Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: DASCAES » dc. abr. 09, 2008 5:59 pm

guaita tu! he fet el tastet 2 cops *.-o-o.* *.-o-o.* Ja m'agradaria ja tornar a menjar el que ens van donar mmmmmmmmmmmmmmmm

sí noies, he estat (i estic) molt enfeinada, però intento connectar-me sempre que puc.
DASCAES
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 09, 2008 6:03 pm

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm que licooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!! quina bona pinta que fa tot, i amb la ganeta que hi ha ja a aquestes hores!!!

Si ho vas asseborir tot i vas quedar ben tipa el dia del tastet millor perque el dia del casament, almenys jo gairebe no vaig menjar!! i ara em fot molta rabia perque vaig deixar de menjar moltes coses que haviem triat pero clar que al tastet no vam provar, perque no vam provar tots els aperitius :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: kel_go » dc. abr. 09, 2008 8:03 pm

bones guapes!!!!

que tal anem???

chiky molt bonic el pentinat, jo también segurament em fare una coseta aixi...segur que estaras radiant...i el maromo de radera...mmm...esta per menjar-se'l.... *.-o-o.*

Dem moltes felicitats :-()-)

shyla que poc et quedaaaa...quina por.... i el llibre de firmes m'ha agradat moltissim tens una ma.... de veritat t'ha quedat genial... >.-<:

mont cuidatttttt i que et mimin molttttt... =0-0-)

nuria m'agrada molt el ram i més encara els colors, es xulissimmmmm :-()-)

descaes quina bona pinta el menú...segur que tot està bonissimmmmm :-)

bé no se que més...
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 09, 2008 8:41 pm

Ei!! Bona tarda guapíssimessss!!!

Ara acabo d'arribar de Girona...avui estic rebentada!

Mireia, quin morro el de les invitacions nena! Es ben bé que hi ha cada persona al mon...

Tetes, potser haureu de fer-li un truc als de les fotos y el video...nena, que haviam si trigaran un any!! Joer...sort que jo vaig firmar un contracte on ja hi posa que com a molt pot trigar 6 mesos...sinó perdrà 1000€!

Tema estructures...ja es pot anar quan vulgueu..jo hi he anat aquesta tarda! Són molt guapes!!!! Quina llàstima no haverne agafat una més perqué m'hauria fet un ram per mi...tanta feina per regalar-los!!

Núria jo te agafat la teva estrucutra...pero...quan te la donaré???

I res, la prova de pentinat

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ja tinc recollit!!!!!!!!!! He fet fotos....espero que us agradi... per devant m'encanta! Llavors va tot recullidet pero deixat anar per derrera i tot cap a un costat...amb el peluquer em quedat que em posarien unes extencions per fer més llarg el costat que em cau sobre l'hombre! I a l'altre costat hi posarem un "tocado"... si trobo foto ja us la penjaré!

Sobre el maquillatge, doncs m'han probat de fer un ull amb eyer negre i l'altre amb eyer blanc...a tothom li agradava més blanc..pero no sé, com que estic acostumada a veurem amb el negre...pero és el que deien: els tons blancs fan més de nuvia! NO he fet fotos...pero és que iguament eren proves de colors per tot arreu!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 09, 2008 8:41 pm

Ei!! Bona tarda guapíssimessss!!!

Ara acabo d'arribar de Girona...avui estic rebentada!

Mireia, quin morro el de les invitacions nena! Es ben bé que hi ha cada persona al mon...

Tetes, potser haureu de fer-li un truc als de les fotos y el video...nena, que haviam si trigaran un any!! Joer...sort que jo vaig firmar un contracte on ja hi posa que com a molt pot trigar 6 mesos...sinó perdrà 1000€!

Tema estructures...ja es pot anar quan vulgueu..jo hi he anat aquesta tarda! Són molt guapes!!!! Quina llàstima no haverne agafat una més perqué m'hauria fet un ram per mi...tanta feina per regalar-los!!

Núria jo te agafat la teva estrucutra...pero...quan te la donaré???

I res, la prova de pentinat

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ja tinc recollit!!!!!!!!!! He fet fotos....espero que us agradi... per devant m'encanta! Llavors va tot recullidet pero deixat anar per derrera i tot cap a un costat...amb el peluquer em quedat que em posarien unes extencions per fer més llarg el costat que em cau sobre l'hombre! I a l'altre costat hi posarem un "tocado"... si trobo foto ja us la penjaré!

Sobre el maquillatge, doncs m'han probat de fer un ull amb eyer negre i l'altre amb eyer blanc...a tothom li agradava més blanc..pero no sé, com que estic acostumada a veurem amb el negre...pero és el que deien: els tons blancs fan més de nuvia! NO he fet fotos...pero és que iguament eren proves de colors per tot arreu!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 09, 2008 8:48 pm

Per cert Descaes....el menú fa molt i molt bona pinta!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 09, 2008 9:01 pm

eeeeei!!!! miriam que guapaaaa!!! m'agrada el pentinat, pero sobretot que no es vegi el clip eeh!!! neujor:-) neujor:-) de davant et queda molt be, es veu molt xulo >.-<: >.-<: >.-<:

si potser si que haure de començar a trucar a veure que pensen fer.... nosaltres no vam firmar cap contracte amb ningu.... :-/

Ei posa foto de l'estructura que tan parlar d'elles tinc curiositat per veure lo guapes que son!!!!! :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: montpra » dc. abr. 09, 2008 9:17 pm

Miriam que uapisima que estàs !!!!

Bé, ja m'he fet la idea que no hi haurà cap trobada a l'abril i al maig ja ho tindré força complicat.
Bé, sino ja aniré a la propera quan ja estigui casada.

Miriam saps on està la botiga dels meus pares ? és que si sabés que aquest cap de setmana (dissabte o diumenge) em pogués escapar fins a Lladó ja t'ho agafaria. Si puc et faré un truc o t'enviaré un sms

Petons a totes que vaig cap al llit a descansar que no estic gaire fina encara i a mes estic nerviosa per la prova de demà perquè com sabeu no em fa cap il.lusio, es nota que estic molt baixa d'ànims ... :-(

Muakkkkkkkkk
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: arohha » dc. abr. 09, 2008 9:22 pm

MIRIAM REINA M'AGRADA MOLTISSIMMMMMMMMMMM EL PENTINAT ET QUEDA MOLT XULO :-)ok: :-)ok: :-)ok:

DESCAES EL MENU TE MOLT BONA PINTA :-)ok:

MONT REINA JO ES QUE EL 19 NO PUC,

BONA NIT GUAPES. :-)) :-))
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 09, 2008 9:24 pm

Entro un momentet a desitjar-vos bona nit!

Miriam, et queda molt bé! I lo del maquillatge, no arribo a imaginar-me amb el liner blanc... no ho he vist mai! Per l'estructura, no et preocupis, ja me la donaras a la propera trobada, encara que sigui al maig, jo tinc temps!

Mont, ànims guapa, que ja veuràs com t'hi veuras molt bé demà amb el teu vestit! Fes fotos, eh!!!

Bé nenes, cap a la dutxa i al llitet, que demà al damatí vaig a treballar una estoneta.

Petons
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 10, 2008 6:29 am

Bon dia al de matí!!!

Tetes, ara no puc penjar la foto de les estructures...desprès quan vagi a esmorar te la fico!

MOnt, per mi el 19 ja es pot fer quedada! Si que sé on està la sabateria dels teus pares, si molts cops mi compro les sabates allà! Si baixés aquesta tarda, to deixaría allà... sinó, el cap de setmana hauria de ser el dissabte a la tarda ja que al matí seré a casa ma mare dormint la mona... o el diumenge, també per la tarda, ja que tenim el tastet!
I dona, ja veuràs que bé que anirà avui a la prova! Segur que ja et veus millor!!
Fes fotosssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!

Núria, doncs amb l'eyer blanc queda una mirada molt neta, no sé com explicar-ho...et fa l'ull més gran...pero es que jo mi veig molt rara! neujor:-) neujor:-) neujor:-) NO sé...tothom que hi havia em deia que molt millor així, pero jo es que mi veia millor amb el negre, pero clar, aquell dia no sé si hi enganxa el negre...sembla més de fiesta... :-/ :-/

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. abr. 10, 2008 7:48 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!
Miriam el pentinat et queda molt bé!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: Una altra cosa enllestida :-///: :-///:
Mont t'has d'animar, que aquests moments només es viuen un cop a la vida i s'han de disfrutar al màxim!!!!!!!! Jo el 19 no puc, he d'anar amb la meva mare a mirar algun vestit pel casament i de passada un per mi que en tinc un el 28 de Juny i encara no he mirat res.........
Dem, que no t'ho havia dit, FELICITATS per lo del Centre Civic :-()-) :-()-)
Sira com estàs??????? Més animadeta??????????
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. abr. 10, 2008 8:20 am

Bon dia pel matíiiiii,......

Winy cosineta,.... sí, primer recolliré les estructures i després, si no m’he perdut, aniré al Viena a veure a la Chiky i a l’Arohha per acabar de recollir la resta de la mercancía!!! :-)ok:
Nines, hi sereu allà sobre les 19h., no? :hmm::

Míriam, reina, ja tens pentinat!!!!! ENHORABONA!!!! Una cosa més enllestida!!!
Ostres, és curiós com totes acabem escollint (menys jo, clar) un pentinat igual que el vestit. M’explico, que tan amb els vestits com amb els pentinats es veuen super clars els gustos i els estils de cada una. És que Míriam,... aquest pentinat fa pel teu vestit, MOLTÍSSIM!!!! :-)) :-))
Nena, amb el vestit et ressaltarà mogollón!! Ja veuràs l’Albert quan et vegi!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Nina, et vas fer fotos del maquillatge????? :hmm::

Ostres tu,.... això és telepatia, precisament us ho volia preguntar això de portar alguna cosa blava, vella, prestada i nova. Bé, jo crec que ho tinc més o menys tot. A veure:
- Cosa blava: llacet Cymbeline.
- Cosa prestada: la meva cosina em deixa la lliga que va portar ella pel seu casament, com que no crec que faci lo de la lliga, ja em va bé. I si finalment em decideixo a fer-ho, en tinc 2 (la que regala Cymbeline i la que ens van regalar a El Tocador,...).
- Cosa nova: vestit, sabates, mitges,...
- Cosa vella: JO MATEIXA!! I sinó,.... l’anell de compromís,...

Mont, reina, ja ens explicaràs com ha anat la prova!!! I anima't dona!!! Ja veuràs com aquesta vegada et veuràs millor!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Sira, reina, com estàs?? On ets? :-()-) neukiss-)

Agbe, nina, com va anar l'operació??? Quan puguis digue'ns alguna coseta!! :-()-) neukiss-) I cuida't!!

Pffffffffffffff,.... no sé què més he de dir,.... Perdoneu-me, ahir vaig anar a dormir a les 2h. i estic fatal!!!! neu:-) neu:-)

Fins ara maques! :-)ok:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 10, 2008 8:27 am

Bon dia guapes!!!

Miriam aquest vestit fa molt per tu i pel teu vestit!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) estaràs guapissima!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: nena que bé i a la primera!!!

Mont a veure com et va la prova avui explica'ns!!!!

Cumeta jo calculo que entre les 19:00 - 19:30 seré allà a l'Espai :-)ok:

Agebe que tal tot? com et troves???? neukiss-)

Sira i tu? estàs una miqueta millor? aquí estem guapa pel que necessitis! neukiss-)

Jo avui he començat malament el dia per que m'he posat unes sabtes i quan arribo a la feina em feien un mal!!!! i jo jolin pero si l'any passat eren super comodes total que em trec la mitja mitjo i la secre em diu tia que tens un ull de poll!!!! aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!!! això fa de iaia!!!!! així que demanaré hora al podòleg no fos cas que les sabates de nuvia em fessin mal!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 10, 2008 8:40 am

Merci guapes pels comentaris del recullit!!! En serio que us agrada??? Ara haig de mirar de trovar el complement ideal...el peluquer diu que j aem trobarà alguna cosa, pero no paro de donar-li voltes a l'opció de posar-mi una orquidia a conjunt amb el ram...el que són de color verd-vermell...

Que voleu dir en què fa pel vestit??? Ai kukis, que potser és massa exegerat??? :hmm:: :hmm::

Agbe, nina, com et trobes??

Cumeta, jo sobre les 7:15 ja seré allà...

No sé si ho heu llegit...ja podeu anar a per les estructures!!! Que guay!!! Haig d'anar a buscar el paper per poder embolicar els xups...i a fer proves! neujor:-) neujor:-)
Estic entre comprà el paper pinoxo o comprar l'altre que és és transparent...no sé com és diu...

Chiky, quin mal nena l'ull de poll!!!! Quina put**a...més val que tho facis mirar no sigui que el gran dia passis pel mateix que avuí!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 10, 2008 8:51 am

Miriam no es pas exagerat el pentinta!!!! fa molt per tu i pel vestit... et miro.... veig el vestit i tot lliga! estaras molt guapa!!!

Si ara estic mirant podòlegs com una loca!!!

Descaes ho fas amb Les Magnòlies??? jo també!!!! nena quina alegria coneixer algú!!!!! fa molt bona pinta tot el que heu triat!!!! :-)ok: :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 10, 2008 8:56 am

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Jo també vaig tenir aquesta sensació...no sé... vaig dir, aquest!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Una cosa més enllestida!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. abr. 10, 2008 9:09 am

Nenes m'acaben de trucar de l'Agencia de Viatges, i ja està tot confirmat!!!!!!!! I la suite de luxe també!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 10, 2008 9:18 am

Ostres molt bé ainos!!!!! mica en mica anem lligant caps!!! :-///: :-///:
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 10, 2008 9:34 am

bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! ja son dijous, uueeeee!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ainos que guay nena, felicitats per la suite de luxe!!!! estareu com reis!!!

Sira que tal estas? una mica mes animada??

Agbe, quan puguis donan'ns noticies de com ha anat i de com et trobes!!!

Miriam, ja t'ho vaig dir ahir, el pentinat molt maco, et queda genial, jo tambe crec que fa molt per tu i amb el vestit hi queda perfecte, estaras molt guapa, ja veuras l'ALbert... :-)ok:

Chikyyyyy, quin mal nena, a matar-lo ja que fot un mal aixo!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants