Autor: nuria74 » dj. març 27, 2008 4:02 pm
Hola maques!!!
Ja està, els nostres amics acaben de marxar... però els tornem a veure al juliol a Suïssa, segurament que baixaran també alguns dies aquí a l'estiu i després a l'octubre, pe casament! De fet, el noi és el padrí de la meva filla, li hm demanat i estava encantat i fins i tot una mica emocionat... lo de la madrina encara no ho tinc clar.
Hem anat a dinar i sopar gairebé sempre fora, ufff, quants gastos, però és que estava molt cansada per a cuinar per tots. Bé, els meus pares també ens han convidat a casa seva una vegada...
A més, ens han trucat del taller, la reparació del cotxe ens val més de 1000 €!!! Apa, més gastos, avui estic una mica depre per això...
Bé, parlem d'una altra cosa, que ens hem d'animar!!! Jo a a quedada vindré segur! Amb les ganes que tins de tornar a veure-us! Però aquesta vegada, només vindré amb la nena, la meva cangur oficial estarà disponible, o sigui que estaré més tranquil.la per estar amb vosaltres.
Jo ja no me'n recordo amb qui he de compartir chupa-chups, però sé que en quedava uns quants per a fer un ram, només per veure com es feia, i que si en necessitava més, ja faria una comanda més endavant... Pel paper, em sembla que l'Arohha em va dir que en sobraria del vostre... i les estructures, doncs encara no sobem res.
Dem, guapa, ara vaig a acabar de llegir la teva crònica!
Descaes, que pots venir dissabte? Jo a l'última quedada hi vaig anar i també feia 3 dies que m'havia connectat per primera vegada! Són totes maquíssimes, noia, vinga anima't!
Mireia, te les has de quedar per força aquelles sabates? Si no n'estas convençuda, continua mirant! Les de les Gemmes són precioses, però vaja taconarro, jo amb lo alta que sóc no puc posar-me'n de tant alts, que sinò li passaré un pam al meu home!
Bé noies, em callo ja!