Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: airam » dj. des. 15, 2005 1:05 pm

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh

Pues segurament tens tota la raó del mon.

Clar a catalunya hi ha separació de bens, cosa que a la resta d'españa no!!!

Segurament tot es un simbolisme, la pluja d'arres que significa a partir d'ara tot lo meu es tiu i a l'inrrevés aquí legalment i fiscalment parlar no existeix.

Ostres no se pas perquè tinc el cap!!

Si no el faig anarrrrrrrrrrrrr

Jejejejeje

Nunca te acostarás sin saber una cosa más!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: a28 » dj. des. 15, 2005 3:57 pm

jo sempre tenia entes que lo de les arres era com si l'home compres a la dona o algo aixi i que com diu aima aui a Catalunya no es fa aixo.
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dj. des. 15, 2005 4:18 pm

Antigament...deien que el nuvi entregava les arres a la dona i això volia dir que el bens que tindrien serien tant de la dona com de l´home.
Aquí a Catalunya crec que no es fa...però a fóra de Catalunya també s´està deixant de fer... :hmm::
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dj. des. 15, 2005 4:19 pm

t'has tret lo del daisypath reina?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. des. 15, 2005 4:22 pm

Siii.... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : ..perquè avui ja no em funcionava....snif..snif...
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. des. 15, 2005 4:24 pm

provaho pel tickerfactory :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. des. 15, 2005 4:27 pm

Ja...però es que jo en volia un de diferent...que aquestos els tinc molt vistos...però no en trobo...
Petita

EntradaAutor: september » dj. des. 15, 2005 4:28 pm

Hola hola noies!!!!

Jo también tenia entés que les dames d´honor eren més grans (a lo rotllo americà) que eren les amigues de la novia i van vestides iguals i tot això... I son les que porten la cua de la novia i aquestes coses, però em sembla que aqui això no es tradició!!

Jo también portaré "petites dames d´honor" bé, son dos nens petits que tindran uns 2 anys i mig el dia de la boda, la nena (que es la nebodeta de l'aima) i el nen entraran davant meu, la nena anirà tirant petals (si ens deixa el mossén) i el nen portarà els anells a les mans...

Avui vai a Tiara!!!! A les 19h, que m´han trucat avui i m´ho han dit!!! jejejeje Tinc unes ganes ja... Però no sé si faré la prova, de moment vai a mirar-los, consultar preus... i aquestes coses... ja us contaré, no patiu!!! Per cert, m'agradaria veure els vestits de les que ja el teniu... Si no el voleu ficar al foro envieume un privi amb la foto, sispli!!!!

L'altre dia vam a anar al mas del chep, i ja segur que ho fem allà, és un lloc molt cassolà, això sí, però dona molt bon rotllo, apartat de tot, una sola boda x dia, no hi ha limit d´horari... i clar, x lo que volem fer nosaltres (dinem amb unes 200 persones però al ball en venen 100 més, i clar, ficarem un rotllo sopar fred amb coques de recapte i així... ) i au!!! Festa gansa!!!! Fins que aguanti el cos!!!
september
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: airam » dj. des. 15, 2005 4:28 pm

Vamos que jo estic al neandertal!!!

Em tinc que ficar les piles amb el tema costums religioses

jejejejeje

menys mal que aixó li deixo tot sencer pel meu xicot

a veure que ens diuen

segurament, bé, segur, ens casarà un mossen que tenim a la familia, si vol perque es una mica gran i depen com li doni, clar però nosaltres per quedar be li tenim que preguntar, no???

Bé, li vaig comentar al meu xicot, ostres que be, si ens casa aquest mossen no tindrem que fer els cursos prematrimonials ni perdre tant temps, i ell em va contestar que li feia gracia fer els cursos prematrimonials, jejejejeje

Au així m'informaré de més coses que veig que estic verda sobre tot lo referent a l'esglèsia
airam

EntradaAutor: Petita » dj. des. 15, 2005 4:34 pm

Ala...qué bé September!!!!! Ja ens contaràs demà què tal t´ha anat al Tiara!!! a veure si trobes algo ben xulo. A mi m´agraden molt els vestits d´allí!!! Sort!!! :-)ok:
Airam...no et cal patir tant...ja quan parlis amb el mossen et dirà el que haureu de fer i el que no....jo estic molt tranquila i no tinc ni idea del que farem... :hmm:: :hmm::
Petita

EntradaAutor: september » dj. des. 15, 2005 4:38 pm

tu ja el tens petita?!!! Quin dia et cases x cert? Tu ets la d'alcarràs?!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: airam » dj. des. 15, 2005 4:38 pm

jejejeje

si segurament PETITA, ja m'ho dirà el mossen.

A veure ja us ho contaré.

Es que amb aquest mossen vam tenir un estira i arronssa amb el código Davinci, jejejeje

Que bo.

Però els altres dies que l'he vist perfectament, però molt be, si suposo que ja parlarem a veure que ens diu, a més aquest tema ja será l'últim de triar.
airam

EntradaAutor: a28 » dj. des. 15, 2005 4:39 pm

si jo quan pregutnava lo de les dames de honor em referia a aixo de rollo americà...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. des. 15, 2005 4:44 pm

ahhh....a28!!! així vaig ser jo la que em vaig equivocar....perdó...jo em pensava que eren els nens....ups!!! :-(

September sí, sóc la d´Alcarràs!!! Per cert....molt bé al Mas del Chep!!! jo no he anat mai ni sé de ningú que ho hagi fet allí pero bona pinta sí que en té. Ja ens contaràs!!!
El vestit sí que el tinc, si vols t´enviaré un privat per a que el veguis. :-)ok:

Airam...jo estic una mica preocupadeta perquè el nostre mossen encara no ens ha dit res dels papers que hem d´anar a buscar. No tinc ni idea!!! crec que s´ha de portar el certificat de naixement, el de bautisme i algo més no?
Petita

EntradaAutor: september » dj. des. 15, 2005 4:48 pm

Doncs si xfi!!! Enviame'l!!! Coneixes a gent del grup de teatre d'alcarràs???
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: Petita » dj. des. 15, 2005 4:50 pm

Doncs no...no conec a ningú... :-(
Ara t´envio el privat!!!! :-)ok:
Petita

EntradaAutor: airam » dj. des. 15, 2005 4:59 pm

Amb aixó dels papers no et puc ajudar, però no et preocupis que si trobo a algun lloc el que es necessita t'ho dic.

Si et cases a la mateixa esglèsia que vas neixer (em sembla, ja heu vist que no en tinc ni idea) no fa falta que portis res, ja que tot està allà.

Que be, jejejeje tot aixó es per fer el llibre de familia, sona bé, no???

Per cert PETITA, si no t'importa a mi també m'agradaria veure el teu vestit, sino et va be, no passa res.

Fins ara!!!!
airam

EntradaAutor: Petita » dj. des. 15, 2005 5:03 pm

Uisss...perdona Airam....pensava que ja l´havies vist!!! Però no passa res...en dos segons t´envio el privat!!!! :-)ok:
Petita

EntradaAutor: airam » dj. des. 15, 2005 5:13 pm

M'encanta PETITA.

El que t'he enviat jo, era un model que vaig pensar però jo me'l faria llis, es a dir la tela no la vull de blonda, perque vull detalls vermells, però com que no en trobo cap, no se com pot quedar.

Aix que porto un lio de por.

Ara acabo de veure un de la r a m i n o v e l l que l'he trobat diferent, jejeje no es amb vermell però si amb verd, es poden penjar fotos aquí???
airam

EntradaAutor: september » dj. des. 15, 2005 5:14 pm

Oi tant que es poden penjar!!! La rami novell es veu que en fa de molt xulosssss! Penja'l xfi!!!
Imatge
[/url]
september

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant