per als nuvis es aixi?

Doncs volia saber que quan costaba cada camara per que no vaig veure en cap mail el preu, vaig veure l'ideia pero no el preu.

Si algu em pot informar perque aquesta idea si no us fa res la copiaria i si pot ser jo també voldria de camares...

Miriam ja estas millor he llegit que estabes una mica malaltona? Que et milloris.

Dem, fa molt bona pinta el menu nyam nyam..

Germanit moltes gracies per el contacte estic molt agraida..

Jo estic molt desanimanda vaig demanar les invitacions fa com tres setmanaes i estic lluitant perque m'arribin son una colla de inpresentables tinc pesadilles ...... :-(

Ja tinc les aliances i les sabates ...... Crec que un dia ja vaig comentar que eren molt comodes ara això si deu nido com piquen....

jajajajjaj

Bona nit noies!!!

Ah! El detall ja ens hem decidit....... ja us enviaré un privi de la foto...
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dj. feb. 28, 2008 12:07 am

Us paso l'altre perfi i tambe les aliances que no es veuen gens be amb el reflexe,

Que us sembla?
LIDIA I LLUIS

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dj. feb. 28, 2008 12:10 am

No es veuen gaire ve. Per el reflexe quina me....

Bona nit....
LIDIA I LLUIS

EntradaAutor: winy » dj. feb. 28, 2008 9:00 am

Bon dia noietes,

Lidia, veig que t'interessa el tema de les càmeres surten a 3 euros, són de 27 fotos amb flash! Ja hem diràs el que??

Racky, el vestit és molt maco... molt atrevit!!

Núria, el que més m'agrada és el que acaba amb 001 i 006, si no m'equivoco, vamos el primer i l' últim que surts d'esquena... PRECIOSOS!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dj. feb. 28, 2008 9:13 am

Bon dia guapes!!!!! A veure si avui tinc un dia més tranquilet, perquè ahir tela, tela!!!!!!!!
Dem, a mi també m'agrada més el segon recollit.
Raki el teu vestit és molt xulo!!!! Jo vaig anar-hi a aquesta botiga (jo visc a Quart), i no vaig trobar res que m'agrades..... ara en deuen tenir de nous!!!!!!!
Nuria a mi el que més m'agrada és l'ultim, és que m'agraden els brillantets!!!!!!!
Winy, el conjunt d'invitacions, llibre i nota d'agraiment t'ha quedat xulissim, ja ho tens més encarrilat.
I com que xarreu tan, ja no me'n recordo de què més havia de dir :-/
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. feb. 28, 2008 9:44 am

Bon dia boniques!!!

Miriam cuida't molt i Nuria tu també! jo també he tornat a pillar un altre encostipat! vaia caca! :--( ja en porto tres en 2 mesos! en fi paciència!

Noies per lo dels clauers jo ho faria com dius l'Agbe a modo de Tríptic o també fent una tergeta i a sobre un paper vegetal i foradant a un extremd e la tegeta hi faria un llacet d'organza i li penjaria el clauer. També hi ha l'opciód e les bossetes d'organza que té en julio que et surten a 0.30€ i després amb una tergeteta petitona lligada on hi ha la cinta de tancar la bossa. Aquestes bossetes sempre les pots fer servir per altres coses....

Nuria m'agrada molt l'esquena de l'ultim vestit! és preciós! quina és la partd e davant d'aquest? amb el tipus que tens el lluiràs molt i estràs guapissima!

Lidia molt xules les sabates i les alinces, tu em podries confirmar que t'entra de flors amb el lloguer de la masia? El preu de les càmares és de 3€

Raki molt molt guapo el teu vestit i el toc de color m'encanta! i quins nebots més guapos i la filla del teu futur també és molt maca!

Ahir vam estar fent números i en Raül literalment em va engegar està fins hi tot disposat a pagar 1.000 euros per les flors! diu que ja no ve d'aqui! bueno retallaré el pressupost i llestos. Agbe ja havia pensat en canviar de floristeria pero aquesta m'encanta com ho fan tot així molt de disseny i a més és amiga de me mare de per si és molt més cara... així que imagineu-vos a més els centres de les flors e les taules que m'entren amb el restaurant els havia d'escollir amb ells aixi que no agafaré una altre floristeria per que no vull que quedi malament me mare... mira em tocarà apexugar...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. feb. 28, 2008 10:14 am

Bon dia a totes!

Ja som a dijous.... *.-o-o.* *.-o-o.*

Gemmanit, però avui en dia hi ha moltes floristeries que fan decoracions modernes i amb disseny, el que passa que si són coneguts... a vegades val més pagar una miqeta més i no quedar malament, amb això ja t'entenc!
Però sempre pots retallar alguna part de la decoració...

Miriam, com et trobes?
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dj. feb. 28, 2008 10:18 am

Nuria, a mi m'agrada molt el primer vestit. i l'últim, el trobo una mica carregat, és que a mi no m'agraden gaire carregats.

Lidia, són molt maques les sabates. Quin taló que tenen!! i les aliances estan bé, són molt senzilles! és com les volem nosaltres, però enlloc de brillant,en mate. Què són d'or groc o blanc?és que a la foto no es veuen gaire bé.
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants