Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dv. des. 16, 2005 12:21 am

HOla guapisssiiiiiimes!!!! (-O-:-)

Aquí et descuides i arribeu a la pagina 100!!!

Bueno del que heu parlat sobre els papers a l'esglèsia, a nosaltres el mossen ens va demanar: la partida de baptisme i el llibre de familia de cadascú. Jo la partida de baptisme no l'he de portar perquè ens casem a la mateixa esglesia on me van batejar.

Nosaltres farem el curset prematrimonial el 19 de febrer (ja ho tenim reservat) i és de 4 a 9 de la nit i ja està. Moltes hores no? Però només una tarda!!!

Per cert, aviat aniré més tranquila a la feina (i podré escriure més). Estan buscant una persona per ajudar-me (ja era hora que veguessin que no puc amb tot!!!)

Un pregunta (espero que no us sapigui greu) però tant escriure durant el dia... ja feu algo a la feina? Tot el dia conectades no debeu tenir temps de fer res!!! O potser sou molt ràpides i ho podeu fer tot alhora!!!

Un petonet a totes!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dv. des. 16, 2005 9:22 am

Bon dia a totes i.......

FELICITATS ILERDAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: : beer : : beer : : beer : : beer : : ban : : ban : : ban : : ban : :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* :-///: :-///: :-///: :-///: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-./:
:-./: :-./: :-./: Per molts anys!!!!! El teu últim cumple de soltera!!!!! Yupiii!!!! Que passis un molt bon dia!!!!
Per cert.....et toca convidar-nos a esmorzar!!!! Jo...ja ho sabeu totes...un suc de pinya i un croisant!!!! je, je!!! :-)0(-: :-)0(-:

bueno...com li haurà anat a la September ahir al Tiara?? A veure si ens conta algo...
Montsesita!! que bé si et fiquen algú per ajudar-te!!! així ens podràs visitar més sovint!!! Ah!!! je, je!! jo no foto quasi res en tot el dia a la feina!! es que no tinc gaire feina....però bueno, hi ha dies que quasi no puc entrar.... :-)

Nenes...7 graus negatius!!!!!!! Sembla que hagi nevat!!!! neu:-D
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: granadella » dv. des. 16, 2005 10:05 am

Hola!!

Ja tinc les invitacions!!!

En quan pugui us les escanejo i les envio!! Mes xules!!!
granadella
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: EDAE » dv. des. 16, 2005 10:18 am

gràcies airam!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

he entrat a la seva web i hi ha una botiga de Girona on en tenen!!

M'hi passaré a veure què tal!
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Ilerda » dv. des. 16, 2005 12:40 pm

Bon dia guapes!!!

Gracies petita, per felicitarme!!! >.-<:

Quina velocitat escribin noies, m'ha costat ficar-me al dia!!!

Aima, septembre, a veure si tinc un moment i us envio un privat amb la foto del meu vestit, que el tinc a casa.

Sobre el tema de les dames d'honor... jo no se si en portare, perque a la familia que tinc aqui aprop no te nens petits, i hauria de esperar a saber qui ve de fora, per saber si tenen nens i si voldrien fer d'angelets (aixi es diu al meu poble als nens que et porten els anells)
Pero no se, perque si venen de fora, vol dir que gairebe no els hi tindrem confiança i ficar-los en aquest compromis, sense poder ensallar, ni saber els vestits que portaran ni res... ho vec una mica complicat.
A mi ja m'agradaba l'idea de que els anells els portes el padri, o el meu pare, o el meu sogre.

Lo dels focs artificials, deu ser guapisim, pero nosaltres ni ens ho hem plantejat, aixi que no ho hem preguntat ni res. Son diners que no tenim, i el restaurant no te jardi on poder tirar-los, osigui que descartat!!
Lo que si que mirare es lo de llogar un cotxe guapo perque ell vagui a l'esglesia, com a regal. Pero els que m'agradaven son aquells que va ficar la petita, descapotables, pero tinc un dubte!!! son de dues places, hauria de conduir ell?? i si el fem servir per anar a fer les fotos, hauriem d'anar tots dos sols??? em despeinare!!!!?????
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dv. des. 16, 2005 12:52 pm

Em sembla que m'he colat, les que voliu les fotos ereu la septembre i l'airam, oi?? havia dit aima!!
Doncs aixo, quan puqui us les paso!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dv. des. 16, 2005 1:57 pm

Hola!!!
Nosaltres, com que el meu xicot te molts nebodets, tenim un dilema sobre qui portarà els anells. Haviem pensat que hi ha 2 nens de 4 anys. I també hi ha dos nenes de 7 anys que farem a l'hora dels cafes, reparteixin a la gent galetes de te amb un missatge d'amor a dins. Així les mares no s'enfaden i tots els nens fan alguna cosa.
A més el meu padrí és un altre nebot del meu novio que te 13 anys. Es maquissim!!!.
Es que el meu novio te 4 germans/es i tots tenen 2 fills de diferents edats, i clar tots volen que els seus fills facin algo.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dv. des. 16, 2005 1:58 pm

Per cert Ilerda

FELICITATS

Quants en fas???
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dv. des. 16, 2005 3:11 pm

Ei Montsesita quina ilu veure´t per aquii!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
A veure si ara et deixen escriure una mica més per aqui!!! :-)ok:

Granadella!!! Volem veure les fotos!!!! Bieennn!!!! Ja us queden només 3 semanetes per donar el "notición"!!!! :-)) :-))

Ilerda!!! que passis un bon dia i que et caiguin molts regalets!!!! Ja ens contaràs!!!

Nenes...què mort que està això avui...bueno...doncs hauré de parlar jo soleta..
Sembla que ara neva una mica menys no? ara ja no em fa mal als ulls.. :-)ok: Avui és el cumple del meu xurri!!!! i no li he regalat res...pobret...es que aquest nadal ens hem promès que no ens fariem regals perquè així estalviarem una mica....snif, snif....bueno...tot sigui per la boda...
Petita

EntradaAutor: september » dv. des. 16, 2005 3:41 pm

Hola wapessss!!!!

Que tal tot??? Jo puc escriure xq aquests dies no trevallo, jejeje, o weno treballo desde casa i m´ho puc convinar, a partir del gener otro gallo cantarà xq estaré d'actuacions a piñon!!! Però weno, anire amb algun ciber!!!!
Ilerda, moltes felicitats!!! Quants en fas??? Enviam quan puguis un privi amb el teu vestit!!

NOies, ahir vaig anar a tiara, i weno... que voleu que us digui, els dos vestits que m'agradaven eren super diferents que a les fotos, a les fotos es veuen super blancs i allí eren d'un beige... que no sé, suposo que provat deu canviar. Tinc la prova el dia 28 d'aquest mes, aveure que tal!
L'altra cosa és que els preus... de 2000 euros ni hablar!!!! El 2on q m'agrdava de paraula d'honor... 2.960EUROSSSSS!!!!! Us ho podeu creure?!!! i el que m'agradava més 2.500euros!!! Buf!! S'en van molt de preu, no?!! Aix no sé, ja em direu vosaltres que creieu però em sembla que no son tan cars a altres llocs, suposo que deus pagar la marca perlotti...

Lo del cotxe descapotable mai és de dos places, a les fotos ho semblen però jo ho vaig preguntar pq m'agradava la idea d'anar els dos sols en un cotxe i que va!!! Es de 4 places sempre, i el xofer es el que condueix, no el porta ningú més, i si aquell dia fa vent segur que et despentines, ilerda!!! Crec que els preus ronden entre uns 400euros... I fa el viatge de casa de la novia (no del nuvi) a l'esglesia (o ajuntament) i deprés acompanye a fer les fotos i al restaurant!!!

Que mono lo de repartir galetes a l'hora del café amb misatgets d'amor... m'agrada la idea...

Weno xiques, ens veiem un petó!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Petita » dv. des. 16, 2005 4:37 pm

Ostres September..... :-( :-( :-( :-( :-( :-( quin fustre no?
Jolines!!! quins preus!!!! a mi em diuen 2.960 euros i caic desmaiada!!!! del susto eh?
I si a més dius que eren super diferents a les fotos...doncs què vols que et digui... :--(
Si vols tindre alguna referència..el meu em va costar 1.200 euros però claro...no és de dissenyador...a lo millor allí el que pagues és la marca Ruben Perlotti, no?
bueno...noia...tranquila i no et desanimis...ja veuràs com trobaràs algo ben xulo!!! :-)ok: A veure el dia 28....
Petita

EntradaAutor: a28 » dv. des. 16, 2005 4:41 pm

glups,..... jo también volia anar al tiara pero amb aquests preus....
FELICITATS ILERDA WAPA!! :-)ok: >.-<: :-):-):-):
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: september » dv. des. 16, 2005 4:41 pm

joer... 1.200Euros?! Aquests valen + del doble!!!! Que va, que va, ja m'els puc anar treient del cap... Es que total x un sol dia... Ara tot sigui que quan faci la prova m'agradin posats... llavors me cagaré amb tot xq el voldré i au... no el podré comprar!!! Xq xiquetes... de diners n´hi ha ben pocs!!
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: Visitant » dv. des. 16, 2005 4:42 pm

hOLA!!!

F*E*L*I*C*I*T*A*T*S****!!!!!!!!!!!!!!!

Espero que et vagi molt bé el dia i per supossat tot l'any!!!!

September, crec que ja t'havia dit que els Ruben Perlotti eren caiiisssiiimmmsss...la meva esteticien que es casa al maig se la comprat i entre vestit i xal i can can i tonteries li ha sobrepassat de llarg els 3000euros, kina pupa per un sol dia,no? I si te'l fas a mida a una modista? Te'l copies es clar...no se...

Lo del cotxe a mi m'agrada, m'agraden els historics, sobretot un que es diu Packard twelve...es superelegant i xulissim. A lleida crec que no n'hi ha cap. Vaig preguntar a la fira el preu d'un cotxe antic i em van dir 400euros. Jo no l'agafaré, pero se que m'el regalaran..que bé!!!! Espero que me n'agafin un de ben xulo!!! T'imagines que es el dia de la boda i se'm presenten amb una caca de cotxe? Encara que sigui antic,n'hi ha de ben letjos!!!

Petita, i fareu algo especial amb el teu nen? Encara que no li facis regal pots prepararli una nit romàntica erotico-festiva...

Bé, us deixo noietes, fins dilluns!!!!!
Visitant

EntradaAutor: september » dv. des. 16, 2005 4:47 pm

La dona de tiara em va dir que el preu del vestit era sol del vestit, i que en el meu cas no necesitava ni xal, ni can can, ni jaqueta ni re de re, es a dir que el preu era aquell i prou... Però weno, suposo q sempre acaben sortint coses, i més que al setembre igual plou i clar, sense jaqueta o xal o algo... Weno, ja veurem!!!
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: Petita » dv. des. 16, 2005 4:57 pm

Hola Aima!!!
Gràcies pels ànims i per les idees....però....crec molt que de nit romàntica eròtica-festiva no n´hi haurà.....es que....tenim pintors a casa....ejem, ejem...ja se m´entèn no? :-( :-( :-( :-(
S´haurà de conformar amb una entradeta per anar al cine a veure King Kong......ves....cosses que passen.... ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::
Petita

EntradaAutor: Visitant » dv. des. 16, 2005 5:08 pm

mm..quin rotllo...I si aneu a un Formula 1?Jo no hi he anat mai pero m'han dit que estan molt nets i bé de preu. La veritat es que hi hem intentat anar un parell de vegades( abans de viure junts) i sempre esstava ple, no quedava ni una habitació!!! Aixi que no et puc donar informació de primera ma, pero m'han dit que molt bé. Anima't dona...segur que això no s'ho espera...
Visitant

EntradaAutor: a28 » dv. des. 16, 2005 5:15 pm

aima em sembla que n l'has entes a la petita... noe s refereix a pintors de broxa gorda.... oi que no petita?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dv. des. 16, 2005 5:16 pm

aima em sembla que n l'has entes a la petita... noe s refereix a pintors de broxa gorda.... oi que no petita? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dv. des. 16, 2005 5:20 pm

je, je!!!!!! a28....tú sí que m´has entès!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A veure Aima....si la casa ja la tenim pintada.....jo em referia a que....estic femenina!!!! jolines...es que no sé com dir-ho "sutilment"....je, je!!!
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants