Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 10:14 am

Joooerrr... es passen una miqueta eh!!
Perqué segur que a ells els hi costa la meitat...

Pero és el que hi ha!! :-))
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: arohha » dl. abr. 07, 2008 10:17 am

Ckicy les estructures de la gemma , si vols ja les agafare jo, aixi no has d'anar carregada, en mi no em fa res. que els vanos ja pesan bastant,jejejee
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 07, 2008 10:19 am

Ok Arohha es veritat que vas amb moto!!! si que pessen ja ho veuràs!! doncs quedem que les agafes tu. Jo hi aniré segurament dimecres a buscar-les. Sabeu si tanquen la floristeria al migdia?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 07, 2008 10:26 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Nenes, que ja no sé ni que he de pagar, ni recollir els dissabte!!! ::-) ::-) ::-)

A veure,.... he de recollir:

- Vanos: 82 unitats (crec!) --> pagat
- Estructures: 6 unitats --> pendent de pagar
- Paper Sizoweb: 2 rotllos (blanc) --> pagat
- Chupa-chups: 2 bosses --> pagat

Hauré de venir amb un camió!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ostres,.... crec que no em deixo res,... :hmm:: :-/

Chiky i Arohha, MOLTES GRÀCIES PER AJUDAR-ME AMB LA MERCANCÍA!!! neukiss-) neukiss-) >.-<: >.-<:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dl. abr. 07, 2008 10:26 am

Hola guapes!!!!!!!!
Sira sento molt pel què estas passant, és un cop molt dur, però que l'has d'anar superant mica en mica. Ja saps que aqui estem i tens els nostres mobils i mails per parlar quan ho necessitis!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Miriam el noi ens va dir que en demanaria 29 d'estructures, vols dir que eren tantes???
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 07, 2008 10:32 am

Cumeta vine amb remolc!!!! neujor:-) neujor:-)

I res de gràcies per aixo estem!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) aquest disabte vas a la pelu? jo demà... i estic jinyada!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 07, 2008 10:39 am

neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Sí, Chiky,... jo també estic cagadíssima, ja que si aquesta vegada no em veig bé, jo ja no sé què fer-me. Tinc 2 propostes molt clares per presentar-li,.... ara només espero que una vegada me les faci, una de les 2 segueixi essent una clara proposta!!! :o-o: :o-o: :o-o:

I tu? Com ho portes? :hmm:: :-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 07, 2008 10:44 am

Ja tens més que jo! jo no tinc cap proposta gràfica.... li diré el el vull assecar aixi a lo loco amb difusor ina mica gafat amb tupé i ja està..... pppfffff jo que sé si m'entendrà o si m'agradaré!!! és que mira que és complicat eh??!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 11:01 am

Ainos, si que son 29! A casa tinc la llista i són aquestes!!!

Chiky, la flrostireia no tenca pas al migdia! Jo hi aniré dimecres...que ara si que tinc prova de pentinat! neujor:-) neujor:-)

Tampoc tinc gaire clar que vull...pero espero que amb una mica de lo meu i una mica de lo d'ell surtir alguna cosa ben guapa!

Quins nervissss......

Ja veureu que aquest cop surtireu ben contentes dones! :-()-) :-()-)

Dec alguna cosa?? Es que no m'enrecordo...em fa l'afecte que no, pero sinó no dubteu en dir-m'ho!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. abr. 07, 2008 11:16 am

Hola bon dia!! Ja som dilluns altra cop, el cap de setmana passa volant!

Sira reina ho sento molt, és un cop molt dur quan no t'ho esperes, és normal que ara no tinguis ganes de pensar en el casament, però cal deixar passar el temps, saps que aquí estem pel que sigui, i quan vulguis parlar-ne t'escoltarem i t'ajudarem tot el que podrem! Un petó molt gran guapa! i ànims. :-()-)

Miriam l'Arnau està impressionant, molt guapo amb smoking i molt graciós!!! I molt bé si a sobre us heu pogut estalviar uns calerons.
Gràcies per agafar les meves piruletes, dissabte no vaig poder passar, vam anar de bòlid, a la nit teníem 15 persones sopant a casa, i hem vaig passar la tarda a la cuina, però ja està fet, van venir el companys de carrera d'en Toni amb les parelles i ja els hi vam donar les invitacions i diumenge també varen venir dues amigues meves, en fi, jo crec que amb dos caps de setmana més tenim les invitacions enllestides.
Per cert el muntatge de les piruletes i la targeta t'ha quedat molt bé Miriam!

Però teniu raó que cada vegada ens queda menys temps per quedar, jo tinc tot l'abril al complet.

De totes maneres el día 12 si puc m'escapo al Viena a recollir la mercancia!! Es a dir les piruletes! Jeje

Perquè la cameres encara no les teniu no?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dl. abr. 07, 2008 11:19 am

Montpra el menú fa molt bona pinta!! Que bé una cosa més enllestida! Ja queda molt poc!! :-)ok:

Bé i moltes comenceu a tenir l'1 davant! Que no cunda el panico! >.-<:

Agbe jo tampoc havia vist que t'operaven, ho sento es que com que vaig liada llegeixo molt ràpid, espero que tot vaig molt bé! :-)ok:

Jo avui he trucat la fotògrafa per quedar pel previ, però m'ha dit que ho deixem per d'aquí 15 dies perquè tenia feina atraçada i a més que no li havien arribat els àlbums, imagino que es refereix als àlbums per ja escollir el que ens agrada per les fotos, que guai!!! Ahir ja van sortir les amonestacions i diumenge que bé també i ja el mossèn ens prepararà l'expedient matrimonial. Mentre a les nits quan puc vaig montant pashmines i el set de vi, però encara tinc feina. I aquest proper cap de setmana, tocaria anar a parlar amb el del viatge, amb l'hotel per concretar ja tema menú i quedar pel tastet i continuar repartint invitacions. Ufff això ja es una carrera fins el gran dia! HEM QUEDEN 9 CAPS DE SETMANA! :-( :-( :-( :-( :-(

Dem preciosa m'alegro que tot hagi anat tan bé, ja ens explicaràs!
:-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: ainos28 » dl. abr. 07, 2008 11:27 am

Ayyyyyyyyy!!!!!!! Agbe jo tampoc no ho havia vist que ja t'operaven dimecres.... reina no pateixis que segur que tot anirà de conya, ja veuràs!!!! I així, ja esta fet!!!!!!! Molts anims i tranquila :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 11:35 am

Espeeee...9 CAPS DE SETMANA!!!
Nena així encara sembla menys... i jo...8...

Nenas, ja ho tenim a sobre!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 07, 2008 11:49 am

Espe guapa aneu amb la cinquena!!! això està molt bé i clar si ho mirem per caps de stmana aixo si que es per posar-se del nervis!!!! 8 només???!!!! pppfffff

Bueno boniques ens veiem demà que jo piro a reunions fora del despatx!

Adeu!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 12:07 pm

Adeu Chiky!! que vagi bé la reunió :-)ok:

Pr cert, Queque eres tu que volia la targeta de les càmares, no?? Quantes en necesites?? Es per dur-te'les el dissabte.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. abr. 07, 2008 12:09 pm

A la Miriam i la Chicky us queden 8 caps de setmana, jeje! tranquiles que ens ensortirem!!!! :-)ok:

Així el tema camares com està?
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 12:11 pm

Jo quan cobri les demanaré.... si la Winny ja ha fet el pedido doncs res..i sinó doncs aprofitaré i el demanaré...pero haig d'esperar a cobrar :--( :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. abr. 07, 2008 12:30 pm

Jo ja ho vaig pagar junt amb les piruletes!
Es que hi ha tan de gasto, avui en Toni m'ha passat un quadre de gastos del casament i es una bogeria, quan pares a mirar-ho tot..., i aquestes cosetes petites no les hem contat, però d'un i do!

Divendres varen venir dues companyes de feina de la meu mare a veure el pis i els hi vaig donar les invitacions, però ens varen dir que no vindrien, tot i així hem varen donar diners 200 euros, mira es un ajut…, però m'hagués estimat més si haguessin dit que venien al casament, encara que no hem donessin les peles, per no haver de veure a la meva mare trista, ja que li hagués fet il·lusió que vinguessin, perquè són dues companyes de feina que si fa molt i s'ho passa tan bé amb elles…, en fi que hi farem.. :-/

I també una amiga meva de la carrera ja hem va dir que no podria venir, ja comencen a haver-hi baixes de la llista de convidats. :-/
Imatge
Espe

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 07, 2008 1:31 pm

hola noies, agbe que vagi molt bé l'operació...

miriam ja tens el 1 a davant, quina porrrrrr.... i contant amb caps de setmanes no ens queda resssssss..... aix quins nervis
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 2:33 pm

Espe, veus que bé..200€ per anar tapant foradets...però és el que diu...hi ha gent que peferiries que vinguéssin encara que no et donguéssin res...ja que els hi tens un apreci molt especial! En anvi n'hi an que tot el contrari!!!

Bé, vaig montar unes cuantes piruletas...

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat