Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mss_felicity » dl. abr. 07, 2008 11:09 pm

Miriam moltes gracies pel missatge. Te n'he enviat jo un altre, jeje
mss_felicity

Entrades: 14
Membre des de: dt. maig 08, 2007 4:22 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 08, 2008 6:34 am

Bon dia nines!

Chiky...AVUI JA TENS L'1 !!!!!!!!!

Merci a totes per les opinios de la cançó...també ens decantem per la d'Armagedon!!!

Ahir ma mare va estar parlant amb Sinovias i li varen dir que dimecres que bé ja tindrien les sandalias i que tan bon punt tingués les sabates ja em dirien per fer la prova del vestit! OEOEOEOEOOEOEO!!!!

Nuria, nena, que bé amb el vestit!! Molt maco i ademès económic!!! I per les sabates, doncs millor, així segur que no patiras de mal de peus! neujor:-) neujor:-)

Sira, espero que estiguis una mica més animadeta... MOlts petonets reina! :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. abr. 08, 2008 7:42 am

Bon dia nines!!!!!!!!!!!!

Chiky, que ja tens l'1 al davantttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que dissabte et provaràs el teu vestittttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<:
Nina, vull crònica el més aviat possible, eh?!!! neu:-D neu:-D neu:-D
I fes-te fotos, que ja no me'n recordo del nostre vestit!!! :o-o: :hmm::
(Que mandona que sóc!! :o-o: ).

Míriam, que bé, ja teniu decidida la cançó. La veritat és que és molt bonica!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Mss_felicity, benvinguda al post de les Gironines 2008!!!! Esperem veure't per aquí força sovint!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Agbe, nina, que vagi molt bé l'operació!!! I que a casa et facin molts mimitus!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Sira, guapa, com estàs?? Bé, ja saps,... qualsevol cosa que necessitis,... Aquí estem, via email, fòrum o telèfon!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Un petó ben fort, guapa!!

Bé, fins ara maques,... :-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 08, 2008 7:58 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!!
Chyki 111111111111111111111111

Miriam a mi també m'agrada més la de Aerosmith!!!!!!!!!!!!
Sira com estas??????????????Petonaaaaaaaaaaaaaaassos :-()-)
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 08, 2008 8:19 am

Bon dia boniques!!!

Primer de tot Sira com estas reina? espero que una mica més animada i tal i com t'han dit estem amb tu via forum, mail o telèfon o per si vols quedar. Molts i molts ànims!!! :-()-) :-()-)

I vosaltres pendejas Miriam, Cumeta i Ainos!!! que dolentes!!!!! que em feu posar nerviosa!!!! l'1 al davant que fortttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!! Miriam estic jinyadaaaaaaaaaaaaa!!!!! ho porto fatal!

Noies avui pelu! quina por :-(

Miriam a mi m'encanta la cançó d'ASrmagedon i afs bé de muntar les piruletes amb les targetes.... winy tu estàs loca si ho vols fer el dia abans i allà al restaurant!!!!! a més que segurament el restaurant et diran que ho portis tot i que ells ja ho col.locaran.

Nuria molt bé amb el vestit guapo i conòmic! i per les sabates igual que el que t'ha dit la cumeta que tant de bo pogues anar sense però soc un tap de bassa!!!!

No sé que més volia dir... :hmm::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dt. abr. 08, 2008 8:20 am

Bon dia nenes...

Agbe reina... ahir hem vaig oblidar!! Que vagi molt bé l' operació, ja veuràs com en un no res estàs a tope!! Un petó nina!!! :o-o:

Sira, com estàs??

Chyki nina, ja tens el 1 a davant!!! oleoleoleoleole... >.-<: >.-<:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 08, 2008 8:23 am

La que faltava pel duro!!! gràcies Winy per alimentar els meus nervis!! neukiss-) neukiss-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Agbe tu com estàs avui? encara treballes? :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 08, 2008 8:39 am

Jajajjaja! Chiky jo també ho porto fatal!!! Nena, que em falten moltes coses per enllestir!!! :o-o: :o-o: :o-o:

Avui fes-te fotos de la prova del pentinat, eh??? Jo demà...aiaiaiai!!!!

Sobre les piruletas, Winny, tal com et diu la Chicky se t'en va molt la castanya si penses fer-ho tot el dia abans!!! Per cada piruleta mi estic lo meu...de veritat que la ràfia per fer coses petites... :--( :--( Costa un huevo!!! neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dt. abr. 08, 2008 8:53 am

Bon dia nines,

Chiky ja tens 1111 davant, quins nervissssssssss :-)) :-))

Sira guapa com estas ?? molts anims, ja ho saps estem aqui pel que necessitis :-()-) :-()-) :-()-)

Nuria molt be el vestit , esta super be de preu. :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: nuria74 » dt. abr. 08, 2008 8:56 am

Hola nenes!

Aquest damatí el tinc molt carregat,o sigui que entro un momentet i després me'n vaig... espero que es desperti la nena, la banyo, vaig amb ella a cursos de massatges i després, tinc oftalmòleg... aviat em podré comprar uleres noves, que ja fa gairebé 5 anys que tinc les meves i ja n'estic farta! Encara que només sigui per llegir i estar davant l'ordinador...

Sira, guapa, com estás? Molts petons i ànims!!! Jo estic a dues passes de Sant Feliu, si vols anar a prendre alguna cosa i canvia-te les idees.

Chiky i Miriam, 1, que no pare ningunoooooooooooooooooooo!!!

Gràcies pel vestit, nenes, la veritat és que n'estic contentissima!!! Ara a buscar sabates, perquè les que tinc del casament civil són massa altes. O no :hmm:: ara no me'n recordo, després vaig a mirar-ho...

Què bé, aviat tindrem fotos de vestits, de pentinats... >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 08, 2008 9:04 am

Bon dia nines!!!!

Agbe que vagi molt bé l'operació eh??? ja veuràs que aviat estàs recuperada!!

Ostres Chiky l'1 ja!! s'està acostant eh?

Sira guapa espero que estiguis millor, si necessites res ja saps on estem! molts petons! :-()-) :-()-) :-()-)

Núria molt bé ja tens vestit, una cosa feta!! i et surt molt bé de preu! :-)ok: i a més et queda genial!! ara toca buscar sabates a veure si tens sort i trobes el que busques de seguida. :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 08, 2008 9:20 am

Parlant de sabates, l'altre dia se'm va para el cap i vaig anar a Merkalzados i em vaig comprar unes bambes d'aquelles tan "quilles" blanques amb plataforma!!!!!! Si no puc aguantar al ball amb les sabates del casament, me les enfundo i a ballar!!!!!
La meva mare em va dir si m'havia trastocat de comprar allò, realment com diu ella, semblaré una pagesa.......
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 08, 2008 9:24 am

HOLA BON DIA GUAPES!!!!

Chikyyyyyyyy!!!!!!!!!! ja tens 1 al davant, que mieditooooooooooooooo!!!!!!!!! quin estres, quins nervis.... arrrrrggggg!!!!!!!

Sira, espero que estiguis una miqueta millor i ja saps que estem pel que necessitis :-()-)

Agbe trnaquil.la reina que tot anira be i la recuperacio espero que sigui ben rapida!!!

Nuria, molt be el vestit, i que be de preu que esta!!! molt be!!!! i es igual que les sabates hagin de ser baixetes, mes comode aniras tu!!! :-()-)

ja he recuperat el meu segin tick :-) :-) er, jejeje
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 08, 2008 9:32 am

Quin palarro de matí :--( :--( :--( :--(

Gràcies noies per aquesta pressiód e l'1 que em doneu totes i que la Miriam i jo portem tant i tant bé!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Miriam que no cunda el pánico! pero jo estic igual guapa amb una pila de coses per fer i encara no he repartit totes les invitacions així que imagina't jo penso que 15 dies abans del casament encara me'n quedaran per repartir!

Intentaré fer-me fotos però no prometo res!!!!

Ainos ara m'has fet pensar que jo em vull comprar unes espardenyes d'aquelles de tapolino blanques per si un cas.... així t'has comrpat unes bambes de plataforma!! això és per veure-ho!!!! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dt. abr. 08, 2008 9:32 am

bon dia patatones

Sira guapissima,com estas???et dic lo mateix k an dit totes.......AQUI ESTEM PER LO QUE FACI FALTA.. :-()-) :-()-)

AYAYAYAYYYY,nenes Miriam,Chiky,ja esta el uno aki!!!!!!!!!!!!!

vosaltres trankiles respireu fons,k guai!!!!! :-///: >.-<: :-///: >.-<:
ja arriba den mica en mica,,si ho porteu tot molt controlat PATATONES!!!!!

Agbe,guapissima!!!! molts de mimitos ara i espero k tot vagi molt i molt be!!!

Nuria consogre del futur!!!! nena k be el vestit no???? >.-<: >.-<: haviam si encara et serveixen les sabates del casament civil si no ja veuras com en trovaras......

Winy guapissima no se k he legit de deixar coses pel l'ultim dia!!!!!! no ho facis k et tornaras boixa el ultim dia,a mi per exemple en van fer portar_ho tot al restaurant,eiii k si necesiteu ajuda nomes mho heu de dir i manivaig ajudar en tot lo k volgeu,enbolicar piruletes,vanos,rams de xupa xups,lo k volgeu de veritat!!!!!!!

be despues os esplicare la mini lluna de mel al altre post ,, en matareu pero no vam fer ni una foto,vam estar molt ocupàts........... neu:-D neu:-D .

petons!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 08, 2008 9:36 am

Si Chyki realment és per veure-les, són horribles, però total em varen costar 10 €, així que si no me les poso no passarà res de res, jajajajaja...

Dem estem impacients per la cronica del viatge!!!!!!! No ens facis patir mes dolenta!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Dem » dt. abr. 08, 2008 9:40 am

Ainos guapa trankila k davui no pasa!!!!

mes tard en posare i com no van fer fotos ja os posare un enllaç del hotel per k el veieu!!!!!

nenes magradaria cambiar l'avatar pero no se com es fa per posar una foto meva :-/ :o-o:
alguna ho sap????
be aket k mec posat ara en fa gracia pero en ve mareig de mirarla....
Dem l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 08, 2008 9:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
Dem

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 08, 2008 9:42 am

Una mica de mareig si que fa, no???????
No tinc ni idea de com es fa, però la Tetes li té posat, a veure si entra i ens ho explica!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 08, 2008 9:43 am

Ainos, ara mas fet pensar que jo n'haig d'anar a buscar unes!! A0€ al mercalzados??? Ja mi passaré!!
Perque clar, les topolinos son molt cómodes pero si no porto una mica d'alçada arrosegaré el vestit ja que estarà fet a la mida de les sandalies!! I heu pensat amb aixó noies??

Dem ,reina, ens estas fent patir eh!!!! Dolentota!!!!! I com que no heu fet fotos....mecaxis.... neujor:-) :-):-):-): neujor:-)

Chiky nina, a mi també em quedan un munt d'invitacions...l'altre dia parlavem amb un que es va casar i ens va dir que anavem super tard...que ells varen tardar 3 mesos!!!! UUUFFF!!!! Pero bueno, em pres la decisió de tots els que son lluny d'aqui els hi enviarem per correu i llestos!! No donem a l'abast... :-///: :-///:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dt. abr. 08, 2008 9:44 am

si k fa venir mareig si!!!!!!
havaim ,per k en faria gracia posar una foto meva

molt bona aixo de les bambes no Ainos?????

be despues tornare ara manivaig a comprar k la nevera fa eco...

petonets!!!

Imatge
Dem

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics