Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 06, 2008 9:34 am

Gemma, reina, no ens atabales gens, al contrari!!! :-()-) :-()-)
Estem aquí per ajuda-nos i escolatr-nos,.... :-)
Pfff,... ja m'ho imagino que ha de ser dur, ja. (bé, suposo que no t'ho pots imaginar ben bé fins que no t'hi trobes). Ànims reina!!!! I ja saps,.... pel que necessitis,.....
No sé,..... a vegades em fa cosa preguntar-te tan per aquest tema, perquè no sé si t'ajudo o encara et faig sentir pitjor per recordar-t'ho,...

Bé reina, ara heu de fer pinya i ser forts,.... Sé què és molt fàcil dir-ho, però el que s'hi trobo pel mig,.... Ara potser ho veieu tot negre, però ja veuràs que amb paciència i constància, us ensortireu!!! :-()-)
Un petó ben fort!!

Ah, i moltes gràcies pel consell amb el tocat!!! :-)) :-)) neukiss-) neukiss-) Ja miraré a la Briggite aquesta a veure què hi ha!! :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 06, 2008 9:35 am

Si Winy, potser tens raó, no totes les núvies en porten.
Merci guapa!!! :-))
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. març 06, 2008 9:37 am

Doncs malament.... segons la doctora el risc de que se l pugui repetir una altre ambolia o lo pitjor un altre atac de cor és molt alt.... i tot i així està a casa... és el que no entenem. Ens va comentar que ara mateix li preocpupava molt més el tema cor que el cap i així estem. Ell està molt dèbil el meu cunyat i la meva sogre van anar a buscar la cadira de rodes i el caminador i no pot fer cap esforç de res i jo que sé paciència i coordinació per que no estiguin sols. Els hi vam estar fent un llistat de tots el medicaments que ha de pendre un total de 15 pastilles diàries!!! ai noies una AUTÈNTICA MERDA PUNTADA EN UN PAL!
Ahir li vaig dir a en Raül d'atrassar el casament i ell em va dir que no que ara ho veièm negre pero que esperessim un mes i segur que ho veiem més clar.... pero no sé no tinc gaires ganes de casar-me la veritat. Ja en parlarem.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 9:40 am

Nenes, demà per fi vaig a fer-me el DNI i a renovar el passaport.. al final ho faré aquí Girona, pq tardaré el mateix d'anar a St. Feliu que fer cua aquí...

A les 7.30 estaré allà com un clau, per ser de les primeres, com et donen número, mentre no hem toca aniré al jutjat a buscar el paper aquell de no sé que de solteria... ens hem de començar a espavilar!!

L' Àlex aprofitarà que demà està treballant per aqui Girona i també s'anirà a renovar el passaport i a buscar el paper dels jutjats...

Buf... vaya rotllo!! Bueno així espavileu!!!!!!!!!!!!! jaajajajajajajaaja
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 9:46 am

Nina, que és aixó de que per ara no et vols casar???

A la vida sempre hi han entrebancs, peró has de ser forta i no rendir-te davant de res ni de ningú!!!!! Ara mateix has de tenir més coll*ns que mai i no ensorrar-te...

No et vull sentir més a dir aixó, vale???

Intenta buscar aquella màgia que hi habia fins ara, ja sé que sona a tópic peró " t' has de sobreposar a tot..." de veritat reina, no t' ensorris... ara has de ser més forta que en Raul i fer-li costat!!!!!!!!!

Un petó!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dj. març 06, 2008 9:48 am

Gemmanit, només faltaria que no poguessim parlar de les coses que ens preocupen i ens passen!!!!!!! Jo et dic igual que la Gemma, que heu de fer pinya i animar-vos els uns als altres. Crec que no us heu de precipitar amb el tema casament, i el què diu en Raul té raó, doneu-vos un mes i a veure com estan les coses, que segur estaran molt millor!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dj. març 06, 2008 9:55 am

Gemma reina estem aqui per ajudar-nos i pots parlar sempre que volguis, i ja veuras que poc a poc tot es soluciona. anims :-()-)

Miriam queda motl xulo :-)ok: :-)ok:

Gemma guapa, jo segurament tampoc portare cap tocat, com a molt una flor petitona natural, pero crec que ni aixo.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: queque » dj. març 06, 2008 10:37 am

Gemmanit jo estic amb el Raul, passats un mes les coses les veureu diferents. Sense treure importancia perquè la té, però ja us haureu organitzat, el teu sogre potser recupera alguna funció, ...ara tot és molt dificil perquè us ha canviat la vida cent per cent.

El tema de les ambulàncies funciona com el CUL!!!! t´ho dic per experiencia propia!!!

Gemma molts d´ànims i no perdis l´il·lusió que tenieu en el vostres casament. Petons
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: queque » dj. març 06, 2008 10:40 am

Gemma, home jo em posaria alguna detall en el pentinat, segur que trobes alguna cosa que sigui molt fineta per portar. Hi ha coses molt finetes per portar.
queque

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 06, 2008 10:44 am

Gemma, reina, se me trenca el cor de veure’t tan trista. Em sap tan de greu el que us està passant,…. No sé com, però m’agradaria tan poder-te fer sentir de nou la il•lusió que tenies pel casament,….. Si puc fer alguna cosa perquè sigui així,….

Ah, imagino que durant aquest mes et trucaran de Cymbeline per anar-te a emprovar el teu vestit. NI SE TE OCURREIXI NO ANAR-HI, EH???!!! Perquè pujo de Barna hi t’hi porto, eh?!!! I si cal demano reforços!!! :-)

Preciosa, crec que el Raül té tota la raó, estic seguríssima que d’aquí un mes veuràs les coses diferents. Ara potser esteu en una situació molt complicada i ho veieu tota negre, però doneu-vos un marge de temps, a veure com va evolucionant tot. Estic segura que el teu sogre el que menys li agradaria seria que anul•léssiu el casament. Ànims i espereu un xic a veure,…. Ara feu pinya i no et preocupis pel casament, que ja veuràs que d'aquí una setmanes la situació haurà canviat satisfactòriament.

Ah, i si vols que et preparem o gestionem alguna cosa, ja ho saps, d’acord? Aquí estem les patatones gironines pel que faci falta!!!

Un petó ben fort i una gran abraçada! :-()-)
_cumeta_

EntradaAutor: Espe » dj. març 06, 2008 10:57 am

Hola guapes,

Gemma(nit) reina va anima't, se que esteu passant per un mal moment i tot ho veus negre, però no perdis la il·lussió i no deixis que res estaptlli la màgia del teu casament. JO estic segura que us ensortireu, i lo important es fer pinya i entre tots ajudar-vos i col·loborar i quan passi aquest mes que diu en Raul segur que veieu les coses d'una altra manera. La meva avia també va patir una ambolia i li va quedar tot el costat esquerra paralitzat, i va aconseguir recuperer mobilitat, això es questió de temps. Lo del cor s'ha de cuidar molt i vigilar la dieta i prendre els medicaments i tenir paciència. Ja veuràs que poc a poc s'anirà recuperant. ÀNIMS I JA SAPS QUE AQUÍ ESTEM! PETONS GUAPA! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dj. març 06, 2008 10:58 am

Hola guapes,

Gemma(nit) reina va anima't, se que esteu passant per un mal moment i tot ho veus negre, però no perdis la il·lussió i no deixis que res estaptlli la màgia del teu casament. JO estic segura que us ensortireu, i lo important es fer pinya i entre tots ajudar-vos i col·loborar i quan passi aquest mes que diu en Raul segur que veieu les coses d'una altra manera. La meva avia també va patir una ambolia i li va quedar tot el costat esquerra paralitzat, i va aconseguir recuperer mobilitat, això es questió de temps. Lo del cor s'ha de cuidar molt i vigilar la dieta i prendre els medicaments i tenir paciència. Ja veuràs que poc a poc s'anirà recuperant. ÀNIMS I JA SAPS QUE AQUÍ ESTEM! PETONS GUAPA! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. març 06, 2008 11:32 am

Gràcies reinetes. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: queque » dj. març 06, 2008 11:37 am

Gemma mira en aquesta pagina a veure si t´agrada alguna cosa... en l´apartat de fotos te´ls ensenyan posats en models...

www.floritur.com
queque

EntradaAutor: RAKY_PP » dj. març 06, 2008 11:46 am

Bon dia guapes!

Gemanit aixó no només es un forum de nuvies, jo haig de dir que no us conec en persona i no fa gaire que volto per aquí peró jo crec que aixó ja és el forum d'unes amigues que parles i s'expliquen les seves penes i alegries, ja que per aixó están les amigues!!!! ;.:love_: ;.:love_:
I aixó que dius que no saps si et vols casar es fruit del desanim per la situació que estás visquent peró t'has doblidar d'aixó ja que no has d'oblidar que el teu enllaç es una ilusió que tens de fa temps i no t'has d'enfonssar fes cas en Raul i espera un temps a veure si milloren les coses guapa anims!!!!!!!!
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 12:00 pm

Nenes, s'he m'acaba de trencar un queixal!!!!!!!

ALA MÉS GASTOS!!!!!!! COM EN TINC POCS!!!!!!! QUINA MER**DA!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dj. març 06, 2008 12:26 pm

Osti tu Winy, quina cosa!!!! És que jo he patit tan de dentista de ben petita que em fa un mal només de pensar-hi..... i ja veus més gastos!!! Jo fa 2 anys em vaig deixar més de 2000 € en posar-ho tot al dia!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 12:30 pm

Coll**o, mes de 2000 euros... bueno jo vaig pel camí, peró com ho vaig fent de mica en mica, no sé el que m'he gastat...

Ala, ara a demanar hora del dentista... com no vaig liada, només faltaba aixó!! Bueno, de fet ja feia dies que s'habia esquerdat, peró jo de les que sempre ho vaig deixan tot, fins que ja no hi ha remei!!! :--( :--( :--(

És el primer queixal i quan ric es veu trencat, l' Àlex sempre hem diu CUNYAOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: queque » dj. març 06, 2008 1:02 pm

nenes mireu aquests adornos pel pentinat, no posen preus.
www.etoile.cat
queque

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 06, 2008 1:34 pm

Queque, molt bé aquestes pàgines,.... quan tingui un momentet me les miraré amb més deteniment, d'acord?
Merci guapa!! :-)ok: :-)ok: :-)

Winy, quin pu*** això del queixal. Jo començo la marató de dentista la setmana que ve. Ja em puc preparar, ja, perquè no sé ni jo el temps que fa que no hi vaig!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
Et fa mal o què el queixal?? :hmm::
_cumeta_

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants