Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dt. març 04, 2008 11:23 am

Hola guapes, m'estic posant al dia que ahir a la tarda no vaig poder entrar, només dir que estava llegint la llista de la Winy de les camares i piruletes i jo vull:

15 CAMARES

170 PIRULETES (per tant agafaré dues bosses de piruletes tant en total 200, les que sobrin ja les utilitzaré per altres coses).

Hem pots recordar els preus Winy gràcies per tot! :-)ok:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: winy » dt. març 04, 2008 11:53 am

Hola nines, vaig de cul!!!!!!!!

Espe ja m'ho apunto...

Les càmeres surten a 3 euros (27 fotos + flash)
Xupa- xups surt la bossa de 100 unitats a 13,84 euros
Piruletes de cor surt la bossa de 100 unitats a 8,26 euros

:-)ok:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: arohha » dt. març 04, 2008 12:12 pm

hola guapes.

Gemma reina molts anims , espero que tot vagi a millor.petons :-()-)

Dem espero que l'operació hagi sortit be. :-)ok:

Winy jo de xupa xups vull 140, no se si algun necesita la meitat els podem comprar a mitjes, si algu li pot interesar.
i de piruletas agafare una bosa de 100, si em falta alguna ja la comprare suelta.

queque el bouquet es on es possen els xupa xups i l'estructura va a la part de fora , es allo que va possar la miriam de color lila.

Nuria quants rams has de fer?? i quins colors de paper vols o pots mirar a la web www.galacticblum.com.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: queque » dt. març 04, 2008 12:20 pm

Arohha vull tres bouquets. Merci
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 04, 2008 12:21 pm

Arohha, reina, en principi a mi me'n faltaran 20, hi havia pensat comprar-los pel meu compte, però si a tu te n'han de sobrar,.... te'ls compro a tu,.... no? :hmm::
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: arohha » dt. març 04, 2008 12:56 pm

vale gemma si vols fem això :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: RAKY_PP » dt. març 04, 2008 1:17 pm

GEMMANIT sento molt lo del teu sogre noia molt anims guapa!!
DEM que tal la operació de ta mare??

NURIA Els vestits torno a dir que et queden preciosos tots dos, i si n'estas convençuda no t'escalfis més el cap dona...

NOIES US HAIG DE COMUNICAR QUE JA LI HE DIT A LA MEVA GEFA QUE EM CASO, I US JURO QUE CUASI CAIC DE CUL JA QUE NO NOMÉS NO ES VA ENFADAR SINÓ QUE A SOBRE ES VA POSSAR CONTENTA LI VA FER MOLTA ILUSIÓ EN AQUELL MOMENT EM PUNXEN I NO M'HI TROBEN SANG JEJEJEJE, CREC QUE NO VA CAURE EN QUE LA MEVA COMPAÑA ESTARÁ DE BAIXA PERÓ JO JA LI HE DIT AIXÍ QUE ARA A DISFRUTAR DEL PREPARATIUS........

PETONETS
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 04, 2008 1:37 pm

Hola nines!!!

Noies,…..tinc un problemilla,….
Fa una estoneta m’ha vingut a veure el comercial de l’empresa on comprem els caramels d’empresa,…. Recordeu aquell a qui li vaig demanar preu de les piruletes grans, rodones, i de colors?? Doncs com que no li havia dit res m’ha portat mostra i són xulíssimes. Són força més grosses que les de Bel-Ros!!
Total que m’ha portat aquestes i les de cor, però igual de grosses,…. I m’he enamorat, són precioses!!! Així grosses, i en vivo y en directo, m’han agradat molt més les de cor. Ara si,….. piquen, piquen!!!!! Valen 0.60€/unitat!!!
I ara no sé què fer,..... m’agradaria molt demanar aquestes de cor, però em sap greu deixar-vos “penjades”. Sobretot a tu Ainos, que crec que al final només érem tu i jo les que les volíem rodones i de colors, no?
Bé, ja em diràs alguna coseta, perquè si només quedes tu les demanem a Bel-Ros i punt,.... més baratetes em sortiran,....

Ok Arohha, dons ho fem així!! Merci guapa!!

Raky, veus, que bé!!! Si els jefes, en el fons del fons, tampoc són tan dolents,....!! :o-o: neu:-D

Fins ara guapes!
_cumeta_

EntradaAutor: arohha » dt. març 04, 2008 2:32 pm

Gemma pots possar fotos de les de forma de cor??
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dt. març 04, 2008 2:33 pm

raky que be. ara ja pots estar tranquil.la :-///: :-///: :-///: i disfrutar
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dt. març 04, 2008 2:34 pm

nenes quan la nuria em digui el que necessita de galacticblum ja demanare tot el que falta.
Imatge
arohha

EntradaAutor: Espe » dt. març 04, 2008 2:39 pm

Hola noies,

Ara m'he pogut possar una mica al dia, és que aquí a la feina vaig de vòlid, hem surt la feina per les orelles!

Gemma(nit) mols ànims guapa, ja se que esteu passant per un mal moment, però heu de ser forts i estar al costat d'en Raül i la familia, si esteu junts tot es supera millor. Jo espero i desitjo de tot cor, que al llarg del dia us puguin donar bones noticies els metges. Molts de petons maca! :-()-)

Sira molt bé aquests regals! i es que 30 anys no es fan cada dia eh? Moltes felicitats i a veure si el cap de setmana cau alguna coseta més jeje!

Pel tema dels vanus que li voleu demanar a en Julio, dir-vos que en una setmaneta com a molt des de que ho demaneu us ho enviarà, jo li vaig demanar les pashmines i va ser molt ràpid. :-)ok: La meva cusina també en va donar de vanus a l'esglèsia i ella ho va posar en dos cistells i dos dels seus nevots es varen possar a la porta de l'esglèsia i li anaven donant a totes les dones. Ells es sentien molt importants de fer això, jejej! :-)ok:

Miriam jo no t'havia dit res del vestit de la teva cunyada, jo el trobo molt macu i original i amb unes sabates maques de talons que l'estilitzaran molt i un bon recullit, com heu dit, estarà molt guapa! :-))

Núria, dons jo vaig anar a Pronovias i hem va atendre una noia que es diu Joana i el tracte genial, quan vaig acabar de provar trambé ja m'anava a agafar mides i li vaig dir que m'ho volia rumiar, perquè era el primer lloc que anava i hem va dir que cap problema que m'anotava el nom del vestit i preu i que si hem decidia la truquès per agafar mides. Jo crec que depen de la noia que et toca.

Jo dels vestits que has posat, m'ha agradat un que dius que s'assembla al del catàleg però he dir que tots et queden genial! :-)ok: jeje! I si no estàs convencuda dons ves a Cymbeline com et diuen les gemmes.

Winy guapa moltes gràcies per lo de les camares i les piruletes!!! :-)ok:

Lidia tema camares, la Miriam ja t'ho ha dit molt bé, compte mínim 10 persones per taula, poder després alguna taula és de 8 i una altra de 12, però els restaurants et diuen que el número ideal és 10 per taula! per tant serien unes 17 camares. :-)ok:
Gràcies per lo de les aliances! al principi no sabía com quedarien perquè allà a la botiga les vaig veure amb or blanc i nosaltres les varem demanar amb or groc i blanc, però han quedat molt maques i la grabació també perquè l'han fet a mà i han sortit les lletres i els números molt grans es veuen molt bé, quan pugui us penjo unes fotos. :-)ok:

Una pregunta, en Toni ahir va estar fent el disseny del punt de llibre, quines mides i heu possat vosaltres, es que crec que els està fent una mica grossos, crec que ha fet 6 cm d'ampla per 20 de llarg? com ho veieu? i després com hi posseu la piruleta, amb una pinceta d'aquelles del glacticblum no? :-/
Imatge
Espe

EntradaAutor: arohha » dt. març 04, 2008 2:50 pm

espe jo no et puc ajudar perque faig una targeta petita pero a la piruleta si que l'enganxo amb una pinceta.
Imatge
arohha

EntradaAutor: Espe » dt. març 04, 2008 2:52 pm

Raky molt bé un pes menys amb això d'haver-li dit als teus jefes, a vegades anem amb la por de que diran i mira ens sorprenen. Jo li vaig deixar anar al meu jefe de tardes un dia quan marxavem a l'ascensor, però un dia els haig de seure a tots dos a ell i la dona i dir-li a veure que, el que passa que sempre tenen tanta feina... però ja els enganxaré alguna tarda d'aquestes.

Gemma això de les piruletes, has de ser tu que estiguis convencuda que t'agraden, si per estalviarte une peles no ho veus bé dons agafa les que realment t'agraden.

Per cert winy les piruletes que encarreguem són vermelles de cor petites no? i el paper es transparent o te lletres? es que jo no les vaig veure.
Imatge
Espe

EntradaAutor: mireia 9 » dt. març 04, 2008 3:18 pm

Hola noies!!!
Ahir al vespre no em vaig poder conmectar pq plego a les 20:00 i va venir gent a casa i no vaig poder.

Gemmanit anims, son coses lentes i espero que el teu sogre es recuperi. Si necesites qualsevol cosa estem amb tu. Molts petosn guapa!!!

Nuria, ja t'ho vaig dir que a mi em va passar el mateix, el tracte pessim, molt malament!!!
M'agrada el que tbe tens com a primera opcio. et queda genial!!

Sira quants de ragals no et quiexeras.

Nosaltres avui trucarem al noi dels anells i li diremq ue ho tii endavant. quan les tingui us penjo fotos.
A mes diumenge, despres de votar, irem a fer-nos les fotos per les invitacions
I ahir vaig enviar el correu a Bufallums per fer nuvis èrsonalitzats i tbe esta en marxa.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 04, 2008 3:21 pm

_gemma_ per mi no pateixis i agafa les que t'agradin a tu,
Perquè les de colors rodones que t'ha portat de mostra, com son???
Dius més grosses i el pal, és de fusta com la meva???
Crec que valien 0.60 €, no???
Que preguntona.... és que si són molt més xules no em fa res pagar una mica més.....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 04, 2008 3:30 pm

Nenes, a veure què us sembla, són les targetes que he demanat al Vistaprint pels detalls, 140 unitats per 3.77 €, si quan arribin no ens agraden, pel preu, a la bassa!!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 04, 2008 3:32 pm

Hols nines!!!

Espe i Ainos, merci per la vostra opinió. La veritat és que m'agraden força més aquestes,..... He fet fotos, però realment no fan justícia, gens ni mica!!! :o-o:
Són força més grosses que les de Bel-Ros,.... penseu que de diàmetre fan 9 cm.

Espe, potser sí que són una mica massa grans aquests punts de llibre, no? No sé, tot depèn, pero jo provaria de fer-los, per exemple, de 4,5cm ample x 13,5 cm alt. Ah, jo tampoc faig punt de llibre,.... faré una traja petitona en format díptic. La portada la faré com la invitació i a dins i escriuré una frase d'agraïment. Però de totes maneres aquesta tarja l'enganxaré amb la pinceta de fusta.

Us poso les fotos de la piruleta,...... Que per cert han sortit fatal, però és que estic a la feina.
Ainos, el pal no és ni de plàstic ni de fusta,.... És com de cartró blanc, però rígid clar, i gruixut,.... no sé com explicar-ho,.... :o-o:

Fins ara!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 04, 2008 3:33 pm

Una altra foto,...
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 04, 2008 3:34 pm

I per quan surt la rodona????????
Imatge
ainos28