Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Dem » dc. abr. 02, 2008 7:29 pm

sigo......
tambe dirte k volem fotos cuan vagis a la prova!!!!!!

al igual k la chiky-nit i la espe.... la stmana k be foticos, foticos!!!!!

Mireia ,guapa no se k vol dir k sommis dos cops amb el vestit!!!!!!
jo crec k aixo deu ser per k es precios i akell dia estaras radiant!!!! tant de felicitat com de bonica i deu ser aixo k sommis amb un vestit k no es el teu,,,

Nuria!!!! ja esta be al final air no vas planchar!!!!!! neu:-D
gracies per les fotos bonica ,,jo tambe me les he guardat!!!!
i vaja inocentada neujor:-) neujor:-)

i ja per acavar i espero no deixarme res.....,hi ha kedada el 19????
jo si puc venir vindre >.-<: :-)ok:

be vaja rollazo os he metido no???? be encontes de rollazo,crec que he intentat contestar a totes!!!!! pero deu ni do

be patatones ens veiem molts de petons!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: sira » dc. abr. 02, 2008 8:00 pm

Bones!!!!

Cada dia tinc alguna cosa a fer i no entro :-/ demà tampoc puc perquè treballo matí i tarda i al migdia anem tots els de la feina a dinar i els hi donaré la invitació a tots!!!! ja m'en queden poquetes per repartir!!!!!!

Com que moltes les he enviat per correu perquè tinc la familia a Lleida doncs mira menys feina, i les que portem per aquí no les portem junts, en Rafel al matí n'ha portat a familiars seus i jo a la tarda algun altre i mira així anirem més ràpid i ja estarà!

Els meus pares ens van donar els diners del viatge pel meu aniversari, i els pares d'en Rafel també ens han donat els diners .......

I sabeu què???!!!! :hmm:: :hmm:: :hmm:: ja ens han ingressat diners pel casament :-///: ostres ens pensavem que la gent ens ingressaria més endavant i mira ja ens han caigut 300 €!!!!!!!!!! em fa ilu!!! (ara portser fins d'aquí a molt de temps no ens tornen a ingressar però mira m'ha fet ilu!!!!! :-)ok:

Bueno nenes gràcies per lo de l'hotel !!!! espero que tot ens vagi bé!!!! i a vosaltres també!!!!! :-)ok:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 02, 2008 9:36 pm

Acabo d'arribar de la segona classe prematrimonial...quin pal nenas :--( :--( :--( Possiblement ja no hi anem més...

Divendres al vespre ja us penjaré les fotos de la prova...tranqui que ja sabeu que per aquestes cosetes sóc molt apanyadeta... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

MOntpra, doncs el 25 a mi també em va bé...i per les piruletas haveure que diu la Winny...si bé a la quedada que tels porti ella i sinó ja els agafaré jo!!

Dem, preciosa, com va la vida de casada?? Quan anireu a Andorra?? Ens hauràs de fer una altre crónica, ehhhh??? Per cert, molt xules les fotos noves!!!

Sira, que bé que ha us hagin donat dinerons...a nosaltres un amic que li hem dut la invitació ja ens ha dit que ha finals de més ens convidaran a sopar i ens donaran els dinerets!!! Que béeeeee!!!!

Ainos, tranqui que el color serà fucsia seguríssim!!!

Vinga nenas, me'n vaig cap al llitet... BONA NIT PRINCESETASSS!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Dem » dc. abr. 02, 2008 9:54 pm

hola miriam guapa!!!!

kin pal aixo de les clases no???

doncs la vida de casada molt i molt be!!!!! com hos vaig dir disapte es un nou sentiment, es com un altre magia, un altre sentiment.......no se com esplicar-ho........i marxem divendres al mig dia,,k tinc unes ganes!!!!!!
ja os fare cronica de todo,todo i todo!!!!! neu:-D neu:-D
bona nit bonica!!!

bona nit a totes!!!!(com es nota k no fan la meva serie,per allo de la vaga de gionistes :--( :--( ,))

un peto!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 03, 2008 6:59 am

Bon dia nenas!!!

Sabeu, se m'envà molt i molt la castanya... jo super convençuda que divendres tinc la prova i res de res...és dimecres!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Així que Chiky i Winny no baixaré pas.... :-( :-( Igualment Chiky si vols passarte a mirar les estructures tu mateixa! Així veus el que hi ha!!!
I Winny el material doncs ja vindré la semana que bé, perque dissabte si que baixo pero tu deus tenir feina, així que la semana que bé ja vindré!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. abr. 03, 2008 7:25 am

Bon dia guapes!!!!!!!
Miriam jo només ho dic perquè si per vosaltres n'hi ha prou de les que fucsies, doncs que jo ja em puc quedar el mateix model però amb un altre color, de debò que no em fa res de res!!!!!
Sira que bé que ja us hagin començat a ingressar algun caleró, perquè amb les despeses que venen....... :-(
Dem, ja està a punt d'arribar la vostra lluna de mel, que bé!!!!!!! Ja ens explicaràs, a més han dit que farà bon temps :-)ok: :-)ok:
Jo el divendres a partir de les 19.00 h també puc passar-me pel Centre comercial a mirar les estructures, ja direu alguna cosa!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dj. abr. 03, 2008 7:33 am

bon dia a totes!!!

miriam quin pal lo de la classe matrimonial...

sira que bé q t'hagi ja fet un ingres, de mica en mica suposo que ja aniran caiguen més, pero fa una ilu...

dem ja no et queda res per la lluna de mel...disfruta i ja ens explicaras....
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 03, 2008 7:50 am

Si es que em sembla que amb forma de flor ni han molt poquetes...a més, no em va dir la quantitat.

Mira, si voleu, les que puguin passar-se per l'espai, doncs aneu a triar-les, i així podreu veure el que tenen! OK?? Jo demà trucaré an Xevi per dir-li!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dj. abr. 03, 2008 7:58 am

Hola bon dia guapes!

Miriam jo això del curs prematrimonial va ser només un dia i va estar força be. Sort que el vàrem fer a Roses, perquè aquí a Salt el mossèn, el dia que vàrem anar a parlar amb ell perquè ens preparès l'expedient matrimonial, ens va passar un paper de totes les quedades que fan, i són l'últim divendres de cada mes, suposo que no cal anar a totes. I l'altra dia hem va trucar una senyora per quedar per anar a fer-les i li vaig dir que nosaltres el curs ja l'havíem fet a Roses.
El dilluns vàrem anar a portar-li al mossèn de Salt també els papers que ens va demanar per l'expedient i no ens va dir res de les xerrades aquestes.
Per cert aquest diumenge i el que ve ja surten les amonestacions!

Per lo del sopar del dia 25 (que és el meu cumple) jo no se si podré venir, perquè tal com us vaig comentar ahir a la tarda, es el cap de setmana que hem fan el comiat i no se si ja comencen el mateix divendres! Si el 25 a les 18.30 tinc hora per anar a fer la primera prova de vestit i jo crec que me les trobaré quan sortim de promovies, jeje, bé no ho se del tot segur. A veure si m'avancen alguna cosa més!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: winy » dj. abr. 03, 2008 8:09 am

Bon dia reines.........

Pel tema xupes, piruletes.... com vulgueu!! Ja teniu el meu telèfon i ens ho podem combinar per quedar, sinó el dia de la quedada!! :-)ok:

Ahir, ja vaig anar a portar tots els papers de l' expedient matrimonial, ara esperar a finals d' Abril per recollir- lo a portar-li al mossèn de Campllong.

l'Àlex per fi el dissabte, anirà a l'Onix a mirar el traju!! Jo crec que va una mica tard, peró ell mateix!! :o-o:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 03, 2008 8:30 am

:-)ok: Winny, si puc passar a recollir-ho abans et faig un truc! Sinó, doncs per la quedada!!!

Que bé nena que el teu home s'hagi decidit ja... no va pas tard, tranquila!! l'Albert hi va anar el més passat i cap problema...així que encara va dintre de plaç, però que no s'encanti!!!

Ara cada migdia ens dediquem a recorrer les cases donan les invitacions...espero enllestir-ho aviat perquè és un pal :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 03, 2008 8:32 am

Bon dia boniques!!!!

Dem volem crònica pero no cal que entris molt i molt en detalls.... :llit:: :-()-)

Miriam si que se t'envà la castanya!!!! bueno jo quan surti de l'esteticient si no tinc res més fer m'hi passaré! Ainos si veig que son cap a les 7 et faig un truc i anem juntes si vols. Ah! l'esteticient es diu Perfums i està per Sant Narcis www.perfumsestetica.com tenen la web en construcció. Jo tinc moltes esperances dipositades en el brush!!!

Sira molt bé que avançada ja tens les invitacions repartides!! Miriam a veure si n'aprenem!!! neujor:-) neujor:-) i regals i tot!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 03, 2008 8:34 am

Winy tranquil.la que va dins de plaç! :-)ok: el que segurament més d'un anirà amb el mateix traju!!! neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 03, 2008 8:35 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ja veus Gemma, aniran tots igualets!!! T'imagines???
Quina gràcia!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 03, 2008 8:41 am

Segur que més d'un coincideix!!! o amb el traju o amb la corbata o amb l'hermilla..... ja veureu ja... :-)ok:

Per cert noies al final hem canviat el regal als germanas i en comptes de regalar-los el marc digital els hi regalarem una orquidia (igual que les mames pero més petitona) i unes entrades pel MAGMA. Que us sembla?
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dj. abr. 03, 2008 8:56 am

Segur que algun coincideix, tot i que en Toni només hem diu que el seu és molt diferent, a veure amb que apareixerà, jeje.

Nenes la meva cunyada m'acaba d'enviar un missatge al mòbil que surt una foto d'ella i ma germana amb unes claus a la mà que imagino sòn del nostre pis, no se pas com s'ho han fet però si les tenen, ja ens podem esperar de tot al pis! ufff :-(
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dj. abr. 03, 2008 9:01 am

Chiky està molt bé aquest regal, segur que el disfrutaran molt! nosaltres encra rumiem que li farem als pares! :hmm::
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 03, 2008 9:05 am

Uuuuuuuuuiiiiii Espe comença a tremolar!! amb les claus del pis!!! tela tela telaaaaa!!!!!

Nosaltres a les mames els hiregalem una orquidia (planta) amb un escrit per tots dos (rollo poema) pero nos abem que donar-lis als papes més que res per que potser el pare d'en Raül no hi serà... així que aquest tema ens porta una mcia de cap....

Per cert noies m'acaben de convidar a una conferencia mireu que em posen:

"Descobreixi com augmentar el control sobre el factor sort, com desenvolupar habilitats i factors claus per atraure "la bona sort" o com utilitzar la "visulització" com a mecanisme generador de circusmtàncies favorables.

Veieu és una tècnica!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dj. abr. 03, 2008 9:33 am

I tant que començo a tremolar! :-( :-( :-( :-( A saber que ens faran!!! en fi això són les consequêncies de casar-te, però que es preparin els que vinguin darrera! jejeje (somriure diabòlic com hem diuen elles)

Aquesta conferència sembla interessant! :-)ok: Hauriem d'anar-hi perquè el nostre dia tot sigui perfecte! jeje
Imatge
Espe

EntradaAutor: winy » dj. abr. 03, 2008 9:34 am

Nenes, sabeu si a l'Onix, s'ha de demanar hora?? :hmm::
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515