cpalau ha escrit:RECTIFICO!!!! Acabo de contrastar la noticia con el BDE, es un error de prensa de CS (ya decia yo...) el EURIBOR está a 4,505 (tampoco está mal, eh?)
ya pero lo de antes acojonaba un huevo! jajajja
Autor: Bloomie » dc. jul. 18, 2007 10:31 am
cpalau ha escrit:RECTIFICO!!!! Acabo de contrastar la noticia con el BDE, es un error de prensa de CS (ya decia yo...) el EURIBOR está a 4,505 (tampoco está mal, eh?)
Autor: Bloomie » dc. jul. 18, 2007 10:32 am
cpalau ha escrit:Bon dia BLOOMIE, espero que hayas descansado!!!

Autor: guspireta » dc. jul. 18, 2007 10:36 am
cpalau ha escrit:jajajaja!!!! Guspi, perdona que rigui... treballar, jo???jajaja... mira, te'n faré 5 cèntims, el dia 25 de juny, el meu jefe va marxar a Itàlia em va dir que tornari en dues setmanes, mes o menys i encara no ha tornat, però es k la setmana passada em va trucar dimecre per dir-me "el lunes que viene SEGURO que estoy de vuelta" i ha passat 8 dies i aki no hay ni Dios!!!! així que estic a casa sense fer ni el huevo espero cobrar aquest mes... pq si el mes passar tenia dubtes pq gairebé no havia treballat, aquest mes que no he "pego palo al agua", ni te cuento... Li donaré de marge fins a l'octubre i s per a les hores continua igual, buscaré eina nova (si no surt res abans...)
Autor: guspireta » dc. jul. 18, 2007 10:38 am
Autor: Bloomie » dc. jul. 18, 2007 10:39 am
ETIAM ha escrit:Hola Bloomie como estas guapa !

Autor: NUMA » dc. jul. 18, 2007 10:45 am
ISSIMA ha escrit:BON DIAAAAAAA!!
NUMETA y BABYONE PER MOLTS ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()

Autor: NUMA » dc. jul. 18, 2007 10:46 am
Bloomie ha escrit:NUMETA ha escrit:BLOOMIE..... TE VIENES HACER COTI COTI???? jajajajajajajajajaja![]()
PRIVI A DOÑA NUMETA O MSG A DOÑA AKER![]()
OCTU TU QUE??? SUPOSO QUE NO ..... OI??? SI VOLS VENIR A FER UN BRINDEM BRINDOLA XL TEU CUMPLE ................ PLISSSSS M´HO DIUS!!!!
MUAAAAAAAAAAAAAAAAAA
nenas estoy sin movil!!!
voy a ver como ando de planificacion y en breve os digo algo!
ok esperamos!!!!!
Autor: ISSIMA » dc. jul. 18, 2007 10:46 am

Autor: NUMA » dc. jul. 18, 2007 10:49 am
PERO JA ESTÁ BÉ!!!!! GRACIES GUAPA!!!!
Autor: ISSIMA » dc. jul. 18, 2007 10:50 am

Autor: ETIAM » dc. jul. 18, 2007 10:51 am

Autor: cpalau » dc. jul. 18, 2007 10:56 am
Bloomie ha escrit:cpalau ha escrit:RECTIFICO!!!! Acabo de contrastar la noticia con el BDE, es un error de prensa de CS (ya decia yo...) el EURIBOR está a 4,505 (tampoco está mal, eh?)
ya pero lo de antes acojonaba un huevo! jajajja
Autor: cpalau » dc. jul. 18, 2007 10:57 am
Bloomie ha escrit:NUMETA ha escrit:BLOOMIE..... TE VIENES HACER COTI COTI???? jajajajajajajajajaja![]()
PRIVI A DOÑA NUMETA O MSG A DOÑA AKER![]()
OCTU TU QUE??? SUPOSO QUE NO ..... OI??? SI VOLS VENIR A FER UN BRINDEM BRINDOLA XL TEU CUMPLE ................ PLISSSSS M´HO DIUS!!!!
MUAAAAAAAAAAAAAAAAAA
nenas estoy sin movil!!!
voy a ver como ando de planificacion y en breve os digo algo!
Autor: cpalau » dc. jul. 18, 2007 10:57 am
ETIAM ha escrit:Aroa te apetece quedar el viernes para comer con Baby y conmigo y a ver si se apunta Irene? que aún no se lo he dicho ! jajaaj y el que quiera claro esta ! jajaj quedariamos a las 15:00 !
.... marxaré a Ager en quant arribi el Sergi 
Autor: cpalau » dc. jul. 18, 2007 10:59 am
guspireta ha escrit:cpalau ha escrit:jajajaja!!!! Guspi, perdona que rigui... treballar, jo???jajaja... mira, te'n faré 5 cèntims, el dia 25 de juny, el meu jefe va marxar a Itàlia em va dir que tornari en dues setmanes, mes o menys i encara no ha tornat, però es k la setmana passada em va trucar dimecre per dir-me "el lunes que viene SEGURO que estoy de vuelta" i ha passat 8 dies i aki no hay ni Dios!!!! així que estic a casa sense fer ni el huevo espero cobrar aquest mes... pq si el mes passar tenia dubtes pq gairebé no havia treballat, aquest mes que no he "pego palo al agua", ni te cuento... Li donaré de marge fins a l'octubre i s per a les hores continua igual, buscaré eina nova (si no surt res abans...)
NENA QUIN IMPRESENTABLE!!!