Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dg. abr. 13, 2008 7:24 pm

A mi també em va millor el 30 o el 2 de maig!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: montpra » dg. abr. 13, 2008 7:28 pm

Winy la reina de les llistes ... ja pots començar a fer-la jajaja

Abraçada !
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dg. abr. 13, 2008 8:05 pm

bona nit gironines!!!

que tal el finde??? heu avançat gaire???

si, avui a fet un dia precios, amb un solete...

nosaltres avui hem acabat de decidir la musica, ja que el proper dissabte hem quedat amb el music...haviam que tal, si canviem alguna coseta o que...esperem que ens aconselli una mica, ja que anem perduts en aquest tema...

miriam guapa ja ens diras que tal el tast...

agbe molts petonets, per que et milloris ben aviat...

i molts petonets també per totes, no vull que us poseu gelosessss...jajaj :-()-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 6:38 am

Bon dia reinas!!!

Aquest finde no he parat ni un moment...uf...tela, tela, tela...

Bé com ja sabeu el divendres tenia sopar...i va anar genial!! Me'n vaig anar a dormir a les 7 del matí!!!! Així que el dissabte estava fet un flam, però bé, quan arribo a casa el meu estimadet em diu que ha quedat per sopar...i buf!! Jo tenia una son...pero ale, a dormir tard!
El diumenge ens varem aixecar a les 12, i a la 13:00 teniem el tastet!!!!
Correguents i cap a Mas Pau.

Que dir, el dinar va ser genial... la gent d'allà super atents i com que ademès els coneixem doncs vinga caxondeo!!! Pero molt bé...els plats boníssims i la veguda també!!! Varen servir-nos el coctel de cava, una mica de pica-pica..( els 29 plats no!!), i llavors vàrem començar a portarnos els plats que nosaltres aviem demanat. I res, al cap de 4 horetes marxavem... neujor:-) neujor:-) neujor:-) Fins i tot ens vàren ensenyar les suits!! Que són molt xules!!! Ara si, varem surtir d'allà tots ben veguts...mare meva...si ahir anavem així ja m'agradarà veurens el dia del casament! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

I res, tota la tarda a casa cantant al caraoke, i cava cap aquí, limonchelo cap allà...total, que avui estic que no m'aguanto! :--( :--(

Pero bueno, ens ho varem passar molt i molt bé!!

Desprès us penjo el menú....

Agbe, reina, m'alegra que vagis fent bondat!!!! Ja veuras que d'aquí uns dies estaràs al 100%!!!!! Un petonet preciosa :-()-) :-()-) No vaig fer fotos als plats... és que no se'm va ocorre!!

Sira, reina, m'alegra veure't per aquí més animadeta!!

Cumeta, que tal a la pelu??

Chicki...i el vestit???? Vas fer fotos????

Mont, a mi de moment em va bé qualsevol dia, pero ja veurem si podre venir perqué anem super liats... espero que si! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dl. abr. 14, 2008 7:14 am

Bon dia noies!!!

Nosaltres el finde tbe ens va anar bé.
Els meus nebots ja tenen vestit, aniran més macos a veure si volen entara davant meu, espero que si!!! la nena ira amb un cistell i anar tirant petals de rosa blanca i en Marc anira amb un coixi aguantant els anells.

Tema invitacions vam quedar amb el noi, vam estar mes de 2 hores dient el que no ens agradava i retocant tot i ha dit ue aquesta setmana ens ho envia.
Ja us explicare que tal

Agbe m'alegro que estiguis millor.

Fins despres
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 14, 2008 7:33 am

bon dia!!

miraim vaya vaya...quin cap de setmana...de boixos...jejejej no se com t'aguantas... m'alegro que el tastet anes tan bé, ja ens explicaras kin menu heu escollit...
kel_go

EntradaAutor: Espe » dl. abr. 14, 2008 7:58 am

Bon dia! ja tornem a ser dilluns, lo ràpid que es passa el cap de setmana, i més quan estem tan liats!
Nosaltres aquest cap de setmana també a munit i avall, sobretot repartint invitacions, a veure si ja el cap de setmana vinent podem acabar de repartir les que ens quden.

Agbe m'alegro que la operació hagi anat bé i t'hagin pogut salvar 100% l'ovari, és una gran noticia, ara a fer repós i a cuidar-te i que et facin molts mimitos!!! molt petons guapa!! :-()-) :-()-) :-()-)

Miriam d'un i do quin cap de setmana, no m'estranya que avui estiguis que no t'aguantes!! m'alegro que el tastet anès bé! ja ens diràs que heu escollit.

Jo divendres vaig anar a fer el peeling, ai que bé, quin relax, hem va fer el peeling amb un sistema que no és el tipic amb aquella crema que sembla sorra, sinó amb una crema que porta àcid, i molt bé et deixa la pell molt fina i suau, així que aquesta setmana ja començaré a fer solarium.
Chky com va anar la prova????
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 14, 2008 8:01 am

Bon dia nines,....

Primer de tot,...
Agbe, reina, me n’alegro moltíssim que l’operació anés molt bé, que t’hagin pogut recuperar el 100% de l’ovari i que ja estiguis a casona. Ara fes bondat i que et facin molts mimitus!!! Cuida’t guapa!! :-()-) neukiss-)

Míriam, nena, ja veig que el tastet va anar molt i molt bé!!! Que bé nena!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Saps amb quant de temps s’han de dir els plats que vols provar???
Bé, ja ens penjaràs el menú ja!! :-)
Ah, i com són els plats?? Són complerts?? :hmm::

Chiky, nina, amb tu ja vaig parlar, .... Ostres, me n’alegro tant que la prova t’anés tant bé,..... Que bé nina!!! :-) :-)) :-) :-))
La veritat és que menys mal que vaig parlar amb tu i em vas alegrar part del cap de setmana, perquè l’altra part ha estat un desastre,....
Bé, doncs això, que el dissabte a la tarda vaig anar a fer-me la TERCERA prova de pentinat i va ser un desastre,......Fatal, fatal!!!! Però ara ja estic emmerdada fins els fons!! :--( :--(
Pffff,.... imagineu-vos, .... la tercera prova i,.... FATAL, FATAL!!! Estic força desanimada!!! :-( :-( :-(
A veure, que mira’t objectivament no deixa de ser un pentinat, però,.... ahir em vaig passar gairebé tot el dia plorant,.... Jo vull que sigui un dia especial, tenir un vestit especial i un pentinat especial!! Però gran part de desànim bé perquè això del pentinat m’està portant moltes bronques amb la meva mare,... i ara mateix estic del casament fins el MONYO!!!! (mai millor dit). Així que no sé,.... no tinc gens de ganes de pensar en aquest tema, la veritat, perquè no li veig solució,.... Apa que si ni el dia del meu casament m’he de veure guapa,... no sé pas quan m’hi veuré,.... :-(

Ostres, perdoneu pel rotllo que us he fotut,.... :-(

Bé nines, fins després,...
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dl. abr. 14, 2008 8:09 am

Bon dia nenes!!!! :-///:

Cumeta, nina... quina ràbia aixó del pentinat!! :--( , una cosa pq no canvies de perruqueria, potser en una altre lloc tenen idees diferents i t'acaben d'agradar!!

Chyki, com va anar la proba del vestit?? Volem fotos!!!!!!!!!

Miriam, que no saps que ja tenim una edat?? :-()-)

Sira, estàs més animadeta??

Agbe, com et trobes reina??

Mont, jo si vols faig llista... el 25 jo no puc, el dissabte 26 tinc un casament a Camprodon a les 12.00!!

Per cert, l' Àlex ja té traju i ja tenim els anells!! Li va agradar el mateix que habia vist jo l' altra vegada... la noia de la joieria deia la 1a vegada que hem trien uns anells amb 10 minuts!! >.-<: >.-<:
Són preciosos!!!! Quan els tingui us penjo les fotos!!

Bueno, ja callo.......
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 14, 2008 8:19 am

cumeta, aixo perq no canvies de peluqueria... noia no et desanimis, que segur que té solució encara que ara no la sapigues veure... ja veuras com tot s'acaba arreglan... :-()-)

winy molt bé, ja teniu el trajo i els anells... nosaltres aquest dissabte també vam anar a probar-los, ara nomes queda que ens els grabin i ja els podem passar a recollir.
kel_go

EntradaAutor: mireia 9 » dl. abr. 14, 2008 8:25 am

Cumeta no et desesperis, ja veuras que tot té solució.
I el dia del teu casament, com em va dir una dona, no importa el vestit ni el pentinat, ja que el que llueix mes es el somriure de felicitat de la núvia.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 8:26 am

Bon dia boniques! ja tonem a ser dilluns :--(

Primer de tot Sira me n'alegro que en mica en mcia estiguis millor i és normal que ploris al recordar-la per que tot és molt recent. Però aquí ens tens pel que necessitis!

Agbe bonica t'hem trobat a faltar a tu també i és molt bona noticia que t'hagin recuperat l'ovari!!! >.-<: >.-<: ara fes molt de repós vale guapa? :-()-) i emrci per l'oferiment de l'ajuda!!!

Cumeta reina que dius!!! et va anar malament??? que et vas provar? és la teva perruquera de tota la vida la que et pentina? el pla 1 no t'ha funcionat? ei que si vols que alguna de nosaltres t'acompanyem per donar idees a la teva perruquera i a tu mateixa només ens ho has de dir eh??!!!! no pot ser que estiguin tant desanimada!!! ja saps que si estàs poxa nosaltres també amb tu així que estigues tranquil.la tard o d'hora sortirà... ha de sortir!!!! no et preocupis vale! vaaa anima't que no m'agrada veure't així!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) :-()-) :-()-) :-()-)

No vaig fer fotos noies!!!! ja saben l'Ainos, la Miriam, l'Arohha i la Cumeta que com que vaig sortir escopetajada de la feina em vaig deixar la camara aquí i tot i que l'endemà volia anar a buscar-la en Raül em va donar una nit de tos que deu ni dor i quan em va sonar el despertador no em podia aixecar.... i vaig arribar amb el temps just! la prova va anar molt bé.... m'en vaig adonar que tenim CUMETA!!! un vestit preciós! pero no recordava moltes coses... me l'imaginava més blanc del que és.... porta més pedassos d'encaix dels que recordava... el pit fa un drapejat que no hi comptava,.... en fi que tinc una memoria de peix de 3 segons! i clar des de l'octubre.... me'l tenen que entrar una mica i em vaigd esfer tot el drapejat de la faldilla i me'l fan de nou.... aquest canvi és molt xulo per que em veig més estilizada (aupnta'l eh cumeta neukiss-) ) lo únic que no em va agradar és el temad e pit entre que estic primad e dalt i que no tinc tetes jo no volia anar amb sostens per que em pensava que em posarien uns cocoteros pero com que son ombreres simples encara me l'aixefen més aixi que en vull mirar uns i fer-me la prova amb sostens a veure com m'hi veig.... les noies son uns sols i m'han dit que hi vagi tantes vegades com vulgui inclús si m'hi vull anar veure amb el brush fet també. M'intentaven animar per que em deien que estava molt desanimada!!! deuen tenir psicologia....

Buf vaia rollo que us he cardat!!!!

Callo una estona i despres segueixo explicant....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 8:31 am

Cumeta nina...no et vull veure així, ehhh??? Amunt aquesta ànims *.-o-o.* :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
I potser, les noies tenen raó...perqué no mires en una altre lloc??? I sobre la teva mare, carinyo as de passar de tothom!!! Es el teu dia i no pots permetre que te l'espatlli ningú!!! :-)) :-)) :-))

Sobre els plats de Mas Pau...super complets, en sèrio! Que pensava que ens posarien un esquits i no no, almenys el plat que serveixen per fer el tast ( que és un per tots...) està super bé...i tot exquisit!!!!

Sobre els plats, doncs a mi me'ls va fer enviar per correu el dimarts passat, així que no triguis molt a enviarlis!!

Chiki...on ets???

Wnny, que guay, ja tens traju i anells!!!! Ja ens posaràs fotos, eh???
I si, tenim una edat...pero es que mo vaig passar tant bé... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Aquí us poso el menú...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 8:33 am

Miriam despres de la parrafada encara em preguntes on soc???? neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Espera que ara continuo!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 8:40 am

Chiky nina que guay!!!! Vas sentir que era el teu, no?? Vull dir que els pensaments negatius que podem tenir s'envan al tornarte'l a posar???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 8:41 am

Miriam me n'alegro que el tastet us anés tant i tant bé!!! així que puguis penja'ns el menú val???!!!!!

Jo vaig fer una prova d'embolicar els bolis pollo i ja vaig fer dos rams de xupa xups!!!! >.-<: >.-<: >.-<: em van quedar xulissims! pero no he fet servir tant xupa xups com l'arohha i la miriam :-/ per que jo els embolicava amb més paper pinoxo segurament pero queda molt i molt guapo i el que més em va costar va ser embolicar tot el cunjunt.... pero bueno estic molt orgullosa del resultat... així que si necessiteu ajuda només m'ho heu de dir :-)ok: avui faré les fotos i demà us les pnejo.

Ja tenim dos regals també.... el cusí d'en Raül va venir ahir a la tarda i la meva mare em va trucar que una tieta meva ha deixat el regal a Riells així anem... ja ens donen alguns regals quan encara no hem acabat de repartir invitacions! vaia tela...

Winy ja tens la boca ben sana ara??? nena quin mal només de llegir-te!!!! quan puguis penja'ns foto dels anells!!!!

Montpra a mi en un principi el dimecres 30 em va bé i el 2 de maig en un principi també :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 14, 2008 8:47 am

Sira, bonica, que no t'havia llegit,.... (la veritat és que ja no sé ni que llegeixo, estic empanadíssima).... És molt normal que recordis a la teva iaia t'entri tristor i ploris,.... tot és molt recent,... Nina, ja saps que ens tens aquí pel que faci falta,.... via internet, telèfon o Viena, d'acord???? :-)ok: :-)ok: neukiss-) neukiss-)

Nenes, gràcies a totes pels ànims!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Sou uns sols!!! Mireu,... suposo que ja em passarà (sinó pitjor per mi), però avui ho veig tot negre,...

Chiky,.... em vaig provar el de l'acompanyant d'en DUQUE aquest i el que tu ja saps,.... i no sé,.... val que, per degràcia la meva, no m'assemblo físicament ni a una noia ni a l'altre, però és que el pentinat menos!!! Jo no ho entenc,.... li porto fotos i no sé,... jo crec que la noia no dona més de sí,... em sap greu, però és que mira que són pentinats senzills, eh?!! :-/ :-/ :-/
Bé, al final pensava: bé, dec ser jo que sóc una paranoica-maniàtica, i vaig començar a ensenyar les fotos que m'havia fet a tot cristo (preferia ensenyar-les que quedar-me amb el dubte), i, efectivament, tothom em va donar la raó. Però estava tant i tant cabrejada i deprimida que les vaig borrar en un "atac de ràbia",... :--( :--(
El més fort és que després, a casa, em vaig provar el un dels 2 i em vaig veure bé,.... És que és supersenzill,.... no ho entenc,...
Jo crec que també fa el que li dona la gana a ella!!!
Així que això és tot,....
Ostres, perdoneu pel rotllo,... :--( :-(

Bé guapes, gràcies de nou a totes pels ànims!! :-()-) :-()-)
I a tu Chiky,.... gràcies per tot!!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Gràcies per trucar-me, gràcies per oferir-te a acompanyar-me,...!! Ets una passada!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Fins ara maques!! :-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 8:52 am

Cumeta guapa!!! res de graciaes que per això estem!!! jo penso que és més problema de les perruqueres que no pas nostra i dels pentinats que escollim! així que t'hi hauràs de quadrar o hi anem totes en massa a parlar amb ella.... i ja veuràs com s'acollona!!!! neu:-D

Bé noies tinc una reunio a les 12 a barna així que em sembla que ja arribaré tard!!! ens veiem a la tarda!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 9:18 am

Cumeta reina, el problema no és teu...és de la peluquera aquesta que no s'entera!!! Ho li cantes les cuaranta o canvies de pelu, perqué sinó no arribaràs en lloc.... i mira, jo si vols, vaig a dir-li quatre cosetas, eh! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Chiky, ja ens posaràs fotos dels rams eh!! I dels pollos també!
Que vagi molt bé la reunió!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dl. abr. 14, 2008 10:16 am

Nines, avui estem molt calladetes, no??

:-///: :-///: :-///: