Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. març 14, 2008 8:25 am

Hola nines!!!!

PER FI ÉS DIVENDRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:

Montpra, això no pot ser!!! AMUNT AQUESTS ÀNIMS!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Reina, que et cases d'aquí ben poquet!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
I pel vestit no et preocupis, ja veus que moltes hem tingut alguna crisis,.... és normal. Mira, jo ja passo de mirar cròniques, perquè veig a totes les núvies molt més guapes que jo,... així que "ojos que no ven,..."!! :-)ok: :-)ok: No em vull amargar!!! :-) I tu tampoc ho has de fer!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) Així que amunt els ànims!!! >.-<: >.-<: >.-<:
I pel que fa la medicació no facis el boig, primer parlo amb el psiquiatre!! :o-o:

Espe, reina, a mi m'agrada molt més com et queda el primer pentinat, de llarg!!! La veritat és que et queda molt bé!!! Estàs molt guapa!!! :-)ok: :-)) :-)ok: :-)) :-)ok: :-))
Ah, i les aliances molt originals!!! :-) Les fotos t'han sortit millor a tu!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Ara falten les invitaciones, eh, pillina!! :-))

Apa reines, fins ara!!! :-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dv. març 14, 2008 8:41 am

Ai si que bé, per fi divendres!!!!!!!!!
Montpra, res d'estar depre, has de pensar en coses positives i tenir alguna petita il.lusió cada dia, encara que siguin xurradetes, però cada dia n'has de buscar alguna, jo ho faig i em va bé!!!!!!!
Kel_go, el vestit és molt elegant :-)ok: A veure quan ens poses una fotito teva!!!!!
_gemma_ i espe les aliances són molt xules, a mi m'agraden també així senzilletes, ja que penso que sino a la llarga em cansaran, jo prefereixo l'or blanc, i ja tinc el disseny de les nostres perquè ens les faci un joyer amic de la meva familia politica, és que les que em varen agrada de Fortia la meva sola ja valia 400 €, i clar li ensenyare com les volem i a veure si ens surt millor de preu :-/
Espe, pel meu gust, el primer pentinat és el que més m'agrada i amb el detallet que t'hi han posat queda molt béééééé!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dv. març 14, 2008 9:12 am

Hola guapes bon dia!!! per fi divendres!!!! :-///: :-///:

Gràcies pels comentaris de les aliances i el pentinat! jo crec que hem quedo amb el primer pentinat eh? jeje :-)ok:

Gemma les teves aliances també són mol maques! a mi m'agraden així sencilles! i les fotos t'han quedat molt bé! és que fer-les per la nit costa més perquè no hi ha gaire llum.

Jo no he pogut veure el vestit de la Kel-go!

Ainos els adornos et refereixes a les floretes? això m'ho va posar la meva cusina per fer*me una idea, però no portaré això, dilluns aniré a mirar el tocat amb ella a Girona, a veure que trobem.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dv. març 14, 2008 9:14 am

Una cosa les que heu fet punt de llibre, alguna ha posat una foto de vosaltres? Es que nosaltres al punt hi posem la mateixa fotos de nosaltres que la invitació i si ho porto a imprimir en necesitaré més que no pas les invitacions poder cap a 130 o així i a 1 euro cada una... ufff es caret no?
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. març 14, 2008 9:22 am

Espe, reina, has mirat que et costaria a Vistaprint?? O ho fas ja allà? No sé eh, és que jo ja em perdo!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Per cert, .... avui et queden 3 mesos justos!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-):-):-): :-):-):-): :-///: :-///: :-):-):-): :-):-):-):
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. març 14, 2008 9:28 am

Bon dia boniques!!!

Quantes coses que heu posat!!!

Gemma m'encanten els teus anells!!! son xulissim! jo busco alguna cosa així també... a veru quan m'hi poso!

Espe els teus son molt semblants als que es van quedar el meu germà i molt xulos també! ah! i pel que fa el pentinat jo em quedo amb el primer que has posat... molt guapo!

Kel_go el teu vestit és super romàntic estaràs molt guapa!

Miriam merci per la foto del ram però encara no n'estic del tot convençuda... encara no sé que faré...

Espe tema punt de llibre el costa 1€ cada punt de llibre? jo ho trobo una mica car no? mira a una altre copisteria....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: kel_go » dv. març 14, 2008 9:30 am

bon dia reines!! som divendresssssssssss

jejej, espe per meu gust el primer pentinat és el millor... no se perk no veus la foto, esta en format pdf...

bé, a la proxima prova ja em fare una foto i us la pasare... la tinc per l'abril

us deixo tinc molta feina

petons fins despres..
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Espe » dv. març 14, 2008 9:37 am

Si noies avui 3 mesos, demà el 2 davant, quins nervis!!! :-( i tinc un munt de coses per fer

No ho faig amb vistaprint, sinó a una copisteria de girona que hi va sovint en Toni, per tema de l'empresa.

Ja li dic jo que surt car, però ell diu que a qualsevol altra lloc costarà igual, bé ja el miaré de convence d'anar a preguntar a més copisteries.

Les invitacions també hem van sortir a 1 euro però clar no ho vaig veure tan car. Ai no se ja ho mirarem.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dv. març 14, 2008 9:46 am

Per fi l'he pogut el vestit Kel-go, es guapíssim, estaràs radiant! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. març 14, 2008 9:49 am

Espe tranquil.la que no cunda el pànico!!!!

Winy on ets??? a veure si aquest cap de setmana pots mirar lo dels vanos i la setmana que ve fem la comanda val? tinc por que ens quedem sense...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dv. març 14, 2008 10:05 am

bon dia rexules!!!!!! avui els anims estan a dalt de tot eeee, es nota que som divendres!!!!
Uff jo tinc una son... ahir vaig anar a dormir tardissim mirant la tele....

Espe molt xules les aliances, si que t'han quedat be si les fotos!!!!! I el pentinat a mi tambe m'agrada mes el primer de tots, ara falta veure que hi poses de tocat ee!!!
Jo aniria a mirar altres copisteries a veure quin preu et fan, per comprar no hi perds res no!!

La winy esta fora de cobertura...jejeje neu:-D neu:-D
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. març 14, 2008 10:08 am

Deu estar al borde del suicidi per que encara no li va el messenger pobre!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Winyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dv. març 14, 2008 10:11 am

jajajajajajaj que bona chikyyyyyyyyyy!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

winyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, has de sobreviure, vinga que tu pots estar sense messengeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. març 14, 2008 10:11 am

M'acaba de trucar la meva mare que va cap a casa meva a judar-me a netejar i així dinem amb els meus pares que fa un mes que no els veig! amb tot lo que ha passat.... i el meu germà avui vindrà a sopar.... o que bé així em distreuré!!! >.-<: >.-<:

Mont que abans no t'he comentat res... que no facis el tonto amb les pastilles que quan hi ha desajustaments d'aquests tipus la primavera és l'època en que necessites més la medicació així que a consultar amb el metge primer. I segur que és això la primavera el que et fa estar depre així que com diu l'Ainos busca cada dia una il.lusió per petita que sigui segur que així et sentiràs millor. :-)ok: ànims! *.-o-o.*
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dv. març 14, 2008 10:27 am

Mont, amunt amunt aquests anims!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: fes cas a les nenes del forum, es un bon consell el de l'Ainos, i mes ara que estas a punt de casar-te!!!!

Que be chiki que avui vingui la familia a casa, com dius t'anira molt be per distreure't una mica i oblidar encara que sigui per un ratet els mals moments i problemes, sempre va be que els papes et mimin!! i mes si venen a ajudar-te a netejar!! jejeje!! :-)ok: :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: nuria74 » dv. març 14, 2008 10:44 am

Hola guapes!

Les aliances són molt xules, tant unes com les altres! Jo la meva ja us la puc ensenyar, perquè la porto des del 24 de juny del 2005, que és quan ens vam casar civilment!

Montpra, reina, molts ànims, que aquesta època de l'any és punyetera! I com t'han dit les noies, no deixis la medicació sense consultar. Hauries de sortir a prendre un cafè amb la Miriam o amb altres amigues la setmana que vé, ja sé que costa i que quan estàs així no tens ganes de res, però és pitjor si et tanques a casa sense veure ningu!!!

Espe, jo trobo que 1 € pel punt de llibre és una mica car. Perquè no els feu vosltres mateixos?, us costarà molt més barat. Nosaltres hem fet les invis "made in casa", i pels naixements dels nens també... i per l'Ainoha hem fet un punt de llibre precisament!

Què més? Ah, sí, a mi m'agrada més el segon pentinat, el de les floretes.
Imatge
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: winy » dv. març 14, 2008 10:45 am

Que us passa nines!!

Guapes, no m' estic barallant amb el messenger, ja ho deixo per impossible!! :--( :--( :--(

Espe, el pentinat m'agrada més el que acaba amb 054....

Gemma, són molt guapes les alinaces, m'agraden molt!!!

Mont... reina va!! Amunt els ànims!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Kel_go, el vestit és molt sexy!!!!!!!

Bueno, no m' enrecordo que més volia dir... vaig de cul!! M' ha petat un programa de la feina, i ara a arreglar-ho tot aquest mateix matí, pq si ho han de solucionar desde la central, m' hi puc morir esperant!!

Així, que estigui a punt, torno a entrar a donar-vos la tabarra!! :-)ok:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: queque » dv. març 14, 2008 10:48 am

Bon dia guapes!!
Espe, el primer o el segon m´agraden com et queden...
Mont, ànims per aquesta nuvia, que et queda molt poc!!!
Gemma i Espe molt maques les aliances, Gemma em penso que les teves els he vist a algun lloc, però es que nosaltres volem que en les aliances predomini l´or groc ( soms molt clàssics...).
Ainos només 400 euros, a can Fortià van treure aliances nova col·lecció i valien uns 800 euros per cap, i les més finetes sortien per 500 per cap.
Ostres!!!!!!

Noies, encara estic buscant text per les invitacions!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dv. març 14, 2008 10:54 am

QUQUE HAS PROVAT DE POSAR AL GOOGLE TEXTO INVITACIONES BODA O MIRAR-HO PER L'EMULE? JO ES QUE QUAN EN BUSCAVA O VAIG FER AIXI I RECORDO QUE EN VAIG TROBAR UN MUNT. TAMBE RECORDO QUE AL FORUM DEL 2007 EM SEMBLA HI HAVIA UN POST QUE PARLAVA DE TEXTES INVITACIONS, VAIG A MIRAR A VEURE QUE TROBO... :-)ok:

WINY, AQUI STARME ESPERAN-TE PERQUE ENS DONIS LA TABARRA!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dv. març 14, 2008 11:01 am

AQUI ET DEIXO UN LINK PER FER-TE IDEES I PODER ADAPTAR AL QUE MES T'AGRADI :-)ok:

http://bodaestilo.com/blog/textos-para- ... 6-09-2007/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat