Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 05, 2008 3:54 pm

Queque he mirat la web de les invitacions i si que practicament totes hi eren a Juper, a mi m'agradaria molt donar les caixetes, però....de totes maneres n'he vist una amb caixeta que surt força econòmica, i sinó alguna de les normals, que n'hi havia de ben xules!!!!!!
Jo al cap també m'hi posaré alguna floreta i ja està, però encara no sé l'estil ja que encara no he anat ni a parlar amb la perruquera, soc una pena!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 05, 2008 3:57 pm

A veure què us sembla...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. març 05, 2008 4:02 pm

Ostres Ainos, què originals les invitacions, no ? No n'havia vist mai així amb caixeta!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ah, pel que fa al pentinat no et preocupis,.... tens temps de sobres,... És que nosaltres ja tenim el 3 davant!! Aiaiaiaiai,.... i algunes el 2 ben aviat!! :-)) :-)) :-))

Ai, quins nervis!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: nuria74 » dc. març 05, 2008 4:41 pm

Hola noies!

Ostres, quina ma de paciència s'ha de tenir amb la seguretat social!!! Gemmanit, ja ens dirà el què, i Winy, jo de tu també aniria a un ginecòleg de pago, per estar més tranqui.la...

Miriam, a mi també m'agrada més la primera flor. Però és lo que diu la Gemma, no s'aprecia gaire el tamany a les fotos, o sigui que 'ha de veure posada.

Ainos, aquestes invitacions són molt originals! Però les has d'enviar? Es com un paquest llavors, no?

Tema rams, encara hi sóc a temps? Si es així, m'heu d'ajudar: què necessito exactament per fer 1 ram? 20 xupa-xups, 1 estructura i el paper pinoxo, és això? Jo ja esperaria per fer la comanda, però després em quedaré penjada, i no em veig en cor de fer-los soleta...
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dc. març 05, 2008 4:44 pm

Miriam, i aquest, no et quedaria bé? Sense les plomes, i potser amb algun cabell més suelto...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » dc. març 05, 2008 4:47 pm

Ah, per cert, m'heu convençut i continuo mirant vestits, però només per no tenir remordiments després, perquè no crec que en trobi de millor... A més, només faré les 2 botigues que em queden per aquí (palamós i platja d'aro), per això que us vaig explicar de l'organització... demà tinc hora a les 10 i aquest cap de setmana a la bety.
Imatge
nuria74

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 05, 2008 4:47 pm

Bones guapes.

Winy reina que no t'havia dit res.... que vaia tela amb la SS del cu----lllons! la marequeelsvapariratots! si estàs molt engoixada ves epr und e pago de veritat i segur que no és res per que si fops greu no et farien esperar tant.

Miriam molt xula la flor aquesta. T'hi has de visualitzar tu amb el que tu et vegis. Jo era la unica cosa que tenia clar el tocat que no volia ni plumes ni flors. M'agraden pero per mi no.
Ainos molt xules aquestes invitacions de la caixa.

Noies son super malparits els del Trueta el meu sogre encara està esperant una ambulancia per que el portin a casa porta 4 hores en una havitació de mer***da sense que pugui tocar res per no embrutis assegut en una cadira esperant la punyetera ambulancia per que no es pot moure! i no podem nosaltres... és una vergonya! en Raül els vols denunciar i tot i no n'hi ha per menys. A més ve la cardiologa i ens diu que està super dilicat del cor que no l'hemd e trasvalsar, cap disgustm cap emoció, molta tranquil.litat i ja li hem dit això ens ho dius tu i ahs vist com el teniu? va home va!
Ens estem intantant coordinar hem anar casa a fer-li el llit mirar una cadira de rodes i despre´s al vespre mirarem com ho fem per que la meva sogre té 72 anys i està malament de l'esquena i no pot ni dur les boses del supermercat així que ella no el podrà vellugar i haurem de fer uns horaris per ocupar-nos-en nosaltes.... senyor! no hi vull ni pensar ara ja hi som pel mig....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dc. març 05, 2008 5:23 pm

No hi ha dret i tant que es per ficar-lis una denuncia :--( :--( :--(

Nuria el pedido ja esta fet , pero no et preocupis si nomes vols fer un ram com els paquets de bouquets van 6 i em demanat dos mes sobre un bouquet que el pots agafar tu, ja esta ajudicat, per tu,jejeje, i el paper pinoxo jo he agafat una mica mes i el podem compartir, i els xuxa xups jo agafare 200 , uns quants els comparteixo amb la gemma i els 20 que necessites tambe els pots agafar, has vist tot sol.lucionat i l'estructura li has de demanar a la Miriam. i el dia de la quedada ja farem comptes de tot. SOL.LUCIONAT. :-)ok:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. març 05, 2008 5:26 pm

Bona tarda nines!!

Winy, reina, et dic el mateix que totes,... Jo aniria a un/a ginecòleg/a de pagament,.... Així també estaràs més tranquil.la, perquè almenys sabràs alguna cosa,....
Jo fa temps vaig optar per fer-ho així i n'estic encantada!! És trist que hagi de ser així, perquè bé que paguem una S.S., però aquest país funciona així!! Tristament!! :-/

Ostres Gemma, però quines penques aquests del Trueta, no?!!! Però que no s'han enterat que som persones o què??!
Reina, jo tiraria endavant amb la denúncia, o almenys fer alguna reclamació o algu,.... tans sols per toca-lis una mica la moral, perquè Déu ni do!!!! :--( :--( :--(
Gemma, on viuen els pares d'en Raül? A Girona? A Bonmatí?
Ostres,..... no sé què dir-te, molts ànims i si us puc ajudar en alguna coseta, ja ho sabeu!!
No sé si es precipitat o no, però heu pensat en agafar algú que us ajudi, encara que siguin unes horetes al dia, o per vestir-lo al matí,... No sé,.... :-( No sé què dir,...
Bé, guapíssima ..... que amunt els ànims!! Molta força i energia positiva per vosaltres!!! Us ensortireu, ja veuràs, ..... ets una patatona gironina genial!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Un petó ben fort!!
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 05, 2008 5:43 pm

Gemma si que ho hem començat a moure-ho que algú ens ajudi ells son de Girona i la germana d'en raül ja ha demanat ajuda a l'asistenta social Entre tots ens en sortirem segur... ho hemde fer per nasso i per que ell estigui la mar de feliç, content i ben cuidat! el que passa es que portem una mosquejada de campionat i ens hemd e situar per que ahir era un malalt críric i avui està a casa... no quadra la cosa....

Gràcies per aquests ànims!!! :-()-) :-()-) :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 05, 2008 5:48 pm

Osti tu, quins collonets els del Trueta!!!!!!!
No hi ha dret, jo també tiraria endavant amb la queixa, a l'avi de l'Anton a la Bofill el varen tenir també més d'una hora en un passadis esperant per fer-li una prova, el pobre tenia un fred, resulta que el metge estava esmorzant o ves a saber què.... i varem posar una queixa i sabem de bona tinta que li varen ben tocar el crostó al responsable!!! Per fer-ho no hi perds res...
Molts anims i a intentar de portar-ho el millor possible, que no es facil....
Winy, jo em vaig agafar una mutua pel tema ginecòleg i ara l'aprofito ben bé, dermatòleg, proves de l'estomac, totes les analítiques.... no sé es plantejar-t'ho, perquè fa vergonya!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: sira » dc. març 05, 2008 5:54 pm

Bones!!!!!

Miriam la floreta aquesta m'agrada molt!!!!

Gemma(nit) el que podeu fer és anar cap a casa o si no torneu a entrar per urgencies i que us tornin a agafar, no??? perquè nosaltres callem i no diem res però hi ha gent amb molta barra que fa coses molt pitjors i tenen llit i trobo que no hi ha dret :--( el meu pare una vegada va tenir un accident i va estar molt greu, de bon principi no sabien si s'havia malmés la mèdul.la i quedaria amb una cadira de rodes i va estar un mes o mes i mig a l'hospital i realment era per estar-hi més temps però què has de fer :-/ doncs cap a casa amb calmants i montant-ho com pots perquè no tens el pis adecuat.... una me.... així que tranqui i a la més mínima que es trobi malament truqueu una ambulancia o el porteu un altre cop a urgencies, tú!!!! em sap greu, però m'alegro que estigui estable :-)ok:

Winy jo aniria a un ginecòleg privat, jo hi vaig i molt bé!!!! pensa que també quan vulguis tenir una criatura només et fan 3 ecos en tot l'embaràs i no et fan totes les proves que et fan en una privada. I més si tens tants quistes val més que t'ho facis mirar bé, ok!!!! cuida't.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. març 05, 2008 5:57 pm

Gemma, reina, no és per menys!! :-(
És normal que estigueu mosquejats,..... Ens mosqueja als de "fora", ara tu imagina't a vosaltres,.... És que n'hi ha per,.... no sé,.... és que no hi ha paraules per descriure-ho,.... En fi!!
Molts ànims i molta força!! I això,.... feu pinya,.... Entre tots us ensortireu, seguríiisssim!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Un petó ben fort!!! neukiss-) neukiss-)
_cumeta_

EntradaAutor: sira » dc. març 05, 2008 6:07 pm

Segurament tindré sabates la setmana vinent !!!!!! :-///:

N'he vist unes molt senzilletes però que em sembla que em quedaran bé amb el vestit i el taló tampoc és molt alt i el preu també està bé unes valen 68 i les altres 72 euros així que estan molt bé!!!

M'han dit que tenen el meu número (41) però que millor m'esperi a la setmana que ve perquè segurament n'arribaran un o dos models més!!! :-///: menys mal?!!!!

Així que anem avançant una mica més, ja tinc el can-can i les sabates estan al caure!!!!

Raquel les he anat a mirar a calçats Llinàs, està allà mateix molt a prop de la feina i vaig anar a barcelona hi tot i les tenia allà al costa :--( però bueno com que feien vacances doncs no les podia veure >.-<:

Nenes esteu super liades eh!!! amb això dels rams!!!! però us quedaran xulissims!!!
sira

EntradaAutor: sira » dc. març 05, 2008 6:18 pm

Ainos aquestes invitacions són molts maques!!!! :-)ok:

Nosaltres el text l'hem quasi copiat d'algú del fòrum però no sé qui és és del principi d'entrar així que segurament deu ser del 2007 :-/ hem fet algun retoc però no massa.

El text és aquest:

Després de més de 10 anys creixent junts,
i un cop hem tastat la vida en parell,
ENS CASEM!

Així que no feu plans pel 21 de juny de 2008
que ja els hem fet per vosaltres.
La celebració serà a les 13:00h
a l'esglèsia de Castell d'Aro
i tot seguit farem un dinar
i la festa a l'Hotel S'Agaró.

Ja ho tenim tot enllestit només
ens falta que ens acompanyeu
en un dia tant especial
per nosaltres.

Confirmació als telèfons......

què us sembla????
sira

EntradaAutor: sira » dc. març 05, 2008 6:20 pm

Avui em sembla que estic soleta no???
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 05, 2008 6:25 pm

Ei Sira, enhorabona! Veus com al final les as trobades??

Gemmanit, reina, no sé que dir-te.... és que no te nom el que us estan fent... tela... com bé diu la Sira, podeu tirar morro a l'asumpte i tornar anar-hi... no hi ha dret que hi hagi amb tonteries que estiguin ingressades i que una persona que realment ho necessita, el facin anar cap a casa!

EL pedido de les estructures, quedarà així...si hi ha algún error, ja saveu...:

ESTRUCTURES BLOOMIE:

Ainos: 8 rodones fucsia
Gemmanit: 3 rodones fucsia
Arhhoa: 8 rodones fucsia
Gemma: 6 rodones fucsia
Queque: 3 rodones fucsia
Núria: 1 rodona fucsia
Míriam: 2 rodones fucsia
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 05, 2008 6:27 pm

Sira, és molt maco aquest escrit!

Ainos, les invitacions aquestes són molt xules! Crec que poden quedar molt i molt bé!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 05, 2008 6:28 pm

Ei Sira, el text és xulo, i surt del de sempre, m'agrada!!! :-)ok:
Felicitats per les sabates :-)) :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 05, 2008 6:29 pm

Per cert, Núria, merci per la foto aquesta que as posat...pero no m'agrada :--( :--( Massa pluma...i massa recollit... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Aviam que tal et va demà amb els vestits!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants