Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: apollonia » dl. des. 04, 2006 5:16 pm

Sabeu què??? Ja ho tenim decidit del tot, a finals de gener anem una setmaneta a egipte >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: JEIAN » dl. des. 04, 2006 5:19 pm

QUE GUAI APOL.LONIA!!!!!! QUINA ENVEJA SANA!!!!!!! ADEMÉS OS FARÀ MOLT BON TEMPS, NO?????
NOSALTRES EGIPTE ES UN VIATGE PENDENT QUE TENIM!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: apollonia » dl. des. 04, 2006 5:24 pm

és el temps ideal, al menys x nosaltres, uns 20º de màxima
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: JEIAN » dl. des. 04, 2006 5:29 pm

Ja heu començat a pensar els regals per reis?????
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 04, 2006 6:31 pm

Hola guapos i guapes!!!!

He fet una setmaneta de vacances pero ja s'ha acabat lo bo!!!!
No em anat a cap lloc especial, un dia vam anar a Andorra, un altre a Barcelona i un altre nomes al Ikea... vam comprar les cortines pel menjador i resulta que vaig calcular malament i em feia falta mes tela, aixi que una tarde vam anar a comprar i vam tornar... una pallisa pero com no teniem res mes a fer, doncs ale!! aixo si ¡¡¡ QUINA RUINA!!! la tarjeta treia fum!!!!

Jeian tu que parlaves dels regals de reis... Nosaltres tenim ja els de les mares que li vam fer una copia petita del album de la boda i li regalarem de sorpresa. Despres ja tenim el del cunyat petit que el fem a mitjes amb els meus sogres i savem el que li regalarem al meu germà perque ens l'ha demanat, tambe a mitjes amb els meus pares... aqui tot ho arreglem rapid!! jejejeje
Em falten els dos pares i un altre cunyat, i el de l'Ilerdo claro... pero no se si ens comprarem algo pels dos o que fare.

I vosaltres??
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: JEIAN » dl. des. 04, 2006 6:44 pm

Jo encara no ho tinc clar el que regalar....els dels nebodets que en tenim 4 per part del meu xicot si que ho tenim...pero dels grans cap!!!!!
I al teu home Ilerda????
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 04, 2006 6:52 pm

Doncs mira, tinc varies opcions, la mes barateta es una pelicula, te les dos primeres i li buscaria la que li falta.
Si no, doncs ens fa gracia la Nintendo DS amb aquell joc que ara anuncien per agilitzar la ment, el Brain Training, pero surt per un pico a lo tonto lo tonto. I tambe habia pensat en un rellotge que vam veure a fira d'artesans que fiquen per alla a la catedral per Nadal, que ens agrada cada vegada que el veiem.
I de moment encara vaig pensant!!!
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dl. des. 04, 2006 7:10 pm

hola noies!! sembla mentida que estiguem al mes de desembre.... si no fa gens de fred!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

ei ja hem acabat el traslado per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeian que vagui mb dema amb els vestits!!

com va anar la celebracio alzina? moltes sorpresetes?? wikiwiki::-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dl. des. 04, 2006 7:11 pm

aixo si ara be lo mes rotllo, tenim una feinada en ordenar coses xx:-( xx:-( xx:-( xx:-(
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dl. des. 04, 2006 7:12 pm

montse la web de la rosana es clikant al dibuix que te de nadal

ei noies si no espabilem una mica no arribarem a les 1000.... ;.:love_: ;.:love_:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dl. des. 04, 2006 7:51 pm

per cert montsesita per si no tornem a coincidir abans de que marxis cap a roma: BON VIATJE WAPOS!!!!!!! QUE VAGUI MOLT I MOLT BEEEE!!!!PASSEUVOS-HO MOLT BE!!! I JA SAPS EL QUE VOLEM A LA TORNADA......FOTOS FOTOS FOTOS FOTOS FOTOS FOTOS FOTOS FOTOS FOTOS!!!! I MES FOTOS! :-)) :-)) ::-) ::-) ::-) ::-) neu:-) neu:-) neu:-) xx:-D xx:-D ::love:: ::love:: *.|.:-) *.|.:-) .:*:*:. .:*:*:. :··;..: :-><_:::-) :-><_:::-) :tkitki:: :-)ok: :tkitki:: :-):-):-): =0-0-) (=:-) (=:-) :-eh_:: :-eh_:: : kissd : :mu:: : kissd : :mu:: : kissd : :-./: :-./: :llit:: :llit:: :ball:ball: :ball:ball: :llit:: :llit:: :ball:ball: <*.*> <*.*> *.O.-O* :llit:: :llit:: :-)0(-: :-)0(-: :llit:: :llit:: -|-) :-)0(-: :llit:: :-)(-: :-)(-: :-);-):-) :-);-):-) :llit:: :-eh_:: :mu:: :-);-):-) :-///: :-///: :llit:: :llit:: =0-0-) :: orrr:: :llit:: :llit:: :-><_:::-) :··;..: : beer : : beer : .:::love...· .:::love...· :llit:: :llit:: .:::love...· .:::love...· ..(()).. ..(()).. :llit:: :ball:ball: *.O.-O* :llit:: :llit:: xxkiss:: xxkiss:: >.-<: >.-<: :-///: :-///: (=:-) (-O-:-) (-O-:-) ;.:love_: xx:-D :llit:: :llit:: xxsta:: :llit:: :llit:: <*.*> <*.*> :llit:: :ball:ball: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dl. des. 04, 2006 7:53 pm

:llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dl. des. 04, 2006 7:53 pm

JASJAJAJAJAJAJAJAJA xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D neu:-D neu:-D neujor:-) neujor:-) xx;-.) xx;-.) xx;-.)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dl. des. 04, 2006 9:43 pm

Holaaaaa!!!!
Gracies a28!!! el dimecres a ls 9 del matí agafem l'avió!!!
Avui ens hem comprat una maleta que ens regala ma mare per nadal (es que li pidolavem la seva i ja n'estava tipa pobra dona). wikiwiki::-)

Que bé apollonia, a Egipte!! Jo també ho vaig estar mirant per anar-hi epr nadal pero al final vam triar Roma.. (menys diners i menys dies...)

A per cet, avui la meva jefa em sona un sobre i me diu: té això és per tu. L'obro i eren 200€ amb una targeta que deia: perque te'n recordis de nosaltres a la Fontana di Trevi. I jo: però això perque? I me diu: és una manera d'agrair-te tot el que has fet per l'altre centre i perque sempre que t'em necessitat has estat aquí. I jo: però es la meva feina. I me diu: però t'estic molt agraida, gasta-t'ho amb a Roma amb un bon sopar amb el teu marit. M'he quedat alucinada i molt contenta claro!!! :-))
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: maritima » dl. des. 04, 2006 10:42 pm

oooooooohhhhhhh Montse quin detall més bonic¡¡¡¡¡
bueno per si demà noc oincidim, passa-t'ho la mar de bé i también fes una pensadeta en mi a la fontana di trevi, em porta bons records de la lluna de mel, disfruta del teu home, de la ciutat i de tot¡¡ t'ho mereixes¡¡¡

MOLTS BESITOSSSSSSSSS
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Ilerda » dt. des. 05, 2006 8:57 am

Bon dia a totes!

Montsesita que tinguis un bon viatge!! que disfruteu molt per Roma i ja que estan fent llista de la gent que has de tenir present a la Fontana di Trevi, doncs apuntans a la llista!!! neujor:-)
Ostres quina detallas la teva jefa!!! ostres aixi si que da gust treballar, sabent que et reconeixen despres la feina!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dt. des. 05, 2006 10:24 am

Bon dia!!!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Montsesita, quin detallàs la teva jefa!!!!!!! així done gust!!!!!!!!! xx:-D xx:-D
Apollonia, què guay!!!! a Egipte!!!! wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Tinc molta feina.....així que per si de cas no puc entrar......:

MONTSESITA!!!! QUE TINGUEU UN BON VIATGE, QUE US HO PASSEU SUPERBÉEEEE I SOBRETOT....QUE FEU MOLTÍSSIMES FOTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VOLEM SUPER CRÒNICA A LA TORNADA!!!!!!!!!!!!!!!!!
neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) :-)) :-)) :-)) :-))

Ara que penso....la Jeian s´estarà emprovant els vestits....què guayyy!!!!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Rosana » dt. des. 05, 2006 10:34 am

bones!!!

ahir no em vaig poder connectar per que em van portar l'habitacio de crios i ja la tinc montada ^_^ ara sol em falta el menjador... a veure quan els d'expomobi es dignen a tornar-me alguna trucada i dir-me quan m'ho pensen portar... ja em veig per nadal menjant tota la familia al terra ^_^

Pel que veig la meva web de prova ha fet "furor" ... us explico que hi ha en l'apartat de nosaltres: el Santi es sap 101 xifres del numero PI de memoria, a l'institut el coneixeien com el "chico pi" i jo em se un parell de ... no se com dir-lis... cançonetes... que si compteu el nombre de silabes de cada paraula es pot fer el numero pi (a 3r de basica tenia un mestre de la "vieja escuela" que els patis me'ls passava amb ell fent equacions i cuentes i entre moltes coses que em va ensenyar estaven les "cançonetes" ) no te cap mes misteri... i la explicacio del per que aixo i no alguna altra cosa, pues... per que som frikis i es lo que ens va apetir posar, els nostres amics s'esperaven algo de l'estil...
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Rosana » dt. des. 05, 2006 10:36 am

Montsesita, que tingueu un molt bon viatge

Ilerda, ho vau celebrar el mig any de casats el diumenge?
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: a28 » dt. des. 05, 2006 11:29 am

hola noies!!!!!!
pensa en nosaltre también a la fontana!!
quin detall la jefa! no et queixaras! xx:-D
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants