Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 19, 2005 2:40 pm

Us fico les fotos dels vanos. No es veuen molt be, que aixo de les fotos no es lo meu, pero al menys us fareu una idea de com queden!! >.-<:
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 19, 2005 2:47 pm

Airam, t'he enviat un altre privat, a veure que et sembla.
Ja em diras!!! :-)ok:
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. des. 19, 2005 3:55 pm

ALA, ALA, ALA!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Quina passadaaaa Ilerda!!!!! T´han quedat superbé!!!!!! Genials!!!! No et podrien quedar millor!!!!! M´agraden molt, molt, molt!!! T´ho dic de veritat de la güena!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Airam...no et preocupis per les talles dels vestits!!!! Jo faig una 40 també i ja has vist el vestit que m´he quedat!!!! Qui ho diria que jo hi entro a dintre no? Doncs síii!!!! A més, quan ho demanes et prenen mides i te´l fan a mida.
Aima...no crec que agafeu el mateix vestit dona...seria tot un encert!!!!! Jo tinc una boda a l´agost d´uns amics i ella directament em va preguntar on me l´havia comprat. Jo li vaig dir que a Pronovias i ella ja no hi va anar a Pronovias. Claro, jo li vaig dir que hi podia haver anat igual, que jo ja li hagués dit quin era i ja està. Però mira...al final li va agradar molt un de Novia d´art i se´l va quedar allí.
Però vamos...que si m´hagués preguntat quin ere...li hagués dit, eh?
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: airam » dl. des. 19, 2005 4:32 pm

Ilerda m'encanten els teu vanos.

Són molt elegants, almenys aquesta es la impresió que donen a la foto.

De veritat has fet un gran encert.

A més amb les frases de darrera li dones un toc més personal.

Et tinc que donar l'enhorabona per tot.

Petons!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 19, 2005 5:03 pm

Gracies per les vostres opinions guapes!!!
Em fareu ficar vermella!! ::love::
Ilerda

EntradaAutor: Montsseta » dl. des. 19, 2005 8:37 pm

Hola Noies!!!

Ilerda, molt xulos els teus vanos!!! T'han quedat molt bé. Les targetes les has fet tu o te les has fet fer???

Aima, no et preocupis tant!!! Amb la quantitat de vestits que hi ha seria mooooolta casualitat que es compres un vestit igual!!!! Igual amb el tema invitacions i detallets, mira que n'hi ha de coses, si arriben a triar el mateix que vosaltres ja seria massa!!!!! Encara que jo no se que fas de detallet per cert. Si no ho vols dir aquí, m'ho diràs en un privat????

Airam!!! Quina vida més moguda, noia!!! Ja veuràs que trobaras el teu vestit, i de vestits en fan de totes les talles (només faltaria!!!), a veure si només es poguessin casar les modelos!!!

Petons!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 19, 2005 8:58 pm

ggggg
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 19, 2005 9:00 pm

hhh
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 2:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: september » dl. des. 19, 2005 9:12 pm

Hola wapes!!!! Buf quin munt de temes x parlar!
Ilerda, quin greu lo del cumple... Els nois no es compliquen massa, son aixi, no ho fan de mala fe, pero ja veuras com qualsevol altre dia q no vingui a cuento et fa un detall super wai!! i x un altre cop, doncs entra al foro i potser nhi ha alguna q también esta borrida a casa i podem nar a fer un beure! no? jejejeje ah, els vanos han quedat mlt be, magrada molt la tarjeta de la vora... qui lha fet?

Aima, jo sincerament no quedaria amb aquesta noia expresament x parlar del vestit, com a molt si algun dia us trobeu o quedeu les parelles x algo doncs treuria el tema i segur q en un moment pots saber quin es el seu vestit, i vamos, jo crec q seria massa coincidencia q portes un semblant al teu... Pero MECACHIS, quina rabia fa q es casin abans!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 19, 2005 9:30 pm

666666
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 2:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: granadella » dt. des. 20, 2005 10:20 am

Hola!!!

Aprofito ara que el mini jefe no esta (es que em veu tota la pantalla!1 quin fastic!!)

Ilerda, MOLT XULOS ELS VANOS!!

A veure si us puc escanejar la invitacio, pq es va obrint i si us envio el mail amb la proba no veieu la gracia....

Jo encara no se que fer de detall!! AIIIIII

Quan us hagi passat la invitació, ja us comento una idea que he tingut, pero fins que no la veieu no podeu opinar, clar...

El que si que havia pensat es el detall dels pares. Un marc doble amb la seva foto en una banda i la nostra a l'altre, jo ho trobo molt xulo (se m'han apropiat de la idea en un altre foro...) pero no hi ha manera humana de trobar els marcs dobles! Si algu sap algun lloc on trobar-los, per favor!! Gracies!!!

Ja em queda menys per dir-ho a casa!! Ara marxem el dia 23 a passar el Nadal a casa seva, a Palencia, i els ho direm a la seva familia...No se que tal, ell te molta ilusio, pero jo no se com reaccionaran, pq no son gens detallistes en res i tenen, com dir-ho, molt poca ma esquerra...a veure, ja us contare...

Fins la proxima!!
granadella
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: Ilerda » dt. des. 20, 2005 10:20 am

Bon dia noies!!

Em sembla que m'ho preguntaves tu, Montsesita, lo de les tarjetes dels vanos... Les he fet jo, vaig comprar la cartulina i vaig fer el diseny, la lletra, el dibuix (bueno el dibuix l'he copiat d'un altre puesto) i lo de les frases tambe les he buscat i ficat jo. N'hi vaig fer varios disenys, i al final em va agradar mes aquest!!

Aima, no et preocupis tant dona, segur que amb la tira de vestits que hi ha, seria molta casualitat que anes a agafar un de semblant. Mira si hi som noies aqui, i cap a agafat un de semblant al de una altra!!!
En tot cas, li pots dir a l'amiga teva que dius que la coneix, que intenti preguntar-li pel tema, a veure que li pot treure.

Noies, que no havia dit res... El dia del meu cumple em va trucar aquella amiga de la que us vaig parlar!!! I vam quedar per parlar!!! Avui, aquesta tarda!!! A vuere si no em fico nerviosa i li puc dir tot el que vull...
Per telefon va se un moment, pero ella ja em va comentar que li semblava que no l'anava a convidar a la boda... jo li vaig dir que d'aixo volia parlar, aixi que... no se com anira!!!!
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dt. des. 20, 2005 11:36 am

Noies, que no hi sou????
Es que sou unes currantes, ja ho vec... que no dieu res!!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dt. des. 20, 2005 12:02 pm

aisshhh.....que tinc molta feina i no puc entraarrrr!!!!!! buahhhh...buahhh!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Ilerda, no havia pensat en preguntar-te això de la teva amiga!!! al final et va trucar!!!! ho veus? a veure si aquesta tarde podeu arreglar una mica les coses. No et fiquis nervi i molta sort guapa!!!!! :-)ok:
Granadella, a veure si ens penjes ja les invitacions....que em tens molt intrigada!!!! ja et queda menos per donar la noticia i tranqui....que veuràs com a la teva familia política els hi fa molta ilusió....per molt "així" que siguin... :-(
bueno, noies...us deixo...a veure si a la tarde tinc més temps i us puc dir quatre coses més... :-)ok:
Petita

EntradaAutor: airam » dt. des. 20, 2005 3:04 pm

Hola noies!!!!!!!!!!!

Quin poc mobiment avui!!!!!!!!

Encara estic a la feina, vaig de cul, els informes a entregar semble que estiguin criant, quina merda!!!!!

Montsesita, lo de les vides mogudes, es una qualitat dels de poble, jejejeje encara que sembli mentida, si vols estudiar o fer carrera has de marxar a la capital, un cop has marxat ja te's igual a quina anar.

Espero poder acabar aviat i conectar-me per llegir-hos amb calma.

Petonsssssssssssssssssssssssss
airam

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: september » dt. des. 20, 2005 4:00 pm

Xiques, aixo avui esta paradissim!!!

Weno, un tema avere si em podeu ajudar: q li puc regalar al meu xiquet? La nit del 24 al 25 (nochebuena) fem 5 anys, alguna te alguna idea? Res de sopar romantic q soparem en familia...
De regal especial ja li he fet un, pero no us ho dic q ara también tinc espies jejejejeje
Weno ja us anire llegint wapes! Records desde fransa (en aquest teclat no trobo la c trencada)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Petita » dt. des. 20, 2005 4:24 pm

Ostres September....i què hi fas tú a França????
oixxx....jo també vull anar algun puestooo....joooo!!!!
Bueno xates, què tal aneu? jo bastant enfeinada...però bueno...què hi farem..
September...no sé què li podries regalar...mmm....es que claro...depèn de cadascú no? i també depèn del pressupost!!!!
Jo tenia pensat de regalar-li els "gemelos" per la boda...però ara no ha pogut ser...bé...a veure si més endavant..
bueno xates...ja aneu pensant en la quedada?? on la farem?
Petonets guapes!!! :-)ok: :-))
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. des. 20, 2005 5:11 pm

hola reines!! q tal?? ahir no us vaig poder dir res!! com va el fred??

aima reina jo faria el que no se qui ha dit; parlar amb aquesta coneguda que teniu entre mitj i a veure si li pot treure alguna cosa!

jo tinc una amiga que es casa 3 setmanes abans que jo i ja hem dit que ens haurem de dir els vestits que ens comprem!! no toca mes remei!!

september he vist que al març actueu festuc al teatre de l'escorxador, es aixi no? quina obra es?? adults o per infants?? aixi et vindria a veure dona!

Ilerda el vanos molt xules i les inscripcions super originals! >.-<: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dt. des. 20, 2005 5:13 pm

em falten 8 mesos i encara no tinc vestit, ja me val...

i la sandreta fa dies que no diu res?? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 20, 2005 6:00 pm

hhhh
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 2:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants