Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dc. des. 06, 2006 8:55 pm

ei reines!! acabem de venir del circ cric; genial!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-) :-) :-) :-) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)

i dema cap a ikea.... a gastar..... xx:-( xxcool xx0.0x> xxo.0.o
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dc. des. 06, 2006 8:57 pm

per cert VISCA EL BARÇA!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dj. des. 07, 2006 8:52 am

Bon dia a tothom! Doncs nosaltres també fiquem arbre de Nadal i pessebre, tot i que només el naixement. Bé, això de fiquem hauria de dir més aviat que fico jo sola, perquè el meu home sempre té feina, tot i que aquest any m'ha dit que si que m'ajudarà. A veure si tinc sort! Més que res perquè l'arbre el tenim al magatzem i jo sola no el puc pujar (ja que no em deixen agafar pesos, bé que m'haig d'aprofitar una mica, no?)

Arwen, merci per preguntar, estic bastant bé i com pots veure abaix estic d'unes 12 setmanes i mitja! Els noms els tenim una mica abandonats, perquè fins que no sàpiguem el que és no volem decidir res. A més, em penso que tindrem més d'un mal de cap ja que si és nen el meu home vol que es digui com ell i jo no vull. No m'agrada que es digui pare i fill iguals, i no pas perquè a la meva família no n'hi hagi tradició d'això, ja que el meu pare, mon germà i el meu padrí es diuen igual (bé, mon padrí ja es mort, però era la tradició) i mira, quan era petita encara em feia mig gràcia però ara no m'agrada, així que si és nen tindrem alguna que altra discussió, tot i que com diu ell, com sempre acabem decidint nosaltres només m'ho fa per emprenyar. Només faltaria que no poguessim decidir el nom del nostre fill desprès de portar-lo 9 mesos dins teu. Alguna cosa em de tenir preferència, no? I si és nena, no en tenim ni idea, tot i que la meva nebodeta de 3 anys ja la decidit per natres i diu que si és nena es dirà Júlia. El nom no està mal, però volem pensar alguna altre, no sé, ja veurem, però segons la meva nebodeta ja està decidit!!!

Montsesita, dilluns de la setmana que ve haig d'anar al ginecòleg a fer-me la 1a ecografia de la Seg. Social i com ja estaré de 13 setmanes, si es deixa veure, pot ser ens diran alguna cosa del que és. Això si, si no té vergonya i ens ensenya les seves parts!!! O sigui, que si tot va bé ja intentaré dir-vos alguna cosa dimarts.

Bé, avui no crec que hi hagi gaire moviment per aquí, ja que moltes teniu pont, o sigui que ja parlarem!!!
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Arween » ds. des. 09, 2006 5:55 pm

DOncs JULIA m'agrada molt!!És molt bonic!!!

Jp opino com tu Tutti, després de 9 mesos patint, en alguna cosa s'ha de notar,no???Almenys deicidir el nom!!!jejeje...però ells això no ho pensen ni bojos!!!

Bé guapa, ja ens aniràs informant de com va tot.

besitos
Arween
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: Arween » ds. des. 09, 2006 5:57 pm

ah, per cert, ahir vaig veure al telenoticies que a Roma feia molt bon temps, bé, feia bon temps a tot Europa en general!!Llàstima pels que no hem pogut marxar fora aquest any...
Arween

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: a28 » dg. des. 10, 2006 3:52 pm

ep reines!!! que ja s'acaba el pont...quina llastima!! be nosaltres descansar el que es diu descansar no ho hem fet massa... 2 dies a ikea... montant mobles i trastos... netejnat...desfent i organitzant paquets... i encara no hem acabat!!
be espero que vosaltres ho hagues passat millor!! ja em contareu! neu:-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dl. des. 11, 2006 10:17 am

BON DIA A TOTHOM!!!!!!!!!!!! xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D
Com va tot??? com ha anat el super pontttt?????!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Montsesita, què tal a Roma???? conta, conta.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
I els demés què tal?????!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Nosaltres ens ho hem passat superbé!!!!!! ens hem ajuntat amb els amics que vam fer al viatge a Mèxic, i molt béee!!!!!!!!! : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer :
a28, ja vec que vosaltres heu avançat molta feina .-*.:-).*.* .-*.:-).*.* c[]c .::s--:... .-*.:-).*.* ::ffff >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: JEIAN » dl. des. 11, 2006 10:50 am

BON DIA!!!!!!!!! QUIN FRED QUE FA AVUI neu:-) neu:-D neukiss-) neujor:-) !!!!!!!!!
cOM HA ANAT EL PONT?????? SUPOSO QUE MOLT BÉ!!!!!!!
HEU COMPRAT MOLTES COSES A IKEA A28?????

BUENO....DESPRES DE VEURE I EMPROVAR-ME MOLTS I MOLTS VESTITS PER FI HE TROBAT EL MEU VESTIT!!!!! JA ME L'HE COMPRAT!!!!!!!! ARA FINS EL 10 D'ABRIL NO TINC LA MEVA PRIMERA PROVA!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Rosana » dl. des. 11, 2006 2:32 pm

Enhorabona JEIAN!!!
per fi ja tenim mig doctorat fet ^_^ ja ens queda menys
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: apollonia » dl. des. 11, 2006 2:39 pm

Que bé Jeian!!!! Has anat ràpid!!!!

No ens diràs quin és????????? :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: a28 » dl. des. 11, 2006 4:05 pm

jeian enhorabona!!!!!! veus que be i que rapid!!! alguna pista??
a ikea vam comprar moltes cases, masses... xx:-( lampares, estanteria,calaixera....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: JEIAN » dl. des. 11, 2006 4:16 pm

A28 RAPID RAPID COM A QUE NO.....EM VA COSTAR MOLT MOLT!!!!!! M'AGRADAVEN TOTS PERO EM VA COSTAR TROBAR EL MEU!!!!!! PERO BUENO ARA JA EL TINC.....OS EXPLICO UNA MIQUETETA....EL DIMARTS VAM ANAR AMB MA MARE A LA BOTIGA NUVI...I LA VERITAT ES QUE EM VAN ATENDRE MOLT BÉ....DE TOTS ELS QUE EM VAN EMPROVAR MEN VA AGRADAR UN...PERO NO ERA EL MEU.....DESPRES VAM ANAR AL RIBE...I LA VERITAT ES QUE EM VAN ATENDRE FATAL :-/ :-/ :-/ NOSE PERQUE...HI HAVIA DOS SEÑORES I A MI EM SEMBLA QUE EM VA TOCAR L'ESTUPIDA!!!!! ALESHORES VAM ANAR AL CIMBELLINE I M'EN VA AGRADAR UN....
DIJOUS VAM ANAR AMB MA MARE I MA GERMANA AL CIMBELLINE I A MA GERMANA NO LI VA AGRADAR EL VESTIT QUE M'HAVIA AGRADAT MÉS....ALESHORES VAM ANAR A ROSA CLARA QUE TENIEM HORA I ALLI M'AGRADAVEN TOTS...PERO TAMPOC HI HAVIA EL MEU.....JA ESTAVA DESESPERADA....VAIG PENSAR QUE TINDRIA QUE ANAR A SARAGOSSA O A BARCELONA....ALESHORES DISSABTE TENIA A PRONOVIES I ALLI VAIG TROBAR EL MEU :-)) :-)) :-)) QUE CONTENTA QUE ESTIC....JA EM VAIG COMPRAR LES SABATES ALLI MATEIX :-)) :-)) :-)) !!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Rosana » dl. des. 11, 2006 4:22 pm

Jeian, no ens facis aixo, dis-nos quin es, encara que sigui per privi ^_^
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Petita » dl. des. 11, 2006 4:45 pm

Ei, què guayyyy Jeiannnn!!!!!!!!!!!! ja tens vestit!!!!!!!!!!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
M´en alegro moltíssim!!!!!!!!!!! a veure si ens pots dir alguna pista, per privat si volss!!!!!!! aiiii....quina intrigaaaaa!!!!!!!! xx:-D xx:-D xx:-D
Enhorabona xata!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dl. des. 11, 2006 4:57 pm

aixi es pronovias???? aix que e!! enhorabona xati!!!!! neujor:-) neujor:-) neu:-D neu:-D neu:-) neu:-) xx;-.)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 11, 2006 5:28 pm

Hola guapis!!!

Que tal el pont?? Jo a caseta, bastant soleta, perque disabte i diumenge treballava l'Ilerdo, aixi que fen cosetes a casa vaig estar, que ja esta be.
M'en alegro que les que heu fet cosetes us ho hagueu passat tant be!!!
A28 a que esta superbe l'Ikea?? jo sempre que vaig acabo compran algo!! l'ultima vegada vaig comprar les cortines, i per fi aquest cap de setmana les he acabat de ficar!!!
Tambe he montat l'arbre de Nadal, que us animeu i anem ficat fotos??

Ah, vaig parlar amb la September la setmana pasada!!! em va dir que com a maxim en dos setmanes tinc el video!! espero tenir-lo per Nadal, perque aixi el podre regalar als pares.
Em va explicar que al viatge de noces, l'ultim dia els hi van robar la camara de video!!! quina p***!!! pobra, l'havia comprat feia poquet i ere la profesional, per sort havia tret les cintes de la seva boda i el viatge!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 11, 2006 5:30 pm

Jeian, enhorabona pel vestit!!! jo tambe vull saber quin es!! no tens cap foto que ens puguis passar per privi??? ::-)
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dl. des. 11, 2006 5:41 pm

ilerda jo si que pnejare foto de l'arbre!!!! neu:-D
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 11, 2006 5:53 pm

Doncs jo tambe la ficaré... esta una mica pobre pero es que aquest any la cosa no dona per mes... pero amb les llumetes enceses fa molt de goig!! A28 vas dir que l'havies adornat de vermell i daurat, no? jo tambe!! neujor:-) neujor:-)
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. des. 11, 2006 5:56 pm

Vaaaa, jo també m´animo!!!!!!!! aquesta nit us penjaré les fotos del nostre arbret de nadal!!!!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants