Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dl. març 03, 2008 11:00 am

SIRA MOLTES FELICITATS!!!! ET DESITJO QUE PASSIS UN GRAN DIA AMB TOTA LA FAMÍLIA I QUE ET FACIN MOLTS DE REGALITOS!

Per cert no et desanimis amb les sabates, a mi hem va passar igual, estic esperant a veure si els hi arriben les noves col·leccions, a les botigues de Girona, jo ja sabia que amb les sabates tindria problemes, sempre hem passa. En fi paciència!

Miriam les arracades són molt maques, et queden genial! Una cosa menys!

Dem guapa molt ànims també ja veuràs que la operació de la teva mare anirà molt bé. Molt ànims!

Ja no me'n recordo que més volia dir.

Winy jo també vull dues bosses de priuletes, no se si tu vaig dir? a quan sortien?

Avui ens imprimiran dues proves de la invitació en dos tipus de paper perquè decidim quina ens agrada més i a partir d'aquí ja encarreguem que ens les imprimeixen, també ens surten per 1 euro. >.-<: >.-<:
Així ja podem començar a repartir, que la gent ja s'està desesperant! jeje

EN TONI JA TE TRAJU!!!! :-///: :-///:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: queque » dl. març 03, 2008 11:04 am

siii Ainos vaig anar a Juper. Bueno, allà tene molta cosa molt maca, però com nosaltres voliem aqueslla invitació amb la foto, vam anar un dia entre setmana per fer la prova que hi ha un home que és el dissenyador. Has d´anar amb paciència!! Però no ens acabava de fer el pes la prova.
Vam veure aquestes de dius tú amb la caixa, son mlt maques, les que vam veure eren de color marró xocolate, super maques, portaven arròs i une saltres cafè.
El dissabte vam provar un altre lloc i aquesta setmana ens donaran la prova, està al carrer major de salt, està molt bé, 90 invitacions surtien per uns 300 euros.
Tu i jo anem al mateix ritme, no?? ara toca invitacions i anells. Que tal can Fortià??? a mi tambè em van agradar unes aliances allà.
El dissabte varem anar a aquella botiga que va dir la Lidia que era de la seva tia i tenen coses molt maques, la aconsello!!!!! aquesta setmana li portaran anells nous d´Italia, ja anirem i us explico.
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dl. març 03, 2008 11:09 am

Si que anem al mateix ritme!!!!
Allà a Fortia tenen coses modernes i per això em va agradar!!!! A més també vaig tirar la canya amb la de compromís, així li dono idees pobret que va més perdut!!!!!!
I a Juper realment si que hi has d'anar amb temps, tenen un pilo de coses!!!!! Ens varen agradar molt les de la caixeta, però potser al final en farem unes de normals, n'hi havien unes de color vert amb unes flors molt xules i eren super barates 1.02 € cada invitació i imprimir amb color el text 60 € per totes!!!!!!! Vist lo vist abans, ho trobo un xollo!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: queque » dl. març 03, 2008 11:10 am

Ainos mira aquesta web que son les aliances que vam trobar a aquesta botiga que et dic , a mi em va donar la impressio que eren les mateixes de can fortià.
A més tenen algunes amb aros negres, mirales
www.albaaliances.es
queque

EntradaAutor: winy » dl. març 03, 2008 11:10 am

Nosaltres dissabte al matí també varem anar al Juper, peró no ens va acabar d'agradar res...
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: Espe » dl. març 03, 2008 11:19 am

Ei queque vas anar a la joieria Mery? la tia de la Lidia, jo me les he comprat aquí i són d'aquest acol·lecció que has penjat la pagina web, jo vaig trobar aquesta col·lecció molt maca i moderna i a més pots fer totes les combinacions que vulguis. :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dl. març 03, 2008 12:05 pm

Queque ja he mirat les aliances aquestes, i si que n'hi havien d'iguals, però justament les que a mi em varen agradar no hi surten :-/
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 03, 2008 12:06 pm

Bon dia reinas!!

Sira, moltes FELICITATS!!!!!

Gemmanit, reina, em sap greu tot aixó del teu sogre... espero que passi aviat i que es recuperi el més aviat possible!
Saps que ens tens aquí pel que necessitis..

Ainos, ja sé quines invitacions vols dir! Són molt xules!!! El que passa que si n'as d'enviar alguna, haurás de fer-ho dintre una caixeta...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 03, 2008 12:07 pm

Queques, aquestes aliances son molt xules!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dl. març 03, 2008 12:54 pm

Espe, si possiblement ens les quedaren allà, son molt amables i tenen molta varietat, a més aquesta setmana li entren de noves.
A finals d´aquesta setmana ja tindrem la prova de les invitacions, si no ens agrada tornarem a Juper, ja que tenien de molt xules, i bé de preu. El problema es que teniem clar que voliem posar la foto aquella a les invitacions, però tot son problemes i pagarem la gràcia a preu d´or, potser ens ho tornem a pensar.
Tot costa tant decidir que t´acabes aborrint.
queque

EntradaAutor: queque » dl. març 03, 2008 12:58 pm

Lidia, molt bé aquesta botiga, a més està molt a prop de casa de la meva mare. Ja la coneixia de vista. Molt amables.Quan vegi la nova colecció que els arriva a questa setmana, us explico, vale?? anirem dissabte.
queque

EntradaAutor: queque » dl. març 03, 2008 1:02 pm

Vaig a treballar, us llegeixo a la nit.
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 03, 2008 2:44 pm

Nenas, que el post està a la segona pàgina!!!

On esteu???

Vinga nenas!!! Avui esteu molt apagades!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dl. març 03, 2008 3:17 pm

BONES!!!!!!

MOLTES GRÀCIES A TOTES!!!!! OSTRES 30 ANYS!!!!!!

En Rafel m'ha regalat una càmara de fotos digital, i els meus sogres diners, els meus pares una planta pel pis i els diners pel viatge de noces!!!! :-///:

I els meus germans soposo que m'ho donaran el cap de setmana vinent perquè quedarem per dinar tots i a veure si cau alguna coseta més...

Però ja estic més que contenta!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dl. març 03, 2008 3:18 pm

Gemma em sap molt de greu això del pare d'en Raül però ara el que toca és estar per en Raül i la seva familia, així que no pateixis pel casament, ok!?!!! i pensa que estem aquí pel que necessitis, vale guapa!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: winy » dl. març 03, 2008 3:51 pm

Nenes, aixó està molt parat!!!!

Sira, no et podràs queixar dels regalets, eh???
Imatge

EntradaAutor: winy » dl. març 03, 2008 3:55 pm

Gemma, quants vanos necessites?? La Gemma(nit) m'ha passat el correu d'en Julio... jo uns 50 més o menys!!
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 03, 2008 4:02 pm

Bona tarda nines!!! :o-o:

Winy, reina, si,.... a mi també m'ho ha passat, però no sé, potser podriem esperar aquesta setmaneta a veure com evoluciona el tema del pare d'en Raúl, i així esperem a la Gemma,.... no sé, a tu què et sembla?
Bé, jo tampoc vull fer anar malament a ningú, ni sé quan tarda una comanda d'aquest tipus ni res,... :o-o:
Però bé,.... ho vaig comptar així per sobre i em sortia que en necessitava uns 70.

Míriam, perdona per no haver-te dit res de la teva cunyada,.... però penso com tothom. Pel tipus d'escot que té el vestit jo em faria un recollit, així el podrà lluïr més!!! :-)ok:
Ah, i merci pel mapa de les taules!!! He fet una intentona i,.... Déu ni do!! :hmm:: :hmm:: :hmm::
Per cert, la família del nuvi, o de la núvia, va en algun costat en particular ?? (dreta o esquerra).
Les taules que estan taxades no es poden fer servir, o com va?? :hmm::

Sira, ENHORABONA per tots els regals!!! Són una passada, eh?!! >.-<: =0-0-) >.-<:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dl. març 03, 2008 4:14 pm

Clar, ja esperarem a la Gemma(nit), era per començar a fer-nos una idea!! Per molt que tardi la comanda, no crec que trigui 3 mesos...
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 03, 2008 4:20 pm

Sí Winy, la veritat és que tens tota la raó,.... :-)
Doncs apunta'm 70 unitats,..... :-)ok:

Mare meva,.... Ara a veure com ho montem,.... perquè ahir vaig estar a l'esglèsia on ens casem i no hi vaig veure cap "taula" a l'entrada on posar el cistellets amb els vanos a dins,.... Alguna me n'hauré de pensar,... :hmm::
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants