Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Arween » dt. des. 05, 2006 1:38 pm

Montse,que xulo això del sobre!!!Quina alegria! A més, t'has degut de sentir molt valorada,no? Felicitats guapa.

Ah, penseu en mi també a la fontana di trevi!!Jo encara no he anat mai a Roma...
Arween
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: a28 » dt. des. 05, 2006 2:27 pm

ei reines que apagadot que esta aixo!!!!!!
arween jo tampoc he estat mai a roma; ens en hi anem uns dies? qui s'apunta?? neu:-D
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: maritima » dt. des. 05, 2006 2:39 pm

bones¡¡¡ vinga q no arribem a les 1000 pàgines¡¡¡¡

bon pont a les q tingueu
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: apollonia » dt. des. 05, 2006 2:54 pm

Montse, disfruteu moltíssim a Roma!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
I quin detallàs la teva jefa!!! No acostuma a passar que et fagin sentir valorada a la feina i et demostrin lo contents que estan:-)ok: Això va per la teva jefa :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Jo ara estic genial a la feina, però em vaig passar molts anys aguantant de tot :--(
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Petita » dt. des. 05, 2006 3:31 pm

Bona tarde!!!!!
menos mal que fins dilluns tinc festa....perquè avui he tingut un dia... xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)
A més aquesta tarde s´em farà menys pesada, perquè he de marxar a les 5 a fer quatre papers a Lleida.....i ja que hi sóc pegaré una volteta pels hippies.... wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Per cert.....que fareu per cap d´any????? nosaltres tenim una empanada mental.....i molts pocs cuartos....je, je, jeeeee!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: apollonia » dt. des. 05, 2006 3:35 pm

Hola petita! Nosaltres per cap d'any anirem a almeria, a veure l'àvia. Els meus pares ja hi aniran per nadal, i així per cap d'any estarem junts.
Al baixar passarem una nit a valència i anirem a veure la ciutat de les arts i les ciències, que ja fa temps que en tenim ganes!!!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Petita » dt. des. 05, 2006 3:37 pm

Uaaalaaa que bé Apollonia!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
El meu avi també es d´Almeria, però fa un munt d´anys que viu aqui.
Nosaltres vam estar al setembre a la ciutat de les arts i les ciències, i a l`oceanogràfic de València. Es molt xulo!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: apollonia » dt. des. 05, 2006 3:39 pm

Farem un munt de kms en 4 dies, però vaja, a mi sempre m'agrada molt anar-hi. A més l'àvia està enfadada pq el meu pare no la va deixar venir a la boda, però es que té 98 anys!!!!!!!! Com havia de venir pobra?
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Petita » dt. des. 05, 2006 4:03 pm

Ostres!!!!!! 98 anys...deu ni dooo!!!!!
El meu avi (per part de pare) tampoc el van deixar vindre. Té 90 anys i clar....tans kms i delicat que està...
Us ho passareu superbé dona!!!!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D no miris lo lluny que està...
Imatge
Petita

EntradaAutor: apollonia » dt. des. 05, 2006 4:19 pm

no si no em fa pal el viatge, ja estic acostumada :-))
A més, fent parada a valència no es notarà tant :-)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: apollonia » dt. des. 05, 2006 4:55 pm

Jo també plego aviat avui, estava esperant una visita però han trucat que no venen, o sigui que cap a caseta, jijijiji

BON PONT A TOTHOM!!!!!!!!!!!!! :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: a28 » dt. des. 05, 2006 5:12 pm

bon `pont
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. des. 05, 2006 6:08 pm

Bé, ja vec que m'he quedat soleta, per variar!!! Ja que demà com es festa no crec que hi hagi ningú per aquí, vaja jo tampoc!

Primer de tot, FELICITATS PEL CUMPLE I EL SANT ALZINA, ho sento, però com que em conecto quan puc, fins avui no havia pogut llegir-ho. De totes maneres segur que la Sílvia ja et va fer una bon regalet wikiwiki::-)

Montsesita, no sé si hi soc a temps, però que vagi molt bé per Roma. Jo tampoc hi he estat mai i m'agradaria molt anar-hi, espero que un dia ho altre. Així que mentrestant també m'apunto a la llista de la Fontana di Trevi, o sigui que quan vagis a tirar la monedeta tindràs feineta pensant en totes!!! I quin peaso detall la jefa!!! Si necessiteu mai una administrativa, ja ho saps! Tot i que s'hi haig de pujar a Barcelona ho tinc una mica cru!

Jo avui estic una mica xof! Me de quedar amb la sogra una estona, perquè el meu home a anat al futbol a veure el Barça, ja li toca pobre, però es que jo també hi volia anar, però com que em toca currar, ja ho veieu, aquí pringant, cachinsssss!!! I per postres avui la sogra comença a fer una altre cop el ruc o sigui que ha saber com acabaré. Això si ho tinc superclar, com m'acalenti massa, agafo i marxo, ja prou tinc jo amb el meu embaràs que a més l'hagi d'aguantar a ella. I tot li vé perquè no vol estar sola, doncs s'haurà d'acostumar, perquè la gent treballa i a de començar a veure que ella no és el centre d'atenció, sinó no acabarem bé!!!!

Bé, "lo dicho" que vagi molt bé el pont, per les que tingueu, ja que jo no en tinc. La veritat si en tinguès també em tocaria pringar a la botiga, així que mal que mal treballo, i així em guardo el dia per una altra setmana!

Que vagi molt bé!!!
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Ilerda » dt. des. 05, 2006 6:30 pm

Hola guapes!! bon pont per la que ho faci... Jo de moment vinc a treballar demà (pero nomes mig dia) i dijous, i el meu mini pont es fer divendres-disabte-diumente... Pero mes val aixo que res, no?

Aquesta nit venen a sopar uns amics, a veure les fotos de la boda i tot aixo... espero que no s'ens faci molt tard perque si dema haig de treballar... aixo de no dormir em cau supermalament!!

Aix, nosaltres encara no hem pensat com ens repartirem aquest Nadal, suposo que uns dies a casa dels pares, altres dels sogres i a casa nostra, que l'hem d'estrenar aquestes festes!!
Per cert ja heu ficat l'arbre de Nadal (els que el fiqueu clar) ??? xxsta::
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: a28 » dt. des. 05, 2006 6:55 pm

nosaltres ja l'hem posat!!! aquests dies us fare una foto i ja us la penjare!! l'hem fet de colors dorats i vermells!
aixo de repartirse els dies de nadal es una mica rollo.... sempre hi ha algu que s'enfada.... xx:-(

bueno reines jo si que faig pont; ara men vaig al metg i ja tindre festa fins dilluns!! (be em toca desempaquetar coses i tal....). Dijous anem a ikea!!!
Besets wapes
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dt. des. 05, 2006 8:45 pm

Hola guapes!!! Quina feinada m'heu donat!!! Tranquiles que tiraré una moneda per cada una a la Fontana Di Trevi (1 centim per aixo que sino m'arruinaré!!)
Lo de la meva jefa doncs si un detall que no m'esperava pas!!! Val a dir que he estat pringant com una condenada des de que van obrir ara fa un any el centre nou. És d'agrair!!! I ara com que la noia que portava els cursos del centre està malalta (ja us ho vaig comentar) doncs m'han tornat a reclamar....
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Arween » dt. des. 05, 2006 9:08 pm

HOLA!!!

COM ESTAS TUTTIFRUTTI?COM VA L'EMBARAS?DE QUANT ESTAS PER CERT?HEU PENSAT NOMS?

Aixi que avui l'home ha anat a veure el Barça, esta guanyant,no?Que ve...

I sobre la sogra,passa d'ella...que no t'amargui la vida,que es molt curta i està per disfrutar-la...no per aguantar-la!!!!ejejej..

Doncs nosaltres per cap d'any farem unsopar a casa amb uns amics.I sobre com repartim les festes,uf...ja us ho podeu imaginar com està el tema.

Bé,un petonet molt gran a totes
Arween

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: Montsseta » dt. des. 05, 2006 9:18 pm

Acabo de mirar el temps que farà a Roma aquests dies i... farà "chubascos" cada dia!!! :--(
Intentarem que res ens espatlli el viatge.

Sobre les festes de nadal, nosaltres fem un any per Nadal a casa d'un i l'altre any a casa de l'altre. Aquest any toca:
- Nadal a casa els meus pares
- Sant esteve a casa la sogra
- 1 de gener a casa els meus tiets (això cada any igual)
- Reis a casa el sogre (això també cada any igual)

Per cap d'any suposo que anirem a sopar a casa una amics del poble.

el barça guanya 2-0!!! xx:-D xx:-D
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dt. des. 05, 2006 9:19 pm

Tutti quan sabreu si es nen o nena???
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dc. des. 06, 2006 11:11 am

Segur que no hi haura ningu per aqui, perque avui es festa, pero perque consti que jo si que estic treballant, us deixo un missatget!!!

Aixo es un rotllo, no tinc feina a fer i vaig fent quatre tonteries per passar el rato, pero jo vull marxar ja!!! : muaahhhh :

A28, que vagi molt be per l'Ikea demà!!! segur que trobeu moltes cosetes pel pis nou!! wikiwiki::-) vindreu carregats de paquets!!

Nosaltres intentarem ficar avui el arbre de nadal, tambe el decorarem de vermell i dorat!!! jejeje Li he comprat quatre coses, pero segur que li fan falta mes... pero la butxaca no dona per mes!! Jo tambe us ficare unes fotos quan estigui.
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants